REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Test: Peugeot 2008 PureTech EAT8. Pożegnanie przed liftingiem

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack
Test: Peugeot 2008 PureTech EAT8. Pożegnanie przed liftingiem
Kuba Brzeziński
Infor

REKLAMA

REKLAMA

Test Peugeota 2008 PureTech EAT8 to takie trochę moje pożegnanie z wersją sprzed liftingu. Miłe to było pożegnanie? W jego czasie zwróciłem uwagę na ślady pazurów. Te były praktycznie wszędzie. I dobrze! Bardzo dobrze nawet.
rozwiń >

Peugeot 2008 to stylowy mieszczuch. Francuski szyk może się podobać

REKLAMA

Mały SUV Peugeota jest mocno... pokiereszowany. Praktycznie na całej karoserii ma ślady po pazurach lwa. Te pojawiają się w kształcie przednich LED-ów do jazdy dziennej, ale i tylnych świateł. Wcięcie w talii? To ewidentnie wynik częstych ucieczek przed drapieżnikiem... Oczywiście wcześniejszych kilka zdań to wynik żartobliwego przedstawienia nadwozia 2008. Jeżeli o tym aucie mam powiedzieć coś na serio, to muszę przyznać, że wygląda naprawdę dobrze. I to nawet w wersji polakierowanej na szaro. Pomimo spokojnej tonacji, SUV jest szykowny i efektowny.

REKLAMA

Tyle że zarówno o wyglądzie nadwozia, jak i kabiny pasażerskiej miałem okazję już opowiadać. W końcu testowałem kilka dwa tysiące ósemek. Jeździłem zarówno taką o mocy 155 koni, jak i elektryczną. Dlatego dla przypomnienia dodaję linki do materiałów poniżej.

Test Peugeota 2008. To model sprzed liftingu

W tym teście skupiłem się tak naprawdę na dwóch rzeczach. Po pierwsze na "bazowym" benzyniaku. Po drugie na fakcie, iż możliwość zakupu tego auta, to tak naprawdę ostatni dzwonek. Na belce startowej czeka już bowiem model po liftingu. Wkrótce to on zastąpi testowane przeze mnie auto w salonach sprzedaży.

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

Test: Peugeot 2008 PureTech EAT8. Pożegnanie przed liftingiem

Infor

Zacznijmy jednak od początku. Pod geometryczną maską testowego Peugeota 2008 pracował silnik PureTech. Doładowanie, bezpośredni wtrysk paliwa, trzy cylindry i pojemność wynosząca 1200 cm3 (no może bez jednego centymetra sześciennego). Tyle że wartości te są świetnie znane fanom Peugeota, ale nie tylko. Motor jest montowany również w Citroenach czy niedługo także Oplach. Konstrukcja jest oferowana od roku 2012. Ma już zatem ponad dekadę. Mimo wszystko nadal spisuje się wyśmienicie. Jak na trzycylindrowca, gwarantuje dobrą kulturę pracy podczas miejskiej eksploatacji, a do tego nie generuje nadmiaru wibracji. Na tym jednak nie koniec, bo jest też całkiem dynamiczna.

Ważne

Silnik PureTech 130 spod maski Peugeota 2008 staje się hałaśliwy, ale głównie w trasie, gdy potrzebujecie skorzystać z pełni jego możliwości. Wtedy pojawia się mocno charakterystyczny dźwięk pracy 3-cylindrowego benzyniaka. Ten zawsze przypomina mi ziemniaki, które gotują się w garnku z metalową przykrywką.

PureTech, 130 koni i 8-biegowy automat. To dobra konfiguracja?

REKLAMA

Testowy 2008 osiągał pierwszą setkę w 9,2 sekundy. To na rynku małych SUV-ów dobry wynik. Mógłby być lepszy, gdyby producent zamiast 8-biegowej skrzyni automatycznej, sparował motor z manualem. Automat sprawnie utrzymuje silnik na maksymalnie wysokim biegu i pracuje z opóźnieniem. Przez to momentami autu brakuje mocy. "Dziury" nie są jednak przepastne. I wystarczy, że kierowca nauczy się z nimi żyć. Na kilka sekund przed wykonaniem manewru np. wyprzedzania warto rozdrażnić silnik. W tym celu trzeba na sekundę głębiej wcisnąć pedał gazu. To zmusi przekładnię do redukcji. Napęd będzie gotowy do wygenerowania większej mocy.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Silnik można też drażnić łopatkami zamontowanymi przy kierownicy. Tu jednak ciekawostka. Łopatki są wykonane z plastiku. Przed krytyką tego rozwiązania pamiętajcie jednak, że to SUV segmentu B. To nie auto luksusowe. Tu musieli wkroczyć do akcji księgowi. A przecież w zamian samochód posiada elegancki selektor skrzyni biegów.

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

Test: Peugeot 2008 PureTech EAT8. Pożegnanie przed liftingiem

Infor

Ile spalał testowy Peugeot 2008 PureTech 130 EAT8?

Silnik 1.2 PureTech sprawnie napędza 2008. A do tego okazuje się oszczędny. Podczas jazdy testowej w cyklu mieszanym SUV spalał 7,5 litra benzyny. Jestem więcej niż pewny, że wynik ten można skutecznie zbić. Wystarczy nieco ostrożniej ode mnie naciskać pedał gazu. Jestem też przekonany, że podczas spokojnej jazdy w trasie spalanie spokojnie da się utrzymać na poziomie nieco ponad 5 litrów. Bo ta jednostka napędowa naprawdę potrafi być oszczędna. O czym przekonałem się podczas testu modelu 308. Link do materiału z jazdy zamieszczam poniżej.

Tylko czy 7,5 litra na setkę w cyklu mieszanym to mało jak na takiego SUV-a? Moim zdaniem wynik jest więcej niż wystarczający. Nie wydaje mi się, żeby potencjalny właściciel miał wielkie powody do przysłowiowego kręcenia nosem. Szczególnie że dla przykładu w 110-konnym Volkswagenie T-Crossie 1.0 TSI wynik może być spokojnie o 2 litry wyższy. Niska pojemność i 3 cylindry nie zawsze oznaczają bowiem jazdę na kropelce.

Czy warto kupić Peugeota 2008 Allure Pack przed liftingiem?

Nowy Peugeot 2008 powoli staje się starym 2008. Model został zaprezentowany w roku 2019. Cztery lata od premiery to idealnym moment na zaoferowanie liftingu. I Peugeot to właśnie robi. Salony opublikowały pierwsze cenniki wersji po modernizacji. "Stara" nadal jest jednak sprzedawana. Czy warto ją kupić, czy lepiej poczekać na produkcję wersji FL? Odrobina botoksu tu i tam sprawiła, że nowy 2008 prezentuje się dużo nowocześniej. Tyle że "staremu" stylistycznie nadal niewiele brakuje. A do tego okazuje się tańszy i w tym samym czasie nieco lepiej wyposażony. Egzemplarz testowy zostanie wyceniony na kwotę startującą od 130 600 zł. To jedyna dostępna aktualnie wersja.

Mówiąc o egzemplarzu testowym mam na myśli model Allure Pack. Peugeot doinwestował jednak auto. Na liście wyposażenia pojawia się nawigacja satelitarna, podgrzewane przednie fotele, bezkluczykowy system dostępu do pojazdu i systemy asystujące kierowcy. Przez to cena SUV-a wzrosła do 139 200 zł. To jednak nadal suma znośna. To kwota, do której przyzwyczaił nas nie tylko Peugeot, ale również modele konkurencyjne.

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

Test: Peugeot 2008 PureTech EAT8. Pożegnanie przed liftingiem

Infor

Test: Peugeot 2008 PureTech EAT8 – podsumowanie:

Umiera król, niech żyje król? Być może i tak. Tyle że w przypadku Peugeota 2008 odchodzenie wersji przedliftingowej nadal można świętować. Świetnie wygląda i oferuje przyzwoitą cenę. A do tego pewnie jest dużo szybciej dostępna z poziomu salonu sprzedaży od modelu po modernizacji. To już z kolei pachnie naprawdę dobrą ofertą. Tym bardziej że mimo czterech lat na rynku, samochód nie zestarzał się jakoś specjalnie. Ma też asa w rękawie. Za jego małą kierownicą i przed trójwymiarowymi zegarami kierowca poczuje się dobrze. Każdy kierowca – i ten mniej, i nieco bardziej wymagający.

Test: Peugeot 2008 PureTech EAT8 – dane techniczne:

  • Silnik: R3, doładowany, benzyna
  • Pojemność silnika: 1199 cm3
  • Maksymalna moc: 130 KM (przy 5500 obr./min.)
  • Maksymalny moment obrotowy: 230 Nm (przy 1750 obr./min.)
  • Prędkość maksymalna: 198 km/h
  • Przyspieszenie 0 - 100 km/h: 9,2 s.
  • Skrzynia biegów: automatyczna, 8 biegów
  • Zbiornik paliwa: 44 litry
  • Zużycie paliwa na 100 km w teście (cykl mieszany): 7,5 litra
  • Długość: 4300 mm
  • Szerokość: 1770 mm
  • Wysokość: 1530 mm
  • Rozstaw osi: 2605 mm
  • Pojemność bagażnika: 434/1467 litrów
  • Masa własna: 1205 kg
  • Cena: od 130 600 zł
test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

Test: Peugeot 2008 PureTech EAT8. Pożegnanie przed liftingiem

Infor

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

Test: Peugeot 2008 PureTech EAT8. Pożegnanie przed liftingiem

Infor

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

Test: Peugeot 2008 PureTech EAT8. Pożegnanie przed liftingiem

Infor

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

Test: Peugeot 2008 PureTech EAT8. Pożegnanie przed liftingiem

Infor

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

Test: Peugeot 2008 PureTech EAT8. Pożegnanie przed liftingiem

Infor

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

Test: Peugeot 2008 PureTech EAT8. Pożegnanie przed liftingiem

Infor

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

Test: Peugeot 2008 PureTech EAT8. Pożegnanie przed liftingiem

Infor

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

Test: Peugeot 2008 PureTech EAT8. Pożegnanie przed liftingiem

Infor

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

Test: Peugeot 2008 PureTech EAT8. Pożegnanie przed liftingiem

Infor

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

Test: Peugeot 2008 PureTech EAT8. Pożegnanie przed liftingiem

Infor

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

Test: Peugeot 2008 PureTech EAT8. Pożegnanie przed liftingiem

Infor

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

Test: Peugeot 2008 PureTech EAT8. Pożegnanie przed liftingiem

Infor

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

Test: Peugeot 2008 PureTech EAT8. Pożegnanie przed liftingiem

Infor

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

Test: Peugeot 2008 PureTech EAT8. Pożegnanie przed liftingiem

Infor

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

Test: Peugeot 2008 PureTech EAT8. Pożegnanie przed liftingiem

Infor

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

Test: Peugeot 2008 PureTech EAT8. Pożegnanie przed liftingiem

Infor

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

Test: Peugeot 2008 PureTech EAT8. Pożegnanie przed liftingiem

Infor

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

Test: Peugeot 2008 PureTech EAT8. Pożegnanie przed liftingiem

Infor

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

Test: Peugeot 2008 PureTech EAT8. Pożegnanie przed liftingiem

Infor

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

Test: Peugeot 2008 PureTech EAT8. Pożegnanie przed liftingiem

Infor

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

Test: Peugeot 2008 PureTech EAT8. Pożegnanie przed liftingiem

Infor

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

Test: Peugeot 2008 PureTech EAT8. Pożegnanie przed liftingiem

Infor

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

Test: Peugeot 2008 PureTech EAT8. Pożegnanie przed liftingiem

Infor

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

Test: Peugeot 2008 PureTech EAT8. Pożegnanie przed liftingiem

Infor

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

Test: Peugeot 2008 PureTech EAT8. Pożegnanie przed liftingiem

Infor

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

Test: Peugeot 2008 PureTech EAT8. Pożegnanie przed liftingiem

Infor

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

Test: Peugeot 2008 PureTech EAT8. Pożegnanie przed liftingiem

Infor

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

Test: Peugeot 2008 PureTech EAT8. Pożegnanie przed liftingiem

Infor

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

Test: Peugeot 2008 PureTech EAT8. Pożegnanie przed liftingiem

Infor

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

Test: Peugeot 2008 PureTech EAT8. Pożegnanie przed liftingiem

Infor

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

Test: Peugeot 2008 PureTech EAT8. Pożegnanie przed liftingiem

Infor

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

Test: Peugeot 2008 PureTech EAT8. Pożegnanie przed liftingiem

Infor

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

Test: Peugeot 2008 PureTech EAT8. Pożegnanie przed liftingiem

Infor

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

Test: Peugeot 2008 PureTech EAT8. Pożegnanie przed liftingiem

Infor

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

Test: Peugeot 2008 PureTech EAT8. Pożegnanie przed liftingiem

Infor

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

Test: Peugeot 2008 PureTech EAT8. Pożegnanie przed liftingiem

Infor

 

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Niebezpieczna wiosna na polskich drogach. Liczba wypadków z udziałem motocyklistów wzrosła o 80 proc.

W pierwszych czterech miesiącach 2024 roku na drogach w Polsce miało miejsce 5,7 tys. wypadków. Jak informuje "Rzeczpospolita", liczba wypadków z udziałem motocyklistów wzrosła o 80 proc.

W 2024 r. 30 000 zł dopłaty do zakupu samochodu elektrycznego. Jak zezłomujesz swój samochód trochę więcej

W 2024 r. 30 000 zł dopłaty do zakupu samochodu elektrycznego.

Przewoźnik nie zmieni tachografu do końca 2024 r. Kara to 10 tys. zł

W Polsce ponad 300 tys. aut będzie musiało otrzymać nowy tachograf. Kiedy jest on konieczny i ile kosztuje jego montaż? To kluczowe pytania. Zwłaszcza że kara za nieprzystosowanie pojazdu do nowych wymogów to nawet 10 tys. zł.

Kolizja z dzikiem. Czy kierowca dostanie odszkodowanie? Jedyną nadzieją AC

Kolizja ze zwierzęciem wcale nie jest rzadkim scenariuszem na polskich drogach. Jak się zachować w takim przypadku i czy kierowca może liczyć na odszkodowanie na naprawę auta? Sprawdźcie.

REKLAMA

Sprzedaż auta bez aktualnego przeglądu. Możliwa czy nie?

Brak ważnego przeglądu oznacza brak dopuszczenie do ruchu. Tylko czy to jest jednoznaczne z brakiem możliwości sprzedaży takiego auta? Przepisy nie mówią "nie", ale nie do końca mówią też "tak". Taka sytuacja oznacza kilka wyzwań.

Samochód z zagranicy w polskiej strefie czystego transportu. Jak kierowca ma zdobyć zieloną naklejkę na szybę?

Zielona naklejka w SCT w Polsce zniknęła? Nie do końca. Obowiązek jej stosowania nadal będą mieli kierujący autami zarejestrowanymi za granicą. Jak zatem ją zdobyć? I co jeszcze warto wiedzieć na jej temat?

Konfiskata samochodów nietrzeźwym: w majówkę 2024 auta straci dwa tysiące kierowców, jak uniknąć kary

Choć zapowiadane jest cofnięcie drastycznych przepisów, nadal obowiązuje nowe prawo według którego nietrzeźwemu kierowcy konfiskuje się auto. Gdyby obowiązywał już w ubiegłoroczną majówkę, samochody straciłoby prawie2 tys. kierowców. Jednak jeśli nawet przepisy zostaną złagodzone, to kary dla nietrzeźwych kierowców pozostaną nadal surowe.

Nowe kary dla kierowców przyjęte. Masowo polecą prawa jazdy

Kierowców czeka rewolucja w karaniu za wykroczenia. Przepisy przyjęte przez Parament Europejski niosą poważne zmiany. Reforma ma przyczynić się do zmniejszenia liczby zabitych na europejskich drogach. Oto szczegóły…

REKLAMA

Majówka może przynieść spadek cen paliw. Za benzynę Pb 95 możemy zapłacić od 6,61 do 6,72 zł za litr, a za Pb98 od 7,28 do 7,39 zł

W nadchodzący majowy weekend, kierowcy mogą spodziewać się korzystniejszych cen paliw. Eksperci portalu e-petrol.pl prognozują spadek kosztów tankowania, a to z powodu promocji oferowanych przez stacje benzynowe.

Minister zapowiadał rejestrację aut przez internet. Kiedy to będzie możliwe? Data jest znana

Rejestracja auta online będzie. To dobra informacja. Gorsza jest taka, że trzeba będzie na nią poczekać. Wstępnie szefostwo CEPiK mówi nawet o terminie 30 miesięcy. Czy taka rejestracja będzie wymagać wizyty w wydziale komunikacji?

REKLAMA