REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Nowy Volkswagen Polo 2017 – co się zmieniło i kiedy pojawi się w Polsce?

Subskrybuj nas na Youtube
Nowy Volkswagen Polo 2017
Nowy Volkswagen Polo 2017
Volkswagen
Volkswagen

REKLAMA

REKLAMA

Volkswagen zaprezentował najnowszą generację modelu Polo. Nowy Volkswagen jest większy i praktyczniejszy od poprzednika. Może zostać wyposażony w adaptacyjne zawieszenie, a objętość bagażnika zwiększono z 280 do aż 351 l. W ofercie pojawi się także 200 konna wersja GTI! Kiedy rozpocznie się sprzedaż w Polsce?

Nowy Volkswagen Polo 2017 – będzie bestsellerem?

Dr Herbert Diess, Prezes Zarządu Marki Volkswagen, podczas premiery VW Polo w Berlinie w swojej wypowiedzi nie pozostawił wątpliwości: „Polo to auto młode i świeże. Ma swój charakterystyczny design i najnowsze rozwiązania techniczne. Żaden inny model tej wielkości nie zapewnia pasażerom tak dużo miejsca. Dzięki temu nasze Polo jest i będzie numerem jeden wśród małych samochodów”.

REKLAMA

REKLAMA

Polo jest jednym z najpopularniejszych małych kompaktowych samochodów na świecie – do tej pory sprzedano 14 milionów egzemplarzy, a uwzględniając wszystkie inne wersje bazujące na Polo, ponad 16 milionów.

Nowy Volkswagen Polo 2017

Volkswagen

Volkswagen

Zobacz też: Nowy Volkswagen Golf 2017 – cennik

Nowy Volkswagen Polo 2017 – szósta generacja znacznie większa od piątej

Nadwozie modelu szóstej generacji przypomina wyglądem tę schodzącą z rynku, ale dzięki ciekawym detalom auto prezentuje się nowocześnie. Nowe Polo, dostępne jako model pięciodrzwiowy, jest w każdym wymiarze większe niż jego poprzednik. Jak zapewnia producent Polo VI ma więcej miejsca dla kierowcy i pasażerów, a także ma znacznie większy bagażnik - jego pojemność wzrosła z 280 do 351 litrów.

REKLAMA

Nowy Volkswagen Polo 2017

Volkswagen

Volkswagen

Nowe Polo zostało także wyposażone w systemy wsparcia kierowcy oferowane do tej pory jedynie dla modeli Golf i Passat. Oprócz trzech tradycyjnych wersji wyposażenia Trendline, Comfortline i Highline dostępne będą wersja specjalna Polo Beats (m.in. z systemem dźwiękowym o mocy 300 wat) oraz sportowa, topowa wersja Polo - GTI (z silnikiem o mocy 147 kW/200 KM). Już podstawowa linia Trendline jest wyposażona seryjnie w światła do jazdy dziennej LED z funkcją Coming i Leaving Home, ogranicznik prędkości oraz w system monitorowania otoczenia Front Assist z funkcjami hamowania awaryjnego City oraz rozpoznawania pieszych.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Zobacz też: Test Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion 150 KM DSG 7

Nowy Volkswagen Polo 2017 – nowe systemy wspomagania kierowcy

W ramach wyposażenia dodatkowego jest dostępny aktywny tempomat ACC, teraz działający jednak do prędkości 210 km/h. Nowością w Polo są asystent zmiany pasa ruchu Blind Spot z systemem wspomagającym wyjazd tyłem z miejsca parkingowego Rear Traffic Allert, częściowo automatyczny system Park Assist wspomagający wyjazd z miejsca parkingowego oraz funkcją awaryjnego hamowania podczas manewrowania autem. Ta ostatnia chroni automatycznie przed uszkodzeniami samochodu na parkingu. Na życzenie Polo można wyposażyć – i to także jest nowość - w bezkluczykowy system otwierania/ zamykania drzwi i uruchamiania silnika Keyless Access.

Nowy Volkswagen Polo 2017

Volkswagen

Volkswagen

Ponadto do Polo – jako do pierwszego Volkswagena i pierwszego modelu koncernu Volkswagen w ogóle – jest dostępny wyświetlacz Active Info Display nowej generacji. Możliwość korzystania z cyfrowych wskaźników jest nowością w segmencie samochodów tej klasy. Polo zostało również wyposażone w systemy multimedialne najnowszej generacji z ekranami o przekątnej od 6,5 do 8,0 cali. Urządzenia te są pokryte szklaną płytą, tak jak w ekrany smartofonów.

Zobacz też: Nowy Volkswagen Areton 2017

Nowy Volkswagen Polo 2017 – w opcji adaptacyjne zawieszenie

W ofercie nowego Polo znalazło się łącznie 14 lakierów nadwozia, 12 rodzajów obręczy kół (w rozmiarach od 14 do 18 cali, niektóre lakierowane w kontrastowym kolorze) oraz 12 rodzajów tapicerek.

Ponadto auto może zostać wyposażone w pełni LED-owe reflektory, diodowe lampy tyle, czy automatyczną klimatyzację Air Care Climatronic z czujnikami wilgotności i słońca oraz z filtrem antyalergicznym. Dostępne są też bezprzewodowy system ładowania smartfonów (w opcji z indukcyjnym połączeniem z anteną zewnętrzną), zawieszenie Sport Select z regulowaną sztywnością amortyzatorów oraz największy dach panoramiczny, jaki według informacji producenta, jest oferowany do samochodów tej klasy.

Nowy Volkswagen Polo 2017

Volkswagen

Volkswagen

Nowy Volkswagen Polo 2017 – kiedy rozpocznie się sprzedaż w Polsce?

Na 2017 rok przewidziano wprowadzenie nowego Polo na wielu rynkach w Europie. W Polsce przedsprzedaż rozpocznie się w czwartym kwartale bieżącego roku. Moc jednostek napędowych oferowanych w chwili rozpoczęcia sprzedaży sięga od 48 kW/65 KM do 110 kW/150 KM. Po raz pierwszy Polo będzie można kupić na niektórych rynkach z silnikiem zasilanym gazem ziemnym – będzie to nowo skonstruowany 1.0 TGI o mocy 66 kW/90 KM. Ponadto do wyboru będą cztery silniki benzynowe i dwa diesle, wszystkie wyposażane seryjnie w system Start-Stop oraz odzyskiwania energii hamowania. Silniki o mocy 70 kW i większej mogą współpracować z automatyczną, dwusprzęgłową skrzynią biegów DSG.

Źródło: Volkswagen

Nowy Volkswagen Polo 2017
Volkswagen
Volkswagen
Nowy Volkswagen Polo 2017
Volkswagen
Volkswagen
Nowy Volkswagen Polo 2017
Volkswagen
Volkswagen
Nowy Volkswagen Polo 2017
Volkswagen
Volkswagen
Nowy Volkswagen Polo 2017
Volkswagen
Volkswagen
Nowy Volkswagen Polo 2017
Volkswagen
Volkswagen
Nowy Volkswagen Polo 2017
Volkswagen
Volkswagen
Nowy Volkswagen Polo 2017
Volkswagen
Volkswagen
Nowy Volkswagen Polo 2017
Volkswagen
Volkswagen
Nowy Volkswagen Polo 2017
Volkswagen
Volkswagen
Nowy Volkswagen Polo 2017
Volkswagen
Volkswagen
Nowy Volkswagen Polo 2017
Volkswagen
Volkswagen
Zapisz się na newsletter
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Mandaty BALM – jak odwołać się od kar nałożonych przez niemieckie służby kontroli transportu drogowego?

Mandaty od Bundesamt für Logistik und Mobilität (BALM – BAG to poprzednia nazwa) to zmora wielu przewoźników działających w Niemczech. Kary bywają wysokie, a procedury odwoławcze skomplikowane. To sprawia, że wielu przedsiębiorców rezygnuje z walki o swoje prawa. Jest to jednak błąd. Jeśli są podstawy do odwołania, warto je wnieść. Jak to zrobić?

Dłuższe kontrole drogowe do 56 dni wstecz - większe ryzyko wykrycia naruszenia przepisów przez kierowcę i przewoźnika

Wydłużone kontrole drogowe z 28 do 56 dni wstecz zwiększają prawdopodobieństwo wykrycia naruszeń przepisów przez kierowcę i przewoźnika. Inspekcja może teraz dokładniej badać rekompensaty za skrócone odpoczynki. Problemem jest też brak pamięci na kartach kierowców.

Dziecko w kasku podczas jazdy e-hulajnogą. Co wiemy o planowanych zmianach?

Rząd przyjął projekt nowelizacji Prawa o ruchu drogowym. Zakłada on m.in. wprowadzenie ustawowego obowiązku noszenia kasku podczas jazdy rowerem czy hulajnogą elektryczną przez dzieci do 16 lat.

Prawo jazdy od 17 lat, obowiązkowe kaski i surowsze kary. Sprawdź, co zmienia się w przepisach drogowych od 2026 r.

2 września 2025 r. Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy – Prawo o ruchu drogowym oraz kilku innych aktów prawnych. Nowe regulacje mają zwiększyć bezpieczeństwo, ograniczyć wypadki z udziałem dzieci i przygotować młodzież do odpowiedzialnego udziału w ruchu drogowym. Zobacz, co się zmieni, kiedy przepisy wejdą w życie i kogo obejmą.

REKLAMA

Ważne zmiany w Prawie o ruchu drogowym od 2026 roku. Rząd przyjął projekt nowelizacji

Na posiedzeniu w dniu 2 września 2025 r. Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy - Prawo o ruchu drogowym oraz niektórych innych ustaw, przedłożony przez Ministra Infrastruktury. Projekt ma na celu zwiększenie bezpieczeństwa na drogach. Kierowca, który będzie prowadził pomimo zatrzymania mu prawa jazdy, będzie karany cofnięciem uprawnień do kierowania pojazdem. Ponadto, dzieci do 16. roku życia – m.in. podczas jazdy rowerem czy hulajnogą elektryczną – będą musiały używać kasków. Nowe przepisy zwiększą także mobilność osób młodych – prawo jazdy kategorii B będzie można otrzymać po skończeniu 17 lat (z ograniczeniami).

Ruszyła akcja policji Bezpieczna droga do szkoły. Zero taryfy ulgowej

Już od 1 września 2025 r. policja prowadzi ogólnopolską akcję Bezpieczna droga do szkoły. Tylko w wakacje funkcjonariusze przeprowadzili 15 626 kontroli infrastruktury przy placówkach oświatowych, a teraz ruszają z intensywnymi patrolami. Obowiązuje zero taryfy ulgowej: kontrolowana będzie prędkość, przewożenie dzieci i zachowanie kierowców. To moment, by naprawdę zadbać o bezpieczeństwo naszych dzieci.

KGP: 115 485 interwencji, 455 wypadków drogowych, 35 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 115 485 interwencji. Byli wzywani do 455 wypadków drogowych.

Nowe limity podatkowe dla samochodów osobowych od 2026 roku

Nowe przepisy premiują niskoemisyjne samochody – czy niższe limity podatkowe dla aut spalinowych i hybryd od 2026 r. zmienią kalkulacje przedsiębiorców w zakresie aut flotowych?

REKLAMA

Mandat za opony – za co konkretnie można go otrzymać w 2025 roku i jak wysokie są stawki?

Ogółem wysokość mandatu za wykroczenie drogowe może sięgnąć 5 tys. zł, a jeżeli wykroczeniem zajmie się sąd, to może nałożyć nawet 30 tys. zł mandatu. Szczegółowe przepisy odnoszą się jednak do konkretnych przypadków i interpretowanie ich w kontekście opon jest mylne.

Zmiany w OC od 10 września 2025 r. Jak będą działały nowe przepisy?

10 września 2025 r. wchodzi w życie nowelizacja ustawy o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych. Dzięki nowym przepisom nabywca używanego pojazdu będzie mógł wypowiedzieć umowę OC komunikacyjnego ze wskazaniem daty jej rozwiązania.

REKLAMA