REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6
Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa
Kuba Brzeziński
Infor

REKLAMA

REKLAMA

Peugeot 5008 otrzymał nową wersję napędową. Francuzi postawili na silnik 1.2 Hybrid 136 eDCS6. Jak działa ta hybryda? I czy jest wystarczająco oszczędna? Tygodniowy test przyniósł odpowiedzi na te pytania.
rozwiń >

Peugeot 5008 drugiej generacji jest dostępny na rynku od ośmiu długich lat. Francuzi jednak jeszcze nie mają w zanadrzu jego następcy. Taki wniosek można wyciągnąć bowiem z faktu, że auto dwa lata temu otrzymało lifting. W zeszłym roku natomiast inżynierowie zasilili jego paletę silnikową o nową hybrydę.

REKLAMA

Pewne rzeczy w Peugeocie 5008 nie zmieniają się mimo upływu lat

O liftingu Peugeota sprzed kilku lat miałem okazję już pisać. Link do materiału z pierwszej jazdy zamieszczam poniżej. Mimo wszystko podczas dłuższego testu nasunęło mi się kilka wskazówek eksploatacyjnych. Zwróciłem uwagę na to, że:

  • Klapa bagażnika pomimo liftingu nadal unosi się do takiego poziomu, że pakując rzeczy do kufra, muszę się schylić, aby wejść pod nią i nie uderzyć w nią głową. Jestem jednak dość wysoki. To jedyne co mogą dodać na usprawiedliwienie tego auta.
  • Przednie fotele są piekielnie wygodne. Otulają ciało, oferują dobre podparcie lędźwiowe, a do tego świetnie wyglądają. I to pomimo materiałowego wykończenia.
  • Kabina jest przestronna, bagażnik oferuje aż 780 litrów pojemności, a dodatkowe schowki w kabinie 38 litrów dodatkowej przestrzeni. Tak, auto ma też trzeci rząd foteli.
  • Imponująca jest jakość wykończenia. Francuzi ewidentnie zabawili się w Niemców! W tej kabinie nic nie trzeszczy podczas jazdy, plastiki są miękkie i miłe w dotyku. Nawet wykończenia w stylu piano black dzielnie znoszą trudy eksploatacji. W przeciwieństwie do tych np. w Jeepie Grand Cherokee, nie rysują się tak szybko.
Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Co warto wiedzieć o tym silniku?

REKLAMA

Sercem i sensem tego testu jest mimo wszystko hybryda – ale nie plug-in. Układ spalinowo-elektryczny francuskiej marki ma prostą genezę. Inżynierowie za jego podstawę przyjęli świetnie znanego, 3-cylindrowego benzyniaka. Mowa o motorze 1.2 PureTech. Następnie wzięli 6-biegową, dwusprzęgłową przekładnię eDCS6 i zintegrowali ją z 28-konnym agregatem elektrycznym. Agregatem, który zarówno potrafi "zbierać" prąd podczas hamowania, jak i samodzielnie napędzać pojazd. Akumulator 48V sparowany z układem ma 0,432 kWh pojemności użytecznej.

Silnik 1,2 litra tylko na pierwszy rzut oka jest standardowy. Korzysta z łańcuchowego napędu rozrządu, ma zwiększone ciśnienie wtrysku i działa w cyklu Millera. Co ważne, już sam benzyniak oferuje 136 koni. Podczas wyliczania mocy układu inżynierowie pominęli zatem możliwości małego elektryka. Niestety w stosunku do wersji 1,2 litra, hybryda jest aż o 122 kg cięższa. Przyrost masy jest zatem znaczący. Choć tak mocno znacząco nie przekłada się na osiągi. 136-konne 5008 przyspiesza do 100 km/h w 10,4 sek. 130-konny benzyniak potrzebuje zaledwie o 0,2 sek. mniej.

Podczas jazdy hybrydowy Peugeot 5008 wydaje się sporo szybszy. To pewnie zasługa doładowania. Dodatkowo bardzo przyzwoicie radzi sobie także w trasie. Nie ma większych kompleksów podczas wyprzedzania czy szybszej jazdy po autostradzie. Choć wtedy też dopada go fatum małolitrażowego silnika z trzema cylindrami. Staje się hałaśliwy.

Dalszy ciąg materiału pod wideo
Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Jakie ma spalanie Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6?

REKLAMA

Francuzi mocno przyłożyli się do prac nad nowym układem napędowym. I niezwykle cwanym posunięciem było połączenie dwusprzęgłowej przekładni z małym agregatem elektrycznym. To zapewniło bowiem układowi gładką pracę. Komputer może swobodnie przerzucać napęd między benzyniakiem a elektrykiem. Swobodnie i bez żadnego szarpnięcia. Do tej pory ta sztuka udawała się tylko Japończykom. Ci stawiali jednak na przekładnię planetarną w miejscu klasycznej skrzyni biegów.

Druga z ciekawostek dotyczy rekuperacji. Ta działa dość sprawnie i... mocno. Pierwszego dnia musiałem się nawet do niej przyzwyczaić! Gdy podczas jazdy miejskiej puścicie pedał gazu, auto z miejsca zaczyna zwalniać. I tempo tego zwalniania jest wyraźne. Na tyle wyraźne, że np. dojeżdżając do świateł, należy jedynie dohamować samochód w celu jego zatrzymania. Nie musicie dusić pedału hamulca. Zaletą takiego rozwiązania jest ilość energii, którą możecie zgromadzić w akumulatorze. Ta wydłuża czas pracy agregatu elektrycznego. W trasie siła rekuperowania energii jest słabsza.

Hybryda ma jeden cel. Chodzi o oszczędzanie paliwa. Prawda niestety jest taka, że choć różne marki podejmowały różne próby, bezkonkurencyjne w kwestii spalania i tak były spalinowo-elektryczne Toyoty. Francuzom nadal nie udało się przebić japońskiego sufitu szklanego. Zbliżyli się jednak do wyniku RAV-ki. Podczas testu Peugeot 5008 Hybrid spalał bowiem średnio 7,1 litra paliwa. 7,1 litra w aucie, które komfortowo przewiezie pięciu pasażerów i 780 litrów bagażu. Wynik jest zatem świetny. Tym bardziej że w połączeniu z 56-litrowym bakiem daje nawet 790 km zasięgu.

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Ile kosztuje Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6?

Testowy Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6 był skonfigurowany w wersji Allure Pack. To oznacza LED-owe światła, 18-calowe felgi, nawigację satelitarną czy przyciemnione tylne szyby. Po dopłaceniu za elektrycznie unoszoną klapę bagażnika, fotel kierowcy z regulacją wysokości i odcinka lędźwiowego oraz adaptacyjny tempomat, otrzymujemy 202 600 zł.

Czy z ceną na poziomie blisko 203 tys. zł hybrydowy Peugeot jest drogi? Na tle rynkowej konkurencji ma raczej normalną cenę. Za podobne pieniądze kierowca może kupić m.in. tuza rynku hybrydowych SUV-ów, czyli Toyotę RAV4. Oczywiście RAV-ka potrafi być jeszcze oszczędniejsza. Spali jakieś 0,6 litra mniej na 100 km. Z drugiej nie ma jednak aż takiego stylu, jak Peugeot, a do tego gorzej wyglądające wnętrze i minus dwa fotele w bagażniku. Francuska oferta staje się zatem atrakcyjna.

Na liście wyposażenia Peugeota ukrywa się tylko jedna wada. Dotyczy systemu audio. Ten ma naprawdę mocno przeciętnie grające głośniki.

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6 – podsumowanie:

Prawda jest taka, że 5008 wygląda zdecydowanie mniej zgrabnie od 3008. Ma jednak też zdecydowanie większy bagażnik. A to zaleta, której wielu kierowców nie będzie w stanie zignorować. Poza tym do tego auta przekonywać może wszechstronność. Bo okazuje się tak samo wygodne zarówno w trasie, jak i w mieście. Tak, po technologii czuć, że została zaprojektowana 8 lat temu. Z drugiej strony jest też sprawdzona i po prostu mniej awaryjna.

Mimo wszystko największą zaletą aktualnie dostępnego w salonach Peugeota 5008 jest nowa hybryda. Prawdziwa hybryda bez opcji plug-in. Francuski SUV otrzymał bowiem wreszcie benzynowy układ napędowy, który jest naprawdę oszczędny. To powinno zwiększyć jego rynkowe szanse w walce m.in. z Toyotą RAV4.

Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6 – dane techniczne:

Silnik: R3, wtrysk bezpośredni, benzyna
Pojemność silnika: 1199 cm3
Maksymalna moc: 136 KM przy 5500 obr./min.
Maksymalny moment obrotowy: 230 Nm przy 1750 obr./min.
Moc silnika elektrycznego: 28 KM
Moment obrotowy silnika elektrycznego: 55 Nm
Prędkość maksymalna: 200 km/h
Przyspieszenie 0 - 100 km/h: 10,4 s.
Skrzynia biegów: automatyczna, dwusprzęgłowa 6 biegów
Zbiornik paliwa: 56 litrów
Pojemność baterii nominalna/użyteczna: 0,89/0,432 kWh
Zużycie paliwa na 100 km w teście (cykl mieszany): 7,1 litra
Rodzaj napędu: FWD
Długość: 4641 mm
Szerokość: 1844 mm
Wysokość: 1640 mm
Rozstaw osi: 2840 mm
Pojemność bagażnika: 780/1940 litrów
Masa własna: 1552 kg
Cena: od 180 600 zł

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6, Peugeot 5008 Hybrid, hybrydowy Peugeot 5008, Hybrid 1.2 136 eDCS6

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Infor

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Niebezpieczna wiosna na polskich drogach. Liczba wypadków z udziałem motocyklistów wzrosła o 80 proc.

W pierwszych czterech miesiącach 2024 roku na drogach w Polsce miało miejsce 5,7 tys. wypadków. Jak informuje "Rzeczpospolita", liczba wypadków z udziałem motocyklistów wzrosła o 80 proc.

W 2024 r. 30 000 zł dopłaty do zakupu samochodu elektrycznego. Jak zezłomujesz swój samochód trochę więcej

W 2024 r. 30 000 zł dopłaty do zakupu samochodu elektrycznego.

Przewoźnik nie zmieni tachografu do końca 2024 r. Kara to 10 tys. zł

W Polsce ponad 300 tys. aut będzie musiało otrzymać nowy tachograf. Kiedy jest on konieczny i ile kosztuje jego montaż? To kluczowe pytania. Zwłaszcza że kara za nieprzystosowanie pojazdu do nowych wymogów to nawet 10 tys. zł.

Kolizja z dzikiem. Czy kierowca dostanie odszkodowanie? Jedyną nadzieją AC

Kolizja ze zwierzęciem wcale nie jest rzadkim scenariuszem na polskich drogach. Jak się zachować w takim przypadku i czy kierowca może liczyć na odszkodowanie na naprawę auta? Sprawdźcie.

REKLAMA

Sprzedaż auta bez aktualnego przeglądu. Możliwa czy nie?

Brak ważnego przeglądu oznacza brak dopuszczenie do ruchu. Tylko czy to jest jednoznaczne z brakiem możliwości sprzedaży takiego auta? Przepisy nie mówią "nie", ale nie do końca mówią też "tak". Taka sytuacja oznacza kilka wyzwań.

Samochód z zagranicy w polskiej strefie czystego transportu. Jak kierowca ma zdobyć zieloną naklejkę na szybę?

Zielona naklejka w SCT w Polsce zniknęła? Nie do końca. Obowiązek jej stosowania nadal będą mieli kierujący autami zarejestrowanymi za granicą. Jak zatem ją zdobyć? I co jeszcze warto wiedzieć na jej temat?

Konfiskata samochodów nietrzeźwym: w majówkę 2024 auta straci dwa tysiące kierowców, jak uniknąć kary

Choć zapowiadane jest cofnięcie drastycznych przepisów, nadal obowiązuje nowe prawo według którego nietrzeźwemu kierowcy konfiskuje się auto. Gdyby obowiązywał już w ubiegłoroczną majówkę, samochody straciłoby prawie2 tys. kierowców. Jednak jeśli nawet przepisy zostaną złagodzone, to kary dla nietrzeźwych kierowców pozostaną nadal surowe.

Nowe kary dla kierowców przyjęte. Masowo polecą prawa jazdy

Kierowców czeka rewolucja w karaniu za wykroczenia. Przepisy przyjęte przez Parament Europejski niosą poważne zmiany. Reforma ma przyczynić się do zmniejszenia liczby zabitych na europejskich drogach. Oto szczegóły…

REKLAMA

Majówka może przynieść spadek cen paliw. Za benzynę Pb 95 możemy zapłacić od 6,61 do 6,72 zł za litr, a za Pb98 od 7,28 do 7,39 zł

W nadchodzący majowy weekend, kierowcy mogą spodziewać się korzystniejszych cen paliw. Eksperci portalu e-petrol.pl prognozują spadek kosztów tankowania, a to z powodu promocji oferowanych przez stacje benzynowe.

Minister zapowiadał rejestrację aut przez internet. Kiedy to będzie możliwe? Data jest znana

Rejestracja auta online będzie. To dobra informacja. Gorsza jest taka, że trzeba będzie na nią poczekać. Wstępnie szefostwo CEPiK mówi nawet o terminie 30 miesięcy. Czy taka rejestracja będzie wymagać wizyty w wydziale komunikacji?

REKLAMA