Lexus IS
REKLAMA
REKLAMA
Lexus IS pierwszej generacji napędzane mogło być jednym z kilku silników do wyboru. Silnik 2,0 L 1G-FE I6 AS200 o mocy 155 KM, 2,0 L 3S-GE I4 RS200 (210KM), 3,0 L 2JZ-GE I6 AS300 (213KM), oraz 2,0 L Kompresjo o mocy 186 KM. Model dostępny był w dwóch wersjach: 4-drzwiowy Sedan i 5-drzwiowy Kombi.
REKLAMA
Pod koniec 2005 roku wypuszczono na rynek kolejną wersję auta. Zostało ono zaprojektowane, podobnie jak GS, zgodnie z filozofia L-Finesse. 3 lata później zaprezentowano odmianę CC –Lexusa IS 250C i 350C.
Zobacz również: Lexus GS
Model pod maska mógł mieć jeden z silników sześciocylindrowych o różnej pojemności i mocy. Dynamiczny V6 o pojemności 2,2 litra i mocy 208 koni mechanicznych umożliwia zdobycie „setki” w czasie 8,1 sekundy. Jak podaje producent zużycie paliwa w cyklu mieszanym wynosi około 9 litrów na 100 kilometrów.
Najszybszym modelem IS jest Lexus IS F, który do setki rozpędza się w niecałe 5 sekund. Pod maską kryje się ośmiocylindrowy silnik o mocy 423 koni mechanicznych.
Wnętrze modelu dostępne z tapicerką welurową lub bardziej luksusowa skórzaną. Wyposażenie standardowe można doposażyć w pakiet multimedialny i nawigacyjny, oraz w dodatkowe systemy bezpieczeństwa.
Zobacz również: Kompaktowa hybryda w segmencie premium
Podstawową wersję Lexusa IS można kupić już za 160 tysięcy złotych. Za ekskluzywną zapłacimy niecałe 200 tysięcy złotych.
REKLAMA
REKLAMA