Volkswagen przygotowuje się do produkcji Golfa 8. generacji
REKLAMA
REKLAMA
Volkswagen wraz z dostawcami przygotowuje się do rozpoczęcia produkcji Golfa nowej generacji, która ruszy za 75 tygodniu. Model ten jest sprzedawany w 108 krajach i od 1974 roku znalazł już uznanie 34 milionów nabywców, więc nic dziwnego, że dla niemieckiej marki Golf jest tak ważnym pojazdem. Członek zarządu ds. zaopatrzenia, Ralf Brandstätter, oraz Karlheinz Hell, zarządzający rodziną modeli Golfa, podczas spotkania „Golf 8 Supplier Summit” w Volkswagen Arena w Wolfsburgu podkreślili znaczenie nowej generacji Golfa dla marki Volkswagen i dla fabryki w Wolfsburgu. Jednocześnie przedstawiono zainteresowanym firmom szanse i odpowiedzialność wynikające ze stałej współpracy.
REKLAMA
REKLAMA
W obecności 180 najważniejszych menedżerów ze 120 firm produkujących elementy na potrzeby przemysłu motoryzacyjnego Brandstätter stwierdził: „Wprowadzenie na rynek Golfa nowej generacji, obok aut z rodziny I.D., ma dla marki największe znaczenie strategiczne”. Po wybraniu firm, które będą dostarczać komponenty do produkcji nowego Volkswagena Golfa, rozpocznie się kolejna faza współpracy pomiędzy przedsiębiorstwami, mająca na celu zapewnienie niezakłóconego wprowadzenia samochodu na rynek. W ramach programu „Value Sourcing” Volkswagen aktywnie włączy dostawców podzespołów w proces powstawania produktu już na wczesnym etapie prac. Rywalizując między sobą firmy wnoszą do projektu nowego auta swoje pomysły dotyczące rozwiązań technicznych.
Zarówno dla Volkswagena, jak i jego partnerów duże znaczenie ma fakt, że 80 procent firm dostarczających podzespoły współpracuje już w ramach umów przy produkcji aktualnego Golfa. Ralf Brandstätter stwierdził: „Jest to dowód dużej wzajemnej lojalności, fakt ten buduje między nami zaufanie i pozwala bezpiecznie planować realizację projektu”.
Źródło: Volkswagen
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.
REKLAMA