REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Test: Peugeot 408 Hybrid 225. Uroczy liftback, wersja GT i ta... przestrzeń!

Test Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 GT Hybrid 225
Test: Peugeot 408 Hybrid 225. Uroczy liftback, wersja GT i ta... przestrzeń!
Kuba Brzeziński
Infor

REKLAMA

REKLAMA

Peugeot 408 jest pięknym liftbackiem osadzonym na... nogach SUV-a. Takie połączenie wyraża potrzebę elegancji z gustem współczesnych kierowców. Czy jednak stanowi dobry pomysł? Na to pytanie mogę odpowiedzieć po tygodniowej jeździe tym autem.
rozwiń >

Historia Peugeota 408 zaczęła się w gamie marki w roku 2010. Tyle że do tej pory był to budżetowy sedan dedykowany rynkom rozwijającym się. Był sprzedawany głównie w Chinach, niektórych krajach azjatyckich i w Ameryce Łacińskiej. Tym razem inżynierowie postanowili skroić 408-kę pod potrzeby Europy. Jak im to wyszło? Na polu stylistycznym... Sami popatrzcie zresztą.

REKLAMA

Spójrzcie na te felgi... Czyli design Peugeot 408

Czy 408 jest ładny? On jest po prostu piękny! Ma i elegancką, i sportową linię. A do tego w czasie testu rzucał się w oczy. I to pomimo faktu, że dostałem od importera wersję polakierowaną na szaro. Osobiście potężne wrażenie zrobił na mnie tył z załamaniem linii okiem i wybrzuszeniem na błotniku oraz zaakcentowanym spojlerem wtopionym w klapę. Poza tym zakochałem się w futurystycznych felgach 20-calowych. Ostatni raz równie ciekawy projekt widziałem w przypadku kołpaków narysowanych w roku 1989 dla Citroena XM-a! Drobiazg, a jak cieszy. Wnioski? Stylizacja nadwozia 408-ki jest zatem strzałem w dziesiątkę. I co do tego nie mam żadnych wątpliwości. Wy też nie będziecie ich mieli.

Test Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 GT Hybrid 225

Test Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 GT Hybrid 225

Test: Peugeot 408 Hybrid 225. Uroczy liftback, wersja GT i ta... przestrzeń!

Infor

Peugeot 408 to liftback. No właśnie... Wszyscy w Europie postanowili go uśmiercić, ale Peugeot nadal wierzy w jego siłę. Aby ją nieco wzmocnić, auto zostało wyposażone w podwozie SUV-a. To zatem taki trochę SUV-liftback. Tyle że z rodzajem nadwozia łączy się pewien problem. 408-ka ma blisko 4,7 metra długości. To prawie tyle, ile mierzy obecny 508. Samochód okazuje się zatem mało poręczny na ciasnych parkingach.

Przestrzeń. To drugie imię Peugeota 408 Hybrid

REKLAMA

W kabinie pasażerskiej miejsca na duże zaskoczenie nie ma. Kierowca, który kiedykolwiek siedział w nowej 308-ce, 3008 II lub 508-ce, poczuje się tu jak w domu. Jest mała kierownica, wirtualny kokpit z trójwymiarowymi zegarami, dotykowe i-Toogles i fotel, z którego nie chce się wysiadać. Mięsiste siedzisko miało elektryczną regulację. Kierowca mógł nawet ustawić stopień podparcia pod udami. A do tego model testowy posiadał system audio Focal. Rozpływałem się nad nim już wielokrotnie. Teraz mam jednak dodatkowy powód ku temu. System audio bowiem staniał. W modelu 408 kupujący musi dopłacić tylko 3 tys. zł. To prawdziwa przecena.

Nadwozie Peugeota 408 zostało wyposażone w długie drzwi tylne. I te stanowią zapowiedź przestrzeni, która czeka na osoby siadające w drugim rzędzie foteli. Tej jest naprawdę pod dostatkiem – producent twierdzi, że odległość między oparciem przedniego fotela a początkiem tylnej kanapy to aż 19 cm! Na takim dystansie kolana wcisną nie tylko dzieciaki, ale i wysocy dorośli. Będą mogli wygodnie podróżować tym autem na długich dystansach. Temu ciężko się jednak dziwić. 408 ma nadwozie o długości 4687 mm i jednocześnie oferuje rozstaw osi sięgający 2787 mm. To bez 4 mm tyle, ile oferuje Passat B8. Passat, który jest w końcu mistrzem przestronności w segmencie D.

Dalszy ciąg materiału pod wideo
Ważne

Teraz już wiem, że prezydent Francji – Emmanuela Macrona źle wybrał. Jego limuzyną zamiast DS 7 powinien być właśnie Peugeot 408!

Test Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 GT Hybrid 225

Test Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 GT Hybrid 225

Test: Peugeot 408 Hybrid 225. Uroczy liftback, wersja GT i ta... przestrzeń!

Infor

REKLAMA

Peugeot 408 jest w stanie zabrać na pokład nawet 536 litrów bagażu. Ja miałem jednak do czynienia z wersją plug-in. Konieczność ukrycia baterii trakcyjnej zmniejsza pojemność kufra do 471 litrów. Obecność systemu Focal z kolei sprawia, że ta dodatkowo topnieje do 454 litrów. 454 litry to w segmencie C+ dobry wynik. 536 litrów jest już wynikiem wyśmienitym. To bowiem tylko o 60 litrów mniej od wzoru w tej grupie pojazdów, a więc Skody Octavii. A do tego 408, identycznie jak Czeszka, jest liftbackiem. Pokrywa unoszona razem z szybą mocno poprawia możliwość łatwego załadowania kufra.

W tym punkcie mam pewną ciekawostkę. Deska bagażnika miała na sobie logo Mopara. To najlepszy dowód na to, że integracja Stellantisa postępuje w pełni. Francuski samochód korzysta bowiem z amerykańskiego dostawcy części należącego do dawnego FCA.

Peugeot 408 Hybrid 225. Hybryda, ale plug-in. I co z tą mocą?

Testowy Peugeot 408 Hybrid był plug-in`em. Korzystał z napędu 1.6-litrowego, doładowanego benzyniaka z wtryskiem bezpośrednim o mocy 180 koni i 110-konnej jednostki elektrycznej. Łączeniem ich potencjałów zajmuje się oczywiście sprytna elektronika, ale także automatyczna skrzynia o ośmiu przełożeniach. W sumie układ napędowy oferuje 225 koni. Moc trafia na przednie koła i sprawia, że pojazd o masie na poziomie 1,7 tony jest w stanie przyspieszyć do 100 km/h w 7,8 sekundy. Prędkość maksymalna wynosi 233 km/h. Spada do 135 km/h tylko w przypadku, w którym kierowca ustawi tryb zeroemisyjny.

Jeżeli o zeroemisyjności już mowa, na pokładzie testowego 408 Francuzi zamontowali baterię litowo-jonową o pojemności 12,44 kWh. Zdaniem producenta jej pełne ładowanie da kierowcy zasięg elektryczny wynoszący 60 km z górką. Ładowanie? Z klasycznego gniazdka potrwa nieco ponad 7 godzin. Gdy kierowca ma w garażu wallboxa, czas skróci się do prawie 3,5 godziny.

Peugeot 408 Hybrid 225 nie jest demonem prędkości. To jednak auto akuratnie dynamiczne. Dobrze radzi sobie z przyspieszaniem i w mieście, i trasie. A do tego układ pracuje kulturalnie. Czasami może delikatnie szarpnąć. Tak stanie się jednak przede wszystkim wtedy, gdy układ przełączy się na zasilanie elektryczne, a wy głęboko wciśniecie pedał gazu. Ostatnią z kluczowych kwestii jest spalanie. Podczas testu poruszałem się Peugeotem 408 w trybie hybrydowym. Bateria była wyładowana. W cyklu mieszanym auto spalało 8 litrów benzyny. Moim zdaniem jak na 1,7-tonowego SUVo-liftbacka o mocy 225 koni, wynik jest dobry. Szczególnie że przy delikatnej jeździe w trasie może być spokojnie o jakieś 2 litry niższy.

Test Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 GT Hybrid 225

Test Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 GT Hybrid 225

Test: Peugeot 408 Hybrid 225. Uroczy liftback, wersja GT i ta... przestrzeń!

Infor

Komfort, ale i prowadzenie. Peugeot 408 ma proste zawieszenie

Podczas konstruowania zawieszenia, Francuzi poszli w kierunku prostoty. Przednią oś resorują kolumny McPhersona, a tylną belka skrętna. Układ dobrze sprawdza się na drodze. Doskonale wyważa komfort i prowadzenie. Zawieszenie nie hałasuje podczas jazdy po betonowych płytach czy po najechaniu na studzienkę. Jednocześnie pewnie utrzymuje liftbacka na drodze i daje kierowcy praktycznie pełną kontrolę nad torem jazdy za sprawą małej kierownicy.

"Sportowe" wrażenia potęguje charakterystyka pracy układu napędowego. Start z elektryka o momencie obrotowym wynoszącym aż 320 Nm i dostępnym już od 500 obr./min. sprawia, że przy dynamicznym ruszeniu z miejsca Peugeot 408 lubi delikatnie zamielić kołami. Czuje się to szczególnie na luźniejszej nawierzchni.

Ile kosztuje Peugeot 408 Hybrid 225 GT?

Cennik Peugeota 408 startuje od kwoty na poziomie 143 tys. zł. Tą sumą się jednak nie sugerujcie. W końcu dotyczy tylko bazowej wersji 130-konnego silnika benzynowego. 180-konna hybryda plug-in zostanie wyceniona na minimum 190 550 zł, podczas gdy cennik 225-konnej startuje już od blisko 203 tys. zł. Nie ma się zatem co dziwić, że wyposażona po przysłowiowe zęby wersja GT oznacza już wydatek 244 tys. zł. Równych 244 tys. zł. Kwota jest spora. Pamiętajmy jednak, że mówimy o plug-in`ie z pełnym wyposażeniem. Samochód ma nie tylko LED-owe światła i autio Focal. Ona ma nawet noktowizor. Suma nie jest zatem porażająca.

Test Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 GT Hybrid 225

Test Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 GT Hybrid 225

Test: Peugeot 408 Hybrid 225. Uroczy liftback, wersja GT i ta... przestrzeń!

Infor

Test: Peugeot 408 Hybrid 225 – podsumowanie:

Peugeot 408 to wyraz indywidualizmu francuskiej marki. Jest trochę SUV-em, ale narysowanym w zgodzie z oryginalnym pomysłem. To nie przecieranie już przetartych szlaków, a tworzenie niszy. Czy to zakończy się sukcesem? Moim zdaniem tak. Szczególnie że połączenie liftbacka z wyższym prześwitem nie ogranicza praktyczności czy funkcjonalności wnętrza. Potęguje jedynie wrażenie przestronności, a do tego daje autu jeszcze jedno. Wyjątkowo ładną linię nadwozia. Jeżeli dodać do tego dobrze wykonane, peugeotowskie wnętrze, otrzymujemy zgrabną całość. Na tyle zgrabną, że kierowcom w Europie powinna przypaść do gustu. Wady? Główną jest oczywiście cena. Pamiętajmy jednak, że mówimy o hybrydzie plug-in. A tu tanio być nie może...

Test: Peugeot 408 Hybrid 225 – dane techniczne:

  • Silnik: R4, doładowany, benzyna, wtrysk bezpośredni
  • Pojemność silnika: 1598 cm3
  • Maksymalna moc: 180 KM (przy 6000 obr./min.)
  • Maksymalny moment obrotowy: 250 Nm (przy 1750 obr./min.)
  • Silnik elektryczny nr 1: 110 KM (przy 2500 obr./min.), 320 Nm (od 500 do 2500 obr./min.)
  • Moc układu hybrydowego: 225 KM
  • Moment obrotowy układu: 360 Nm
  • Prędkość maksymalna: 233 km/h
  • Przyspieszenie 0 - 100 km/h: 7,8 s.
  • Skrzynia biegów: automatyczna, 8 biegów
  • Zbiornik paliwa: 40 litrów
  • Pojemność baterii: 12,44 kWh
  • Zasięg elektryczny: 62 – 64 km
  • Zużycie paliwa na 100 km w teście (cykl mieszany): 8 litrów
  • Długość: 4687 mm
  • Szerokość: 2062 mm
  • Wysokość: 1478 mm
  • Rozstaw osi: 2787 mm
  • Pojemność bagażnika: 454/1545 litrów
  • Masa własna: 1706 kg
  • Cena: od 143 000 zł
Test Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 GT Hybrid 225

Test Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 GT Hybrid 225

Test: Peugeot 408 Hybrid 225. Uroczy liftback, wersja GT i ta... przestrzeń!

Infor

Test Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 GT Hybrid 225

Test Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 GT Hybrid 225

Test: Peugeot 408 Hybrid 225. Uroczy liftback, wersja GT i ta... przestrzeń!

Infor

Test Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 GT Hybrid 225

Test Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 GT Hybrid 225

Test: Peugeot 408 Hybrid 225. Uroczy liftback, wersja GT i ta... przestrzeń!

Infor

Test Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 GT Hybrid 225

Test Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 GT Hybrid 225

Test: Peugeot 408 Hybrid 225. Uroczy liftback, wersja GT i ta... przestrzeń!

Infor

Test Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 GT Hybrid 225

Test Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 GT Hybrid 225

Test: Peugeot 408 Hybrid 225. Uroczy liftback, wersja GT i ta... przestrzeń!

Infor

Test Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 GT Hybrid 225

Test Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 GT Hybrid 225

Test: Peugeot 408 Hybrid 225. Uroczy liftback, wersja GT i ta... przestrzeń!

Infor

Test Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 GT Hybrid 225

Test Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 GT Hybrid 225

Test: Peugeot 408 Hybrid 225. Uroczy liftback, wersja GT i ta... przestrzeń!

Infor

Test Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 GT Hybrid 225

Test Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 GT Hybrid 225

Test: Peugeot 408 Hybrid 225. Uroczy liftback, wersja GT i ta... przestrzeń!

Infor

Test Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 GT Hybrid 225

Test Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 GT Hybrid 225

Test: Peugeot 408 Hybrid 225. Uroczy liftback, wersja GT i ta... przestrzeń!

Infor

Test Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 GT Hybrid 225

Test Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 GT Hybrid 225

Test: Peugeot 408 Hybrid 225. Uroczy liftback, wersja GT i ta... przestrzeń!

Infor

Test Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 GT Hybrid 225

Test Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 GT Hybrid 225

Test: Peugeot 408 Hybrid 225. Uroczy liftback, wersja GT i ta... przestrzeń!

Infor

Test Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 GT Hybrid 225

Test Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 GT Hybrid 225

Test: Peugeot 408 Hybrid 225. Uroczy liftback, wersja GT i ta... przestrzeń!

Infor

Test Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 GT Hybrid 225

Test Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 GT Hybrid 225

Test: Peugeot 408 Hybrid 225. Uroczy liftback, wersja GT i ta... przestrzeń!

Infor

Test Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 GT Hybrid 225

Test Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 GT Hybrid 225

Test: Peugeot 408 Hybrid 225. Uroczy liftback, wersja GT i ta... przestrzeń!

Infor

Test Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 GT Hybrid 225

Test Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 GT Hybrid 225

Test: Peugeot 408 Hybrid 225. Uroczy liftback, wersja GT i ta... przestrzeń!

Infor

Test Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 GT Hybrid 225

Test Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 GT Hybrid 225

Test: Peugeot 408 Hybrid 225. Uroczy liftback, wersja GT i ta... przestrzeń!

Infor

Test Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 GT Hybrid 225

Test Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 GT Hybrid 225

Test: Peugeot 408 Hybrid 225. Uroczy liftback, wersja GT i ta... przestrzeń!

Infor

Test Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 GT Hybrid 225

Test Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 GT Hybrid 225

Test: Peugeot 408 Hybrid 225. Uroczy liftback, wersja GT i ta... przestrzeń!

Infor

Test Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 GT Hybrid 225

Test Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 GT Hybrid 225

Test: Peugeot 408 Hybrid 225. Uroczy liftback, wersja GT i ta... przestrzeń!

Infor

Test Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 GT Hybrid 225

Test Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 GT Hybrid 225

Test: Peugeot 408 Hybrid 225. Uroczy liftback, wersja GT i ta... przestrzeń!

Infor

Test Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 GT Hybrid 225

Test Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 GT Hybrid 225

Test: Peugeot 408 Hybrid 225. Uroczy liftback, wersja GT i ta... przestrzeń!

Infor

Test Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 GT Hybrid 225

Test Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 GT Hybrid 225

Test: Peugeot 408 Hybrid 225. Uroczy liftback, wersja GT i ta... przestrzeń!

Infor

Test Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 GT Hybrid 225

Test Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 GT Hybrid 225

Test: Peugeot 408 Hybrid 225. Uroczy liftback, wersja GT i ta... przestrzeń!

Infor

Test Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 GT Hybrid 225

Test Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 GT Hybrid 225

Test: Peugeot 408 Hybrid 225. Uroczy liftback, wersja GT i ta... przestrzeń!

Infor

Test Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 GT Hybrid 225

Test Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 GT Hybrid 225

Test: Peugeot 408 Hybrid 225. Uroczy liftback, wersja GT i ta... przestrzeń!

Infor

Test Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 GT Hybrid 225

Test Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 GT Hybrid 225

Test: Peugeot 408 Hybrid 225. Uroczy liftback, wersja GT i ta... przestrzeń!

Infor

Test Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 GT Hybrid 225

Test Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 GT Hybrid 225

Test: Peugeot 408 Hybrid 225. Uroczy liftback, wersja GT i ta... przestrzeń!

Infor

Test Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 GT Hybrid 225

Test Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 GT Hybrid 225

Test: Peugeot 408 Hybrid 225. Uroczy liftback, wersja GT i ta... przestrzeń!

Infor

Test Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 GT Hybrid 225

Test Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 GT Hybrid 225

Test: Peugeot 408 Hybrid 225. Uroczy liftback, wersja GT i ta... przestrzeń!

Infor

Test Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 GT Hybrid 225

Test Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 GT Hybrid 225

Test: Peugeot 408 Hybrid 225. Uroczy liftback, wersja GT i ta... przestrzeń!

Infor

Test Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 GT Hybrid 225

Test Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 GT Hybrid 225

Test: Peugeot 408 Hybrid 225. Uroczy liftback, wersja GT i ta... przestrzeń!

Infor

Test Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 GT Hybrid 225

Test Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 GT Hybrid 225

Test: Peugeot 408 Hybrid 225. Uroczy liftback, wersja GT i ta... przestrzeń!

Infor

Test Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 GT Hybrid 225

Test Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 GT Hybrid 225

Test: Peugeot 408 Hybrid 225. Uroczy liftback, wersja GT i ta... przestrzeń!

Infor

Test Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 GT Hybrid 225

Test Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 GT Hybrid 225

Test: Peugeot 408 Hybrid 225. Uroczy liftback, wersja GT i ta... przestrzeń!

Infor

Test Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 GT Hybrid 225

Test Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 GT Hybrid 225

Test: Peugeot 408 Hybrid 225. Uroczy liftback, wersja GT i ta... przestrzeń!

Infor

Test Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 GT Hybrid 225

Test Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 GT Hybrid 225

Test: Peugeot 408 Hybrid 225. Uroczy liftback, wersja GT i ta... przestrzeń!

Infor

Test Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 GT Hybrid 225

Test Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 Hybrid 225, Peugeot 408 GT Hybrid 225

Test: Peugeot 408 Hybrid 225. Uroczy liftback, wersja GT i ta... przestrzeń!

Infor

 

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Badania techniczne pojazdów: opłaty za badanie techniczne, waloryzacja wysokości opłaty. Szykują się zmiany

Badania techniczne pojazdów: mechanizm ustalania wysokości opłaty za badanie, waloryzacja. W resorcie infrastruktury trwają prace nad przygotowaniem projektu ustawy. W projekcie znajdzie się m.in. mechanizm ustalania wysokości opłaty za badanie techniczne pojazdu.

Ważne! Rząd szykuje kolejne zmiany w prawie drogowym: surowe kary za brawurową jazdę, konfiskata za powadzenie bez prawa jazdy

W odpowiedzi na alarmujące statystyki dotyczące wypadków drogowych Rząd ogłosił szereg zmian w prawie, w odpowiedzi na alarmujące statystyki dotyczące wypadków drogowych. Mają one na celu poprawę bezpieczeństwa na polskich drogach. Jakie zmiany rząd planuje w 2025 roku.

Czy można mieszać różne rodzaje płynów chłodniczych? O tym powinien wiedzieć każdy kierowca!

Każdy kierowca wie, że płyn do chłodnic to jeden z najważniejszych płynów eksploatacyjnych w samochodzie. Odpowiada on za prawidłową pracę układu chłodzenia, chroniąc silnik przed przegrzewaniem się i korozją. Na co należy zwrócić uwagę, wybierając płyn chłodniczy do samochodu?

Nowy fotoradar w Warszawie już działa. Uruchomiono także nowy odcinkowy pomiar prędkości na A1

Nowy fotoradar w Warszawie już działa. Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym poinformowało o uruchomieniu nowego fotoradaru na Al. Jerozolimskich. W zeszłym tygodniu uruchomiono także nowy odcinkowy pomiar prędkości na A1.

REKLAMA

Zmiany w prawie o ruchu drogowym: prawo jazdy od 17. roku życia, ograniczenia możliwości redukcji punktów karnych, okres próbny, odbieranie prawa jazdy za przekroczenie prędkości o 50 km/h poza obszarem zabudowanym. [Nowelizacja]

Zmiany w prawie o ruchu drogowym: prawo jazdy od 17. roku życia, ograniczenia możliwości redukcji punktów karnych, okres próbny, odbieranie prawa jazdy za przekroczenie prędkości o 50 km/h poza obszarem zabudowanym. Resort Infrastruktury zaprezentował główne rozwiązania dotyczące nowelizacji przepisów na rzecz poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego.

KGP: 94 973 interwencji, 352 wypadków drogowych, 25 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 94 973 interwencji. Byli wzywani do 352 wypadków drogowych.

Samochód elektryczny w firmie jak optymalizować koszty i sposób korzystania z ładowarek firmowych i publicznych

Z punktu widzenia zarządzania flotą, firmowe oraz publiczne stacje ładowania mają inne zadania, które są wobec siebie komplementarne. Ładowarki dostępne przy siedzibach firm służą pracownikom do codziennego użytku.

Polacy kupują coraz więcej samochodów z segmentu premium. Cena 222 tys. zł już nie zniechęca. Jakie marki są na topie

Polacy pokochali wręcz samochodowy segment premium. Wrzesień 2024 r. był najlepszym miesiącem pod względem liczby rejestracji nowych samochodów osobowych w Polsce od 19 lat. Rekordy notują auta segmentu premium, gdzie wzrost rejestracji jest sześć razy większy niż w przypadku aut popularnych.

REKLAMA

QUIZ Co oznaczają te znaki drogowe? Większość znasz na pewno, ale z niektórymi może być problem
Jesteś kierowcą? Sprawdź, czy na pewno znasz polskie znaki drogowe. Nie prowadzisz samochodu? Zobacz, czy dasz radę odpowiedzieć na pytania bezbłędnie.
Rynek nowych aut mocno przyspiesza, zwłaszcza samochodów premium. Rejestracje po październiku 2024 r.

Analiza danych rynku motoryzacyjnego za październik wskazuje na wyraźne ożywienie sektora, co potwierdza kontynuację trendu wzrostowego z ostatnich miesięcy. Pozycję lidera niezmiennie utrzymuje Toyota wśród nowych samochodów osobowych i Renault wśród nowych samochodów dostawczych o dopuszczalnej masie całkowitej – dmc do 3,5 tony. 

 

REKLAMA