Lexus RX
REKLAMA
REKLAMA
Lexus RX wykorzystuje napęd hybrydowy: dwa silniki elektryczne o dużej mocy, oraz benzynowy V6 o pojemności 3,5 litra, które osiągają moc 299KM. Jeżdżąc w trybie z napędem na przednie koła jeden silnik elektryczny przestaje pracować. Emisja spalania CO2 spada do 140 g/km.
REKLAMA
Podczas wolnej jazdy po mieście, auto nie spala paliwa. Poruszanie się w trybie elektrycznym auto nie wydziela CO2, NOx, ani cząstek stałych. W miarę nabierania prędkości, prace silnika elektrycznego zastępuje benzynowy V6.
Zobacz również: Lexus IS
REKLAMA
Moc 277 KM w silniku benzynowym V6, rozpędza auto do 100 km/h w czasie 8 sekund. Jak podaje producent zużycie paliwa w cyklu miejskim przekracza 14 litrów na 100 kilometrów. Hybrydowa jednostka o mocy 249 KM osiąga setkę w podobnym czasie. Natomiast spalanie jest mniejsze w cyklu mieszanym, auto zużywa jedynie 6,6 litra paliwa na 100 kilometrów.
Komfort i dynamikę jazdy zawdzięczamy zmodernizowanemu zawieszeniu tylnemu, oraz usztywnionemu podwoziu. Elektrycznie wspomagany układ kierowniczy (EPS), umożliwi precyzyjne wykonywanie manewrów.
Zobacz również: Lexus GS
Wersję podstawową możemy doposażyć. Technologiczne nowinki wzbogacą i uatrakcyjnią wnętrze Lexusa RX. Projektor HUD, który podczas jazdy, wyświetla na szybie wszystkie informacje dotyczące naszego samochodu, posłużyć może również za nawigację. Wysokiej klasy system audio, sterowany dotykowo kokpit dostępne są za dodatkową opłatą.
Podstawową wersje RX można kupić za 250 tysięcy złotych, za model z dodatkowym wyposażeniem trzeba będzie zapłacić nawet 363 600 złotych.
REKLAMA
REKLAMA