REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Testy aut

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail

Test Suzuki Splash: Mieszczuch na piątkę z minusem

Suzuki Splash to mały japoński samochodzik, który powstał w kooperacji z GM. Nie grzeszy dużą ilością miejsca, jednak w roli niewielkiego pojazdu miejskiego Splash spisuje się doskonale.

BMW Z3 czy Mercedes-Benz SLK?

Kabriolety i roadstery to drogowe zabawki, które mają dostarczyć pozytywnych emocji w czasie jazdy. BMW Z3 i Mercedes SLK świetnie wywiązują się z tego zadania.

Test Skoda Yeti: Yeti Przyjaciel

Oto Skoda jakiej jeszcze nie było. Żaden nudny hatchback ani sedan. Oto wielozadaniowy pojazd łączący w sobie wiele wydawać by się mogło sprzecznych funkcji. Przeczytajcie nasz test Skody Yeti.

Punto HGT czy Peugeot 206RC?

Liceum to specyficzny okres w życiu młodych ludzi. Poza nauką, jest to również czas na nieskrępowaną zabawę, pierwszą miłości i pierwszy samochód. Oto kandydaci: Peugeot 206 RC i Punto HGT.

REKLAMA

Test Skoda Superb: Duży, większy, Superb

Jeśli szukasz przestronnej limuzyny z oszczędnym silnikiem i ogromem miejsca wewnątrz na poziomie Mercedesa Klasy S, powinieneś przyjrzeć się bliżej Skodzie Superb. Oto test Skody Superb.

Toyota Avensis czy Mazda 626?

Samochody z Japonii zwykle nie są porywające stylizacyjnie, jednak oferują nowoczesną technologię, niezawodność i komfort. Toyota Avensis i Mazda 626 stanowią tego doskonały przykład.

Lancia Thesis czy Mercedes-Benz E W210?

W obrębie tej samej definicji limuzyny różne firmy wypracowały swoje własne sposoby na zdobycie klientów. Lancia Thesis to indywidualista dla romantyków, Mercedes E (W210) to klasyka gatunku.

Używana Skoda Fabia I: Czeski bestseller

Do momentu, gdy na przełomie wieków pojawiła się Skoda Fabia, drugie po Octavii czeskie auto oparte w całości o technologię Volkswagena wśród aut miejskich królował Fiat. Ten niepozorny mikrus jest obecnie jednym z najchętniej kupowanych samochodów.

REKLAMA

Koń roboczy

Passat wygląda przeciętnie, ale jeździ bardzo dobrze. Jego największym atutem jest jednak niezawodność. To dzięki niej właściciele tych aut zapominają, co to problemy z samochodem.

Rozważny i... niedoceniony

Fiat Stilo ze względu na cenę nie był rynkowym sukcesem. Jest jednak samochodem przestronnym i praktycznym, zwłaszcza w wersji Multiwagon.

Japończyk do miasta

Niewielki samochód miejski, ze sprawdzoną technologią pod maską oraz atrakcyjną stylizacją. Nadal stanowi łakomy kąsek na rynku pojazdów używanych. Trudno się temu dziwić.

Test Renault Megane: Bez eksperymentów

Od 1995 roku Renault Megane doczekał się trzeciej generacji i pokaźnego „portfolio” w postaci 8,5 milionów klientów. W naszym teście pięciodrzwiowa „benzyna” z silnikiem 1,6 w wersji Dynamique.

Test Mazda3 1,6 MZR: Hatchback z emocjami w standardzie

Nowa Mazda 3 wygląda wyjątkowo efektownie jest również lżejsza i lepiej wykonana od poprzedniczki. Konkurencja Mazdy 3 z Forda i Hondy może mieć powody do obaw.

Test Mazda2: Maluch po japońsku

Niewielka Mazda 2 ma zachęcający wygląd, dobrze skalkulowaną cenę i przyjemne wnętrze. Sprawdziliśmy w teście, czy Mazda 2 jeździ równie dobrze jak wygląda.

Test Kia Pro_cee’d: Samochód (prawie) sportowy

Trzydrzwiowa odmiana popularnej Kii Cee'd prezentuje się niezwykle dynamicznie. Pod maskę testowanej odmiany Kii Pro_cee'd trafił 140-konny diesel. Czy poza wyglądem KIA Pro_Cee'd ma w sobie sportowego ducha?

Test Kia Cee’d ISG: Hatchback na zielono

Najkrócej ujmując, KIA Cee’d to zgrabny hatchback z atrakcyjnie dobraną ceną. Czy Polakom spodoba się jednak ten sam KIA Cee’d w ekologicznej wersji ISG z systemem start/stop?

Test Infiniti G37x GT: Punkt G

Infiniti G jest podstawowym modelem otwierającym ofertę tej wciąż egzotycznej w Europie japońskiej marki. W tym przypadku jednak „podstawowy” oznacza benzynowy silnik 3,7 litra V6 i całe 320 KM pod maską. Oto test Infiniti G37x GT Premium.

Test Seat Ibiza SC: Lifestyle wystarczy?

Seat Ibiza SC to idealny samochód do roli w „landrynkowym” polskim serialu w którym ładni i młodzi, dobrze ubrani ludzie, lekką ręką wydają ponad 70 tysięcy na miejskie auto w modnym kolorze.

Test Ford Fiesta: Ślicznotka z klasy B

Odważna stylizacja Kinetic Design Fiesty, bogate wyposażenie oraz tradycyjne dla Forda dobre własności jezdne. Nowy Ford Fiesta to już ikona miejskiego stylu. Oto nasz test.

Test Citroen C4 Picasso: Minivan dla aktywnych tatusiów

Wprowadzając na rynek nowego minivana C4 Picasso, Citroen cenę szukał sposobu na jego wyróżnienie spośród konkurencji w gronie aut kompaktowych. Tak powstała zgrabna i funkcjonalna idea Visiovana – przeszklonego miniautobusu rodzinnego, jakim jest Citroen C4 Picasso.

Test Citroen C3 Picasso: Minivan z pomysłem

Choć złote czasy popularności minivany mają już za sobą, na rynku wciąż pojawiają się nowe konstrukcje kipiące pomysłowością i zwiększoną użytecznością. Jednym z nich jest C3 Picasso. Oto nasz test.

Test Toyota Auris: Klasyk Toyoty

Toyota Auris pojawiła się na rynku w 2007 roku zastępując legendarny model Corolla. Od rozpoczęcia sprzedaży tylko w Europie aż 156 tys. klientów zdecydowało się na zakup nowej Toyoty Auris. Oto nasz test.

Test Nissan NV200: Van wcale nie mini

Kogo znużył zbyt osobowy charakter nowoczesnych adaptacji aut dostawczych, ich szczelnie pokryte tapicerką i plastikiem wnętrza i obniżone podwozia postawione na niskoprofilowych alufelgach, ten ma jeszcze wybór.

MINI E


Ekologiczne MINI E w wersji elektrycznej zadebiutowało na targach w Los Angeles. Pierwsze modele zostały „oddane” w leasing wielbicielom marki w Los Angeles i w Nowym Jorku.

MINI Cooper S Cabrio


MINI Cooper S Cabrio to jedna z kilku propozycji jakie może nam zaproponować producent samochodów MINI. Kultowe MINI w tej wersji dach ma wykonany z tkaniny, czyli wybrano dość klasyczne rozwiązanie.

Lexus RX


Luksusowy SUV produkowany jest od 1998 roku. W Japonii początkowo model ten funkcjonował jako Toyota Harrier, a technicznie podobny był do RAV4.

Lexus IS F

Lexus IS z F został wyprodukowany w Fuji Speedway, o czym ma informować ostatnia litera. Auto jest sportową wersją IS, która została wyposażona o parę detali. Nowy model zwraca na siebie uwagę sportową sylwetką, podwójne rury wydechowe, spoiler, nacięcia w linii nadwozia w postaci wlotów powietrza.

Lexus IS


Japoński koncern rozpoczął produkcję najmniejszego samochodu osobowego Lexusa w 1998 roku. Auto zaliczane do segmentu D rywalizowało z Mercedesem klasy C i BMW 3.

Lexus GS


Japoński samochód osobowy Lexus GS zaliczany jest do segmentu E. Model ten usytuował się między kompaktowym IS a luksusowym LS.

Ferrari 612 Scaglietti


Zaprezentowane na w 2004 roku Scaglietti jest najbardziej luksusowym modelem Ferrari i jednocześnie jedynym, który mieści we wnętrzu cztery osoby.

Ferrari 599 GTB Fiorano: Z duchem Enzo


Są tacy, którzy twierdzą że prawdziwe Ferrari musi mieć silnik V12, klasyczny układ napędowy i dwuosobowe wnętrze. Właśnie dla nich skonstruowano model 599 GTB Fiorano.

Chrysler Crossfire


Produkowany w latach 2004-2008 Crossfire to dwumiejscowy, tylnonapędowy sportowy samochód, który dostępny był w wersji roadster i kabrio. Auto powstało na skutek współpracy Chryslera z Daimlerem i dzięki ciekawej stylistyce cieszyło się sporym zainteresowaniem.

Koncepcyjne MINI


BMW prezentuje na targach motoryzacyjnych w Detroit koncepcyjne MINI Beachcomber. To nowe MINI ma być czteroosobowym samochodem z projektem otwartego nadwozia i z napędem na cztery koła.

Chrysler 300C


Kiedy to auto pojawiło się na salonie samochodowym w 2003 roku, za sprawą swojego wyglądu, wzbudziło wielkie zainteresowanie. Mnóstwo chromu, wielkie gabaryty i paliwożerne silniki czyli to, co uwielbiają fani muscle car. Taki jest właśnie 300C.

Chrysler Sebring


To amerykańskie auto możemy sklasyfikować jako przedstawiciela przedziału między auto segmentem D i E. Z jednej strony, mamy stosunkowo niską cenę i gabaryty auta klasy średniej- z drugiej zaś bogate wyposażenie i oryginalny wygląd. Co więcej, Sebring występuje także w wersji kabrio.

Chrysler Cirrus: amerykańska klasa średnia


Produkowany w latach 1995-2000 Cirrus był typowym autem klasy średniej. Czterodrzwiowy sedan z napędem na przednią oś to poprzednik dostępnego obecnie modelu Sebring.

MINI Concept Geneva


MINI Concept Geneva zostało stworzone jako „prezent” jubileuszowy z okazji setnej rocznicy urodzin twórcy pierwszego MINI, Aleca Issigonisa. Z tego powodu BMW miało okazję pochwalić się na targach motoryzacyjnych w Genewie swoim nowym kombi.

MINI Cooper S John Cooper Works GP


MINI Cooper S John Cooper Works GP to samochód z silnikiem o pojemności 1,6 litra z mechaniczną sprężarką. Ta wersja MINI powstała na podstawie John Cooper Works.

Test Renault Fluence: Klasyczna nowocześność

Trwa światowa ofensywa Renault. Po udanych atakach lżejszych pojazdów o turceckich i rumuńskich korzeniach przyszła pora na bardziej skomplikowaną konstrukcję dla wymagających odbiorców.

Test Chevrolet Spark 1.0: Daleko od poprzedników

Mieszkanie w mieście ma jeden spory minus. Duży ruch i problemy z parkowaniem. Na zatłoczone ulice dobrze nadaje się małe auto. Może to być Spark, który ponadto potrafi zwrócić na siebie uwagę.

Test Honda Jazz 1.4 i-VTEC: Cały ten Jazz

Jazz trafił do Europy 8 lat temu. Był atrakcyjną propozycją, bo prócz wygody i pełnego wyposażenia, łącznie z 4 poduszkami, klimą i radiem z CD, oferował coś o wiele cenniejszego – japońskie pochodzenie.

Test Forda Fiesty: Dla młodych nie tylko duchem

Fiesta to wyjątkowo popularne auto. Ostatnia generacja tego modelu jest już na rynku od jakiegoś czasu, ale ciągle budzi zainteresowanie młodzieżowym wyglądem oraz własnościami jezdnymi.

AutoTest 2010

Podczas tegorocznego AutoTestu zaprezentowane zostały rynkowe nowości z różnych segmentów lub znane już auta w nowych wersjach. Zapraszamy do naszej subiektywnej relacji z tego wydarzenia.

Test Toyota Auris: Więcej charakteru

Popularny kompakt ze stajni Toyoty zmienił nieco swój wygląd. Poprawiono szczegóły wnętrza i zawieszenie, a w testowanej wersji zadbano także o stylizacyjny pakiet tuningowy.

Test Mazda5: Kondycja bez zarzutu

Obecna generacja Mazdy 5 jest już dobrze znana. Auto w takiej formie jest w ofercie producenta od kilku lat, ale ciągle ma sporo do zaoferowania i może być ciekawą propozycją w segmencie aut rodzinnych.

Jeszcze lepiej - Nowe Porsche Cayenne

Porsche wprowadziło na rynek nowe wcielenie swojego przełomowego SUV-a. Auto zyskało nowy wygląd, który upodobnił je do najsłynniejszych pojazdów tej marki. Ponadto jest teraz dostępne również w wersji hybrydowej.

Test Forda S-Max i Galaxy po liftingu: Pierwsza jazda

Po kilku latach produkcji przyszedł czas na odświeżenie popularnych vanów spod znaku Forda. Zmiany zewnętrzne są niewielkie, ale postarano się, aby oba modele były bardziej dopracowane.

Test Chevrolet Aveo: Marzenie działkowca

Auta klasy B w Polsce traktowane są jako rodzinne. Klucz to ekonomiczność, ale też przyzwyczajenie. W porównaniu z niegdysiejszymi królami naszych szos samochody uznawane na zachodzie za małe, u nas wydają się duże.

Po pierwsze komfort - Fiat Croma

Fiat od dawna słynie z miejskich samochodów. W jego ofercie jest jednak auto reprezentujące klasę średnią. Jest nim Croma. Porównujemy dwie wersje tego modelu z silnikami wysokoprężnymi o różnych pojemnościach.

Test Seat Ibiza: Emocje to podstawa

Czym się różni Seat Ibiza od Volkswagena Polo i Škody Fabii? Na pewno wyglądem, choć w przypadku klasy subkompakt bryły nadwozi są podobne. Trochę ceną. Silniki do wyboru te same. A cała reszta, to emocje.

REKLAMA