REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu
Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie
/
Kuba Brzeziński
/
Infor

REKLAMA

REKLAMA

Francuzi bardzo sprytnie podeszli do Peugeota 2008 po liftingu. Bo choć modernizacja nie była mocno gruntowna, bez dwóch zdań okazuje się zauważalna. Tylko czy zmiany poszły w dobrym kierunku? To właśnie sprawdziłem w czasie testu auta.
rozwiń >

Druga generacja Peugeota 2008 zadebiutowała w Europie w 2019 r. To zatem najwyższy czas, aby crossover otrzymał lifting. A lifting stanowi dla Francuzów okazję do... rewolucji stylistycznej. W kanonach niemieckiego designu tę zmianę spokojnie można byłoby nazwać prezentacją nowego modelu.

REKLAMA

Co lifting zmienił w karoserii Peugeota 2008 II?

REKLAMA

Lifting w przedniej części karoserii Peugeota 2008 oznacza dodatkowe listwy boczne na grillu. Te mają "diamenty" ułożone horyzontalnie, a nie wertykalnie. Poza tym w przeprojektowanym zderzaku pojawiły się trzy zęby LED-owe świateł do jazdy dziennej w okolicy każdego z bocznych wlotów powietrza. Przed modernizacją Peugeot montował po jednym zębie. Nowe są też reflektory LED-owe i logo marki. W tylnej części nadwozia nowy jest pas, w który zatopione zostały lampy. Poprzednio światła postojowe tylne miały ułożenie ukośne. Teraz świecą poziomo.

Przedliftingowy Peugeot 2008 II miał ładną "twarz", ale trochę pyzatą. Ta jest bardziej złośliwa, skupiona i groźna. Moim zdaniem Francuzi poszli w dobrym kierunku. Miejski crossover stał się bardziej wyrazisty.

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

/

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

/

Infor

Wnętrze Peugeota 2008 po liftingu

REKLAMA

Lifting Peugeota 2008 okazuje się rozczarowujący tak naprawdę wyłącznie we wnętrzu. Bo tu listę zasadniczych modyfikacji można byłoby spokojnie opisać słowami "znajdź jedną różnicę". Ta dotyczy systemu multimedialnego. Teraz otrzymuje on 10-, a nie 7-calowy ekran. Tyle! No może prawie. Bo są też zmiany, których tak naprawdę nie widać. Podczas testu zauważyłem np., że czujnik odpowiadający za pracę świateł naprawdę pięknie pracuje. Wykrywał np. delikatną mżawkę i od razu zamieniał światła do jazdy dziennej na mijania. Tak szybka reakcja chroni kierowcę przed mandatem i nie jest standardem na rynku. Czasami system nie działa tak sprawnie nawet w autach klasy premium! To duży plus.

Z drugiej strony pomimo niewielkiej ilości zauważalnych zmian kabina 2008 nadal wygląda świeżo i po prostu dobrze. Szczególnie w wersji GT z zieloną nitką na sportowych i wygodnych fotelach, ambientowymi dekorami i z minimalistyczną deską rozdzielczą. W kabinie Peugeota 2008 nadal jest dość duży udział twardych plastików. Niestety takie są realia crossoverów segmentu B. W zamian jakość spasowania utrzymuje się na wysokim poziomie.

Dalszy ciąg materiału pod wideo
test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

/

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

/

Infor

Testowy Peugeot 2008 nie jest taki GT. Ma 130 koni i 3-cylindrowy silnik

O układzie napędowym i zawieszeniu poliftingowego Peugeota 2008 nie da się powiedzieć nic odkrywczego. To sprawdzone konstrukcje. W pierwszym przypadku kierowca ma do czynienia z 1,2-litrowym, 3-cylindrowym motorem PureTech w wersji 130-konnej. Jednostka korzysta z bezpośredniego wtrysku paliwa i doładowania. W efekcie rozpędza crossovera do 100 km/h w 9,4 sek. O dynamice 2008 decyduje prosta rzecz. Stosunkowo wysoki i nisko rozwijany moment obrotowy oraz niska masa. Auto gotowe do jazdy waży zaledwie 1205 kg.

3 cylindry nie brzmią mocno kulturalnie. Prawda jest jednak taka, że dopóki kierowca nie rozwścieczy benzyniaka, ten ledwo słyszalnie pracuje. Wyższe rejestry głośności osiąga głównie w pobliżu czerwonego pola na obrotomierzu. Podczas jazdy kierowcy nie dokuczają także żadne wibracje. Silnik jest dobrze wyważony. Poza tym okazuje się oszczędny. W teście spalał średnio 7,2 litra benzyny. I choć wynik podawany przez producenta jest o przeszło litr niższy, mój nadal uważam za więcej niż przyzwoity.

Przednie resorowanie Peugeota 2008 po liftingu składa się z dwóch pseudo-McPhersonów. Tak rozwiązanie nazywają Francuzi. Z tyłu z kolei inżynierowie zastosowali belkę z drążkiem Panharda. Taki układ był wcześniej spotykany np. w Astrze K. 2008 prowadzi się pewnie, ale jest też komfortowy.

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

/

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

/

Infor

Ile kosztuje Peugeot 2008 po liftingu?

Peugeot 2008 bez wątpienia nie jest najtańszym przedstawicielem segmentu crossoverów grupy B. Jego cennik startuje od mało przyjaznych 112 tys. zł. Model testowy otrzymał jednak 130-konnego benzyniaka (a więc nie był to motor podstawowy), a do tego efektowną wersję GT. To wraz z kilkoma opcjami wywindowało cenę tego egzemplarza do 150 950 zł. Paradoksalnie jednak taka suma nie robi już większego wrażenia. Szczególnie w przypadku, w którym kupujący weźmie pod uwagę poziom wyposażenia Peugeota i porówna go z konkurentami.

W prasowym 2008 po liftingu standardem była m.in. automatyczna przekładnia, reflektory Full LED, trójwymiarowy, cyfrowy kokpit z ekranem o wielkości 10 cali, kamera cofania, sportowe fotele, ładowarka indukcyjna, bezkluczykowy dostęp do auta i rozruch silnika, a do tego adaptacyjny tempomat. Samochód posiadał też wielosezonowe opony i te zostały zamontowane już w fabryce. Ba, ma nawet elektrycznie sterowany fotel kierowcy! A to już więcej, niż coś w tym segmencie rynku.

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

/

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

/

Infor

Test: Peugeot 2008 GT PureTech 130 po liftingu – podsumowanie:

Lifting Peugeota 2008 bez wątpienia uatrakcyjnił i tak ciekawą formę francuskiego crossovera. Sprawił, że "twarz" auta stała się bardziej świeża i prezentuje się jeszcze lepiej. Modernizacja nie zmieniła tylko jednej rzeczy. 2008 to nadal naprawdę zgrabne i fajne auto. Przyjemnie się nim jeździ, a do tego oferuje dobrze wykonaną i możliwie przestronną kabinę oraz 434-litrowy bagażnik. W efekcie Peugeot cały czas stanowi ciekawy wybór na tle takich rywali, jak Puma, Juke, Captur, Yaris Cross czy Mokka.

Peugeot 2008 GT PureTech 130 po liftingu – dane techniczne:

  • Silnik: R3, wtrysk bezpośredni, benzyna
  • Pojemność silnika: 1199 cm3
  • Maksymalna moc: 130 KM przy 5500 obr./min.
  • Maksymalny moment obrotowy: 230 Nm przy 1750 obr./min.
  • Prędkość maksymalna: 203 km/h
  • Przyspieszenie 0 - 100 km/h: 9,4 s.
  • Skrzynia biegów: automatyczna, 8 biegów
  • Zbiornik paliwa: 44 litry
  • Zużycie paliwa na 100 km w teście (cykl mieszany): 7,2 litra
  • Rodzaj napędu: FWD
  • Długość: 4304 mm
  • Szerokość: 1550 mm
  • Wysokość: 1523 mm
  • Rozstaw osi: 2605 mm
  • Pojemność bagażnika: 434/1467 litrów
  • Masa własna: 1205 kg
  • Cena: od 112 800 zł
test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

/

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

/

Infor

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

/

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

/

Infor

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

/

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

/

Infor

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

/

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

/

Infor

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

/

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

/

Infor

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

/

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

/

Infor

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

/

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

/

Infor

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

/

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

/

Infor

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

/

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

/

Infor

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

/

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

/

Infor

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

/

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

/

Infor

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

/

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

/

Infor

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

/

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

/

Infor

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

/

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

/

Infor

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

/

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

/

Infor

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

/

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

/

Infor

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

/

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

/

Infor

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

/

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

/

Infor

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

/

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

/

Infor

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

/

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

/

Infor

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

/

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

/

Infor

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

/

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

/

Infor

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

/

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

/

Infor

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

/

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

/

Infor

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

/

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

/

Infor

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

/

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

/

Infor

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

/

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

/

Infor

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

/

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

/

Infor

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

/

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

/

Infor

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

/

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

/

Infor

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

/

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

/

Infor

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

/

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

/

Infor

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

/

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

/

Infor

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

/

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

/

Infor

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

/

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

/

Infor

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

/

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

/

Infor

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

/

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

/

Infor

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

/

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

/

Infor

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

/

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

/

Infor

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

/

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

/

Infor

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

/

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

/

Infor

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

/

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

/

Infor

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

/

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

/

Infor

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

/

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

/

Infor

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

/

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

/

Infor

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

/

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

/

Infor

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

/

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

/

Infor

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
KGP: 109 332 interwencji, 291 wypadków drogowych, 12 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Oto najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend opublikowane przez Komendę Główną Policji. Policjanci podsumowali także zdarzenia z minionego tygodnia.

19-letni motocyklista bez uprawnień potrącił policjanta i zbiegł

19-nastolatek z Międzyrzecza (Lubuskie) stanie przed sądem za zarzut spowodowania wypadku, niezatrzymanie się do kontroli i ucieczkę z miejsca wypadku.

Nowe przepisy fotoradarowe: Właściciel pojazdu jako kozioł ofiarny?

Ustawodawca szykuje kolejną rewolucję w przepisach drogowych. Tym razem uderzy ona nie tylko w kierowców łamiących przepisy, ale także w właścicieli pojazdów, którzy nie wskażą osoby prowadzącej pojazd w chwili popełnienia wykroczenia. Jeśli fotoradar uchwyci pojazd przekraczający prędkość, a właściciel odmówi podania danych kierowcy, nie tylko zapłaci karę, ale również straci dowód rejestracyjny swojego samochodu.

Pijany senior uciekał przed policją po polach uprawnych. Auto dachowało

72-latek jechał bez zapiętych pasów, więc policja chciała zatrzymać go do kontroli. Rzucił się w pościg, który zakończył się dachowaniem. Okazało się, że jest pijany.

REKLAMA

Otrzymałeś wiadomość ws. zaległych płatności w e-TOLL? KAS ostrzega przed oszustami

Krajowa Administracja Skarbowa w przesłanym we wtorek, 25 marca 2025 r. komunikacie prasowym ostrzega przed oszustami wysyłającymi fałszywe wiadomości w sprawie zaległych płatności w e-TOLL. Publikujemy przykładową fałszywą wiadomość.

Już nie tylko diesel czy benzyna. I nawet nie zawsze samochód. Jak Polacy wybierają środek transportu?

W dzisiejszych czasach wybór środka transportu to nie tylko decyzja między samochodem z silnikiem benzynowym a dieslem. Możliwości jest więcej, a kierowcy mają różne oczekiwania. Jak Polacy wybierają codzienny środek lokomocji?

KGP: 93 352 interwencji, 312 wypadków drogowych, 17 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 93 352 interwencji. Byli wzywani do 312 wypadków drogowych.

Mandat za przeładowaną ciężarówkę, a zaniżona waga w CMR. Kto za to ponosi odpowiedzialność?

Przeładowanie pojazdu w transporcie drogowym to częsty problem, który może prowadzić do poważnych konsekwencji prawnych i finansowych, w tym mandatów nałożonych na przewoźnika. W sytuacjach, gdy błędne dane o wadze towaru zostały przekazane przez spedytora lub nadawcę towaru, pojawia się pytanie o podział odpowiedzialności między przewoźnika a spedytora czy nadawcę. Najczęściej problem dotyczy mandatów zagranicznych, dlatego kluczowe znaczenie w tej kwestii mają przepisy Konwencji o umowie międzynarodowego przewozu drogowego towarów (CMR).

REKLAMA

Przestraszył się policjantów, więc uciekał samochodem, łamiąc przepisy

Nocy pościg ulicami Białegostoku zakończył się zatrzymaniem 32-letniego kierowcy. Mężczyzna najpierw przekroczył prędkość, a potem - zamiast zatrzymać się do kontroli - zaczął uciekać.

Kolejne skrzyżowania i przejazdy kolejowo-drogowe z systemem RedLight. 2 000 zł mandatu i 15 punktów karnych

Kolejne skrzyżowania i przejazdy kolejowo-drogowe z systemem RedLight. Kiedy zaczną działać nowe systemy RedLight? Gdzie zostaną rozlokowane? Jakie mandaty obowiązują w przypadku przejazdu na czerwonym świetle?

REKLAMA