REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Subskrybuj nas na Youtube
Dołącz do ekspertów Dołącz do grona ekspertów
Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione
Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi
Kuba Brzeziński
Infor

REKLAMA

REKLAMA

Alfa Romeo Stalvio przeszła lifting. I tak naprawdę jego najbardziej zasadniczymi elementami są nowe światła LED-owe z przodu i wersja Competizione. Co zmieniła ta modernizacja? To pytanie, które postawiłem przed tym testem.

rozwiń >

Alfa Romeo Stalvio po liftingu z nowymi LED-ami. Robią robotę!

REKLAMA

Najbardziej zauważalnym elementem liftingu są nowe lampy. Trzy paski świetlne LED-ów do jazdy dziennej wyglądają efektownie. Są po włosku stylowe! I choć design w Alfie bez wątpienia odgrywa decydującą rolę, w tym przypadku liczą się jeszcze dwa fakty. Po pierwsze wreszcie kupujący dostaje adaptacyjne reflektory z matrycą full LED Matrix. Do tej pory Stelvio miało ksenony... To było jakieś nieporozumienie. Po drugie wreszcie SUV Alfy ma światła, które podczas jazdy nocą nie oślepiają wszystkich kierujących jadących z przeciwnego kierunku jazdy. Poprzednie lampy świeciły zdecydowanie zbyt wysoko.

REKLAMA

Pomijając nowe lampy, Stelvio po liftingu otrzymało też zmieniony kształt zderzaków. Pojawił się także nowy wzorek kratki grilla. Wnętrze? Tu inżynierowie jeszcze mniej się napracowali. Bo główną nowością są wirtualne zegary, w których można wybrać wyskalowanie prędkościomierza i obrotomierza w stylu retro.

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Napęd Stelvio FL. Świetne znane 2.0, 280 KM i napęd na cztery koła

REKLAMA

Paleta silnikowa? Nie, tu również Włosi nie mieli czasu na szerzej zakrojone prace. W związku z tym... nie zmienili nic. Dosłownie! Komu by to jednak przeszkadzało, skoro w testowej Alfie miałem do dyspozycji jednostkę iście competizione. SUV-a napędzał benzyniak o pojemności 2 litrów i o mocy na poziomie 280 koni mechanicznych. Moc jest dostępna dość wysoko. Dopiero przy 5250 obr./min. Całe szczęście niedługo po starcie – a więc w okoli 2250 obr./min. – ujawnia się maksymalny moment obrotowy. A ten wynosi już 400 Nm. Taka wartość brzmi dobrze. Warto jednak pamiętać, że Stelvio nie należy do wagi piórkowej...

Sam samochód waży blisko 1700 kg. To sporo. Alfa Romeo ma jednak wyjątkowo "lekkie nogi". Bo tej masy podczas jazdy autem nie czuć. Nie czuć jej też w czasie przyspieszania. W efekcie Stelvio Competizione może przyspieszyć do 100 km/h już w 5,7 sekundy. To wynik, który zaskoczy nie tylko osobę pierwszy raz jadącą Alfą. To wynik, który zaskoczy także innych kierowców stojących przed światłami. I co ważne, SUV poza miastem wcale nie traci zapału do przyspieszania. Pozwala na wyprzedzenie TIR-a ze sporym marginesem. Daje też możliwość swobodnego okupowania lewego pasa na autostradzie.

Tabletka technologiczna? Doładowany silnik 4-cylindrowy korzysta z wtrysku bezpośredniego. W skrócie, LPG w jego przypadku nie jest dobrym pomysłem. Napęd trafia na cztery koła za pośrednictwem systemu Q4. To stały napęd, w którym "preferowana" jest oś tylna. Układ mimo wszystko umie płynnie i zmiennie rozdzielać moment obrotowy za sprawą mechanizmu różnicowego Torsen. Przekładnia jest oczywiście automatyczna. Posiada osiem biegów. Ich zmianą kierowca może sterować za pomocą aluminiowych i po prostu absurdalnie wielkich łopatek przy kierownicy.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Ile paliwa spala Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4?

W świecie Alfy Romeo 2.0 Turbo Q4 wszystko byłoby idealne. Niestety z czasem kierowca na tyle rozgryzie meandry sterowania wirtualnym kokpitem (choć nie jest to łatwe!), że dojdzie do pola pokazującego średnie spalanie. No właśnie... Testowałem SUV-a w cyklu mocno pozamiejskim. Nazwijmy go mimo wszystko mieszanym. Podczas takiej jazdy samochód określał swój apetyt na benzynę na poziomie 9,5 litra. Sporo – powiecie? Moim zdaniem to dużo więcej niż sporo. Z drugiej strony musicie zdać sobie sprawę z jednego. Dynamiczny, mocy i ciężki SUV z silnikiem benzynowym nie może jeździć na kropelce. Musi swoje "wypić". To smutne, ale prawdziwe. I to nawet w eko-czasach.

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Ile kosztuje Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione?

Alfa Romeo bardzo mocno pretenduje do segmentu premium. Tyle że o ile Audi, BMW czy Mercedes siedzą już w pokoju, Alfa niestety cały czas czeka w przedpokoju na dostawienie kolejnego miejsca przy stole. Włoski tupet nie przeszkadza jednak twórcom z Turynu w bezpardonowym kształtowaniu cennika. Stelvio nie da się kupić taniej niż za 249 tys. zł. Ten konkretny egzemplarz zostanie natomiast wyceniony na 335 100 zł. A za taką kwotę spokojnie można już poszaleć nawet podczas konfigurowania Audi Q5 czy BMW X3.

Jak bardzo nie chciałbym być zwolennikiem Audi i BMW, muszę zauważyć że auta te górują nad Alfa na polu jakości czy technologii. Z drugiej strony na wyposażenie Stelvio Competizione wcale narzekać nie można. Wersja specjalna ma praktycznie wszystko! 900-watowy system audio Harman Kardon, dwa ekrany, w tym 12,3-calowy zamiast zegarów, matrixowe światła, pakiet systemów asystujących, ogromną panoramę, 21-calowe felgi i skórzaną tapicerkę.

Przykład

Ciekawostka? Alfa Romeo dodaje do swoich aut 5-letnią gwarancję. Ta jest obwarowana limitem przebiegu oszacowanym na 200 tys. km. To chyba najlepsza oferta gwarancyjna w tym segmencie rynku.

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione – podsumowanie:

Powracają jednak jeszcze na chwilę do ceny. Czy 335 tys. zł za SUV-a, który jest prawie premium to dużo? Bez wątpienia tak. Pamiętajcie jednak o tym, że Alfa Romeo daje wam w pakiecie potężną zaletę. Ten samochód jest jakiś. Czasami może was drażnić i tak, jest dużo bardziej analogowy od konkurentów. To jednak złodziej serc. Polubicie go, będzie się wam nim świetnie jeździło, prowadzi się jak marzenie, a do tego wygląda obłędnie. I co najważniejsze, nie jest tak zimny czy sterylny jak segmentowi konkurenci. Q5 czy X3 możecie jeździć latami. Ale gdy sprzedacie to auto, nigdy nie pomyślicie że zmiana mogła być błędem.

Gdy jednak kupicie i po jakimś czasie sprzedacie Stelvio, zawsze na widok tego SUV-a zakręci się wam sentymentalna łezka w oku. Mi taka właśnie się kręci na widok zdjęć, które dodaję do tego materiału. A przecież jeździłem Alfą tylko tydzień... I tak, lifting w tym przypadku (może poza LED-ami) nie ma większego znaczenia. Szczególnie że Włosi nie popełnili największego błędu. Nie zabili w Stelvio charakteru.

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 – dane techniczne:

  • Silnik: R4, doładowany, bezpośredni wtrysk, benzyna
  • Pojemność silnika: 1995 cm3
  • Maksymalna moc: 280 KM (przy 5250 obr./min.)
  • Maksymalny moment obrotowy: 400 Nm (przy 2250 obr./min.)
  • Prędkość maksymalna: 230 km/h
  • Przyspieszenie 0 - 100 km/h: 5,7 s.
  • Skrzynia biegów: automatyczna, 8 biegów
  • Zbiornik paliwa: 64 litry
  • Zużycie paliwa na 100 km w teście (cykl mieszany): 9,5 litra
  • Długość: 4687 mm
  • Szerokość: 1903 mm
  • Wysokość: 1671 mm
  • Rozstaw osi: 2818 mm
  • Pojemność bagażnika: 525/1600 litrów
  • Masa własna: 1660 kg
  • Cena: od 259 000 zł

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Zapisz się na newsletter
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Taniej na stacjach! Już w przyszłym tygodniu kierowcy zatankują wyraźnie taniej – znamy nowe ceny paliw

Nadchodzą spadki cen paliw, które wielu kierowców przyjmie z ulgą. Analitycy portalu e-petrol.pl prognozują wyraźne obniżki cen benzyny 95-oktanowej oraz autogazu, które pojawią się już w nadchodzącym tygodniu. Dobra wiadomość dla wszystkich wybierających się w wakacyjne podróże – będzie taniej przy dystrybutorze.

Prawie ⅓ osób sprzedających używane samochody spotkała się z próbą oszustwa. Na co zwracać uwagę i jak się chronić przed nieuczciwymi praktykami?

Rynek sprzedaży samochodów używanych coraz częściej staje się polem działania oszustów, którzy wykorzystują zaufanie czy determinację sprzedających. Z raportu CARFAX wynika, że w Polsce aż 30 proc. sprzedawców zetknęło się z podejrzanymi zachowaniami, jak próba skopiowania dokumentów pojazdu, czy z kradzieżą samochodu. By zminimalizować prawdopodobieństwo strat, warto stosować odpowiednie środki ostrożności i zasadę ograniczonego zaufania wobec potencjalnych klientów.

Nowy egzamin na prawo jazdy 2025. Za te błędy oblejesz od razu – zobacz pełną listę

Od lipca 2025 roku jeden błąd wystarczy, by zakończyć egzamin na prawo jazdy wynikiem negatywnym – bez możliwości dokończenia jazdy. Zobacz, co się zmieniło, które błędy kończą egzamin natychmiast i jak się do niego przygotować.

Od kiedy nowy tachograf 2025? Błędy lokalizacji, problemy z czasem pracy [OBSŁUGA]

Od kiedy w przewozach międzynarodowych Unii Europejskiej obowiązuje wyłącznie nowy tachograf (G2V2)? Jak go obsługiwać? Są błędy lokalizacji i problemy z czasem pracy. Na co uważać, by uniknąć kar?

REKLAMA

5 tys. euro kary dla przewoźnika. 120 euro mandatu dla kierowcy. Kary za złe zabezpieczenie ładunku podczas transportu za granicą [Normy]

Złe zabezpieczenie ładunku podczas transportu za granicą może słono kosztować przewoźnika i kierowcę. W Niemczech przewoźnik zapłaci nawet 5 tys. euro kary, a kierowca 120 euro mandatu. Jakie są przepisy i normy w krajach UE?

Kupiłeś opony w internecie? Podatek PCC w 2025 może Cię zaskoczyć – zobacz, kiedy zapłacić i jak uniknąć kary

W 2025 roku fiskus sprawdza, kto powinien zapłacić podatek PCC za zakupy online. Jeśli kupiłeś opony przez internet: na OLX, Allegro lub Facebook Marketplace i możesz mieć obowiązek złożenia deklaracji PCC-3 i zapłacenia należnego podatku. Podatek od zakupu opon przez internet dotyczy także osób prywatnych. Zobacz, kiedy trzeba zapłacić PCC, ile wynosi kara za brak zgłoszenia oraz jak uniknąć konsekwencji.

Wakacyjny drink i… utracone prawo jazdy? Co grozi za alkohol na wodzie i ścieżkach

Prowadzenie pojazdu pod wpływem alkoholu stanowi poważne zagrożenie – niezależnie od tego, czy poruszamy się po drogach, wodzie czy ścieżkach rowerowych. Przepisy są w tym względzie jasne, choć w niektórych sytuacjach mogą budzić wątpliwości. Warto wiedzieć, jakie konsekwencje grożą za nieodpowiedzialne zachowanie, w tym potencjalna utrata prawa jazdy.

KGP: 122 159 interwencji, 550 wypadków drogowych, 37 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 122 159 interwencji. Byli wzywani do 550 wypadków drogowych.

REKLAMA

Punkty karne: ile możesz mieć, kiedy się kasują, jak odzyskać prawo jazdy?

Zastanawiasz się, ile punktów karnych możesz mieć i kiedy znikają z Twojego konta? Interesują Cię najnowsze przepisy na 2025 rok dotyczące kasowania punktów, kursów redukcyjnych i tego, jak nie stracić prawa jazdy ani nie przepłacić za OC w 2025 roku? Ten kompleksowy przewodnik rozwieje wszelkie wątpliwości. Dowiedz się, co oznaczają punkty karne, jak działają nowe limity dla doświadczonych i początkujących kierowców, a także jakie są konsekwencje przekroczenia dozwolonej liczby punktów.

Nowe kary dla kierowców 2025. Rząd właśnie przyjął projekt. Konfiskata auta, więzienie, dożywotni zakaz prowadzenia

Rządowa ofensywa przeciwko piratom drogowym! W dniu 3.07.2025 Rada Ministrów przyjęła projekt nowych przepisów dla kierowców, który ma skuteczniej walczyć z najgroźniejszymi przestępstwami na drogach. Koniec z brawurą, nielegalnymi wyścigami i lekceważeniem zakazów. Bandyci drogowi mogą spodziewać się surowych kar, w tym nawet przepadku pojazdu, dożywotniego zakazu prowadzenia i więzienia. Zmiany w Kodeksie karnym i Prawie o ruchu drogowym mają wejść w życie jeszcze w 2025 roku i stanowić punkt zwrotny w walce o bezpieczeństwo na polskich drogach.

REKLAMA