REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Volkswagen Polo GTI - cena w Polsce

Hubert Krawczyk
Volkswagen Polo GTI - cena w Polsce / fot. Volkswagen
Volkswagen Polo GTI - cena w Polsce / fot. Volkswagen
Volkswagen

REKLAMA

REKLAMA

Niemiecki hot hatch już trafił do polskich salonów. Volkswagen Polo GTI to auto, które ma za zadanie dawać frajdę z jazdy za rozsądne pieniądze, a jego rywalami są tacy przeciwnicy jak Peugeot 208 GTi, Renault Clio R.S. oraz Ford Fiesta ST. Ile kosztuje nowy Volkswagen Polo GTI?
Volkswagen Polo GTI

Volkswagen

Volkswagen

REKLAMA

Volkswagen Polo GTI powstał w oparciu o "cywilne" Polo szóstej generacji, które jest sprzedawane od połowy 2017 roku. Charakterystycznymi wyróżnikami wersji GTI w porównaniu do zwykłych odmian małego hatchbacka są m.in. przeprojektowany zderzak przedni oraz tylny, mini lotka na klapie bagażnika, a także osłona chłodnicy z czerwoną linią ze znaczkiem GTI. Wnętrze ozdobiono kultową tapicerką „Clark” ze wzorem karo, która została przeszyta czerwoną nicią.

REKLAMA

W nowym sportowym Polo GTI do wyboru jest 5 różnych lakierów nadwozia (specjalny czerwony i biały bez dopłaty oraz opcjonalnie czarny perłowy, niebieski i szary metalik za dopłatą). Poza standardowymi 17-calowymi kołami konfigurator niemieckiego hot hatcha przewiduje możliwość dokupienia opcjonalnych 18-calowych felg ze stopów lekkich. Nowością w wyposażeniu dodatkowym usportowionego Volkswagena jest opcjonalny system Front Assist z aktywnym tempomatem i zestawem cyfrowych wskaźników (Active Info Display). Ponadto potencjalny klient będzie mógł wyposażyć swój samochód w m.in. LED-owe reflektory, zawieszenie Sport Select o regulowanej charakterystyce tłumienia amortyzatorów, panoramiczny przesuwany dach, 300-watowy sprzęt nagłaśniający firmy Beats, system wspomagania parkowania (Park Assist), czujniki parkowania, kamerę cofania, system bezkluczykowego dostępu i uruchamiania pojazdu (Keyless Access), system monitorowania martwego pola (Blind Spot), funkcję obsługi głosowej, podłokietnik z przodu ze schowkiem i regulowaną wysokością, klimatyzację automatyczną dwustrefową z regulacją elektroniczną Climatronic, czujnik deszczu oraz pakiet zimowy obejmujący podgrzewane przednie fotele.

Pod maską nowego Volkswagena Polo GTI wylądował silnik o pojemności 1.4 litra generujący moc 200 koni mechanicznych i 320 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Motor współpracuje z dwusprzęgłową 6-stopniową automatyczną skrzynią DSG, przekazującą napęd na przednie koła. Według danych katalogowych podanych przez producenta nowe Polo GTI od 0 do 100 km/h przyśpiesza w 6,7 sekundy, a jego prędkość maksymalna to 237 km/h. Osiągi te sprawiają, że może on utrzeć nosa niejednemu kierowcy, który zechce rywalizować w wyścigu spod świateł. Nowa "Polówka" jak na tak dużą moc, nie ma dużego apetytu na paliwo, bo średnio powinna zaspokoić się ok 6l na 100km.

Volkswagen Polo GTI - cena w Polsce

Ceny nowego Polo GTI rozpoczynają się od 89 690 zł za podstawową wersję, która w wyposażeniu standardowym posiada m.in. sportowe usztywnione zawieszenie, sportowe fotele, system awaryjnego hamowania w mieście, system multimedialny, blokadę mechanizmu różnicowego (XDS), nastrojowe oświetlenie kabiny pasażerskiej, 17-calowe czarne alufelgi Milton Keynes, trójramienną kierownicę multifunkcyjną obszytą skórą oraz wstawki dekoracyjne z aluminium. Warto dodać, że za wersje w pełni wyposażoną „wszystko mającą" trzeba zapłacić przeszło 120 tysięcy złotych.

Volkswagen Polo GTI - cena w Polsce / fot. Volkswagen
Volkswagen
Volkswagen Polo GTI - cena w Polsce / fot. Volkswagen
Volkswagen
Volkswagen Polo GTI - cena w Polsce / fot. Volkswagen
Volkswagen
Volkswagen Polo GTI - cena w Polsce / fot. Volkswagen
Volkswagen
Volkswagen Polo GTI - cena w Polsce / fot. Volkswagen
Volkswagen
Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR
Czy ten artykuł był przydatny?
tak
nie
Dziękujemy za powiadomienie - zapraszamy do subskrybcji naszego newslettera
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania w tym artykule, powiedz jak możemy to poprawić.
UWAGA: Ten formularz nie służy wysyłaniu zgłoszeń . Wykorzystamy go aby poprawić artykuł.
Jeśli masz dodatkowe pytania prosimy o kontakt

REKLAMA

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code

    © Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

    Moto
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Postęp projektu Izery: fabryka i nowy SUV już w 2025 roku?

    Na konferencji prasowej 7 grudnia 2023 r. prezes spółki ElectroMobility Poland (EMP), Piotr Zaremba, ogłosił znaczący postęp projektu Izery (pierwszego polskiego samochodu elektrycznego), informując o zrealizowaniu planów w 39 procentach. Wizja fabryki w Jaworznie i pierwszych samochodów z niej zjeżdżających staje się coraz bardziej realna. Produkcja samochodów ma ruszyć w tej fabryce pod koniec 2025 roku.

    Toyota Hilux Mild Hybrid 48V. Diesel w pick-up`ie z zastrzykiem 16 koni

    Toyota zdecydowała się poszerzyć gamę silnikową Hiluxa. Teraz 2,8-litrowy diesel w jednej z wersji może otrzymać elektryczne wsparcie. Za to odpowiedzialny jest 16-konny układ Mild Hybrid 48V.

    Ile kosztuje elektryczna Astra? Cennik modelu Electric startuje od 197 500 zł

    Pierwsza elektryczna Astra w historii modelu oficjalnie wchodzi do sprzedaży w Polsce. Za model trzeba zapłacić co najmniej 197 500 zł. Co kompaktowy Opel oferuje w zamian?

    Elektryczny SUV Mitsubishi? Japończycy uderzą w segment C

    Mitsubishi, zamiast zwijać biznes w Europie, najwyraźniej planuje go rozwijać. Po dwóch kluczowych debiutach w segmencie aut miejskich Japończycy szykują się do prezentacji elektrycznego SUV-a segmentu C.

    REKLAMA

    Czy paliwo w samochodzie może zamarznąć?

    Paliwo zamarzło w samochodzie. To hasło podczas porannej próby rozruchu silnika brzmi dla kierowcy jak wyrok. Czy to jest w ogóle możliwe? I jak radzić sobie w takiej sytuacji? O tym właśnie opowiemy w tym poradniku.

    Jaki będzie 2024 rok w branży TSL?

    Sektor TSL przechodzi przez istotne zmiany, które odzwierciedlają ewolucję całej branży. Nowe regulacje oraz kierunki rozwoju, wprowadzone w 2023 roku, jeszcze mocniej uwydatniły dynamiczny charakter branży. Jakie wyzwania i szanse z perspektywy prawa przyniesie ze sobą rok 2024? 

    Nowa benzyna E10 od stycznia 2024 r. MKiŚ: Nie wlewaj do baku jeżeli masz stary silnik, bo uszkodzisz układ paliwowy!

    Nowa benzyna 95-oktanowa z zawartością do 10% biokomponentów (E10) zacznie być sprzedawana na stacjach benzynowych w Polsce już od 1 stycznia 2024 r. - poinformowało Ministerstwo Klimatu i Środowiska (MKiŚ). Benzyna E10 zastąpi benzynę E5 o liczbie oktanowej 95. Ale uwaga, nie każdy silnik może pracować na nowej benzynie. W dokumentach pojazdu lub na klapie wlewu paliwa w samochodzie powinno znajdować się charakterystyczne oznaczenie E10 – potwierdzające dostosowanie samochodu do nowego paliwa. Właściciele starszych pojazdów powinni sprawdzić, czy ich pojazdy są dostosowane do tankowania nowego paliwa. Służy do tego wyszukiwarka przygotowana przez MKiŚ.

    Wyższe opłaty za autostrady w Niemczech dla ciężarówek. Skok cen sięga nawet 86 proc.!

    Opłaty za autostrady w Niemczech dla ciężarówek wzrosły nawet o 86 proc. To poważny problem dla firm z branży transportowej. I nie tylko Polskich, ale także pochodzących z innych krajów europejskich.

    REKLAMA

    Mosiężna skrobaczka do szyb. Fiński wynalazek rzeczywiście nie rysuje szyb?

    Mosiężna skrobaczka do szyb to hit ostatnich lat w Polsce. Powód? Ponoć nie ma możliwości, aby porysowała szybę w samochodzie. Ile jest w tym prawdy? I czym tak właściwie jest fińska skrobaczka? Sprawdziłem to.

    Samochody autonomiczne. Kiedy pojawią się na drogach? Częściowo są już dziś

    W XXI wieku przemysł motoryzacyjny ewoluuje szybciej niż kiedykolwiek. Zmiany te napędzają wymogi prawne, wyścigi producentów, ale też wymogi klientów. A to prowadzi do jednego wniosku. Innowacje stopniowo wprowadzają wizję aut autonomicznych do naszego codziennego życia.

    REKLAMA