REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Testy samochodowe

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail

Test: Toyota Corolla 2023 TS Kombi. Cichy lifting. Dosłownie cichy!

Lifting Toyoty Corolli nie przyniósł zasadniczych zmian stylistycznych. Test modelu TS Kombi 2.0 Hybrid pokazał mi jednak, co zmieniło się w tym aucie technologicznie. I tu idealnie pasującym słowem jest... cisza!

Test: Jeep Avenger 1.2 GSE T3 Summit jest... polski! Ale czy jest fajny?

Na sztandarze niesie amerykańską flagę, ale w sercu ma Tychy. Choć formą przypomina terenowe legendy, to w mieście czuje się jak ryba w wodzie. Mówię oczywiście o Jeepie Avengerze. Pierwszym polskim Jeepie. Jak sprawdza się to auto w praktyce?

Test: Renault Austral 1.3 MHEV 158 KM CVT. Nie krok, a skok w dobrą stronę!

Renault Austral jest technologicznym bliźniakiem Qashqaia. I to akurat wyszło mu na zdrowie. Bo francuski SUV nie tylko dobrze wygląda. On ma dużo więcej zalet. Co mi się w tym aucie podobało? Sprawdźcie raport z jazdy.

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Alfa Romeo Stalvio przeszła lifting. I tak naprawdę jego najbardziej zasadniczymi elementami są nowe światła LED-owe z przodu i wersja Competizione. Co zmieniła ta modernizacja? To pytanie, które postawiłem przed tym testem.

REKLAMA

Test: Peugeot 508 SW BlueHDi GT. On nie idzie za modą, a po prostu ma styl!

Jak mawiała Coco Chanel, "możesz kupić modę, ale musisz mieć styl". I Peugeot 508 SW ten styl właśnie ma. A skoro od takich słów zaczyna się test rodzinnego kombi, to czy dalej jest miejsce na jakiekolwiek wady? Sprawdźcie.

Test: Toyota Corolla Cross 2.0 Hybrid AWD-i. Takiego auta brakowało

Oferta Toyoty jest bogata w SUV-y. W palecie japońskiej marki brakowało jednak pewnego modelu. Bardzo kluczowego mogę dodać. Tak narodziła się Corolla Cross 2.0 Hybrid AWD-i. Czy jednak pojazd spełni oczekiwania klientów? O tym miałem okazję się przekonać.

Test: Nissan Townstar EV Combi. Modelowy kombivan. Może prawie modelowy...

Testowy Nissan Townstar EV Combi ma 750-litrowy bagażnik i przestronną 5-osobową kabinę. A to brzmi jak opis idealnego kombivana. Czy jednak napęd elektryczny nie stanowi rysy na tym wizerunku?

Test: Nissan Townstar Van EV. Czy dostawczak na prąd ma szansę w Polsce?

Test Nissana Townstara Vana EV pokazał kilka rzeczy. Jest na prąd, a prowadzi się jak spalinowy. A do tego ma przewidywalny zasięg, który w mieście okazuje się wystarczający. Czy to dostatecznie dużo, aby model osiągnął sprzedażowy sukces?

REKLAMA

Test: Peugeot 2008 PureTech EAT8. Pożegnanie przed liftingiem

Test Peugeota 2008 PureTech EAT8 to takie trochę moje pożegnanie z wersją sprzed liftingu. Miłe to było pożegnanie? W jego czasie zwróciłem uwagę na ślady pazurów. Te były praktycznie wszędzie. I dobrze! Bardzo dobrze nawet.

Test: Peugeot 408 Hybrid 225. Uroczy liftback, wersja GT i ta... przestrzeń!

Peugeot 408 jest pięknym liftbackiem osadzonym na... nogach SUV-a. Takie połączenie wyraża potrzebę elegancji z gustem współczesnych kierowców. Czy jednak stanowi dobry pomysł? Na to pytanie mogę odpowiedzieć po tygodniowej jeździe tym autem.

Test: Jeep Compass 1.5 MHEV to prawie hybryda. Prawie robi różnicę?

Jeep dumnie szczerzy się 7-szczelinowym grillem. Tyle że za nim nie ukrywa się tłusta V-ósemka, a małolitrażowy benzyniak wpasowany w prawie hybrydę. To amerykańska profanacja? To ważne pytanie postawione przed testowym Jeepem Compassem 1.5 MHEV.

Test: Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio. Czterolistna koniczyna na szczęście. Dosłownie!

Czterolistna koniczyna, czyli quadrifoglio, przynosi szczęście. I w tym aucie się to sprawdza. Tyle że nie będzie to szczęście w miłości czy grach losowych. Super-SUV Stelvio sprawi, że podczas jazdy uśmiech nie zniknie z twojej twarzy. Będziesz szczęśliwy. Po prostu!

Test: DS 7 po liftingu. Wersja E-Tense 4x4 300 jest szybka jak... hot-hatch!

Choć jest 5-osobowym SUV-em z 555-litrowym bagażnikiem, oferuje 300 koni i może jeździć... za darmo! A to dopiero początek ciekawostek dotyczących testowego przeze mnie DS 7 po liftingu w wersji E-Tense 4x4 300.

Test: Jeep Wrangler 4XE Sahara. Klasyczny wygląd i hybryda plug-in pod maską

Wygląda jak Wrangler, ale nie jeździ jak Wrangler. Ma bowiem 381 koni mocy i osiąga 100 km/h w 6,4 sek. To zasługa hybrydy plug-in. Ta w Jeepie jest błogosławieństwem czy przekleństwem?

Test: Jeep Compass 4XE plug-in hybrid. Czy taki napęd ma tu sens?

Jeep Compass 4XE ma wszystko to, co prawdziwej amerykańskiej terenówce trzeba. Muskularny wygląd, napęd na cztery koła i 240 koni mocy. Czy jednak elektryfikacja tego auta to dobry pomysł?

Test: Citroen C3 Aircross 1.2 130 KM. Nie za duży, nie za mocny i nie za drogi

Citroen C3 Aircross wygląda nietuzinkowo i zdecydowanie idzie pod prąd. Tylko czy to jest dobre? Sprawdziłem to w czasie tygodniowego testu tego auta.

Test: Alfa Romeo Tonale Hybrid. W niej zbawisz świat. Świat Alfy Romeo

Alfa Romeo Tonale Hybrid to coś pomiędzy MHEV i HEV. A od tego faktu dopiero zaczyna się nietuzinkowość SUV-a.  Tylko czy jest on także rodzinny?

Test: Abarth 695 Tributo 131 Rally. Ta miłość jest toksyczna. I dobrze mi z tym!

Test: Abarth 695 Tributo 131 Rally jest cudowny, ale nie idealny. Wad mu nie brakuje. Tak samo jak charakteru zresztą. Tym mógłby obdzielić auta w połowie dzielnicy.

Jeep Gladiator i ciekawostki. 8 faktów, które sprawią że go pokochasz!

Jeep Gladiator i ciekawostki? Nie da się go legalnie zaparkować na chodniku, ale za to ma... wyjmowany system audio. A to dopiero początek listy.

Test: Citroen C5X PHEV 225 to mobilna strefa komfortu. Nie idealna, ale ciekawa

Test: Citroen C5X PHEV 225 jest komfortowy i oryginalny. Tylko czy te dwie zalety wystarczą do sukcesu w segmencie D? Zobaczcie naszą relację z testu.

Test: Nissan X-Trail e-Power e-4orce 213 km. Elektryk, ale... benzynowy

Nissan X-Trail e-Power e-4ORCE napędza koła silnikami elektrycznymi. Prąd dla nich generuje jednak motor spalinowy. Genialnie to brzmi? Tylko jak sprawdza się w czasie jazdy...

Alfa Romeo Stelvio Veloce 2.0 Turbo. Włosi umieją w SUV-y

Alfa Romeo Stelvio Veloce 2.0 Turbo 280 KM AT8 Q4 to nie SUV idealny. Mimo wszystko to jedyny SUV, którego powinniście kupić.

Peugeot e-208. Elektryczny hatchback do miasta

Peugeot e-208 jest stylowy i... elektryczny. Motor zasilany prądem stanowi dużą, miejską zaletę tego modelu.

Najlepsze samochody 2022. Nowa edycja rankingu Best of test

Najlepsze samochody 2022 roku? Oto pojazdy, które przetestowaliśmy w ostatnich 12. miesiącach i które zrobiły na nas największe wrażenie.

Jeep Gladiator 3.0 v6 Multijet Overland

Jeep Gladiator jest dłuższy od Bentley`a Flying Spur, wyższy od Range Rovera i ma prawie taki sam rozstaw osi, jak Rolls-Royce Phantom. Te parametry robią wrażenie? Jeszcze większe robi jednak jazda tym autem.

Nissan Ariya 2WD 87 kWh 238 KM Evolve

Nissan Ariya 2WD 87 kWh 238 KM Evolve pokazuje jedno. Japończycy mają szerokie doświadczenie w zakresie elektromobilności i chętnie z niego skorzystali. I dobrze!

Audi RS3 Limousine 2.5 TFSI quattro S tronic

Audi RS3 Limousine 2.5 TFSI quattro S tronic wygląda trochę jak... Shrek. To nie odbiera mu jednak uroku. Uroku płynącego z absurdalnej mocy!

Audi A8 L 60 TFSI quattro tiptronic

Audi A8 L 60 TFSI quattro tiptronic to klasa sama w sobie. Szczególnie że długie, tyle drzwi tego auta ukrywają fotele inspirowane chyba pierwszą klasą w świecie lotnictwa!

Audi S8 4.0 V8 TFSI quattro tiptronic

Audi S8 4.0 V8 TFSI quattro tiptronic to sportowiec w eleganckim stroju. I choć limuzyna jest potężna, nie dajcie się zwieść. Szybka również potrafi być.

Lexus NX 350h e-CVT AWD-i Omotenashi

Lexus NX 350h e-CVT AWD-i Omotenashi jest oszczędny, przestronny i dobrze zaprojektowany. Nowy SUV z Japonii jeszcze mocniej wyostrzył linię nadwozia.

Peugeot 308 SW GT Plug-in Hybrid 225

Peugeot 308 SW GT Plug-in Hybrid 225 to zdecydowanie jedno z lepiej wyglądających kombi w segmencie C. Spójrzcie tylko na nie!

Opel Grandland Ultimate 1.2 Turbo AT8 FWD

Opel Grandland Ultimate 1.2 Turbo AT8 FWD zawitał przed naszą redakcją w wiśniowym kolorze z czarnymi akcentami wykończeniowymi. Jak się prezentował? Sprawdźcie.

Nissan X-Trail e-Power e-4ORCE

Nissan X-Trail e-Power e-4ORCE to najnowsze wydanie japońskiego SUV-a. Jedno trzeba mu oddać. Wygląda bardzo dobrze!

Toyota Aygo X 1.0 VVT-i 72 KM Executive

Test Toyoty Aygo X 1.0 VVT-i 72 KM Executive jasno pokazał, że nowe Aygo tak właściwie Aygo już nie jest. To bardziej prawie-Yaris.

Toyota RAV4 Adventure 2.5 Hybrid AWD-i

Test Toyoty RAV4 Adventure był o tyle ciekawy, że w nasze ręce trafiła wersja po liftingu, w nowej efektownej wersji wyposażenia. Zobaczcie ją sami.

Nowa hybryda Toyoty. 5. generacja jest odporna na ceny paliw

Nowa hybryda Toyoty w poliftingowej Corolli potrafi przez 80 proc. czasu jeździć na silniku elektrycznym. Tak wynika z naszego testu.

Test: Opel Grandland 1.2 Turbo AT8. Lifting dodał mu charakteru?

Test: Opel Grandland 1.2 Turbo AT8 po liftingu. Co można powiedzieć o tym aucie? Czerwono-czarna stylizacja z 19-caowymi felgami to sztos.

Test: Peugeot 308 SW Hybrid. Styl GT, oszczędność i moc

Test: Peugeot 308 SW Hybrid. Kombi w wersji GT wygląda jak milion dolarów. Na szczęście jest sporo tańsze i... oszczędne. Golfowi może być duszno...

Nowy Nissan X-Trail. Pierwsza jazda wersją e-Power e-4ORCE

Nowy Nissan X-Trail. Pierwsza jazda nowym SUV-em za nami. A była to ciekawa jazda. Bo choć auto miało silnik spalinowy, było napędzane... prądem!

Test: Nowy Lexus NX 350h. Samuraj się zmienił. Samuraj dojrzał!

Test: Nowy Lexus NX 350h. Czy japoński SUV jest wystarczająco luksusowy jak na segment premium? To postanowiliśmy sprawdzić.

Test: Audi S8 po liftingu. Przyspiesza jak RS3, jeździ jak limuzyna FOTO

Test: Audi S8 po liftingu. Choć waży 2,3 tony, sprint do 100 km/h zajmuje mu tylko 3,8 s. Choć 4.0 V8 bulgocze spod maski, to nadal prawdziwa limuzyna.

Test: Audi A8 L 60 TFSI. Bo luksus może być... intuicyjny!

Test: Audi A8 L to auto zdominowane przez ósemkę. Liczba określa ilość cylindrów, ale i od niej zaczyna się... cena tej wersji. Luksus? I to przez duże "el".

Test: Audi RS3. Shrek może być ładny. I piekielnie mocny!

Test: Audi RS3. Choć to kompakt, ma 400 koni mocy. Choć to auto rodzinne, przyspiesza jak supersamochód. Shreka da się kochać. Przynajmniej tego.

Test: DS 4 E-Tense. Przystojniak z francuskich sfer wyższych

Test: DS 4 E-Tense. To samochód, w którym musisz porzucić wszystkie dotychczasowe przyzwyczajenia. To arystokrata, ale też i typ mocno oryginalny.

Nowy Peugeot 308. Test wersji PureTech 130 Allure Pack

Nowy Peugeot 308. Test kolejnej odsłony nowego kompaktu z Francji. Po hybrydzie dostaliśmy model napędzany 130-konnym benzyniakiem.

Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TSI R-Line. Test z haczykiem

Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TSI R-Line. Test sportowego SUV-a czy SUV-a wyglądającego na sportowego? Oto kluczowe pytanie na dziś.

VW Taigo. Test i pierwsze jazdy w Polsce SUV-em coupe

VW Taigo. Test na polskich drogach pierwszego SUV-a coupe z Niemiec za nami. Co można powiedzieć o aucie? Oto garść najważniejszych informacji.

Test Polo po liftingu. Volkswagen nie urósł, ale dorósł!

Test Polo po liftingu. Nowy Volkswagen jest zaawansowany technologicznie i dobrze się prowadzi. Do tego auta pasuje wszystko, no może poza... ceną!

Test: Peugeot e-Rifter. Stylizacja GT, masa przestrzeni i 136 koni

Test: Peugeot e-Rifter, czyli mieliśmy okazję pojeździć elektryczną wersję francuskiego kombivana. Czy takie połączenie ma szansę się sprawdzić?

Nowy Peugeot 308 (2022). Test 225-konnej hybrydy

Nowy Peugeot 308 (2022). Test nowego kompaktu z Francji prowadzi przede wszystkim do jednego wniosku. To piękne auto! A uroda to dopiero początek.

REKLAMA