REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Test: Peugeot 2008 PureTech EAT8. Pożegnanie przed liftingiem

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack
Test: Peugeot 2008 PureTech EAT8. Pożegnanie przed liftingiem
Kuba Brzeziński
Infor

REKLAMA

REKLAMA

Test Peugeota 2008 PureTech EAT8 to takie trochę moje pożegnanie z wersją sprzed liftingu. Miłe to było pożegnanie? W jego czasie zwróciłem uwagę na ślady pazurów. Te były praktycznie wszędzie. I dobrze! Bardzo dobrze nawet.
rozwiń >

Peugeot 2008 to stylowy mieszczuch. Francuski szyk może się podobać

REKLAMA

Mały SUV Peugeota jest mocno... pokiereszowany. Praktycznie na całej karoserii ma ślady po pazurach lwa. Te pojawiają się w kształcie przednich LED-ów do jazdy dziennej, ale i tylnych świateł. Wcięcie w talii? To ewidentnie wynik częstych ucieczek przed drapieżnikiem... Oczywiście wcześniejszych kilka zdań to wynik żartobliwego przedstawienia nadwozia 2008. Jeżeli o tym aucie mam powiedzieć coś na serio, to muszę przyznać, że wygląda naprawdę dobrze. I to nawet w wersji polakierowanej na szaro. Pomimo spokojnej tonacji, SUV jest szykowny i efektowny.

REKLAMA

Tyle że zarówno o wyglądzie nadwozia, jak i kabiny pasażerskiej miałem okazję już opowiadać. W końcu testowałem kilka dwa tysiące ósemek. Jeździłem zarówno taką o mocy 155 koni, jak i elektryczną. Dlatego dla przypomnienia dodaję linki do materiałów poniżej.

Test Peugeota 2008. To model sprzed liftingu

W tym teście skupiłem się tak naprawdę na dwóch rzeczach. Po pierwsze na "bazowym" benzyniaku. Po drugie na fakcie, iż możliwość zakupu tego auta, to tak naprawdę ostatni dzwonek. Na belce startowej czeka już bowiem model po liftingu. Wkrótce to on zastąpi testowane przeze mnie auto w salonach sprzedaży.

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

Test: Peugeot 2008 PureTech EAT8. Pożegnanie przed liftingiem

Infor

Zacznijmy jednak od początku. Pod geometryczną maską testowego Peugeota 2008 pracował silnik PureTech. Doładowanie, bezpośredni wtrysk paliwa, trzy cylindry i pojemność wynosząca 1200 cm3 (no może bez jednego centymetra sześciennego). Tyle że wartości te są świetnie znane fanom Peugeota, ale nie tylko. Motor jest montowany również w Citroenach czy niedługo także Oplach. Konstrukcja jest oferowana od roku 2012. Ma już zatem ponad dekadę. Mimo wszystko nadal spisuje się wyśmienicie. Jak na trzycylindrowca, gwarantuje dobrą kulturę pracy podczas miejskiej eksploatacji, a do tego nie generuje nadmiaru wibracji. Na tym jednak nie koniec, bo jest też całkiem dynamiczna.

Ważne

Silnik PureTech 130 spod maski Peugeota 2008 staje się hałaśliwy, ale głównie w trasie, gdy potrzebujecie skorzystać z pełni jego możliwości. Wtedy pojawia się mocno charakterystyczny dźwięk pracy 3-cylindrowego benzyniaka. Ten zawsze przypomina mi ziemniaki, które gotują się w garnku z metalową przykrywką.

PureTech, 130 koni i 8-biegowy automat. To dobra konfiguracja?

REKLAMA

Testowy 2008 osiągał pierwszą setkę w 9,2 sekundy. To na rynku małych SUV-ów dobry wynik. Mógłby być lepszy, gdyby producent zamiast 8-biegowej skrzyni automatycznej, sparował motor z manualem. Automat sprawnie utrzymuje silnik na maksymalnie wysokim biegu i pracuje z opóźnieniem. Przez to momentami autu brakuje mocy. "Dziury" nie są jednak przepastne. I wystarczy, że kierowca nauczy się z nimi żyć. Na kilka sekund przed wykonaniem manewru np. wyprzedzania warto rozdrażnić silnik. W tym celu trzeba na sekundę głębiej wcisnąć pedał gazu. To zmusi przekładnię do redukcji. Napęd będzie gotowy do wygenerowania większej mocy.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Silnik można też drażnić łopatkami zamontowanymi przy kierownicy. Tu jednak ciekawostka. Łopatki są wykonane z plastiku. Przed krytyką tego rozwiązania pamiętajcie jednak, że to SUV segmentu B. To nie auto luksusowe. Tu musieli wkroczyć do akcji księgowi. A przecież w zamian samochód posiada elegancki selektor skrzyni biegów.

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

Test: Peugeot 2008 PureTech EAT8. Pożegnanie przed liftingiem

Infor

Ile spalał testowy Peugeot 2008 PureTech 130 EAT8?

Silnik 1.2 PureTech sprawnie napędza 2008. A do tego okazuje się oszczędny. Podczas jazdy testowej w cyklu mieszanym SUV spalał 7,5 litra benzyny. Jestem więcej niż pewny, że wynik ten można skutecznie zbić. Wystarczy nieco ostrożniej ode mnie naciskać pedał gazu. Jestem też przekonany, że podczas spokojnej jazdy w trasie spalanie spokojnie da się utrzymać na poziomie nieco ponad 5 litrów. Bo ta jednostka napędowa naprawdę potrafi być oszczędna. O czym przekonałem się podczas testu modelu 308. Link do materiału z jazdy zamieszczam poniżej.

Tylko czy 7,5 litra na setkę w cyklu mieszanym to mało jak na takiego SUV-a? Moim zdaniem wynik jest więcej niż wystarczający. Nie wydaje mi się, żeby potencjalny właściciel miał wielkie powody do przysłowiowego kręcenia nosem. Szczególnie że dla przykładu w 110-konnym Volkswagenie T-Crossie 1.0 TSI wynik może być spokojnie o 2 litry wyższy. Niska pojemność i 3 cylindry nie zawsze oznaczają bowiem jazdę na kropelce.

Czy warto kupić Peugeota 2008 Allure Pack przed liftingiem?

Nowy Peugeot 2008 powoli staje się starym 2008. Model został zaprezentowany w roku 2019. Cztery lata od premiery to idealnym moment na zaoferowanie liftingu. I Peugeot to właśnie robi. Salony opublikowały pierwsze cenniki wersji po modernizacji. "Stara" nadal jest jednak sprzedawana. Czy warto ją kupić, czy lepiej poczekać na produkcję wersji FL? Odrobina botoksu tu i tam sprawiła, że nowy 2008 prezentuje się dużo nowocześniej. Tyle że "staremu" stylistycznie nadal niewiele brakuje. A do tego okazuje się tańszy i w tym samym czasie nieco lepiej wyposażony. Egzemplarz testowy zostanie wyceniony na kwotę startującą od 130 600 zł. To jedyna dostępna aktualnie wersja.

Mówiąc o egzemplarzu testowym mam na myśli model Allure Pack. Peugeot doinwestował jednak auto. Na liście wyposażenia pojawia się nawigacja satelitarna, podgrzewane przednie fotele, bezkluczykowy system dostępu do pojazdu i systemy asystujące kierowcy. Przez to cena SUV-a wzrosła do 139 200 zł. To jednak nadal suma znośna. To kwota, do której przyzwyczaił nas nie tylko Peugeot, ale również modele konkurencyjne.

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

Test: Peugeot 2008 PureTech EAT8. Pożegnanie przed liftingiem

Infor

Test: Peugeot 2008 PureTech EAT8 – podsumowanie:

Umiera król, niech żyje król? Być może i tak. Tyle że w przypadku Peugeota 2008 odchodzenie wersji przedliftingowej nadal można świętować. Świetnie wygląda i oferuje przyzwoitą cenę. A do tego pewnie jest dużo szybciej dostępna z poziomu salonu sprzedaży od modelu po modernizacji. To już z kolei pachnie naprawdę dobrą ofertą. Tym bardziej że mimo czterech lat na rynku, samochód nie zestarzał się jakoś specjalnie. Ma też asa w rękawie. Za jego małą kierownicą i przed trójwymiarowymi zegarami kierowca poczuje się dobrze. Każdy kierowca – i ten mniej, i nieco bardziej wymagający.

Test: Peugeot 2008 PureTech EAT8 – dane techniczne:

  • Silnik: R3, doładowany, benzyna
  • Pojemność silnika: 1199 cm3
  • Maksymalna moc: 130 KM (przy 5500 obr./min.)
  • Maksymalny moment obrotowy: 230 Nm (przy 1750 obr./min.)
  • Prędkość maksymalna: 198 km/h
  • Przyspieszenie 0 - 100 km/h: 9,2 s.
  • Skrzynia biegów: automatyczna, 8 biegów
  • Zbiornik paliwa: 44 litry
  • Zużycie paliwa na 100 km w teście (cykl mieszany): 7,5 litra
  • Długość: 4300 mm
  • Szerokość: 1770 mm
  • Wysokość: 1530 mm
  • Rozstaw osi: 2605 mm
  • Pojemność bagażnika: 434/1467 litrów
  • Masa własna: 1205 kg
  • Cena: od 130 600 zł
test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

Test: Peugeot 2008 PureTech EAT8. Pożegnanie przed liftingiem

Infor

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

Test: Peugeot 2008 PureTech EAT8. Pożegnanie przed liftingiem

Infor

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

Test: Peugeot 2008 PureTech EAT8. Pożegnanie przed liftingiem

Infor

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

Test: Peugeot 2008 PureTech EAT8. Pożegnanie przed liftingiem

Infor

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

Test: Peugeot 2008 PureTech EAT8. Pożegnanie przed liftingiem

Infor

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

Test: Peugeot 2008 PureTech EAT8. Pożegnanie przed liftingiem

Infor

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

Test: Peugeot 2008 PureTech EAT8. Pożegnanie przed liftingiem

Infor

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

Test: Peugeot 2008 PureTech EAT8. Pożegnanie przed liftingiem

Infor

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

Test: Peugeot 2008 PureTech EAT8. Pożegnanie przed liftingiem

Infor

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

Test: Peugeot 2008 PureTech EAT8. Pożegnanie przed liftingiem

Infor

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

Test: Peugeot 2008 PureTech EAT8. Pożegnanie przed liftingiem

Infor

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

Test: Peugeot 2008 PureTech EAT8. Pożegnanie przed liftingiem

Infor

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

Test: Peugeot 2008 PureTech EAT8. Pożegnanie przed liftingiem

Infor

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

Test: Peugeot 2008 PureTech EAT8. Pożegnanie przed liftingiem

Infor

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

Test: Peugeot 2008 PureTech EAT8. Pożegnanie przed liftingiem

Infor

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

Test: Peugeot 2008 PureTech EAT8. Pożegnanie przed liftingiem

Infor

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

Test: Peugeot 2008 PureTech EAT8. Pożegnanie przed liftingiem

Infor

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

Test: Peugeot 2008 PureTech EAT8. Pożegnanie przed liftingiem

Infor

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

Test: Peugeot 2008 PureTech EAT8. Pożegnanie przed liftingiem

Infor

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

Test: Peugeot 2008 PureTech EAT8. Pożegnanie przed liftingiem

Infor

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

Test: Peugeot 2008 PureTech EAT8. Pożegnanie przed liftingiem

Infor

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

Test: Peugeot 2008 PureTech EAT8. Pożegnanie przed liftingiem

Infor

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

Test: Peugeot 2008 PureTech EAT8. Pożegnanie przed liftingiem

Infor

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

Test: Peugeot 2008 PureTech EAT8. Pożegnanie przed liftingiem

Infor

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

Test: Peugeot 2008 PureTech EAT8. Pożegnanie przed liftingiem

Infor

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

Test: Peugeot 2008 PureTech EAT8. Pożegnanie przed liftingiem

Infor

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

Test: Peugeot 2008 PureTech EAT8. Pożegnanie przed liftingiem

Infor

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

Test: Peugeot 2008 PureTech EAT8. Pożegnanie przed liftingiem

Infor

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

Test: Peugeot 2008 PureTech EAT8. Pożegnanie przed liftingiem

Infor

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

Test: Peugeot 2008 PureTech EAT8. Pożegnanie przed liftingiem

Infor

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

Test: Peugeot 2008 PureTech EAT8. Pożegnanie przed liftingiem

Infor

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

Test: Peugeot 2008 PureTech EAT8. Pożegnanie przed liftingiem

Infor

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

Test: Peugeot 2008 PureTech EAT8. Pożegnanie przed liftingiem

Infor

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

Test: Peugeot 2008 PureTech EAT8. Pożegnanie przed liftingiem

Infor

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

Test: Peugeot 2008 PureTech EAT8. Pożegnanie przed liftingiem

Infor

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

test Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8, Peugeot 2008 PureTech EAT8 allure pack, test Peugeot 2008 PureTech EAT8 Allure Pack

Test: Peugeot 2008 PureTech EAT8. Pożegnanie przed liftingiem

Infor

 

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code

    © Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

    Moto
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Ile kosztuje hybrydowa Dacia Jogger? Rumuńska nowość w polskich salonach

    Rumuńska marka stawia na technologię. To widać nie tylko po nowym Dusterze, ale i starszych modelach. Przykład? W Polsce debiutuje właśnie Dacia Jogger Hybrid 140. Ile kosztuje ta mocno rodzinna hybryda?

    Ten samochód jest wart 6,3 mln, ale... sztuk! On też był jednym z pionierów rynku SUV-ów

    Poprzednika zaprojektował sam Giorgetto Giugiaro. Twórcy Golfa II nie mieli zatem łatwego zadania. Historia pokazuje jednak, że wywiązali się z niego w stu procentach. Bo drugi etap ewolucji był ważnym elementem legendy kompaktowego Volkswagena.

    Nowe paliwo pojawi się w Polsce. Wielka zmiana na stacjach benzynowych od 1 maja

    Już 1 maja na polskich stacjach paliw pojawi się kolejna rewolucja. Z dystrybutorów zacznie płynąć nowe paliwo. Nowe, czyli tak właściwie to jakie? I czy ma to coś wspólnego np. z wycofywaniem się z E10? Sprawdźmy.

    Test: Nissan X-Trail 1.5 VC-T MHEV. To niby tylko zwykły, benzynowy X-Trail. Jednak zwykły nie jest

    To miał być zwykły X-Trail, ale mimo wszystko taki zwykły nie jest. Bo standardowy benzyniak moim zdaniem stanowi soczewkę. Soczewkę, która uwydatnia tylko zalety tego SUV-a. Przy tym teście warto jednak zadać pewne pytanie. Czy rodzinny Nissan nie jest trochę zbyt drogi?

    REKLAMA

    Przypomnij sobie o tym pokrętle. Na zapominalskich już czeka patrol i mandat

    Motoryzacja XXI wieku oznacza elektroniczną wygodę. Bo np. samochód automatycznie włącza światła. Tyle że automat nie zawsze działa prawidłowo. Kierowca powinien kontrolować jego zachowania. W przeciwnym razie to on dostanie mandat.

    392 zł zamiast dotychczasowych 98 zł? Kierowców może czekać bolesna podwyżka

    Po raz kolejny wraca temat podwyżek cen przeglądów technicznych w Polsce. Tym razem interweniują senatorowie. Ile mógłby kosztować przegląd w 2024 r.? 392 zł zamiast 98 zł w przypadku osobówki i 644 zł zamiast 161 zł w przypadku osobówki z LPG.

    Pogoda się poprawiła? A więc... nie myj samochodu. Przynajmniej nie w pełnym słońcu

    Słoneczna pogoda to idealny moment na mycie samochodu? Właśnie, że nie. Rozgrzany lakier "nie przepada" za polewaniem zimną wodą. A to dopiero początek długiej listy problemów. O czym jeszcze musi pamiętać kierowca?

    Transport do Wielkiej Brytanii stał się ogromnym wyzwaniem. Po brexicie pojawił się szereg nowych procedur

    Wyjście Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej sprawiło, że branża transportowa działająca na tej trasie stanęła przed nowymi wyzwaniami. A procedury celne oraz wzmożenie kontroli granicznych to dopiero początek listy.

    REKLAMA

    W Polsce będą prześwietlać... drogi. GDDKiA chce sprawdzać stan nawierzchni i koleiny profilografami laserowymi

    Pod koniec kwietnia na polskich drogach pojawią się dziwnie wyglądające vany. Te nie będą jednak kolejną formą pułapki założonej na kierowców popełniających wykroczenia. One będą sprawdzać stan nawierzchni po zimie. A właściwie to badać sposób prowadzenia takich kontroli.

    Kara za radio w samochodzie? Rekordzista zapłacił w tym roku 187 tys. zł. To nie żart!

    187 tys. zł. Dokładnie tyle wynosi rekordowa kara za brak abonamentu RTV, która właśnie została ściągnięta w Polsce. Na kierowców padł zatem blady strach. Tylko czy taka kwota jest w ogóle możliwa w przypadku samochodu? Niestety po części tak...

    REKLAMA