REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Volkswagen

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail

Volkswagen T-Roc R - Genewa przyniesie kolejną nowość

Niemcy po modelach z serii R mieli okazję przekonać się o tym, jak duży potencjał niosą ze sobą usportowione wersje. Teraz schemat chcą wykorzystać w przypadku średniej wielkości crossovera - T-Roca. Premiera podczas targów w Genewie.

Nowy Passat. Poliftingowy model już w marcu!

Niemcy szykują się do ważnej premiery. Już w marcu podczas targów motoryzacyjnych w Genewie zaprezentowany zostanie nowy Volkswagen Passat. Wersja poliftingowa stylistycznie zmieni się nieznacznie. Prawdziwą przemianę marka szykuje jednak na polu technologicznym. Przykład? Auto może poruszać się częściowo automatycznie.

Test: Volkswagen Golf Sportsvan Comfortline 1.0 115 KM

Ktokolwiek wpadł na pomysł, żeby ta odmiana Golfa miała w nazwie “sport” zasługuje na specjalną nagrodę w kategorii twórczego marketingu. Za to bez dwóch zdań jest wygodnym mini “mini” Vanem - co jednak stawia pod znakiem zapytania jego praktyczność jako taką. Oto test Volkswagena Golfa Sportsvan w wersji Comfortline.

Test Volkswagena Golfa R

Volkswagen Golf w "cywilnej" wersji w żadnej mierze nie jest kojarzony ze sportowymi doznaniami i frajdą za kierownicą. To wóz, który po prostu ma być uniwersalnym pojazdem w codziennej eksploatacji, mającym nas przewieźć z punktu A do B. Na szczęście Golf w wydaniu R jest w stanie przyspieszyć tętno krwi u kierowcy.

REKLAMA

Test Volkswagen Polo 1.0 TSI DSG

Szósta generacja Volkswagena Polo bardzo urosła i zmężniała. Komfortem prowadzenia czy wielkością bagażnika zbliżyła się niebezpiecznie blisko segmentu kompaktów. Testujemy trzycylindrową, turbodoładowaną odmianę 1.0 o mocy 115 KM z 7-biegowym „automatem” DSG.

Test Volkswagen T-Roc 2.0 TSI DSG

Nowy Volkswagen T-Roc to powiem świeżości w gamie niemieckiego producenta. Bazuje na skróconej płycie podłogowej Golfa, choć jakością wykonania wnętrza bliżej mu do Polo. Testujemy najmocniejszą odmianę silnikową 2.0 TSI z „automatem” DSG i napędem 4x4.

Test Volkswagen Arteon Elegance 2.0 TDI 190 KM

Volkswagen Arteon bardzo silnie nawiązuje do Passata, chociaż Volkswagen ewidentnie odcina się od tego porównania. Arteon ma być nowoczesną, szybką i elegancką limuzyną, a nie kolejną wersją Passata. Czy tak rzeczywiście jest? Sprawdziliśmy!

Dwumilionowy Caddy opuścił mury poznańskiej fabryki Volkswagena

Fabryka Volkswagena w Poznaniu ma powody do świętowania. Jej mury właśnie opuścił dwumilionowy egzemplarz dostawczaka, modelu Caddy.

REKLAMA

Volkswagen Polo GTI - cena w Polsce

Niemiecki hot hatch już trafił do polskich salonów. Volkswagen Polo GTI to auto, które ma za zadanie dawać frajdę z jazdy za rozsądne pieniądze, a jego rywalami są tacy przeciwnicy jak Peugeot 208 GTi, Renault Clio R.S. oraz Ford Fiesta ST. Ile kosztuje nowy Volkswagen Polo GTI?

Rodzina GTI się powiększyła - oto Volkswagen up! GTI

Po niedawnej prezentacji nowego VW Polo GTI, przyszedł czas na premierę najmniejszego GTI w rodzinie – modelu up!. Co wiemy o nowym Volkswagenie up! GTI?

Volkswagen przygotowuje się do produkcji Golfa 8. generacji

Golf to jeden z najważniejszych, o ile nie najważniejszy, z modeli Volkswagena. Niemcy pracują nad 8. generacją słynnego kompakta i przygotowują się do jego produkcji.

To był rekordowy rok dla poznańskiej fabryki Volkswagena

Akcja serwisowa Volkswagena - ponad 300 samochodów tej marki musi trafić do serwisów

W tym roku swoje akcje naprawcze w Polsce ogłosiły firmy takie jak np. Peugeot, Ford, Toyota i Lexus. Do tego grona dołączył również Volkswagen.

Elektryczna Skoda trafi do sprzedaży w 2020 roku

Rewolucja elektryczna w świecie motoryzacji zatacza coraz szersze kręgi. Wydaje się, że auta zasilane prądem są jedyną możliwą przyszłością dla samochodów i coraz więcej producentów decyduje się na wprowadzenie ekologicznych pojazdów do swojej oferty. Już niebawem swojego „elektryka” będzie miała Skoda.

Chcesz dowiedzieć się czegoś o samochodach elektrycznych lub szukasz dla siebie takiego auta?

Volkswagen wciąż odczuwa skutki afery „Dieselgate”, w której odegrał główną rolę. M.in. to z jej powodu Niemcy przyspieszyli prace nad ekologicznymi pojazdami. Niedawno koncern z Wolfsburga otworzył stronę, na której można znaleźć informacje o samochodach elektrycznych i hybrydowych.

Z tymi silnikami mogą być problemy: 1,2 TSI VAG

Segment B nadal jest jednym z popularniejszych na rynku motoryzacyjnym w Europie. A to sprawia, że producenci nie mogą go ignorować. Właśnie dlatego Volkswagen w roku 2009 wprowadził do oferty Polo nowoczesny, downsizingowany motor 1,2 TSI. Małolitrażowy benzyniak zaoferował kierowcom moc, oszczędność i niestety serię problemów. Te na szczęście ustąpiły już w roku 2012 za sprawą gruntownej modernizacji.

Test Volkswagen Golf 1.4 TSI/150 KM

Volkswagen Golf przez wielu uznawany jest za króla segmentu samochodów kompaktowych. Sprawdziliśmy, jak jeżdżą poliftingowe odmiany modelu w wersjach Variant i hatchback. Obie napędzane przez tę samą jednostkę napędową 1.4 TSI/150 KM ale jeden egzemplarz wyposażony w skrzynię manualną, a drugi w DSG. Którym jeździło się lepiej?

Test Volkswagen Golf R Variant 2.0 TSI 310 KM 4Motion DSG7

Kompaktowy model Volkswagena – Golf, w najmocniejszej wersji R, osiąga moc maksymalną 310 KM i według zapewnień producenta przyspiesza od 0 do 100 km/h w 4,8 s. Czy w wersji Variant, czyli kombi, może pełnić rolę uniwersalnego auta dla rodziny?

Z tymi silnikami mogą być problemy: 4.5 V8 Porsche

4,5-litrowa jednostka V8 pojawiła się wraz z debiutem Porsche Cayenne. Choć architektura była dosyć nietypowa dla niemieckiego producenta, zwiastowała potężną moc i piękne brzmienie. Z czasem motor niestety ujawnił też swoją drugą twarz. Poważne usterki oraz koszty naprawy dochodzące do 30 tysięcy złotych!

Z tymi silnikami mogą być problemy: 5.0 V10 TDI VAG

Silnik 5.0 V10 TDI VAG zadebiutował wraz z wprowadzeniem do oferty modeli VW Tuareg i Phaeton. 10 cylindrowa jednostka zapewnia świetną dynamikę ale okazała się bardzo awaryjna.

Ile nowe samochody tracą na wartości?

Utrata wartości samochodów w trakcie eksploatacji jest czymś oczywistym, ale wciąż niewiele osób wlicza ją do kosztów eksploatacji pojazdu. Tymczasem to jak dużo kupowane przez nas auto straci na wartości przez 3-4 lata eksploatacji jest bardzo istotne.

Z tymi silnikami mogą być problemy: 2,0 TDI Volkswagen AG

O problemach z silnikiem 2.0 TDI krążą już legendy. Ile jest w nich prawdy i czy ewentualne problemy dotyczą każdej odmiany jednostki 2.0 TDI?

Nowy Volkswagen Polo 2017 – co się zmieniło i kiedy pojawi się w Polsce?

Volkswagen zaprezentował najnowszą generację modelu Polo. Nowy Volkswagen jest większy i praktyczniejszy od poprzednika. Może zostać wyposażony w adaptacyjne zawieszenie, a objętość bagażnika zwiększono z 280 do aż 351 l. W ofercie pojawi się także 200 konna wersja GTI! Kiedy rozpocznie się sprzedaż w Polsce?

Test Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 KM 4Motion

Najnowszy Volkswagen Tiguan to bez wątpienia jeden z najlepszych kompaktowych SUV-ów dostępnych na polskim rynku. Podczas projektowania najnowszej generacji Tiguana stylistom udało się stworzyć nadwozie nie krzykliwe, ale wyglądające nowocześnie.

Test Volkswagen up! 1.0/75 KM

Volkswagen niedawno zmodernizował swój najmniejszy model up! Choć zmiany nie są rewolucyjne, mają wpływ na wygodę użytkowania samochodu. W naszym teście Volkswagen up! z silnikiem o mocy 75 KM.

Test Volkswagen Polo Cross 1.2 TSI 110 KM DSG

Polo Cross to najdroższa i jednocześnie najefektowniej wyglądająca wersja Polo. Sprawdziliśmy, jak jeździ odmiana napędzana przez 110 konny silnik benzynowy w zestawieniu z siedmiobigową przekładnią DSG.

Nowy Volkswagen Golf 2017 – cennik

Na polskim rynku debiutuje zmodernizowany Volkswagen Golf. Jak kształtują się ceny niemieckiego bestsellera i co znajdziemy w wyposażeniu standardowym?

Volkswagen Tiguan I - opinie i typowe usterki

Jakie są opinie użytkowników o Volkswagenie Tiguanie I generacji? Czy model trapią, jakieś typowe usterki?

Nowy Volkswagen Areton 2017

Nowy Volkswagen Areton zajmie w portfolio Volkswagena miejsce powyżej Passata stając się „flagowym okrętem” marki na europejskim rynku. Co wiemy o nowym modelu ze stajni niemieckiego producenta?

Używany Volkswagen Golf VII (2012 - 2019) – czy warto go kupić?

Używany Volkswagen Golf VII przyciąga uwagę wciąż nowoczesnym wyglądem. Ale, czy znaczne zaawansowanie technologiczne modelu nie wpłynęło na jego trwałość?

Wartość rezydualna samochodu – dlaczego jest istotna?

Wartość rezydualna samochodu to jeden z kluczowych składników kosztu eksploatacji samochodu. Wiedzą o tym zarządcy flot, ale wciąż wartości rezydualnej konkretnego modelu niedoceniają klienci indywidualni.

Przednia szyba podgrzewana ale bez drucików

Podgrzewana przednia szyba bez zatopionych w niej drobnych drucików? Tak, takie rozwiązanie oferuje do swoich samochodów Volkswagen. Jak działa i ile to kosztuje?

UOKiK wszczął postępowanie przeciwko Volkswagen Group Polska

To pokłosie afery zwanej przez opinię publiczną Dieselgate. Chodzi o stosowanie przez koncern Volkswagen Group oprogramowania fałszującego wyniki testów na zawartość szkodliwych związków w spalinach. Według UOKiK działania koncernu mogą wiązać się z naruszeniem interesów konsumentów.

Używane: Volkswagen Polo V (2009 - 2017) – co się psuje?

Używany Volkswagen Polo V przyciąga wzrok elegancką i wciąż świeżą stylizacją. Jakie są opinie użytkowników? Czy to dobra propozycja na rynku wtórnym?

Nowy Volkswagen Golf 2017 – co się zmieniło?

Volkswagen pokazał najnowszą wersję Volkswagena Golfa, model na rok 2017. Nie jest to nowa generacja modelu ale solidna modernizacja. Co się zmieniło względem poprzednika?

Volkswagen może rozpocząć akcję serwisową na silniki Diesla 1.6 TDI

Federalny Urząd ds. Ruchu Drogowego w Niemczech zezwolił na przeprowadzenie akcji serwisowej dotyczącej auta z silnikami 1.6 TDI Volkswagena.

Nowy Volkswagen Tiguan – cennik

Nowy Volkswagen Tiguan jest dostępny w trzech wersjach wyposażeniowych. Nabywca może też wybierać spośród ośmiu dostępnych jednostek napędowych w konfiguracjach z napędem na jedną lub na obie osie oraz z manualną lub automatyczną przekładnią. A jak kształtują się ceny?

Test Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion 150 KM DSG 7

Najnowszy Volkswagen Tiguan ma niewiele wspólnego z poprzednią generacją modelu. To pierwszy SUV producenta z Wolfsburga zbudowany na platformie MQB. I choć jest to wciąż SUV kompaktowy to bliżej mu do Passata niż do Golfa.

Otwarto nową fabrykę Volkswagena we Wrześni

W nowej fabryce Volkswagena we Wrześni są produkowane dostawcze Craftery. Jakie jest planowane zatrudnienie, ile dostawców z polski będzie obsługiwało fabrykę oraz na jaką kwotę opiewa cała inwestycja?

Test Volkswagen Passat Alltrack 2.0 TDI Bi-Turbo 240 KM DSG

Volkswagen Passat Alltrack jest dla wielu miłośników modelu najlepszą wersją Passata dostępną w ofercie niemieckiej marki. Czy fakt, że łączy w sobie zalety klasycznego kombi i modnego SUV-a czyni z niego aż tak atrakcyjny samochód? Sprawdziliśmy to w naszym teście.

Volkswagen wiceliderem sprzedaży nowych aut w Polsce

Sprzedaż nowych aut w Polsce utrzymuje tendencję wzrostową. Dużym zainteresowaniem cieszą się m.in. samochody produkowane przez Volkswagena. Niemiecka marka zajmuje obecnie drugie miejsce w rankingu najchętniej kupowanych aut w naszym kraju.

Test Nowy Volkswagen Touran 1.8 TSI/180 KM DSG

Volkswagen Touran pierwszej generacji choć był chwalony za ponadprzeciętną praktyczność, zbierał słabsze noty za niezbyt porywającą formę. Nowy Volkswagen Touran nie tylko ma bardzo praktyczne i przestronne wnętrze ale też świetnie wygląda. W teście egzemplarz napędzany benzynowym silnikiem o mocy 180 KM.

Nowy Volkswagen Up! z silnikiem 1.0 TSI 90 KM

Volkswagen Up! został poddany modernizacji. Oprócz zmian w wyglądzie pojazdu do jego gamy wprowadzono także nowy, turbodoładowany silnik 1.0 TSI o mocy 90 KM.

Test Volkswagen Jetta 1.4 TSI 150 KM

Volkswagen Jetta został poddany w 2014 roku wyraźnym modyfikacjom. Czy przyniosły one wymierny skutek? Jak prezentuje się ten model na tle nowszych konstrukcji?

Test Volkswagen Passat Variant GTE

Volkswagen Passat GTE Variant (czyli kombi) według zapewnień producenta zużywa średnio 1,6 l benzyny na 100 km. Czy to możliwe? Tak, ale tylko gdy zostanie spełnionych szereg warunków.

Filtry cząstek stałych w samochodach benzynowych już od 2017 r.

Filtry cząstek stałych (tzw. GPF) zagoszczą w konstrukcjach samochodów benzynowych już w 2017 r. Tym samym potwierdziły się plotki krążące w motoryzacyjnym światku od co najmniej dwóch lat.

Test Volkswagen Golf GTI Performance 2.0 TSI/230 KM DSG – Siła tradycji

Producent z Wolfsburga przygotował coś specjalnego dla miłośników legendarnego Volkswagena Golfa GTI. Wersja Performance, dysponuje mocą maksymalną zwiększoną do 230 KM. Sprawdzamy ją w naszym teście.

Rozpoczęto akcje przywoławczą dla VW Passat, CC i EOS

Volkswagen dostał na zgodę na rozpoczęcie akcji serwisowej dotyczącej VW Passata, CC i EOS-a napędzanych dwulitrowym silnikiem Diesla z serii EA189.

Volkswagen Amarok FL 2016

Volkswagen pokazał pierwsze zdjęcia zmodernizowanego pickupa Amarok, a konkretnie jego specjalnej wersji Aventura, którą zainauguruje sprzedaż modelu. Samochód wjedzie do salonów jesienią 2016 r.

Hybrydowy VW Passat GTE trafił do polskich salonów

Napęd hybrydowy trafił do nowego Volkswagena Passata GTE. Model ten jest już dostępny w polskiej sieci sprzedaży. Ile kosztuje?

REKLAMA