MINI Cooper S Cabrio
REKLAMA
REKLAMA
Po złożeniu dach nie cały chowa się w bagażniku, lecz zwija się za tylnymi siedzeniami. Ma to swoje plusy, po złożeniu dachu można nadal korzystać z bagażnika. Jednak, jak zawsze coś za coś, przestrzeń bagażnikowa została uzyskana kosztem niecałkowitego złożenia dachu, który w takim położeniu jest wystawiony na zmieniające się warunki atmosferyczne, co z kolei może wpływać na jego zmniejszoną trwałość. Ciekawostką jest to, że producent MINI postanowił zamontować w nim, oczywiście za dodatkową opłatą, system, który nazwano Always Open Timer, który rejestruje przez jaki czas jeździliśmy z odkrytym dachem.
REKLAMA
Zobacz również: Co to jest silnik Wankla?
Ponadto model MINI Cooper S Cabrio został wyposażony w silnik o pojemności 1,6 litra z turbosprężarką, dzięki niemu od zera do setki autko rozpędza się nieco poniżej 8 sekund, przy maksymalnym momencie obrotowym 240 Nm. Do tego dołączono funkcję Overboost, dzięki której w czasie gwałtownego przyspieszania, maksymalny moment obrotowy zostaje zwiększony o 20 Nm.
Zobacz również: Mitsubishi Colt: bojowy mrówkojad
Oprócz tego MINI zostało wyposażone w system Auto Start Stop, jednak nie wszyscy są zwolennikami wyłączania silnika w czasie postoju na każdych światłach. O nich Mini również zadbało, dając im możliwość wyłączenia tej funkcji.
REKLAMA
REKLAMA