REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Nowe

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail

Test: Nissan Ariya e-4ORCE 394 KM. To hot-SUV o napędzie elektrycznym

Elektryczny SUV nie kojarzy się z emocjami? Pomyślicie tak tylko dlatego, że jeszcze nigdy nie jeździliście prawie 400-konną Ariyą. Z tym autem niewiele modeli sportowych ma szansę podczas startu spod świateł. A to nie koniec jej zalet.

Test: Nissan X-Trail 1.5 VC-T MHEV. To niby tylko zwykły, benzynowy X-Trail. Jednak zwykły nie jest

To miał być zwykły X-Trail, ale mimo wszystko taki zwykły nie jest. Bo standardowy benzyniak moim zdaniem stanowi soczewkę. Soczewkę, która uwydatnia tylko zalety tego SUV-a. Przy tym teście warto jednak zadać pewne pytanie. Czy rodzinny Nissan nie jest trochę zbyt drogi?

Test: Nissana Ariya 87 kWh e-4ORCE 306 KM. Jest napędowo przewidywalny i szalony stylistycznie

Ten rodzinny SUV wygląda jak transformers, ma lakier typu kameleon, a do tego... napęd elektryczny. To nie jest kolejne, nudne auto do jazdy na co dzień. Nissana Ariya 87 kWh e-4ORCE jest zaskakujący. Zaskakuje na plus.

Test: Peugeot 508 SW PSE. Co lifting zmienił w sportowej hybrydzie plug-in?

Peugeot 508 przeszedł lifting. Topowa i niezwykle gorąca wersja PSE również. Dzięki temu auto wygląda bardziej agresywnie i sportowo. Czy modernizacja ruszyła również recepturę Peugeot Sport Engineered? Sprawdźmy.

REKLAMA

Test: Peugeot 2008 po liftingu. PureTech 130 i wersja GT to zgrabne połączenie

Francuzi bardzo sprytnie podeszli do Peugeota 2008 po liftingu. Bo choć modernizacja nie była mocno gruntowna, bez dwóch zdań okazuje się zauważalna. Tylko czy zmiany poszły w dobrym kierunku? To właśnie sprawdziłem w czasie testu auta.

Test: Peugeot 5008 Hybrid 1.2 136 eDCS6. Silnik chowa mu asa do rękawa

Peugeot 5008 otrzymał nową wersję napędową. Francuzi postawili na silnik 1.2 Hybrid 136 eDCS6. Jak działa ta hybryda? I czy jest wystarczająco oszczędna? Tygodniowy test przyniósł odpowiedzi na te pytania.

Test: Alfa Romeo Tonale. Diesel, niebieski lakier i to spojrzenie...

Alfa Romeo Tonale była dla marki strzałem w dziesiątkę. Sprzedaje się jak ciepłe bułeczki. Tylko czy do tego groźnego spojrzenie i pięknego, niebieskiego lakieru pasuje silnik diesla? To właśnie sprawdziłem w kolejnym teście.

Test: Jeep Grand Cherokee 2023. Nowa twarz i całkowicie nowa... technologia!

Jeep Grand Cherokee piątej generacji stał się... hybrydą! I jak bardzo fanom samochodów "made in US" by się to nie podobało, takie są rynkowe trendy. Tyle że hybrydowy jeszcze nie oznacza, że Jeep wyrzekł się korzeni. Jak sprawdza się w praktyce?

REKLAMA

Test: Alfa Romeo Giulia po liftingu. Patrzy przymrużonymi oczami jak James Dean...

Giulia po liftingu świdruje nowym, LED-owym spojrzeniem, daje dostęp do ulepszonych multimediów i... No właśnie, zmian byłoby na tyle. Lifting jest mało znaczący, ale mimo wszystko zasadniczy. Zwłaszcza w wersji Competizione.

Test: Ford Ranger Raptor. Pick-up, który zawsze marzył o tym, żeby być Mustangiem

Ford Ranger Raptor chyba sam nie wie, kim chce być. Praktycznym pick-up`em, ziejącym mocą autem sportowym, a może bezkompromisową rajdówką. To jednak dobrze. Rozdwojenie (a nawet roztrojenie) jaźni sprawia, że kierowca otrzymuje trzy auta w jednym. A to dopiero początek tej ciekawej historii.

Test: Renault Clio Full Hybrid, czyli francuska moda na niskie spalanie

Auta miejskie potrafią być oszczędne. Clio po liftingu jest jednak supermanem oszczędności! Tym autem można pokonać 100 km za 26 zł. I nie, to nie oznacza wcale zasilania LPG. W końcu do testu dostałem wersję Full Hybrid. A mały apetyt dopiero otwiera listę zalet tego auta.

Test: Dacia Jogger 1.0 LPG. Podróż w 7 osób to szaleństwo? A właśnie, że nie!

Ma stylowy grill i nowoczesne LED-y. Trzy rzędy foteli, dobre wyposażenie i jeździ na LPG. Trzeba przyznać, że Dacia dobrze przygotowała Joggera do rynkowej walki o klientów. Tylko czy te zalety to nie dobre złego początki? Sprawdziłem to w tygodniowym teście.

Test: Toyota Corolla 2023 TS Kombi. Cichy lifting. Dosłownie cichy!

Lifting Toyoty Corolli nie przyniósł zasadniczych zmian stylistycznych. Test modelu TS Kombi 2.0 Hybrid pokazał mi jednak, co zmieniło się w tym aucie technologicznie. I tu idealnie pasującym słowem jest... cisza!

Test: Jeep Avenger 1.2 GSE T3 Summit jest... polski! Ale czy jest fajny?

Na sztandarze niesie amerykańską flagę, ale w sercu ma Tychy. Choć formą przypomina terenowe legendy, to w mieście czuje się jak ryba w wodzie. Mówię oczywiście o Jeepie Avengerze. Pierwszym polskim Jeepie. Jak sprawdza się to auto w praktyce?

Test: Renault Austral 1.3 MHEV 158 KM CVT. Nie krok, a skok w dobrą stronę!

Renault Austral jest technologicznym bliźniakiem Qashqaia. I to akurat wyszło mu na zdrowie. Bo francuski SUV nie tylko dobrze wygląda. On ma dużo więcej zalet. Co mi się w tym aucie podobało? Sprawdźcie raport z jazdy.

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Alfa Romeo Stalvio przeszła lifting. I tak naprawdę jego najbardziej zasadniczymi elementami są nowe światła LED-owe z przodu i wersja Competizione. Co zmieniła ta modernizacja? To pytanie, które postawiłem przed tym testem.

Test: Peugeot 508 SW BlueHDi GT. On nie idzie za modą, a po prostu ma styl!

Jak mawiała Coco Chanel, "możesz kupić modę, ale musisz mieć styl". I Peugeot 508 SW ten styl właśnie ma. A skoro od takich słów zaczyna się test rodzinnego kombi, to czy dalej jest miejsce na jakiekolwiek wady? Sprawdźcie.

Test: Toyota Corolla Cross 2.0 Hybrid AWD-i. Takiego auta brakowało

Oferta Toyoty jest bogata w SUV-y. W palecie japońskiej marki brakowało jednak pewnego modelu. Bardzo kluczowego mogę dodać. Tak narodziła się Corolla Cross 2.0 Hybrid AWD-i. Czy jednak pojazd spełni oczekiwania klientów? O tym miałem okazję się przekonać.

Test: Nissan Townstar EV Combi. Modelowy kombivan. Może prawie modelowy...

Testowy Nissan Townstar EV Combi ma 750-litrowy bagażnik i przestronną 5-osobową kabinę. A to brzmi jak opis idealnego kombivana. Czy jednak napęd elektryczny nie stanowi rysy na tym wizerunku?

Test: Nissan Townstar Van EV. Czy dostawczak na prąd ma szansę w Polsce?

Test Nissana Townstara Vana EV pokazał kilka rzeczy. Jest na prąd, a prowadzi się jak spalinowy. A do tego ma przewidywalny zasięg, który w mieście okazuje się wystarczający. Czy to dostatecznie dużo, aby model osiągnął sprzedażowy sukces?

Test: Peugeot 2008 PureTech EAT8. Pożegnanie przed liftingiem

Test Peugeota 2008 PureTech EAT8 to takie trochę moje pożegnanie z wersją sprzed liftingu. Miłe to było pożegnanie? W jego czasie zwróciłem uwagę na ślady pazurów. Te były praktycznie wszędzie. I dobrze! Bardzo dobrze nawet.

Test: Peugeot 408 Hybrid 225. Uroczy liftback, wersja GT i ta... przestrzeń!

Peugeot 408 jest pięknym liftbackiem osadzonym na... nogach SUV-a. Takie połączenie wyraża potrzebę elegancji z gustem współczesnych kierowców. Czy jednak stanowi dobry pomysł? Na to pytanie mogę odpowiedzieć po tygodniowej jeździe tym autem.

Test: Jeep Compass 1.5 MHEV to prawie hybryda. Prawie robi różnicę?

Jeep dumnie szczerzy się 7-szczelinowym grillem. Tyle że za nim nie ukrywa się tłusta V-ósemka, a małolitrażowy benzyniak wpasowany w prawie hybrydę. To amerykańska profanacja? To ważne pytanie postawione przed testowym Jeepem Compassem 1.5 MHEV.

Test: Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio. Czterolistna koniczyna na szczęście. Dosłownie!

Czterolistna koniczyna, czyli quadrifoglio, przynosi szczęście. I w tym aucie się to sprawdza. Tyle że nie będzie to szczęście w miłości czy grach losowych. Super-SUV Stelvio sprawi, że podczas jazdy uśmiech nie zniknie z twojej twarzy. Będziesz szczęśliwy. Po prostu!

Test: DS 7 po liftingu. Wersja E-Tense 4x4 300 jest szybka jak... hot-hatch!

Choć jest 5-osobowym SUV-em z 555-litrowym bagażnikiem, oferuje 300 koni i może jeździć... za darmo! A to dopiero początek ciekawostek dotyczących testowego przeze mnie DS 7 po liftingu w wersji E-Tense 4x4 300.

Test: Jeep Wrangler 4XE Sahara. Klasyczny wygląd i hybryda plug-in pod maską

Wygląda jak Wrangler, ale nie jeździ jak Wrangler. Ma bowiem 381 koni mocy i osiąga 100 km/h w 6,4 sek. To zasługa hybrydy plug-in. Ta w Jeepie jest błogosławieństwem czy przekleństwem?

Test: Jeep Compass 4XE plug-in hybrid. Czy taki napęd ma tu sens?

Jeep Compass 4XE ma wszystko to, co prawdziwej amerykańskiej terenówce trzeba. Muskularny wygląd, napęd na cztery koła i 240 koni mocy. Czy jednak elektryfikacja tego auta to dobry pomysł?

Test: Citroen C3 Aircross 1.2 130 KM. Nie za duży, nie za mocny i nie za drogi

Citroen C3 Aircross wygląda nietuzinkowo i zdecydowanie idzie pod prąd. Tylko czy to jest dobre? Sprawdziłem to w czasie tygodniowego testu tego auta.

Test: Alfa Romeo Tonale Hybrid. W niej zbawisz świat. Świat Alfy Romeo

Alfa Romeo Tonale Hybrid to coś pomiędzy MHEV i HEV. A od tego faktu dopiero zaczyna się nietuzinkowość SUV-a.  Tylko czy jest on także rodzinny?

Test: Abarth 695 Tributo 131 Rally. Ta miłość jest toksyczna. I dobrze mi z tym!

Test: Abarth 695 Tributo 131 Rally jest cudowny, ale nie idealny. Wad mu nie brakuje. Tak samo jak charakteru zresztą. Tym mógłby obdzielić auta w połowie dzielnicy.

Jeep Gladiator i ciekawostki. 8 faktów, które sprawią że go pokochasz!

Jeep Gladiator i ciekawostki? Nie da się go legalnie zaparkować na chodniku, ale za to ma... wyjmowany system audio. A to dopiero początek listy.

Test: Citroen C5X PHEV 225 to mobilna strefa komfortu. Nie idealna, ale ciekawa

Test: Citroen C5X PHEV 225 jest komfortowy i oryginalny. Tylko czy te dwie zalety wystarczą do sukcesu w segmencie D? Zobaczcie naszą relację z testu.

Test: Nissan X-Trail e-Power e-4orce 213 km. Elektryk, ale... benzynowy

Nissan X-Trail e-Power e-4ORCE napędza koła silnikami elektrycznymi. Prąd dla nich generuje jednak motor spalinowy. Genialnie to brzmi? Tylko jak sprawdza się w czasie jazdy...

Test: Opel Grandland 1.2 Turbo AT8. Lifting dodał mu charakteru?

Test: Opel Grandland 1.2 Turbo AT8 po liftingu. Co można powiedzieć o tym aucie? Czerwono-czarna stylizacja z 19-caowymi felgami to sztos.

Test: Peugeot 308 SW Hybrid. Styl GT, oszczędność i moc

Test: Peugeot 308 SW Hybrid. Kombi w wersji GT wygląda jak milion dolarów. Na szczęście jest sporo tańsze i... oszczędne. Golfowi może być duszno...

Test: Nowy Lexus NX 350h. Samuraj się zmienił. Samuraj dojrzał!

Test: Nowy Lexus NX 350h. Czy japoński SUV jest wystarczająco luksusowy jak na segment premium? To postanowiliśmy sprawdzić.

Test: Audi S8 po liftingu. Przyspiesza jak RS3, jeździ jak limuzyna FOTO

Test: Audi S8 po liftingu. Choć waży 2,3 tony, sprint do 100 km/h zajmuje mu tylko 3,8 s. Choć 4.0 V8 bulgocze spod maski, to nadal prawdziwa limuzyna.

Test: Audi A8 L 60 TFSI. Bo luksus może być... intuicyjny!

Test: Audi A8 L to auto zdominowane przez ósemkę. Liczba określa ilość cylindrów, ale i od niej zaczyna się... cena tej wersji. Luksus? I to przez duże "el".

Test: Audi RS3. Shrek może być ładny. I piekielnie mocny!

Test: Audi RS3. Choć to kompakt, ma 400 koni mocy. Choć to auto rodzinne, przyspiesza jak supersamochód. Shreka da się kochać. Przynajmniej tego.

Test: DS 4 E-Tense. Przystojniak z francuskich sfer wyższych

Test: DS 4 E-Tense. To samochód, w którym musisz porzucić wszystkie dotychczasowe przyzwyczajenia. To arystokrata, ale też i typ mocno oryginalny.

Nowy Peugeot 308. Test wersji PureTech 130 Allure Pack

Nowy Peugeot 308. Test kolejnej odsłony nowego kompaktu z Francji. Po hybrydzie dostaliśmy model napędzany 130-konnym benzyniakiem.

Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TSI R-Line. Test z haczykiem

Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TSI R-Line. Test sportowego SUV-a czy SUV-a wyglądającego na sportowego? Oto kluczowe pytanie na dziś.

Test Polo po liftingu. Volkswagen nie urósł, ale dorósł!

Test Polo po liftingu. Nowy Volkswagen jest zaawansowany technologicznie i dobrze się prowadzi. Do tego auta pasuje wszystko, no może poza... ceną!

Test: Peugeot e-Rifter. Stylizacja GT, masa przestrzeni i 136 koni

Test: Peugeot e-Rifter, czyli mieliśmy okazję pojeździć elektryczną wersję francuskiego kombivana. Czy takie połączenie ma szansę się sprawdzić?

Nowy Peugeot 308 (2022). Test 225-konnej hybrydy

Nowy Peugeot 308 (2022). Test nowego kompaktu z Francji prowadzi przede wszystkim do jednego wniosku. To piękne auto! A uroda to dopiero początek.

Test: Nissan Qashqai Xtronic 4WD. 4x4 to zaleta dodatkowa

Test: Nissan Qashqai Xtronic 4WD, czyli lekka hybryda, 158 koni mocy, czteronapęd i... jeden z lepszych SUV-ów dostępnych obecnie na rynku.

Test: nowa Dacia Duster Blue dCi 115 4x4. Leśniczy, ale... modny!

Test: nowa Dacia Duster Blue dCi 115 4x4: jest rumuńska, tania, czteropędna, zmodyfikowana i... pomarańczowa. Kciuk w górę czy kciuk w dół?

Toyota Yaris Cross 1.5 Hybrid AWD-i. Test "terenówki" do miasta

Toyota Yaris Cross 1.5 Hybrid AWD-i. Test pokazał dwie rzeczy. Yariss Cross jest muskularny i spory, a do tego zwinny i oszczędny. Czy ma jakieś wady?

Test: DS 7 Crossback E-Tense 4x4. Idealnie granatowy...

Test: DS 7 Crossback E-Tense 4x4. To komfortowy SUV, który ma napęd na cztery koła i hybrydę plug-in. Stawia na komfort i przyspiesza jak hot-hatch.

Jeep Wrangler Sahara 4xe: terenówek już nie ma? Są!

Jeep Wrangler Sahara 4xe: co można o nim powiedzieć? Jest głośny, toporny i mało komfortowy. Tego auta nie da się lubić. Je trzeba... pokochać!

REKLAMA