Zarejestruj się
REKLAMA
Lifting Toyoty Corolli nie przyniósł zasadniczych zmian stylistycznych. Test modelu TS Kombi 2.0 Hybrid pokazał mi jednak, co zmieniło się w tym aucie technologicznie. I tu idealnie pasującym słowem jest... cisza!
Na sztandarze niesie amerykańską flagę, ale w sercu ma Tychy. Choć formą przypomina terenowe legendy, to w mieście czuje się jak ryba w wodzie. Mówię oczywiście o Jeepie Avengerze. Pierwszym polskim Jeepie. Jak sprawdza się to auto w praktyce?
Renault Austral jest technologicznym bliźniakiem Qashqaia. I to akurat wyszło mu na zdrowie. Bo francuski SUV nie tylko dobrze wygląda. On ma dużo więcej zalet. Co mi się w tym aucie podobało? Sprawdźcie raport z jazdy.
Alfa Romeo Stalvio przeszła lifting. I tak naprawdę jego najbardziej zasadniczymi elementami są nowe światła LED-owe z przodu i wersja Competizione. Co zmieniła ta modernizacja? To pytanie, które postawiłem przed tym testem.
REKLAMA
Jak mawiała Coco Chanel, "możesz kupić modę, ale musisz mieć styl". I Peugeot 508 SW ten styl właśnie ma. A skoro od takich słów zaczyna się test rodzinnego kombi, to czy dalej jest miejsce na jakiekolwiek wady? Sprawdźcie.
Oferta Toyoty jest bogata w SUV-y. W palecie japońskiej marki brakowało jednak pewnego modelu. Bardzo kluczowego mogę dodać. Tak narodziła się Corolla Cross 2.0 Hybrid AWD-i. Czy jednak pojazd spełni oczekiwania klientów? O tym miałem okazję się przekonać.
Testowy Nissan Townstar EV Combi ma 750-litrowy bagażnik i przestronną 5-osobową kabinę. A to brzmi jak opis idealnego kombivana. Czy jednak napęd elektryczny nie stanowi rysy na tym wizerunku?
Test Nissana Townstara Vana EV pokazał kilka rzeczy. Jest na prąd, a prowadzi się jak spalinowy. A do tego ma przewidywalny zasięg, który w mieście okazuje się wystarczający. Czy to dostatecznie dużo, aby model osiągnął sprzedażowy sukces?
REKLAMA
Test Peugeota 2008 PureTech EAT8 to takie trochę moje pożegnanie z wersją sprzed liftingu. Miłe to było pożegnanie? W jego czasie zwróciłem uwagę na ślady pazurów. Te były praktycznie wszędzie. I dobrze! Bardzo dobrze nawet.
Peugeot 408 jest pięknym liftbackiem osadzonym na... nogach SUV-a. Takie połączenie wyraża potrzebę elegancji z gustem współczesnych kierowców. Czy jednak stanowi dobry pomysł? Na to pytanie mogę odpowiedzieć po tygodniowej jeździe tym autem.
Sportage IV wygląda jak przyrodni brat Cayenne. I choć odwołanie do luksusu dla SUV-a może być ważne, odwołanie do Porsche nie zbudowało sukcesu tego modelu. Za niego odpowiada coś innego. To rozsądne auto. Sprawdź czemu.
Jeep dumnie szczerzy się 7-szczelinowym grillem. Tyle że za nim nie ukrywa się tłusta V-ósemka, a małolitrażowy benzyniak wpasowany w prawie hybrydę. To amerykańska profanacja? To ważne pytanie postawione przed testowym Jeepem Compassem 1.5 MHEV.
Używane Audi A3 8V to model chętnie wybierany przez polskich kierowców. Tak, cztery koła na grillu i bardziej luksusowy charakter z pewnością stanowią afrodyzjak. A jak wypada awaryjność tego auta? Sprawdźmy to.
Czterolistna koniczyna, czyli quadrifoglio, przynosi szczęście. I w tym aucie się to sprawdza. Tyle że nie będzie to szczęście w miłości czy grach losowych. Super-SUV Stelvio sprawi, że podczas jazdy uśmiech nie zniknie z twojej twarzy. Będziesz szczęśliwy. Po prostu!
Dymiący diesel w Passacie świetnie pasował do białych skarpet i sandałów. Generacja B8 nie jest jednak dymiąca, bywa naprawdę droga na rynku wtórnym, a przez to jest wybierana przez bardziej wysublimowanych klientów. Czy jednak jest tak pancerna jak poprzednicy?
Choć jest 5-osobowym SUV-em z 555-litrowym bagażnikiem, oferuje 300 koni i może jeździć... za darmo! A to dopiero początek ciekawostek dotyczących testowego przeze mnie DS 7 po liftingu w wersji E-Tense 4x4 300.
Używane Audi A4 to marzenie przeciętnego Polaka. Szczególnie gdy mówimy o generacji B8. Auta są przystępne cenowo. Tylko czy z technologicznego punktu widzenia nie stanowią zakupowej miny? Sprawdźmy, co psuje się w używanych sedanach i kombi z Niemiec.
Kompaktowy Ople starzeje się z godnością. Przynajmniej pod względem stylistyki. Czy to samo można powiedzieć o technologii? Dziś sprawdzimy czy używany Opel Astra K psuje się i jakie ma słabe punkty.
Na cenę samochodów używanych najbardziej wpływa przebieg, historia serwisowa i historia szkodowa. Cena dwóch identycznych modeli z tego samego rocznika na rynku wtórnym bywa różna o ponad 20%.
Wygląda jak Wrangler, ale nie jeździ jak Wrangler. Ma bowiem 381 koni mocy i osiąga 100 km/h w 6,4 sek. To zasługa hybrydy plug-in. Ta w Jeepie jest błogosławieństwem czy przekleństwem?
Polacy go pokochali. Masowo kupują Dustery II jako nowe i używane. Czy w przypadku modeli z drugiej ręki jest się czego bać? Przyjrzymy się trwałości rumuńskiego SUV-a w dzisiejszym materiale.
Używana Skoda Octavia III jest absolutnym hitem polskiego rynku wtórnego. Z czego wynika sukces tego modelu? Żeby się o tym przekonać, sprawdźmy jakie Octavia z drugiej ręki ma wady i zalety.
Jeep Compass 4XE ma wszystko to, co prawdziwej amerykańskiej terenówce trzeba. Muskularny wygląd, napęd na cztery koła i 240 koni mocy. Czy jednak elektryfikacja tego auta to dobry pomysł?
Kupowanie samochodów przez internet stało się popularne. Utrwaliły się zmiany w sposobie sprzedaży samochodów osobowych na rynku wtórnym, które wywołała pandemia.
Fiat Tipo to nowy duży Fiat w cenie Fiata Pandy. Tak, cenę ma rzeczywiście podobną do Pandy. Czy awaryjnością przypomina jednak dużego Fiata? To postanowiliśmy sprawdzić. Zobaczcie nasz raport.
Nissan Townstar EV nie jest cennikowym debiutantem. Teraz jednak do Polski docierają pierwsze egzemplarze auta. Po pierwszych jazdach sporo możemy powiedzieć o elektrycznym vanie.
Citroen C3 Aircross wygląda nietuzinkowo i zdecydowanie idzie pod prąd. Tylko czy to jest dobre? Sprawdziłem to w czasie tygodniowego testu tego auta.
Używany Fiat 500X. Tak, to zdecydowanie auto na literę F. Czy takie nadal się psują i się ich po prostu nie kupuje? Sprawdźmy, jak brzmi odpowiedź na tak zadane pytanie.
Dywaniki gumowe proline to produkt w 100-proc. polski. Tyle że fakt ten wydaje się dopiero pierwszą ich zaletą. Jak sprawdzają się w praktyce? No właśnie...
Alfa Romeo Tonale Hybrid to coś pomiędzy MHEV i HEV. A od tego faktu dopiero zaczyna się nietuzinkowość SUV-a. Tylko czy jest on także rodzinny?
Test: Abarth 695 Tributo 131 Rally jest cudowny, ale nie idealny. Wad mu nie brakuje. Tak samo jak charakteru zresztą. Tym mógłby obdzielić auta w połowie dzielnicy.
Jeep Gladiator i ciekawostki? Nie da się go legalnie zaparkować na chodniku, ale za to ma... wyjmowany system audio. A to dopiero początek listy.
Test: Citroen C5X PHEV 225 jest komfortowy i oryginalny. Tylko czy te dwie zalety wystarczą do sukcesu w segmencie D? Zobaczcie naszą relację z testu.
Jeep Avenger jest produkowany w Tychach. A to nie koniec dobrych informacji. Na rynku polskim oprócz silnika elektrycznego, dostanie też motor 1.2 PureTech.
Toyota Corolla 2023. Lifting skupił się w 90-proc. na hybrydach. Jak mocno zmienił się napęd? Przekonaliśmy się o tym podczas pierwszych jazd.
Nissan X-Trail e-Power e-4ORCE napędza koła silnikami elektrycznymi. Prąd dla nich generuje jednak motor spalinowy. Genialnie to brzmi? Tylko jak sprawdza się w czasie jazdy...
Test: Audi S8 po liftingu. Choć waży 2,3 tony, sprint do 100 km/h zajmuje mu tylko 3,8 s. Choć 4.0 V8 bulgocze spod maski, to nadal prawdziwa limuzyna.
REKLAMA