REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Nowe

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail

Test: Ford Focus Active 2.0 EcoBlue 150 KM A8

Oto łabędzi śpiew bardzo udanego modelu obecnego na rynku od 1998 roku (przynajmniej w USA, gdzie wariant active stanowi jedyny dostępny model Focusa). Czy nowy Focus żegna się z klasą, a wersja active warta jest waszej uwagi?

Test: Nissan Qashqai Tekna+ DIG-T 140 KM

Druga (poliftingowa) generacja Nissana Qashqai dostępna jest na naszym rynku od 2017 r. i gościła już na testach w naszej redakcji. Czemu pojawia się znowu? Głównie z uwagi na nową jednostkę napędową w gamie. Przy okazji - postaram się także przybliżyć część rozwiązań technologicznych Nissana, które zwiększają komfort jazdy i bezpieczeństwo.

Test: Mitsubishi ASX Intense Plus 2.0 MIVEC 2WD CVT - „terenowy” do miasta

Być może Mitsubishi ASX jest produkowane już od dekady. To jednak jeszcze nie oznacza, że jest bezbronne w stosunku do konkurencji. Zobaczcie naszą relację z jazdy japońską „terenówką” do miasta.

Test: Renault Clio Intens TCe 100 - i to się nazywa rozsądne auto!

Przed naszą redakcją tym razem pojawił się francuski przystojniak z segmentu B. Nowe Renault Clio zostało skonfigurowane w wersji dla Kowalskiego. To oznacza 100-konny silnik, dobre wyposażenie i… naprawdę rozsądną cenę!

REKLAMA

Test: Volkswagen Passat Variant Elegance 2.0 TSI 190 KM DSG

Niemcy chcieli żeby poliftingowy Volkswagen Passat Variant stał się nowocześniejszy, bardziej zaawansowany i… sympatyczniejszy. Na szczęście zmiany nie dotknęły jednej kwestii - dojrzałej koncepcji rodzinnego kombi.

Test: Toyota Camry 2.5 HDF e-CVT Executive - bo to prawdziwa limuzyna!

Jest komfortowa, przepastna, dobrze wykończona i potrafi… jeździć na kropelce. Zobaczcie nasz test nowej Toyoty Camry Hybrid Dynamic Force Executive.

Test: Renault Captur Intens TCE 130 EDC - i czego więcej potrzeba?

Nowa twarz, nowa technologia i nowe podejście produkcyjne. Renault Captur drugiej generacji stanowi ważny krok naprzód w historii marki. Czemu? To wyjaśni się w naszym teście.

Test: Hyundai Tucson N Line 1.6 T-GDI 7DCT 2WD - sukces ma koreańskie imię!

Jest krwiście czerwony, ma 177 koni mechanicznych i… prawdziwie rodzinną przestrzeń w kabinie. W skrócie dziś testujemy nowego Hyundaia Tucsona w wersji N Line i z silnikiem 1.6 T-GDI.

REKLAMA

Test: Mitsubishi Eclipse Cross Instyle 1.5T MIVEC 163 KM CVT AWD

Jest duży, masywny i oryginalny. A do tego łączy czarny lakier nadwozia ze sportowymi, czerwonymi wykończeniami i doładowanym silnikiem benzynowym. Jak jeździ Mitsubishi Eclipse Cross? Sprawdziliśmy.

Test: Skoda Karoq Sportline 2.0 TSI 190 KM DSG - czy SUV może być sportowy?

Skoda Karoq Sportline ma wszystko, co tego typu autu jest potrzebne do sukcesu. No może prawie wszystko… Bo ma niestety zastosowane dość dyskusyjnie wyglądające podzielone światła.

Test: Dacia Duster Prestige TCe 150 4x2 FAP - modny crossover w świetnej cenie

Jest przestronny, komfortowy i wygląda niezwykle modnie! I choć z pewnością nie brakuje mu wad, stosunek wartości do ceny ma bezkonkurencyjny. Oto nowa Dacia Duster Prestige TCe 150 4x2 FAP.

Test: Mercedes CLA 200 Shooting Brake - ta gwiazda… rzuca się w oczy!

Wygląda jak większy CLS, ma warte milion dolarów szyby bez ramek oraz naprawdę dobrze się prowadzi. Żółty Mercedes gwarantuje uśmiech na twarzy. Tylko czy to oznacza, że warto go kupić?

Test: Volkswagen T-Cross Life 1.0 TSI 115 KM - prosty, ale bardzo funkcjonalny!

Ma dość prostą stylizację, ale i w miarę przestronne wnętrze. A do tego został uzupełniony pomarańczowym lakierem i pomarańczowymi wstawkami na felgach. Czy Volkswagen T-Cross Life jest dobrym crossoverem?

Test: Hyundai i30N Performance 2.0 T-GDI 275 KM

W dzisiejszych czasach każdy znaczący producent samochodów dąży do posiadania w swojej ofercie rasowego i mocnego hatchbacka. Hyundai i30N Performance z pewnością jest takim właśnie modelem.

Test: Suzuki Swift Sport 1.4 BoosterJet 140 KM - szaleniec, ale bardzo… rozsądny!

Jest niewielki, niezwykle lekki, a do tego… żółty! Suzuki Swift Sport ma jednak nie tylko rzucać się w oczy, ale i dawać frajdę podczas jazdy. Jak sprawdza się w tej roli? To właśnie miałem okazję sprawdzić.

Test: Ford Edge Titanium 2.0 EcoBlue TwinTurbo 4x4 238 KM - made in the USA

Ford Edge trochę przez przypadek trafił do Europy. Czasami jednak takim właśnie przypadkom udaje się tworzyć naprawdę piękne historie. Jak będzie w tym przypadku? Wszystko wygląda obiecująco…

Test: Volvo V60 T6 AWD R-Design 310 KM - prowadzi się jak hot-hatch

Ma cudowny, niebieski lakier, 310-konny silnik pod maską oraz sztywne zawieszenie. Jazda Volvo V60 T6 AWD R-Design zapowiadała się zatem naprawdę idealnie. A jaka była? Kilka wad udało się znaleźć.

Test: Audi A6 Allroad 50 TDI - bardziej SUV czy luksusowe kombi?

Ma 286-konnego diesla, 21-calowe felgi aluminiowe i trzy ekrany na konsoli centralnej. To bardziej SUV czy może luksusowe kombi? Postanowiliśmy przetestować Audi A6 Allroad 50 TDI.

Test: Toyota Corolla TS Executive 2.0 Hybrid Dynamic Force 180 KM

Jest japońska, rodzinna i mocno… hybrydowa! 180-konny napęd spalinowo-elektryczny 2.0 Hybrid Dynamic Force stanowi jedną z większych zalet nowej Corolli TS Kombi.

Test: Mercedes B 200 d - ma potężną zaletę. Jeździ na kropelce!

Wygląda dość dynamicznie, ale jest rodzinny. Posiada pakiet AMG, ale jego zawieszenie stawia głównie na komfort. Czy warto blisko 170 tysięcy złotych minivan z gwiazdą na masce to dobry wybór?

Test: Renault Talisman Grandtour Intens Blue dCi 150 - po prostu go polubisz!

Jest duży, francuski i… ostentacyjny. Bo choć Renault Talisman Grandtour Intens Blue dCi 150 jest dość tanim autem w segmencie D, robi wrażenie drogiego, a momentami wręcz ekskluzywnego.

Test: Ford Mondeo ST-Line X 2.0 EcoBlue 190 KM - flotowy James Bond

Ma przymrużone spojrzenie, rozwrzeszczany grill i nienagannie skrojone nadwozie. Do tego jest napędzany 190-konnym dieslem i ma długą listę wyposażenia. Oto Mondeo, Ford Mondeo ST-Line X.

Test: Renault Megane GrandCoupe Intens TCe 140 FAP - wart swojej ceny

To prawdziwa limuzyna z Francji! Renault Megane GrandCoupe Intens ma przestronną kabinę, mięsiste fotele, 550-litrowy bagażnik i naprawdę dynamiczny silnik. Czy znaleźliśmy jakieś wady?

Test: Mazda 3 Hikari 2.0 Skyactiv-G - jest stylowa, ale nie… szybka

Tym razem przed naszą redakcją pojawiła się japońska nowość w segmencie C. Mazda 3 Hikari 2.0 Skyactiv-G wygląda świetnie, ma 122 konie, automatyczną skrzynię i prawie pełne wyposażenie. Jak się nią jeździ?

Test: Skoda Kodiaq RS 2.0 Bi-TDI SCR 4x4 - rzeczywiście taka sportowa?

Jest czeski, wielki, czerwony, 7-osobowy i… sportowy! Skoda Kodiaq RS 2.0 Bi-TDI SCR 4x4 to rodzinny sprinter z pięknym i gardłowym głosem w stylu Barry`ego White`a.

Test: Volvo 2.0 S90 T8 Inscription - 390 KM

Czego spodziewać się po flagowej limuzynie producenta aspirującego (jeśli już w niej nie zadomowionego) do klasy premium, do tego wyposażonego w najmocniejszą jednostkę benzynową wspartą silnikiem elektrycznym? Jakości wykonania, komfortu oraz mocy. I dokładnie to dostajemy… dokładnie w tej kolejności.

Test: Mazda 6 2.2 180 KM - Sky Dream

Najważniejszy model z oferty Mazdy z każdym kolejnym liftem staje się coraz lepszy. Teraz jest już poważnym pretendentem do korony klasy średniej. Na przeszkodzie może jednak stanąć cena, windowana przez politykę cenową Mazdy w zakresie silników wysokoprężnych.

Test: Seat Ibiza FR 1.0 TSI DSG - spokojniejsza siostra Cupry

Wygląda jak milion dolarów, prowadzi się jak po sznurku, a do tego jest wygodny i… oszczędny. Oto rozsądniejsza siostra Cupry, czyli Seat Ibiza FR 1.0 TSI DSG!

Test: Renault Grand Scenic Intens TCe 160 EDC - wiek nie zawsze oznacza doświadczenie!

Renault Scenic kiedyś był synonimem rewolucji. Teraz dojrzał i wydoroślał. Tylko czy to wyszło mu akurat na dobre? Sprawdziliśmy to na przykładzie Renault Grand Scenic Intens TCe 160 EDC.

Test: Audi A1 Sportback S Line 30 TFSI - jeżeli pytasz ile kosztuje…

Ma nieco uroku A-szóstki, na drodze jest stabilne zupełnie jak A-czwórka, podczas gdy elementami wyposażenia dościga nawet A-ósemkę. Sprawdźcie test Audi A1 Sportback S Line 30 TFSI i zobaczcie jak brzmi dokończenie zdania z tytułu.

Test: Volvo XC40 T4 FWD Inscription - dobrze się w nim poczujesz. Po prostu!

Volvo XC40 to jeden z ważniejszych modeli w gamie marki. A ja miałem okazję sprawdzić czy popularny crossover zasłużył na rynkowy sukces, który udało mu się osiągnąć. Sprawdźcie relację z jazdy.

Test: Renault Captur TCe 130 FAP Red Edition - pewny siebie Francuz

Francuski crossover zbliża się do końca rynkowego życia. Przed tym testem stawiamy zatem dość ważne pytanie. Czy Renault Captur TCe 130 FAP Red Edition jest nadal godny uwagi?

Test: Volkswagen Up GTI - stylistycznie Golf, dźwiękowo Mustang junior!

Jest tani, umiarkowanie mocny, niezwykle lekki i piekielnie szybki. To jednak tak właściwie dopiero początek zalet tego auta. Zobaczcie test Volkswagena Up GTI.

Test: Toyota RAV4 2.5 Hybrid Executive - po prostu rodzinna!

Jest duża, rodzinna i… hybrydowa. A napęd spalinowo-elektryczny oznacza cichą jazdę w mieście, spory zapas mocy i oszczędność. Toyota RAV4 2.5 Hybrid Executive spaliła w teście średnio 5,6 litra benzyny! A to nie koniec jej zalet.

Test: Mazda CX-5 2.5 SkyActiv-G SkyPassion w pełnej krasie

Najładniejszy kolor rynku motoryzacyjnego - tym od razu wyróżnia się testowana przez nas Mazda CX-5 w tłumie samochodów na ulicach miast całej Europy. Czy ten japoński SUV, będący hitem sprzedaży Mazdy w Europie (25% sprzedanych Mazd ogółem), jest nam w stanie zaoferować coś ciekawego poza doznaniami estetycznymi?

Test: Volkswagen Touran Highline R-Line 2.0 TDI DSG - rodzinny krążownik

Niemcy dość późno weszli do segmentu minivanów. Dość szybko nauczyli się jednak budować tego typu auta. A świadectwem ich kunsztu może się stać Volkswagen Touran Highline R-Line 2.0 TDI DSG.

Test: Fiat 500X Cross FireFly Turbo 1.0 - urok z pewnością ma…

Na ten samochód aż chce się patrzeć! Fiat 500X Cross przenosi wszystko to co stylistycznie najlepsze w klasycznej Pięćsetce i uzupełnia design… No właśnie tu zaczyna się problem.

Test: Seat Ateca Xcellence 2.0 TSI DSG 4Drive - świetny towarzysz podróży

To technologiczny bliźniak Tiguana, jednak ma dużo większą dozę uroku i sportowego charakteru. Jak prowadzi się Seat Ateca Xcellence 2.0 TSI DSG 4Drive? Jest zaskakujący. A to trochę dobrze, a trochę źle.

Test: Renault Kadjar Intens TCe 160 EDC FAP - co poprawił lifting?

Wygląda jakby zaprojektowała go Coco Chanel, a do tego ma w miarę rozsądną cenę. Czy to jednak oznacza, że francuski hit sprzedaży można kupić niemalże w ciemno? Chyba nie do końca…

Test: Skoda Fabia Style 1.0 MPi - czy to auto ma sens?

Skoda Fabia nie jest autem, które powstało z myślą o poruszaniu serc motomaniaków. Mimo wszystko wersję Style z litrowym, 75-konnym silnikiem benzynowym naprawdę można polubić. Tylko czy tak naprawdę warto ją kupić?

Test: Audi Q8 50 TDI - przystojny osiłek z Niemiec

Audi Q8 50 TDI to moc 286-konne diesla, gładko pracująca przekładnia automatyczna i oczywiście napęd na cztery koła. SUV coupe z Niemiec to jednak też... zaporowa cena!

Fiat Tipo 1.4 T-Jet - 120 KM - S-design

Fiat Tipo to  pretendent do korony aut budżetowych. Jego głównym atutem jest oczywiście cena - ale czy jest w stanie się obronić, kiedy wyposażenie dodatkowe winduje wartość do prawie dwukrotnie ?

Renault Megane GT Line Grand Tour 1.2 130 KM

Jeśli testowaną wersję Renault Megane można do czegoś porównać to do owcy w wilczej skórze. Pakiet GT Line sprawia, że auto zapowiada się ciekawie, ale przy bliższych oględzinach widać, że to fasada, a część zastosowanych rozwiązań wręcz psuje samochód.

Test: Ford Turneo Custom Sport - 2.0 - 170KM

Oferta aut dla rodziny przeciętnej wielkości jest bardzo bogata. Jest z czego wybierać. Sytuacja zmienia się w przypadku rodzin posiadających trójkę, czwórkę lub większą liczbę dzieci. Jakie auto może wybrać rodzina 2 + 4 lub 2 + 5? W tym przypadku wybór zawęża się znacznie. W polskiej ofercie dealerów mamy dwie możliwości. Możemy wybrać auto z tzw. kategorii 5 + 2, czyli z dwoma dodatkowymi, niepełnowymiarowymi siedzeniami. Auto takie niestety wymaga wielu kompromisów, szczególnie w przypadku posiadania rosłych pociech. Na drugim biegunie są pełnowymiarowe VANy, które w komfortowych warunkach przetransportują czwórkę, piątkę, a w razie potrzeby nawet szóstkę dzieci z rodzicami i całym niezbędnym bagażem. W tym artykule postaram się przybliżyć Wam auto tego rodzaju. Śliczny Ford Turneo Custom Sport idealnie spełni oczekiwania rodzin nawet z szóstką dzieci. Jest również autem doskonale nadającym się do biznesowego transportu osób, np. z/do lotniska lub hotelu.

Test: Mercedes-Benz G 500

Mercedes Klasy G to jeżdżąca legenda. Auto od dziesięcioleci jest wierne swoim kształtom i bardzo dobrym właściwościom terenowym, a jednocześnie z każdą kolejną generacją "Gelandawagen" staje się pojazdem coraz bardziej luksusowym. Czy nowe wcielenie Klasy G godnie kontynuuje tradycje poprzedników?

Test: Mercedes-Benz S 560 Coupe 4Matic

Mercedes Klasy S 560 Coupe to synonim luksusu, elegancji i pieniędzy. Czy w takim razie ma jakieś wady?

Test Renault Megane R.S. 1.8 TCe 280 KM

Renault konsekwentnie każdą generację Megane, wydaje w wersji RS. Na tyle ile to możliwe, systematycznie podnosząc moc silnika. Czy Megane R.S. o mocy 280 KM i 5,8 s. do 100 km/h odniesie sukces na naszym ryku? Sprawdziliśmy jego możliwości!

Test: Ford EcoSport ST-Line 1.0 EcoBoost 140 KM

Ford EcoSport jest kolejnym w gamie Forda crossoverem debiutującym na rynku europejskim. Choć w polskich salonach sprzedaży Ecosport pojawił się po raz pierwszy, to jest on drugą generacją tego modelu, która w 2016 roku przeszła gruntowny facelifting.

Test: Mercedes-AMG E53 Coupe

Mercedes-AMG E53 Coupe to obecnie najmocniejszy wariant Klasy E w wydaniu dwudrzwiowym. Coupe oznaczone logiem AMG może i nie ma silnika V8, do którego przyzwyczaił nas nadworny tuner Mercedesa, ale i tak nie brak mu różnorakich zalet. Niemiecki sprzęt wzięliśmy na kilka dni do testu, dzięki czemu mogliśmy wyrobić sobie opinię o tym aucie.

Test: Renault Twizy

Renault Twizy to jedno z tych aut, obok których nie da się przejść obojętnie. Elektryczny maluch budzi zdziwienie i pozytywne emocje u pozostałych uczestników ruchu drogowego i jest tak nietuzinkowy, że zwraca na siebie większą uwagę niż przykładowo Lamborghini lub Ferrari. Na warszawskich ulicach sprawdziliśmy jakie wady i zalety ma Renault Twizy.

REKLAMA