REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione
Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi
Kuba Brzeziński
Infor

REKLAMA

REKLAMA

Alfa Romeo Stalvio przeszła lifting. I tak naprawdę jego najbardziej zasadniczymi elementami są nowe światła LED-owe z przodu i wersja Competizione. Co zmieniła ta modernizacja? To pytanie, które postawiłem przed tym testem.
rozwiń >

Alfa Romeo Stalvio po liftingu z nowymi LED-ami. Robią robotę!

REKLAMA

Najbardziej zauważalnym elementem liftingu są nowe lampy. Trzy paski świetlne LED-ów do jazdy dziennej wyglądają efektownie. Są po włosku stylowe! I choć design w Alfie bez wątpienia odgrywa decydującą rolę, w tym przypadku liczą się jeszcze dwa fakty. Po pierwsze wreszcie kupujący dostaje adaptacyjne reflektory z matrycą full LED Matrix. Do tej pory Stelvio miało ksenony... To było jakieś nieporozumienie. Po drugie wreszcie SUV Alfy ma światła, które podczas jazdy nocą nie oślepiają wszystkich kierujących jadących z przeciwnego kierunku jazdy. Poprzednie lampy świeciły zdecydowanie zbyt wysoko.

REKLAMA

Pomijając nowe lampy, Stelvio po liftingu otrzymało też zmieniony kształt zderzaków. Pojawił się także nowy wzorek kratki grilla. Wnętrze? Tu inżynierowie jeszcze mniej się napracowali. Bo główną nowością są wirtualne zegary, w których można wybrać wyskalowanie prędkościomierza i obrotomierza w stylu retro.

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Napęd Stelvio FL. Świetne znane 2.0, 280 KM i napęd na cztery koła

REKLAMA

Paleta silnikowa? Nie, tu również Włosi nie mieli czasu na szerzej zakrojone prace. W związku z tym... nie zmienili nic. Dosłownie! Komu by to jednak przeszkadzało, skoro w testowej Alfie miałem do dyspozycji jednostkę iście competizione. SUV-a napędzał benzyniak o pojemności 2 litrów i o mocy na poziomie 280 koni mechanicznych. Moc jest dostępna dość wysoko. Dopiero przy 5250 obr./min. Całe szczęście niedługo po starcie – a więc w okoli 2250 obr./min. – ujawnia się maksymalny moment obrotowy. A ten wynosi już 400 Nm. Taka wartość brzmi dobrze. Warto jednak pamiętać, że Stelvio nie należy do wagi piórkowej...

Sam samochód waży blisko 1700 kg. To sporo. Alfa Romeo ma jednak wyjątkowo "lekkie nogi". Bo tej masy podczas jazdy autem nie czuć. Nie czuć jej też w czasie przyspieszania. W efekcie Stelvio Competizione może przyspieszyć do 100 km/h już w 5,7 sekundy. To wynik, który zaskoczy nie tylko osobę pierwszy raz jadącą Alfą. To wynik, który zaskoczy także innych kierowców stojących przed światłami. I co ważne, SUV poza miastem wcale nie traci zapału do przyspieszania. Pozwala na wyprzedzenie TIR-a ze sporym marginesem. Daje też możliwość swobodnego okupowania lewego pasa na autostradzie.

Tabletka technologiczna? Doładowany silnik 4-cylindrowy korzysta z wtrysku bezpośredniego. W skrócie, LPG w jego przypadku nie jest dobrym pomysłem. Napęd trafia na cztery koła za pośrednictwem systemu Q4. To stały napęd, w którym "preferowana" jest oś tylna. Układ mimo wszystko umie płynnie i zmiennie rozdzielać moment obrotowy za sprawą mechanizmu różnicowego Torsen. Przekładnia jest oczywiście automatyczna. Posiada osiem biegów. Ich zmianą kierowca może sterować za pomocą aluminiowych i po prostu absurdalnie wielkich łopatek przy kierownicy.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Ile paliwa spala Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4?

W świecie Alfy Romeo 2.0 Turbo Q4 wszystko byłoby idealne. Niestety z czasem kierowca na tyle rozgryzie meandry sterowania wirtualnym kokpitem (choć nie jest to łatwe!), że dojdzie do pola pokazującego średnie spalanie. No właśnie... Testowałem SUV-a w cyklu mocno pozamiejskim. Nazwijmy go mimo wszystko mieszanym. Podczas takiej jazdy samochód określał swój apetyt na benzynę na poziomie 9,5 litra. Sporo – powiecie? Moim zdaniem to dużo więcej niż sporo. Z drugiej strony musicie zdać sobie sprawę z jednego. Dynamiczny, mocy i ciężki SUV z silnikiem benzynowym nie może jeździć na kropelce. Musi swoje "wypić". To smutne, ale prawdziwe. I to nawet w eko-czasach.

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Ile kosztuje Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione?

Alfa Romeo bardzo mocno pretenduje do segmentu premium. Tyle że o ile Audi, BMW czy Mercedes siedzą już w pokoju, Alfa niestety cały czas czeka w przedpokoju na dostawienie kolejnego miejsca przy stole. Włoski tupet nie przeszkadza jednak twórcom z Turynu w bezpardonowym kształtowaniu cennika. Stelvio nie da się kupić taniej niż za 249 tys. zł. Ten konkretny egzemplarz zostanie natomiast wyceniony na 335 100 zł. A za taką kwotę spokojnie można już poszaleć nawet podczas konfigurowania Audi Q5 czy BMW X3.

Jak bardzo nie chciałbym być zwolennikiem Audi i BMW, muszę zauważyć że auta te górują nad Alfa na polu jakości czy technologii. Z drugiej strony na wyposażenie Stelvio Competizione wcale narzekać nie można. Wersja specjalna ma praktycznie wszystko! 900-watowy system audio Harman Kardon, dwa ekrany, w tym 12,3-calowy zamiast zegarów, matrixowe światła, pakiet systemów asystujących, ogromną panoramę, 21-calowe felgi i skórzaną tapicerkę.

Przykład

Ciekawostka? Alfa Romeo dodaje do swoich aut 5-letnią gwarancję. Ta jest obwarowana limitem przebiegu oszacowanym na 200 tys. km. To chyba najlepsza oferta gwarancyjna w tym segmencie rynku.

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione – podsumowanie:

Powracają jednak jeszcze na chwilę do ceny. Czy 335 tys. zł za SUV-a, który jest prawie premium to dużo? Bez wątpienia tak. Pamiętajcie jednak o tym, że Alfa Romeo daje wam w pakiecie potężną zaletę. Ten samochód jest jakiś. Czasami może was drażnić i tak, jest dużo bardziej analogowy od konkurentów. To jednak złodziej serc. Polubicie go, będzie się wam nim świetnie jeździło, prowadzi się jak marzenie, a do tego wygląda obłędnie. I co najważniejsze, nie jest tak zimny czy sterylny jak segmentowi konkurenci. Q5 czy X3 możecie jeździć latami. Ale gdy sprzedacie to auto, nigdy nie pomyślicie że zmiana mogła być błędem.

Gdy jednak kupicie i po jakimś czasie sprzedacie Stelvio, zawsze na widok tego SUV-a zakręci się wam sentymentalna łezka w oku. Mi taka właśnie się kręci na widok zdjęć, które dodaję do tego materiału. A przecież jeździłem Alfą tylko tydzień... I tak, lifting w tym przypadku (może poza LED-ami) nie ma większego znaczenia. Szczególnie że Włosi nie popełnili największego błędu. Nie zabili w Stelvio charakteru.

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 – dane techniczne:

  • Silnik: R4, doładowany, bezpośredni wtrysk, benzyna
  • Pojemność silnika: 1995 cm3
  • Maksymalna moc: 280 KM (przy 5250 obr./min.)
  • Maksymalny moment obrotowy: 400 Nm (przy 2250 obr./min.)
  • Prędkość maksymalna: 230 km/h
  • Przyspieszenie 0 - 100 km/h: 5,7 s.
  • Skrzynia biegów: automatyczna, 8 biegów
  • Zbiornik paliwa: 64 litry
  • Zużycie paliwa na 100 km w teście (cykl mieszany): 9,5 litra
  • Długość: 4687 mm
  • Szerokość: 1903 mm
  • Wysokość: 1671 mm
  • Rozstaw osi: 2818 mm
  • Pojemność bagażnika: 525/1600 litrów
  • Masa własna: 1660 kg
  • Cena: od 259 000 zł
Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione, testy Alfy Romeo Stalvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio po liftingu, Alfa Romeo Stelvio Competizione, test Alfa Romeo Stelvio Competizione

Test: Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 Competizione. Lifting jest mini. Odczucia nadal maxi

Infor

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Od stycznia 2025 r. nowe obowiązki właścicieli i zarządców niektórych budynków. Wysyp stacji ładowania aut elektrycznych już się zaczął

W ewidencji Urzędu Dozoru Technicznego widnieje już ponad 10 200 punktów ładowania aut elektrycznych. Tylko w listopadzie ich liczba wzrosła o przeszło 760! Tak gwałtowne przyspieszenie w budowie infrastruktury dla elektryków ma związek z przepisami, które wchodzą w życie 1 stycznia – oceniają eksperci Powerdot. Jest też inna przyczyna.

CANARD: Uruchomiono dwa nowe odcinkowe pomiary prędkości

Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym (CANARD) poinformowało o uruchomieniu dwóch kolejnych odcinkowych pomiarów prędkości. Jeden z nich został uruchomiony na trasie A1, a drugi na DW935. 

KGP: 100 285 interwencji, 385 wypadków drogowych, 23 ofiary śmiertelne. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 100 285 interwencji. Byli wzywani do 385 wypadków drogowych.

Zmienią się zasady nakładania opłat drogowych: opłata infrastrukturalna, opłata nakładana ze względu na emisję CO2, opłata nakładana ze względu na zanieczyszczenie powietrza [Projekt ustawy]

Zmienią się zasady nakładania opłat drogowych: opłata infrastrukturalna, opłata nakładana ze względu na emisję CO2, opłata nakładana ze względu na zanieczyszczenie powietrza. Projekt ustawy trafił do uzgodnień i konsultacji.

REKLAMA

Jak zarządzać flotą pojazdów elektrycznych

Badania rynkowe pokazują, że główne obawy, potrzeby i oczekiwania użytkowników elektromobilności, zarówno w firmach, jak i wśród indywidualnych konsumentów, dotyczą infrastruktury ładowania, zasięgu pojazdów elektrycznych oraz kosztów ich eksploatacji. To właśnie te kwestie stanowią obecnie największe wyzwania techniczne w procesie elektryfikacji flot. Dodatkowym wyzwaniem jest przekonanie pracowników do adaptacji nowych technologii.

Dlaczego bieżnik w oponach na tej samej osi musi być taki sam?

Dobre opony to podstawa bezpiecznej jazdy. Warto wiedzieć, że bieżnik w oponach na tej samej osi musi być taki sam. To ważne, zwałszcza w przypadku decyzji o wypłacie ubezpieczenia. Ostatnio Rzecznik Finansowy wydał interpretację dla wszystkich ubezpieczycieli odnośnie do wysokości bieżnika na tej samej osi pojazd. Jak to jest więc z tymi bieżnikami?

KGP: 82 680 interwencji, 327 wypadków drogowych, 23 ofiary śmiertelne. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 82 680 interwencji. Byli wzywani do 327 wypadków drogowych.

Śródmiejska strefa płatnego parkowania nie tylko w dużych miastach! Posłowie mają plan. [Projekt ustawy]

Śródmiejska strefa płatnego parkowania nie tylko w dużych miastach! Posłowie mają plan. Projekt nowelizacji ustawy o drogach publicznych zakłada, że nie tylko miasta powyżej 100 tys. mieszkańców będą mogły ustanawiać śródmiejskie strefy parkowania.

REKLAMA

Badania techniczne pojazdów: opłaty za badanie techniczne, waloryzacja wysokości opłaty. Szykują się zmiany

Badania techniczne pojazdów: mechanizm ustalania wysokości opłaty za badanie, waloryzacja. W resorcie infrastruktury trwają prace nad przygotowaniem projektu ustawy. W projekcie znajdzie się m.in. mechanizm ustalania wysokości opłaty za badanie techniczne pojazdu.

Ważne! Rząd szykuje kolejne zmiany w prawie drogowym: surowe kary za brawurową jazdę, konfiskata za powadzenie bez prawa jazdy

W odpowiedzi na alarmujące statystyki dotyczące wypadków drogowych Rząd ogłosił szereg zmian w prawie, w odpowiedzi na alarmujące statystyki dotyczące wypadków drogowych. Mają one na celu poprawę bezpieczeństwa na polskich drogach. Jakie zmiany rząd planuje w 2025 roku.

REKLAMA