REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Renault Megane
Renault Megane

REKLAMA

REKLAMA

Podczas tegorocznego AutoTestu zaprezentowane zostały rynkowe nowości z różnych segmentów lub znane już auta w nowych wersjach. Zapraszamy do naszej subiektywnej relacji z tego wydarzenia.

Przedstawiamy Wam kolejną odsłonę testów organizowanych przez Agencję Motoryzacyjną Sierpowski. Po majowym KombiTeście, mieliśmy okazję być na kolejnej edycji tej imprezy. Tym razem została ona poświęcona samochodom z różnych segmentów, istniała wiec możliwość sprawdzenia samochodów o różnych nadwoziach. Znalazły się na niej tegoroczne motoryzacyjne nowości lub nowe wersje znanych już aut. Niewątpliwą gratką było kilka udostępnionych kabrioletów, zwłaszcza że aura sprzyjała jeździe bez dachu. Poniżej tradycyjnie przedstawiamy kilka zdjęć każdego z pojazdów, którymi mieliśmy okazję jeździć oraz nasze subiektywne odczucia w postaci plusów i minusów danego auta.

REKLAMA

Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDM

Najnowsza Alfa robi wrażenie swoim wyglądem. Nie byliśmy niestety w stanie sprawdzić jak jeździ ponieważ auto udostępnione zostało jedynie do prezentacji statycznej.

Zobacz też: Test Alfa Romeo Giulietta QV: w pakiecie oferuje emocje

Audi A4 2.0 TDI

+ świetne prowadzenie
+ mocny i oszczędny silnik
- wnętrze „szyte na miarę”

BMW 535i

+ dopracowane szczegóły
+ klasyczny wygląd BMW
- mało intuicyjna obsługa niektórych urządzeń pokładowych

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Chrysler Sebring Cabrio 2.7 V6

+ klimat amerykańskiego cabrio
- za duża kierownica
- słabe osiągi

Citroen DS3 1.6 VTI

+ atrakcyjny wygląd
+ komfortowe wnętrze
- za mało sportowy
- nie zasługuje na swoją nazwę - poprzedni DS to było coś...

Zobacz też: Test Citroen DS3 - Francja Elegancja

Fiat Punto Evo 1.4 MultiAir

+dynamiczny i chętny do współpracy silnik
+ ładne wnętrze
- z zewnątrz brzydszy niż Grande Punto
- zbyt długi skok lewarka zmiany biegów
- skrzypienia we wnętrzu

Lexus IS 250C

+ składany metalowy dach
+ sporo miejsca w środku
+ stosunkowo małe zawirowania powietrza podczas jazdy bez dachu
- skompilowana obsługa klimatyzacji
- długi czas składania dachu

Mazda MX-5 2.0 MZR

+ ogromna frajda z jazdy bez dachu już przy niskich prędkościach
+ sportowy klimat, wrażenia akustyczne, praca skrzyni biegów
+ cena
- pewnie jakieś są ale przyjemność z jazdy skutecznie je maskuje

Renault Megane CC 1.9 dCi

+ nikt jeszcze takiego nie ma
+ przestronne wnętrze z przodu
+ oszczędny silnik
- słaba dynamika
- nie zmienione wnętrze w stosunku do wersji hatchback

Seat Ibiza Cupra 1.4 TSI

+ przyjemność z jazdy
+ skrzynia DGS z łopatkami przy kierownicy – działa szybko i daje sporo zabawy
- nerwowe zachowanie podczas ostrego hamowania

VW Polo 1.2 TSI DSG

+ skrzynia DSG
+ przestronne wnętrze (przynajmniej z przody) przy niewielkich rozmiarach zewnętrznych
+ w czerwonym kolorze i na niskoprofilowych oponach wygląda atrakcyjnie i sportowo
- brak polotu w wyglądzie wnętrza (dla tych co nie lubią VW)

Zobacz też: Test Fiat Punto Evo: hot-hatch rozcieńczony

VW Scirocco R-line 2.0 TSI

+ bezkompromisowy sportowiec
+ mocny i dynamiczny silnik
- zbyt duży i w efekcie męczący hałas we wnętrzu
- wysokie spalanie

Ponadto do dyspozycji dziennikarzy były Chevrolet Spark, Chrysler 300C, Citroen C3, Dodge Caliber, Honda Civic, Hyundai i30 , Kia Venga, Mercedes E, Mitsubishi Lancer, Nissan Qashqai, Opel Astra, Opel Insignia, Peugeot RCZ, Porsche Boxster S, Renault Fluence, Skoda Fabia, Subaru Legacy, Suzuki Alto, Suzuki SX4, Toyota Auris. O części z tych aut mieliście już możliwość przeczytać na łamach motoforum.pl, a cześć z nich przedstawimy Wam w pełnych testach. Poza tym już teraz zapowiemy kolejne relacje z testów organizowanych przez Agencję Motoryzacyjną Sierpowski.

Volkswagen Sirocco
Volkswagen Sirocco
Volkswagen Sirocco
Volkswagen Polo
Volkswagen Polo
Volkswagen Polo
Seat Ibiza
Seat Ibiza
Seat Ibiza
Renault Megane
Renault Megane
Renault Megane
Mazda MX-5
Mazda MX-5
Mazda MX-5
Lexus IS 250C
Lexus IS 250C
Lexus IS 250C
Fiat Punto Evo
Fiat Punto Evo
Fiat Punto Evo
Citroen DS3
Citroen DS3
Citroen DS3
Chrysler Sebring
Chrysler Sebring
Chrysler Sebring
BMW Serii 5
BMW Serii 5
BMW Serii 5
Audi A6
Audi A6
Audi A6
Alfa Romeo Giulietta
Alfa Romeo Giulietta
Alfa Romeo Giulietta
Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Testowanie pojazdów zautomatyzowanych. Resort Infrastruktury ma plan!

Testowanie pojazdów zautomatyzowanych. Resort Infrastruktury ma plan! W ocenie Ministerstwa Infrastruktury, projekt nowelizacji ustawy Prawo o ruchu drogowym ma zapewnić bezpieczeństwo ruchu drogowego. Projekt trafił do konsultacji.

Auta autonomiczne na drogach publicznych. MI chce testować

Z projektu noweli ustawy Prawo o ruchu drogowym, opublikowanego w poniedziałek na stronie Rządowego Centrum Legislacyjnego (RCL) wynika, że Ministerstwo Infrastruktury chce wprowadzić możliwość testowania pojazdów półautonomicznych i autonomicznych na publicznych drogach.

System RedLight w Kielcach. Na skrzyżowaniu działa aż 36 kamer

Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym (CANARD) poinformowało o włączeniu systemu RedLight w Kielcach. Na skrzyżowaniu działa aż 36 kamer. Czym jest system RedLight i jak działa? Kto otrzyma mandat?

Lekkie pojazdy elektryczne - co warto o nich wiedzieć

Większe miasto to zakorkowane ulice, duża emisja dwutlenku węgla i przeciętna prędkość jazdy km/h. Ponadto średnia liczba pasażerów w samochodach poruszających się po miastach to zaledwie 1,3 osoby. Czy lekkie pojazdy elektryczne zrewolucjonizują sposób poruszania się po mieście? 

REKLAMA

KGP: 99 221 interwencji, 380 wypadków drogowych, 22 ofiary śmiertelne. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 99 221 interwencji. Byli wzywani do 380 wypadków drogowych.

Od stycznia 2025 r. nowe obowiązki właścicieli i zarządców niektórych budynków. Wysyp stacji ładowania aut elektrycznych już się zaczął

W ewidencji Urzędu Dozoru Technicznego widnieje już ponad 10 200 punktów ładowania aut elektrycznych. Tylko w listopadzie ich liczba wzrosła o przeszło 760! Tak gwałtowne przyspieszenie w budowie infrastruktury dla elektryków ma związek z przepisami, które wchodzą w życie 1 stycznia – oceniają eksperci Powerdot. Jest też inna przyczyna.

CANARD: Uruchomiono dwa nowe odcinkowe pomiary prędkości

Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym (CANARD) poinformowało o uruchomieniu dwóch kolejnych odcinkowych pomiarów prędkości. Jeden z nich został uruchomiony na trasie A1, a drugi na DW935. 

KGP: 100 285 interwencji, 385 wypadków drogowych, 23 ofiary śmiertelne. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 100 285 interwencji. Byli wzywani do 385 wypadków drogowych.

REKLAMA

Zmienią się zasady nakładania opłat drogowych: opłata infrastrukturalna, opłata nakładana ze względu na emisję CO2, opłata nakładana ze względu na zanieczyszczenie powietrza [Projekt ustawy]

Zmienią się zasady nakładania opłat drogowych: opłata infrastrukturalna, opłata nakładana ze względu na emisję CO2, opłata nakładana ze względu na zanieczyszczenie powietrza. Projekt ustawy trafił do uzgodnień i konsultacji.

Jak zarządzać flotą pojazdów elektrycznych

Badania rynkowe pokazują, że główne obawy, potrzeby i oczekiwania użytkowników elektromobilności, zarówno w firmach, jak i wśród indywidualnych konsumentów, dotyczą infrastruktury ładowania, zasięgu pojazdów elektrycznych oraz kosztów ich eksploatacji. To właśnie te kwestie stanowią obecnie największe wyzwania techniczne w procesie elektryfikacji flot. Dodatkowym wyzwaniem jest przekonanie pracowników do adaptacji nowych technologii.

REKLAMA