AutoTest 2010
REKLAMA
REKLAMA
Przedstawiamy Wam kolejną odsłonę testów organizowanych przez Agencję Motoryzacyjną Sierpowski. Po majowym KombiTeście, mieliśmy okazję być na kolejnej edycji tej imprezy. Tym razem została ona poświęcona samochodom z różnych segmentów, istniała wiec możliwość sprawdzenia samochodów o różnych nadwoziach. Znalazły się na niej tegoroczne motoryzacyjne nowości lub nowe wersje znanych już aut. Niewątpliwą gratką było kilka udostępnionych kabrioletów, zwłaszcza że aura sprzyjała jeździe bez dachu. Poniżej tradycyjnie przedstawiamy kilka zdjęć każdego z pojazdów, którymi mieliśmy okazję jeździć oraz nasze subiektywne odczucia w postaci plusów i minusów danego auta.
REKLAMA
Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDM
Najnowsza Alfa robi wrażenie swoim wyglądem. Nie byliśmy niestety w stanie sprawdzić jak jeździ ponieważ auto udostępnione zostało jedynie do prezentacji statycznej.
Zobacz też: Test Alfa Romeo Giulietta QV: w pakiecie oferuje emocje
Audi A4 2.0 TDI
+ świetne prowadzenie
+ mocny i oszczędny silnik
- wnętrze „szyte na miarę”
BMW 535i
+ dopracowane szczegóły
+ klasyczny wygląd BMW
- mało intuicyjna obsługa niektórych urządzeń pokładowych
Chrysler Sebring Cabrio 2.7 V6
+ klimat amerykańskiego cabrio
- za duża kierownica
- słabe osiągi
Citroen DS3 1.6 VTI
+ atrakcyjny wygląd
+ komfortowe wnętrze
- za mało sportowy
- nie zasługuje na swoją nazwę - poprzedni DS to było coś...
Zobacz też: Test Citroen DS3 - Francja Elegancja
Fiat Punto Evo 1.4 MultiAir
+dynamiczny i chętny do współpracy silnik
+ ładne wnętrze
- z zewnątrz brzydszy niż Grande Punto
- zbyt długi skok lewarka zmiany biegów
- skrzypienia we wnętrzu
Lexus IS 250C
+ składany metalowy dach
+ sporo miejsca w środku
+ stosunkowo małe zawirowania powietrza podczas jazdy bez dachu
- skompilowana obsługa klimatyzacji
- długi czas składania dachu
Mazda MX-5 2.0 MZR
+ ogromna frajda z jazdy bez dachu już przy niskich prędkościach
+ sportowy klimat, wrażenia akustyczne, praca skrzyni biegów
+ cena
- pewnie jakieś są ale przyjemność z jazdy skutecznie je maskuje
Renault Megane CC 1.9 dCi
+ nikt jeszcze takiego nie ma
+ przestronne wnętrze z przodu
+ oszczędny silnik
- słaba dynamika
- nie zmienione wnętrze w stosunku do wersji hatchback
Seat Ibiza Cupra 1.4 TSI
+ przyjemność z jazdy
+ skrzynia DGS z łopatkami przy kierownicy – działa szybko i daje sporo zabawy
- nerwowe zachowanie podczas ostrego hamowania
VW Polo 1.2 TSI DSG
+ skrzynia DSG
+ przestronne wnętrze (przynajmniej z przody) przy niewielkich rozmiarach zewnętrznych
+ w czerwonym kolorze i na niskoprofilowych oponach wygląda atrakcyjnie i sportowo
- brak polotu w wyglądzie wnętrza (dla tych co nie lubią VW)
Zobacz też: Test Fiat Punto Evo: hot-hatch rozcieńczony
VW Scirocco R-line 2.0 TSI
+ bezkompromisowy sportowiec
+ mocny i dynamiczny silnik
- zbyt duży i w efekcie męczący hałas we wnętrzu
- wysokie spalanie
Ponadto do dyspozycji dziennikarzy były Chevrolet Spark, Chrysler 300C, Citroen C3, Dodge Caliber, Honda Civic, Hyundai i30 , Kia Venga, Mercedes E, Mitsubishi Lancer, Nissan Qashqai, Opel Astra, Opel Insignia, Peugeot RCZ, Porsche Boxster S, Renault Fluence, Skoda Fabia, Subaru Legacy, Suzuki Alto, Suzuki SX4, Toyota Auris. O części z tych aut mieliście już możliwość przeczytać na łamach motoforum.pl, a cześć z nich przedstawimy Wam w pełnych testach. Poza tym już teraz zapowiemy kolejne relacje z testów organizowanych przez Agencję Motoryzacyjną Sierpowski.
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.