REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Nowy Volkswagen Polo 2017 – co się zmieniło i kiedy pojawi się w Polsce?

Subskrybuj nas na Youtube
Nowy Volkswagen Polo 2017
Nowy Volkswagen Polo 2017
Volkswagen
Volkswagen

REKLAMA

REKLAMA

Volkswagen zaprezentował najnowszą generację modelu Polo. Nowy Volkswagen jest większy i praktyczniejszy od poprzednika. Może zostać wyposażony w adaptacyjne zawieszenie, a objętość bagażnika zwiększono z 280 do aż 351 l. W ofercie pojawi się także 200 konna wersja GTI! Kiedy rozpocznie się sprzedaż w Polsce?

Nowy Volkswagen Polo 2017 – będzie bestsellerem?

Dr Herbert Diess, Prezes Zarządu Marki Volkswagen, podczas premiery VW Polo w Berlinie w swojej wypowiedzi nie pozostawił wątpliwości: „Polo to auto młode i świeże. Ma swój charakterystyczny design i najnowsze rozwiązania techniczne. Żaden inny model tej wielkości nie zapewnia pasażerom tak dużo miejsca. Dzięki temu nasze Polo jest i będzie numerem jeden wśród małych samochodów”.

REKLAMA

REKLAMA

Polo jest jednym z najpopularniejszych małych kompaktowych samochodów na świecie – do tej pory sprzedano 14 milionów egzemplarzy, a uwzględniając wszystkie inne wersje bazujące na Polo, ponad 16 milionów.

Nowy Volkswagen Polo 2017

Volkswagen

Volkswagen

Zobacz też: Nowy Volkswagen Golf 2017 – cennik

Nowy Volkswagen Polo 2017 – szósta generacja znacznie większa od piątej

Nadwozie modelu szóstej generacji przypomina wyglądem tę schodzącą z rynku, ale dzięki ciekawym detalom auto prezentuje się nowocześnie. Nowe Polo, dostępne jako model pięciodrzwiowy, jest w każdym wymiarze większe niż jego poprzednik. Jak zapewnia producent Polo VI ma więcej miejsca dla kierowcy i pasażerów, a także ma znacznie większy bagażnik - jego pojemność wzrosła z 280 do 351 litrów.

REKLAMA

Nowy Volkswagen Polo 2017

Volkswagen

Volkswagen

Nowe Polo zostało także wyposażone w systemy wsparcia kierowcy oferowane do tej pory jedynie dla modeli Golf i Passat. Oprócz trzech tradycyjnych wersji wyposażenia Trendline, Comfortline i Highline dostępne będą wersja specjalna Polo Beats (m.in. z systemem dźwiękowym o mocy 300 wat) oraz sportowa, topowa wersja Polo - GTI (z silnikiem o mocy 147 kW/200 KM). Już podstawowa linia Trendline jest wyposażona seryjnie w światła do jazdy dziennej LED z funkcją Coming i Leaving Home, ogranicznik prędkości oraz w system monitorowania otoczenia Front Assist z funkcjami hamowania awaryjnego City oraz rozpoznawania pieszych.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Zobacz też: Test Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion 150 KM DSG 7

Nowy Volkswagen Polo 2017 – nowe systemy wspomagania kierowcy

W ramach wyposażenia dodatkowego jest dostępny aktywny tempomat ACC, teraz działający jednak do prędkości 210 km/h. Nowością w Polo są asystent zmiany pasa ruchu Blind Spot z systemem wspomagającym wyjazd tyłem z miejsca parkingowego Rear Traffic Allert, częściowo automatyczny system Park Assist wspomagający wyjazd z miejsca parkingowego oraz funkcją awaryjnego hamowania podczas manewrowania autem. Ta ostatnia chroni automatycznie przed uszkodzeniami samochodu na parkingu. Na życzenie Polo można wyposażyć – i to także jest nowość - w bezkluczykowy system otwierania/ zamykania drzwi i uruchamiania silnika Keyless Access.

Nowy Volkswagen Polo 2017

Volkswagen

Volkswagen

Ponadto do Polo – jako do pierwszego Volkswagena i pierwszego modelu koncernu Volkswagen w ogóle – jest dostępny wyświetlacz Active Info Display nowej generacji. Możliwość korzystania z cyfrowych wskaźników jest nowością w segmencie samochodów tej klasy. Polo zostało również wyposażone w systemy multimedialne najnowszej generacji z ekranami o przekątnej od 6,5 do 8,0 cali. Urządzenia te są pokryte szklaną płytą, tak jak w ekrany smartofonów.

Zobacz też: Nowy Volkswagen Areton 2017

Nowy Volkswagen Polo 2017 – w opcji adaptacyjne zawieszenie

W ofercie nowego Polo znalazło się łącznie 14 lakierów nadwozia, 12 rodzajów obręczy kół (w rozmiarach od 14 do 18 cali, niektóre lakierowane w kontrastowym kolorze) oraz 12 rodzajów tapicerek.

Ponadto auto może zostać wyposażone w pełni LED-owe reflektory, diodowe lampy tyle, czy automatyczną klimatyzację Air Care Climatronic z czujnikami wilgotności i słońca oraz z filtrem antyalergicznym. Dostępne są też bezprzewodowy system ładowania smartfonów (w opcji z indukcyjnym połączeniem z anteną zewnętrzną), zawieszenie Sport Select z regulowaną sztywnością amortyzatorów oraz największy dach panoramiczny, jaki według informacji producenta, jest oferowany do samochodów tej klasy.

Nowy Volkswagen Polo 2017

Volkswagen

Volkswagen

Nowy Volkswagen Polo 2017 – kiedy rozpocznie się sprzedaż w Polsce?

Na 2017 rok przewidziano wprowadzenie nowego Polo na wielu rynkach w Europie. W Polsce przedsprzedaż rozpocznie się w czwartym kwartale bieżącego roku. Moc jednostek napędowych oferowanych w chwili rozpoczęcia sprzedaży sięga od 48 kW/65 KM do 110 kW/150 KM. Po raz pierwszy Polo będzie można kupić na niektórych rynkach z silnikiem zasilanym gazem ziemnym – będzie to nowo skonstruowany 1.0 TGI o mocy 66 kW/90 KM. Ponadto do wyboru będą cztery silniki benzynowe i dwa diesle, wszystkie wyposażane seryjnie w system Start-Stop oraz odzyskiwania energii hamowania. Silniki o mocy 70 kW i większej mogą współpracować z automatyczną, dwusprzęgłową skrzynią biegów DSG.

Źródło: Volkswagen

Nowy Volkswagen Polo 2017
Volkswagen
Volkswagen
Nowy Volkswagen Polo 2017
Volkswagen
Volkswagen
Nowy Volkswagen Polo 2017
Volkswagen
Volkswagen
Nowy Volkswagen Polo 2017
Volkswagen
Volkswagen
Nowy Volkswagen Polo 2017
Volkswagen
Volkswagen
Nowy Volkswagen Polo 2017
Volkswagen
Volkswagen
Nowy Volkswagen Polo 2017
Volkswagen
Volkswagen
Nowy Volkswagen Polo 2017
Volkswagen
Volkswagen
Nowy Volkswagen Polo 2017
Volkswagen
Volkswagen
Nowy Volkswagen Polo 2017
Volkswagen
Volkswagen
Nowy Volkswagen Polo 2017
Volkswagen
Volkswagen
Nowy Volkswagen Polo 2017
Volkswagen
Volkswagen
Zapisz się na newsletter
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
KGP: 109 958 interwencji, 398 wypadków drogowych, 25 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 109 958 interwencji. Byli wzywani do 398 wypadków drogowych.

Duże zmiany w naszEauto – co dalej z programem dofinasowania pojazdów elektrycznych?

Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej nie ogłosił jeszcze wyników konsultacji społecznych, które miały miejsce w I połowie września, w zakresie zmian w programie dopłat do zakupu i finansowania pojazdów elektrycznych funkcjonującego pod nazwą "NaszEauto". Znane są już kierunki zmian i szykuje się w tym zakresie mała rewolucja - czy jednak nie będzie to przysłowiowy gwóźdź do trumny dla tych dopłat?

Czy seniorzy stracą prawa jazdy? Unia Europejska zdecydowała - nie ma odwrotu

Co pewien czas w debacie publicznej wraca temat uprawnień do kierowania pojazdami posiadanym przez seniorów. Dyskutuje się, czy ze względu na wiek starsi kierowcy nie powinni podlegać obowiązkowym, częstszym badaniom lekarskim, oraz czy lekarze swoim orzeczeniem mogliby „zabierać” prawa jazdy mniej sprawnym seniorom. Temat ten był ostatnio przedmiotem dyskusji na poziomie Unii Europejskiej i zapadły decyzje co do kierunków zmian.

Kontrole na granicach do kwietnia 2026 r. Przedłużenie aż o pół roku powinno mieć swoje uzasadnienie

Kontrole na granicach z Niemcami i Litwą zostały przedłużone do kwietnia 2026 r. Wydłużenie kontroli aż o pół roku powinno mieć swoje uzasadnienie. Przedsiębiorcy szczególnie boją się okresu ostatnich dwóch miesięcy roku.

REKLAMA

Ile kosztuje OC i AC w 2025 roku? Sprawdź, gdzie zapłacisz najmniej, a gdzie ceny wciąż biją rekordy

W 2025 roku koszt ubezpieczeń samochodowych wreszcie zwolnił tempo. Ceny OC i AC przestały rosnąć, a kierowcy odetchnęli z ulgą. Jednak pod pozorną stabilizacją kryją się duże różnice między regionami i zaskakujące trendy. W niektórych częściach Polski za polisę płaci się niemal dwa razy więcej niż w innych, a coraz więcej kierowców decyduje się na auta chińskich marek. Sprawdź, co naprawdę dzieje się na rynku OC i AC w 2025 roku.

Ile kosztuje OC i AC w 2025 roku? Sprawdź, gdzie zapłacisz najmniej, a gdzie ceny wciąż biją rekordy

W 2025 roku koszt ubezpieczeń samochodowych wreszcie zwolnił tempo. Ceny OC i AC przestały rosnąć, a kierowcy odetchnęli z ulgą. Jednak pod pozorną stabilizacją kryją się duże różnice między regionami i zaskakujące trendy. W niektórych częściach Polski za polisę płaci się niemal dwa razy więcej niż w innych, a coraz więcej kierowców decyduje się na auta chińskich marek. Sprawdź, co naprawdę dzieje się na rynku OC i AC w 2025 roku.

KGP: 103 919 interwencji, 364 wypadki drogowe, 16 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 103 919 interwencji. Byli wzywani do 364 wypadków drogowych.

To oni są najniebezpieczniejsi na drogach. Polacy nie mają wątpliwości

Młodzi kierowcy, rowerzyści, a może właściciele konkretnych marek aut? Najnowsze badanie pokazuje, kogo Polacy wskazują jako największe zagrożenie na drogach. Wyniki nie pozostawiają złudzeń i mogą być zaskoczeniem dla wielu uczestników ruchu. Na cenzurowanym znaleźli się nie tylko ci, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę za kółkiem. Zaskakuje też miejsce jednej z najpopularniejszych marek samochodów w Polsce.

REKLAMA

Akcja "Trzeźwy Poranek". Stołeczni policjanci zatrzymali ponad 40 nietrzeźwych kierowców

Policjanci z garnizonu stołecznego przeprowadzili dziś akcję "Trzeźwy Poranek". Do godziny 10:00 skontrolowali blisko 18 tysięcy kierowców. Wyniki są alarmujące – 41 osób prowadziło pojazd po alkoholu, w tym zawodowi kierowcy oraz recydywista z dożywotnim zakazem prowadzenia.

Jakie samochody wybierają przedsiębiorcy?

Jakie auta najczęściej wybierają polscy przedsiębiorcy? Według raportu EFL to biznesmeni napędzają polską motoryzację, wymieniając flotę co kilka lat. Najczęściej korzystają z leasingu.

REKLAMA