REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6
Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa
Kuba Brzeziński
Infor

REKLAMA

REKLAMA

Peugeot 5008 otrzymał nową wersję napędową. Francuzi postawili na silnik 1.2 Hybrid 136 eDCS6. Jak działa ta hybryda? I czy jest wystarczająco oszczędna? Tygodniowy test przyniósł odpowiedzi na te pytania.
rozwiń >

Peugeot 5008 drugiej generacji jest dostępny na rynku od ośmiu długich lat. Francuzi jednak jeszcze nie mają w zanadrzu jego następcy. Taki wniosek można wyciągnąć bowiem z faktu, że auto dwa lata temu otrzymało lifting. W zeszłym roku natomiast inżynierowie zasilili jego paletę silnikową o nową hybrydę.

REKLAMA

Pewne rzeczy w Peugeocie 5008 nie zmieniają się mimo upływu lat

O liftingu Peugeota sprzed kilku lat miałem okazję już pisać. Link do materiału z pierwszej jazdy zamieszczam poniżej. Mimo wszystko podczas dłuższego testu nasunęło mi się kilka wskazówek eksploatacyjnych. Zwróciłem uwagę na to, że:

  • Klapa bagażnika pomimo liftingu nadal unosi się do takiego poziomu, że pakując rzeczy do kufra, muszę się schylić, aby wejść pod nią i nie uderzyć w nią głową. Jestem jednak dość wysoki. To jedyne co mogą dodać na usprawiedliwienie tego auta.
  • Przednie fotele są piekielnie wygodne. Otulają ciało, oferują dobre podparcie lędźwiowe, a do tego świetnie wyglądają. I to pomimo materiałowego wykończenia.
  • Kabina jest przestronna, bagażnik oferuje aż 780 litrów pojemności, a dodatkowe schowki w kabinie 38 litrów dodatkowej przestrzeni. Tak, auto ma też trzeci rząd foteli.
  • Imponująca jest jakość wykończenia. Francuzi ewidentnie zabawili się w Niemców! W tej kabinie nic nie trzeszczy podczas jazdy, plastiki są miękkie i miłe w dotyku. Nawet wykończenia w stylu piano black dzielnie znoszą trudy eksploatacji. W przeciwieństwie do tych np. w Jeepie Grand Cherokee, nie rysują się tak szybko.
Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Co warto wiedzieć o tym silniku?

REKLAMA

Sercem i sensem tego testu jest mimo wszystko hybryda – ale nie plug-in. Układ spalinowo-elektryczny francuskiej marki ma prostą genezę. Inżynierowie za jego podstawę przyjęli świetnie znanego, 3-cylindrowego benzyniaka. Mowa o motorze 1.2 PureTech. Następnie wzięli 6-biegową, dwusprzęgłową przekładnię eDCS6 i zintegrowali ją z 28-konnym agregatem elektrycznym. Agregatem, który zarówno potrafi "zbierać" prąd podczas hamowania, jak i samodzielnie napędzać pojazd. Akumulator 48V sparowany z układem ma 0,432 kWh pojemności użytecznej.

Silnik 1,2 litra tylko na pierwszy rzut oka jest standardowy. Korzysta z łańcuchowego napędu rozrządu, ma zwiększone ciśnienie wtrysku i działa w cyklu Millera. Co ważne, już sam benzyniak oferuje 136 koni. Podczas wyliczania mocy układu inżynierowie pominęli zatem możliwości małego elektryka. Niestety w stosunku do wersji 1,2 litra, hybryda jest aż o 122 kg cięższa. Przyrost masy jest zatem znaczący. Choć tak mocno znacząco nie przekłada się na osiągi. 136-konne 5008 przyspiesza do 100 km/h w 10,4 sek. 130-konny benzyniak potrzebuje zaledwie o 0,2 sek. mniej.

Podczas jazdy hybrydowy Peugeot 5008 wydaje się sporo szybszy. To pewnie zasługa doładowania. Dodatkowo bardzo przyzwoicie radzi sobie także w trasie. Nie ma większych kompleksów podczas wyprzedzania czy szybszej jazdy po autostradzie. Choć wtedy też dopada go fatum małolitrażowego silnika z trzema cylindrami. Staje się hałaśliwy.

Dalszy ciąg materiału pod wideo
Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Jakie ma spalanie Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6?

REKLAMA

Francuzi mocno przyłożyli się do prac nad nowym układem napędowym. I niezwykle cwanym posunięciem było połączenie dwusprzęgłowej przekładni z małym agregatem elektrycznym. To zapewniło bowiem układowi gładką pracę. Komputer może swobodnie przerzucać napęd między benzyniakiem a elektrykiem. Swobodnie i bez żadnego szarpnięcia. Do tej pory ta sztuka udawała się tylko Japończykom. Ci stawiali jednak na przekładnię planetarną w miejscu klasycznej skrzyni biegów.

Druga z ciekawostek dotyczy rekuperacji. Ta działa dość sprawnie i... mocno. Pierwszego dnia musiałem się nawet do niej przyzwyczaić! Gdy podczas jazdy miejskiej puścicie pedał gazu, auto z miejsca zaczyna zwalniać. I tempo tego zwalniania jest wyraźne. Na tyle wyraźne, że np. dojeżdżając do świateł, należy jedynie dohamować samochód w celu jego zatrzymania. Nie musicie dusić pedału hamulca. Zaletą takiego rozwiązania jest ilość energii, którą możecie zgromadzić w akumulatorze. Ta wydłuża czas pracy agregatu elektrycznego. W trasie siła rekuperowania energii jest słabsza.

Hybryda ma jeden cel. Chodzi o oszczędzanie paliwa. Prawda niestety jest taka, że choć różne marki podejmowały różne próby, bezkonkurencyjne w kwestii spalania i tak były spalinowo-elektryczne Toyoty. Francuzom nadal nie udało się przebić japońskiego sufitu szklanego. Zbliżyli się jednak do wyniku RAV-ki. Podczas testu Peugeot 5008 Hybrid spalał bowiem średnio 7,1 litra paliwa. 7,1 litra w aucie, które komfortowo przewiezie pięciu pasażerów i 780 litrów bagażu. Wynik jest zatem świetny. Tym bardziej że w połączeniu z 56-litrowym bakiem daje nawet 790 km zasięgu.

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Ile kosztuje Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6?

Testowy Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6 był skonfigurowany w wersji Allure Pack. To oznacza LED-owe światła, 18-calowe felgi, nawigację satelitarną czy przyciemnione tylne szyby. Po dopłaceniu za elektrycznie unoszoną klapę bagażnika, fotel kierowcy z regulacją wysokości i odcinka lędźwiowego oraz adaptacyjny tempomat, otrzymujemy 202 600 zł.

Czy z ceną na poziomie blisko 203 tys. zł hybrydowy Peugeot jest drogi? Na tle rynkowej konkurencji ma raczej normalną cenę. Za podobne pieniądze kierowca może kupić m.in. tuza rynku hybrydowych SUV-ów, czyli Toyotę RAV4. Oczywiście RAV-ka potrafi być jeszcze oszczędniejsza. Spali jakieś 0,6 litra mniej na 100 km. Z drugiej nie ma jednak aż takiego stylu, jak Peugeot, a do tego gorzej wyglądające wnętrze i minus dwa fotele w bagażniku. Francuska oferta staje się zatem atrakcyjna.

Na liście wyposażenia Peugeota ukrywa się tylko jedna wada. Dotyczy systemu audio. Ten ma naprawdę mocno przeciętnie grające głośniki.

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6 – podsumowanie:

Prawda jest taka, że 5008 wygląda zdecydowanie mniej zgrabnie od 3008. Ma jednak też zdecydowanie większy bagażnik. A to zaleta, której wielu kierowców nie będzie w stanie zignorować. Poza tym do tego auta przekonywać może wszechstronność. Bo okazuje się tak samo wygodne zarówno w trasie, jak i w mieście. Tak, po technologii czuć, że została zaprojektowana 8 lat temu. Z drugiej strony jest też sprawdzona i po prostu mniej awaryjna.

Mimo wszystko największą zaletą aktualnie dostępnego w salonach Peugeota 5008 jest nowa hybryda. Prawdziwa hybryda bez opcji plug-in. Francuski SUV otrzymał bowiem wreszcie benzynowy układ napędowy, który jest naprawdę oszczędny. To powinno zwiększyć jego rynkowe szanse w walce m.in. z Toyotą RAV4.

Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6 – dane techniczne:

Silnik: R3, wtrysk bezpośredni, benzyna
Pojemność silnika: 1199 cm3
Maksymalna moc: 136 KM przy 5500 obr./min.
Maksymalny moment obrotowy: 230 Nm przy 1750 obr./min.
Moc silnika elektrycznego: 28 KM
Moment obrotowy silnika elektrycznego: 55 Nm
Prędkość maksymalna: 200 km/h
Przyspieszenie 0 - 100 km/h: 10,4 s.
Skrzynia biegów: automatyczna, dwusprzęgłowa 6 biegów
Zbiornik paliwa: 56 litrów
Pojemność baterii nominalna/użyteczna: 0,89/0,432 kWh
Zużycie paliwa na 100 km w teście (cykl mieszany): 7,1 litra
Rodzaj napędu: FWD
Długość: 4641 mm
Szerokość: 1844 mm
Wysokość: 1640 mm
Rozstaw osi: 2840 mm
Pojemność bagażnika: 780/1940 litrów
Masa własna: 1552 kg
Cena: od 180 600 zł

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Badania techniczne pojazdów: opłaty za badanie techniczne, waloryzacja wysokości opłaty. Szykują się zmiany

Badania techniczne pojazdów: mechanizm ustalania wysokości opłaty za badanie, waloryzacja. W resorcie infrastruktury trwają prace nad przygotowaniem projektu ustawy. W projekcie znajdzie się m.in. mechanizm ustalania wysokości opłaty za badanie techniczne pojazdu.

Ważne! Rząd szykuje kolejne zmiany w prawie drogowym: surowe kary za brawurową jazdę, konfiskata za powadzenie bez prawa jazdy

W odpowiedzi na alarmujące statystyki dotyczące wypadków drogowych Rząd ogłosił szereg zmian w prawie, w odpowiedzi na alarmujące statystyki dotyczące wypadków drogowych. Mają one na celu poprawę bezpieczeństwa na polskich drogach. Jakie zmiany rząd planuje w 2025 roku.

Czy można mieszać różne rodzaje płynów chłodniczych? O tym powinien wiedzieć każdy kierowca!

Każdy kierowca wie, że płyn do chłodnic to jeden z najważniejszych płynów eksploatacyjnych w samochodzie. Odpowiada on za prawidłową pracę układu chłodzenia, chroniąc silnik przed przegrzewaniem się i korozją. Na co należy zwrócić uwagę, wybierając płyn chłodniczy do samochodu?

Nowy fotoradar w Warszawie już działa. Uruchomiono także nowy odcinkowy pomiar prędkości na A1

Nowy fotoradar w Warszawie już działa. Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym poinformowało o uruchomieniu nowego fotoradaru na Al. Jerozolimskich. W zeszłym tygodniu uruchomiono także nowy odcinkowy pomiar prędkości na A1.

REKLAMA

Zmiany w prawie o ruchu drogowym: prawo jazdy od 17. roku życia, ograniczenia możliwości redukcji punktów karnych, okres próbny, odbieranie prawa jazdy za przekroczenie prędkości o 50 km/h poza obszarem zabudowanym. [Nowelizacja]

Zmiany w prawie o ruchu drogowym: prawo jazdy od 17. roku życia, ograniczenia możliwości redukcji punktów karnych, okres próbny, odbieranie prawa jazdy za przekroczenie prędkości o 50 km/h poza obszarem zabudowanym. Resort Infrastruktury zaprezentował główne rozwiązania dotyczące nowelizacji przepisów na rzecz poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego.

KGP: 94 973 interwencji, 352 wypadków drogowych, 25 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 94 973 interwencji. Byli wzywani do 352 wypadków drogowych.

Samochód elektryczny w firmie jak optymalizować koszty i sposób korzystania z ładowarek firmowych i publicznych

Z punktu widzenia zarządzania flotą, firmowe oraz publiczne stacje ładowania mają inne zadania, które są wobec siebie komplementarne. Ładowarki dostępne przy siedzibach firm służą pracownikom do codziennego użytku.

Polacy kupują coraz więcej samochodów z segmentu premium. Cena 222 tys. zł już nie zniechęca. Jakie marki są na topie

Polacy pokochali wręcz samochodowy segment premium. Wrzesień 2024 r. był najlepszym miesiącem pod względem liczby rejestracji nowych samochodów osobowych w Polsce od 19 lat. Rekordy notują auta segmentu premium, gdzie wzrost rejestracji jest sześć razy większy niż w przypadku aut popularnych.

REKLAMA

QUIZ Co oznaczają te znaki drogowe? Większość znasz na pewno, ale z niektórymi może być problem
Jesteś kierowcą? Sprawdź, czy na pewno znasz polskie znaki drogowe. Nie prowadzisz samochodu? Zobacz, czy dasz radę odpowiedzieć na pytania bezbłędnie.
Rynek nowych aut mocno przyspiesza, zwłaszcza samochodów premium. Rejestracje po październiku 2024 r.

Analiza danych rynku motoryzacyjnego za październik wskazuje na wyraźne ożywienie sektora, co potwierdza kontynuację trendu wzrostowego z ostatnich miesięcy. Pozycję lidera niezmiennie utrzymuje Toyota wśród nowych samochodów osobowych i Renault wśród nowych samochodów dostawczych o dopuszczalnej masie całkowitej – dmc do 3,5 tony. 

 

REKLAMA