REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

DS 7 Crossback – cena w Polsce

Łukasz Kuźmiuk
DS 7 Crossback – cena w Polsce / fot. DS
DS 7 Crossback – cena w Polsce / fot. DS
DS

REKLAMA

REKLAMA

Francuski SUV miał swoją premierę kilka miesięcy temu, jednak dopiero teraz poznaliśmy cennik nowego DS 7 Crossback. Czy auto będzie w stanie zagrozić konkurentom?
SUV, DS7 Crossback

DS

DS

REKLAMA

Najnowszy SUV z Francji ma być samochodem bardziej ekskluzywnym i celować w bogatszych klientów, tym samym podbierając klientów m.in. Mercedesowi, BMW i Audi. Czy marce DS uda się uprzykrzyć życie konkurentom? To już zweryfikuje rynek. Trzeba jednak przyznać, że DS 7 Crossback pozytywnie wyróżnia się eleganckim wyglądem oraz nowoczesnymi rozwiązaniami, takimi jak np. skaner powierzchni drogi.

REKLAMA

W polskich salonach sprzedaży DS 7 Crossback występuje w czterech wersjach wyposażenia: Chic, Be Chic, So Chic i Grand Chic. W najtańszej odmianie Chic auto jest wyposażone w m.in. 17-calowe felgi, ksenonowe reflektory, manualną klimatyzację, tempomat i 8-calowy dotykowy wyświetlacz na desce rozdzielczej. Ten wariant wyposażenia będzie dostępny tylko z najsłabszym silnikiem benzynowym i manualną skrzynią biegów. Bogatsze wersje mogą mieć na wyposażeniu m.in. automatyczną klimatyzację, czujniki parkowania z kamerą cofania, system multimedialny z ekranem o przekątnej 12,3 cala, system rozpoznający znaki drogowe, LED-owe lampy przednie oraz dostęp bezkluczykowy.

Gama jednostek napędowych montowanych w DS 7 Crossback składa się z trzech turbodoładowanych silników benzynowych PureTech (130 KM, 180 KM i 225 KM) oraz dwóch turbodiesli BlueHDi (130 KM i 180 KM). Motory mogą być połączone z 6-biegowymi skrzyniami manualnymi lub 8-stopniowymi przekładniami automatycznymi. W każdym z wariantów napęd przenoszony jest na przednie koła. W 2019 roku pojawi się również 300-konna wersja hybrydowa typu plug-in, która będzie dysponować napędem na obie osie.

Ceny nowego DS 7 Crossback startują od 124 900 zł. W tej cenie klient otrzyma auto ze 130-konnym silnikiem benzynowym, manualną skrzynią biegów i w podstawowej wersji Chic. Za samochód skonfigurowany na tzw. full wypas z najmocniejszą jednostką benzynową trzeba zapłacić prawie 200 tys. zł.

DS 7 Crossback – cena w Polsce / fot. DS
DS
DS 7 Crossback – cena w Polsce / fot. DS
DS
DS 7 Crossback – cena w Polsce / fot. DS
DS
DS 7 Crossback – cena w Polsce / fot. DS
DS
DS 7 Crossback – cena w Polsce / fot. DS
DS
DS 7 Crossback – cena w Polsce / fot. DS
DS
Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Senne koszmary polskich kierowców: kradzież samochodu lub awaria auta w drodze. A jaka jest rzeczywistość

Awaria na drodze i związane z nią holowanie, kradzież samochodu oraz zderzenie ze zwierzyną  – to największe obawy polskich kierowców. Są na tyle silne, że wielu zamieniają się w koszmary senne. Na szczęście na co dzień przykre zdarzenia związane z autem są zgoła inne.

Branża transportowa ma się coraz gorzej. Co może pomóc?

Kryzys gospodarczy staje się coraz bardziej widoczny. W pierwszych dziewięciu miesiącach 2024 roku liczba ogłoszonych upadłości wzrosła o 14% w porównaniu do tego samego okresu w roku ubiegłym, podczas gdy liczba rozpoczętych postępowań restrukturyzacyjnych spadła o 6,9%. Jedna z branż, która ma najtrudniej to branża transportowa.

Czego najbardziej obawiają się kierowcy, a co rzeczywiście im się przytrafia?

Jakie są największe obawy Polaków w związku z samochodem? A co przytrafia się kierowcom najczęściej? Co dziesiąty kierowca nie boi się o swój samochód. Co piątego nic złego na drodze nie spotkało. 

W Warszawie możesz natknąć się na przewoźników bez prawa jazdy

"Przewozy 2024" to akcja policji i funkcjonariuszy Straży Granicznej. Mundurowi skontrolowali kierowców świadczących przewozy na aplikację. 

REKLAMA

Jechał ponad 180 km/h, bo odreagowywał stres, dostał słony mandat

25-latek jechał ponad 180 km/h bo odreagowywał stres. Stracił prawo jazdy, otrzymał mandat w wysokości 5 tys. zł oraz 15 punktów karnych.

89 stacji ładowania pojazdów elektrycznych już jest, w planach 60 nowych. Gdzie?

Kierowcy z Łodzi mają już 89 punktów, w których mogą naładować samochody elektryczne. Łódzki magistrat poinformował, że kolejnych 60 stacji jest w planach. 

Kobiety preferują inne środki transportu niż mężczyźni

Kobiety preferują inne środki transportu niż mężczyźni. Widać to zwłaszcza w zatłoczonych miastach. Z badań wynika także, że kobiety bardziej skupiają się na kwestiach ekologicznych. 

0,8 promila alkoholu we krwi w Wielkiej Brytanii, 0,2 promile w Polsce. Jazda pod wpływem powodem 6500 zgonów w UE

0,8 promila alkoholu we krwi w Wielkiej Brytanii i Malcie, 0,2 promile w Polsce. Okazuje się, że jazda pod wpływem jest powodem 6500 zgonów w Unii Europejskiej. Państwa planują jednak obniżanie limitów. Gdzie jest całkowity zakaz prowadzenia pojazdów pod wpływem alkoholu?

REKLAMA

Nowy samochód dla Polaka: nie elektryk i nie auto z tradycyjnym silnikiem – więc co

Najpierw decyzja Unii Europejskiej o rychłym zaprzestaniu rejestracji i produkcji aut z tradycyjnymi silnikami na benzynę i olej napędowy. Teraz wahanie, i nieoficjalne wiadomości, że z tak radykalnym krokiem trzeba zaczekać. Zamieszkanie na rynku motoryzacyjnym trwa i czy wpływa znacząco na decyzje zakupowe?

Stacje ładowania elektryków w Polsce co 3,3 km (średnio). Maksymalnie 76 km. Mapa zagęszczenia. Kierowcy elektryków czy spalinówek – kto ma lepiej?

Tylko 3,3 km dzieli średnio w Polsce najbliżej sąsiadujące ze sobą stacje ładowania aut elektrycznych – wynika z analizy Powerdot Data Center. Pomimo, że odległość ta jest zdumiewająco mała, to na mapie Polski wciąż jest kilka białych plam ze słabo rozwiniętą infrastrukturą. 

REKLAMA