REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu
Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie
Kuba Brzeziński
Infor

REKLAMA

REKLAMA

Francuzi bardzo sprytnie podeszli do Peugeota 2008 po liftingu. Bo choć modernizacja nie była mocno gruntowna, bez dwóch zdań okazuje się zauważalna. Tylko czy zmiany poszły w dobrym kierunku? To właśnie sprawdziłem w czasie testu auta.
rozwiń >

Druga generacja Peugeota 2008 zadebiutowała w Europie w 2019 r. To zatem najwyższy czas, aby crossover otrzymał lifting. A lifting stanowi dla Francuzów okazję do... rewolucji stylistycznej. W kanonach niemieckiego designu tę zmianę spokojnie można byłoby nazwać prezentacją nowego modelu.

REKLAMA

Co lifting zmienił w karoserii Peugeota 2008 II?

REKLAMA

Lifting w przedniej części karoserii Peugeota 2008 oznacza dodatkowe listwy boczne na grillu. Te mają "diamenty" ułożone horyzontalnie, a nie wertykalnie. Poza tym w przeprojektowanym zderzaku pojawiły się trzy zęby LED-owe świateł do jazdy dziennej w okolicy każdego z bocznych wlotów powietrza. Przed modernizacją Peugeot montował po jednym zębie. Nowe są też reflektory LED-owe i logo marki. W tylnej części nadwozia nowy jest pas, w który zatopione zostały lampy. Poprzednio światła postojowe tylne miały ułożenie ukośne. Teraz świecą poziomo.

Przedliftingowy Peugeot 2008 II miał ładną "twarz", ale trochę pyzatą. Ta jest bardziej złośliwa, skupiona i groźna. Moim zdaniem Francuzi poszli w dobrym kierunku. Miejski crossover stał się bardziej wyrazisty.

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

Infor

Wnętrze Peugeota 2008 po liftingu

REKLAMA

Lifting Peugeota 2008 okazuje się rozczarowujący tak naprawdę wyłącznie we wnętrzu. Bo tu listę zasadniczych modyfikacji można byłoby spokojnie opisać słowami "znajdź jedną różnicę". Ta dotyczy systemu multimedialnego. Teraz otrzymuje on 10-, a nie 7-calowy ekran. Tyle! No może prawie. Bo są też zmiany, których tak naprawdę nie widać. Podczas testu zauważyłem np., że czujnik odpowiadający za pracę świateł naprawdę pięknie pracuje. Wykrywał np. delikatną mżawkę i od razu zamieniał światła do jazdy dziennej na mijania. Tak szybka reakcja chroni kierowcę przed mandatem i nie jest standardem na rynku. Czasami system nie działa tak sprawnie nawet w autach klasy premium! To duży plus.

Z drugiej strony pomimo niewielkiej ilości zauważalnych zmian kabina 2008 nadal wygląda świeżo i po prostu dobrze. Szczególnie w wersji GT z zieloną nitką na sportowych i wygodnych fotelach, ambientowymi dekorami i z minimalistyczną deską rozdzielczą. W kabinie Peugeota 2008 nadal jest dość duży udział twardych plastików. Niestety takie są realia crossoverów segmentu B. W zamian jakość spasowania utrzymuje się na wysokim poziomie.

Dalszy ciąg materiału pod wideo
test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

Infor

Testowy Peugeot 2008 nie jest taki GT. Ma 130 koni i 3-cylindrowy silnik

O układzie napędowym i zawieszeniu poliftingowego Peugeota 2008 nie da się powiedzieć nic odkrywczego. To sprawdzone konstrukcje. W pierwszym przypadku kierowca ma do czynienia z 1,2-litrowym, 3-cylindrowym motorem PureTech w wersji 130-konnej. Jednostka korzysta z bezpośredniego wtrysku paliwa i doładowania. W efekcie rozpędza crossovera do 100 km/h w 9,4 sek. O dynamice 2008 decyduje prosta rzecz. Stosunkowo wysoki i nisko rozwijany moment obrotowy oraz niska masa. Auto gotowe do jazdy waży zaledwie 1205 kg.

3 cylindry nie brzmią mocno kulturalnie. Prawda jest jednak taka, że dopóki kierowca nie rozwścieczy benzyniaka, ten ledwo słyszalnie pracuje. Wyższe rejestry głośności osiąga głównie w pobliżu czerwonego pola na obrotomierzu. Podczas jazdy kierowcy nie dokuczają także żadne wibracje. Silnik jest dobrze wyważony. Poza tym okazuje się oszczędny. W teście spalał średnio 7,2 litra benzyny. I choć wynik podawany przez producenta jest o przeszło litr niższy, mój nadal uważam za więcej niż przyzwoity.

Przednie resorowanie Peugeota 2008 po liftingu składa się z dwóch pseudo-McPhersonów. Tak rozwiązanie nazywają Francuzi. Z tyłu z kolei inżynierowie zastosowali belkę z drążkiem Panharda. Taki układ był wcześniej spotykany np. w Astrze K. 2008 prowadzi się pewnie, ale jest też komfortowy.

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

Infor

Ile kosztuje Peugeot 2008 po liftingu?

Peugeot 2008 bez wątpienia nie jest najtańszym przedstawicielem segmentu crossoverów grupy B. Jego cennik startuje od mało przyjaznych 112 tys. zł. Model testowy otrzymał jednak 130-konnego benzyniaka (a więc nie był to motor podstawowy), a do tego efektowną wersję GT. To wraz z kilkoma opcjami wywindowało cenę tego egzemplarza do 150 950 zł. Paradoksalnie jednak taka suma nie robi już większego wrażenia. Szczególnie w przypadku, w którym kupujący weźmie pod uwagę poziom wyposażenia Peugeota i porówna go z konkurentami.

W prasowym 2008 po liftingu standardem była m.in. automatyczna przekładnia, reflektory Full LED, trójwymiarowy, cyfrowy kokpit z ekranem o wielkości 10 cali, kamera cofania, sportowe fotele, ładowarka indukcyjna, bezkluczykowy dostęp do auta i rozruch silnika, a do tego adaptacyjny tempomat. Samochód posiadał też wielosezonowe opony i te zostały zamontowane już w fabryce. Ba, ma nawet elektrycznie sterowany fotel kierowcy! A to już więcej, niż coś w tym segmencie rynku.

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

Infor

Test: Peugeot 2008 GT PureTech 130 po liftingu – podsumowanie:

Lifting Peugeota 2008 bez wątpienia uatrakcyjnił i tak ciekawą formę francuskiego crossovera. Sprawił, że "twarz" auta stała się bardziej świeża i prezentuje się jeszcze lepiej. Modernizacja nie zmieniła tylko jednej rzeczy. 2008 to nadal naprawdę zgrabne i fajne auto. Przyjemnie się nim jeździ, a do tego oferuje dobrze wykonaną i możliwie przestronną kabinę oraz 434-litrowy bagażnik. W efekcie Peugeot cały czas stanowi ciekawy wybór na tle takich rywali, jak Puma, Juke, Captur, Yaris Cross czy Mokka.

Peugeot 2008 GT PureTech 130 po liftingu – dane techniczne:

  • Silnik: R3, wtrysk bezpośredni, benzyna
  • Pojemność silnika: 1199 cm3
  • Maksymalna moc: 130 KM przy 5500 obr./min.
  • Maksymalny moment obrotowy: 230 Nm przy 1750 obr./min.
  • Prędkość maksymalna: 203 km/h
  • Przyspieszenie 0 - 100 km/h: 9,4 s.
  • Skrzynia biegów: automatyczna, 8 biegów
  • Zbiornik paliwa: 44 litry
  • Zużycie paliwa na 100 km w teście (cykl mieszany): 7,2 litra
  • Rodzaj napędu: FWD
  • Długość: 4304 mm
  • Szerokość: 1550 mm
  • Wysokość: 1523 mm
  • Rozstaw osi: 2605 mm
  • Pojemność bagażnika: 434/1467 litrów
  • Masa własna: 1205 kg
  • Cena: od 112 800 zł
test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

Infor

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

Infor

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

Infor

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

Infor

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

Infor

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

Infor

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

Infor

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

Infor

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

Infor

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

Infor

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

Infor

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

Infor

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

Infor

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

Infor

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

Infor

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

Infor

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

Infor

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

Infor

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

Infor

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

Infor

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

Infor

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

Infor

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

Infor

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

Infor

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

Infor

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

Infor

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

Infor

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

Infor

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

Infor

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

Infor

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

Infor

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

Infor

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

Infor

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

Infor

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

Infor

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

Infor

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

Infor

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

Infor

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

Infor

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

Infor

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

Infor

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

Infor

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

Infor

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

Infor

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

Infor

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

Infor

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

test Peugeot 2008 po liftingu, Peugeot 2008 GT PureTech 130, Peugeot 2008 po liftingu

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

Infor

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Odcinkowy pomiar prędkości we Wrocławiu już działa!

Odcinkowy pomiar prędkości we Wrocławiu już działa! Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym poinformowało o uruchomieniu nowego odcinkowego pomiaru prędkości, tym razem został uruchomiony we Wrocławiu.

Nowy fotoradar sieje postrach w Warszawie. Ponad 7840 zarejestrowanych wykroczeń w niecały miesiąc

Nowy fotoradar sieje postrach w Warszawie. Ponad 7840 zarejestrowanych wykroczeń w niecały miesiąc. Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym (CANARD) poinformowało o najświeższych statystykach dotyczących wykroczeń przekroczenia dozwolonej prędkości.

Uwaga kierowcy! Jest ostrzeżenie przed opadami śniegu i ślizgawicą

Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej ostrzega: dziś w nocy i jutro rano opady deszczu będą zamarzały. Jest duże prawdopodobieństwo oblodzenia. Należy więc zachować szczególną ostrożność na drodze i nie tylko. Śnieg spadnie w niedzielę.

Jakiego samochodu szukają Polacy, gdy chcą wymienić pojazd [RAPORT]

Polacy planujący wymianę samochodu rozglądają się raczej za opcją używaną z silnikiem spalinowym. Tak deklaruje 55 proc. ankietowanych raportu Santander Consumer Multirent. Jakie kwoty mają w planach przeznaczyć?

REKLAMA

Nie słabnie popyt na nowe samochody. W listopadzie do grona liderów, w tym Toyoty, dołączył nieoczekiwanie Ford

Popyt na nowe auta – zarówno osobowe jak i dostawcze o dopuszczalnej masie całkowitej 3,5 tony nie słabnie. W tej drugiej kategorii listopad przyniósł niespodziankę – Renault na fotelu lidera zajmowanym przez tę markę od niepamiętnego czasu zastąpił Ford.

Testowanie pojazdów zautomatyzowanych. Resort Infrastruktury ma plan!

Testowanie pojazdów zautomatyzowanych. Resort Infrastruktury ma plan! W ocenie Ministerstwa Infrastruktury, projekt nowelizacji ustawy Prawo o ruchu drogowym ma zapewnić bezpieczeństwo ruchu drogowego. Projekt trafił do konsultacji.

Auta autonomiczne na drogach publicznych. MI chce testować

Z projektu noweli ustawy Prawo o ruchu drogowym, opublikowanego w poniedziałek na stronie Rządowego Centrum Legislacyjnego (RCL) wynika, że Ministerstwo Infrastruktury chce wprowadzić możliwość testowania pojazdów półautonomicznych i autonomicznych na publicznych drogach.

System RedLight w Kielcach. Na skrzyżowaniu działa aż 36 kamer

Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym (CANARD) poinformowało o włączeniu systemu RedLight w Kielcach. Na skrzyżowaniu działa aż 36 kamer. Czym jest system RedLight i jak działa? Kto otrzyma mandat?

REKLAMA

Lekkie pojazdy elektryczne - co warto o nich wiedzieć

Większe miasto to zakorkowane ulice, duża emisja dwutlenku węgla i przeciętna prędkość jazdy km/h. Ponadto średnia liczba pasażerów w samochodach poruszających się po miastach to zaledwie 1,3 osoby. Czy lekkie pojazdy elektryczne zrewolucjonizują sposób poruszania się po mieście? 

KGP: 99 221 interwencji, 380 wypadków drogowych, 22 ofiary śmiertelne. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 99 221 interwencji. Byli wzywani do 380 wypadków drogowych.

REKLAMA