REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Nowy Volkswagen Golf 2017 – co się zmieniło?

Tomasz Korniejew
Nowy Volkswagen Golf 2017
Nowy Volkswagen Golf 2017
Volkswagen
Nowy Volkswagen Golf 2017
Nowy Volkswagen Golf 2017
Volkswagen

REKLAMA

REKLAMA

Volkswagen pokazał najnowszą wersję Volkswagena Golfa, model na rok 2017. Nie jest to nowa generacja modelu ale solidna modernizacja. Co się zmieniło względem poprzednika?

Nowy Volkswagen Golf 2017 – zmiany zewnętrzne

Przyglądając się sylwetce poliftingowego Volkswagena Golfa łatwo się zorientować, ze zmiany w wyglądzie są wręcz kosmetyczne.

REKLAMA

Producent zwraca uwagę na nowe zderzaki oraz fakt, że w Golfie 2017 tylne lampy wszystkich wersji wyposażeniowych są wykonane w technologii LED.

W topowej wersji wyposażeniowej zastosowano także kierunkowskazy LED. Ponadto w opcji są dostępne reflektory LED, które zastępują w ofercie reflektory ksenonowe.

Zobacz też: Nowy Volkswagen Golf 2017 – cennik

Nowy Volkswagen Golf 2017

Nowy Volkswagen Golf 2017

Volkswagen

Volkswagen

Więcej informacji na temat marki Volkswagen znajdziesz tutaj

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Nowy Volkswagen Golf 2017 – zmiany we wnętrzu

Więcej zmian w stosunku do poprzednika daje się zauważyć we wnętrzu. Oprócz zastosowania innych materiałów tapicerskich i wykończeniowych zdecydowano się na rozszerzenie oferty w zakresie multimediów. Nowy Volkswagen Golf może być teraz wyposażony w kolorowy wyświetlacz „zegarów” Active Info Display. Ponadto producent zdecydował się zastąpić kolorowy wyświetlacz najbardziej rozbudowanej wersji systemu Discovery Pro z nawigacją nowym ekranem o rozdzielczości 1280 x 640 pikseli i przekątnej 9,2 cala. Poprzednio stosowany ekran miał przekątną 8 cali i rozdzielczość 800 x 480 pikseli.

System Discovery Pro zyskał też funkcję obsługi gestów.

Jedną z nowości z zakresu nowych technologii jest rozszerzenie oferty o system Security&Service, który m.in. automatycznie powiadamia o zaistniałym wypadku dyspozytora, który następnie powiadamia odpowiednie służby. Ponadto system m.in. wyświetla na dedykowanej aplikacji położenie pojazdu, czy informuje o próbie kradzieży.

Nowy Volkswagen Golf 2017

Nowy Volkswagen Golf 2017

Volkswagen

Volkswagen

To jednak nie wszystkie nowinki technologiczne, które znajdziemy w nowym Golfie.

W modelu z 2017 roku producent rozszerzyła ofertę o system wspomagający kierowcę podczas jazdy w korku, o nowy system rozpoznawania pieszych w ramach Front Assist z funkcją hamowania awaryjnego (City) oraz o system Trailer Assist ułatwiający manewrowanie z przyczepą. Ponadto zmodernizowano aktywny system ochrony pieszych (PreCrash).

Zobacz też: Test Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion 150 KM DSG 7

Nowy Volkswagen Golf 2017 – zmiany w gamie silnikowej i nowa skrzynia biegów DSG

Przy okazji modernizacji modelu, producent zdecydował się na odświeżenie gamy silnikowej. W ofercie pojawił się nowy benzynowy silnik z serii TSI o pojemności 1,5 l wyposażony w system odłączania cylindrów. Silnik 1.5 TSI Evo osiąga moc maksymalną 150 KM, a maksymalny moment obrotowy 250 Nm jest dostępny od 1500 obr./min. Producent zapowiada też wprowadzenie wersji BlueMotion o obniżonej mocy maksymalnej do 130 KM i maksymalnego momentu obrotowego do 200 Nm. Jednostka 1.5 TSI w wersji BlueMotion będzie wyposażona seryjnie w zmodernizowany system „żeglowania” dzięki któremu po zdjęciu nogi z pedału gazu silnik zostanie całkowicie wyłączony.

Nowy Volkswagen Golf 2017

Nowy Volkswagen Golf 2017

Volkswagen

Volkswagen

Zmiany obejmą również dostępne napędy w wersji GTI. Podstawowy Volkswagen Golf GTI 2017 będzie dysponował mocą maksymalną 230 KM (dotychczas była to moc maksymalna odmiany Performance). Z kolei mocniejsza odmiana Golfa GTI – Performance będzie napędzana silnikiem o mocy 245 KM.

Zobacz też: Test Volkswagen Golf GTI Performance 2.0 TSI/230 KM DSG – Siła tradycji

Ponadto producent zdecydował się na wprowadzenie do oferty siedmiobiegowej przekładni DSG, która będzie zastępowała odmianę sześciostopniową.

Nowy Volkswagen Golf 2017
Volkswagen
Nowy Volkswagen Golf 2017
Volkswagen
Nowy Volkswagen Golf 2017
Volkswagen
Nowy Volkswagen Golf 2017
Volkswagen
Nowy Volkswagen Golf 2017
Volkswagen
Nowy Volkswagen Golf 2017
Volkswagen
Nowy Volkswagen Golf 2017
Volkswagen
Nowy Volkswagen Golf 2017
Volkswagen
Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR
Czy ten artykuł był przydatny?
tak
nie
Dziękujemy za powiadomienie - zapraszamy do subskrybcji naszego newslettera
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania w tym artykule, powiedz jak możemy to poprawić.
UWAGA: Ten formularz nie służy wysyłaniu zgłoszeń . Wykorzystamy go aby poprawić artykuł.
Jeśli masz dodatkowe pytania prosimy o kontakt

REKLAMA

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code

    © Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

    Moto
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Strefa czystego transportu w Warszawie. RPO ma wątpliwości: nieracjonalne zróżnicowanie właścicieli aut na benzynę i z silnikiem Diesla

    Rzecznik Praw Obywatelskich ma wątpliwości prawne odnośnie zasad na jakich ma działać strefa czystego transportu (STC) w Warszawie. Dlatego skierował 27 lutego 2024 r. wystąpienie do Biura Zarządzania Ruchem Drogowym Urzędu m. st. Warszawy. Z uchwały Rady m. st. Warszawy w sprawie STC wynika, że (w zakresie wyłączeń od zakazu wjazdu), pojazdy z silnikami benzynowymi mogą spełniać niższe normy emisji szkodliwych substancji w stosunku do pojazdów z silnikami Diesla. Rzecznik Praw Obywatelskich ma obawy, czy takie zróżnicowanie spełnia standardy konstytucyjne, które gwarantują obywatelom prawo do równego traktowania przez władze publiczne. Ponadto RPO zwrócił uwagę na fakt, że czasowe prawo do wjazdu do stołecznej strefy czystego transportu samochodami niespełniającymi europejskich wymogów norm spalania ma przysługiwać mieszkańcom Warszawy, którzy w niej rozliczają podatki. Ale nie wyjaśniono powodów pominięcia tych mieszkańców, którzy nie rozliczają się w stolicy albo też dopiero to uczynią. 

    Uniknięcie mandatu metodą na Ukraińca. Czyli sposób Polaków na grzywny z fotoradaru

    Polscy kierowcy znaleźli lukę w przepisach. Mają sposób uniknięcia mandatu z fotoradaru. Metoda nazywa się metodą na Ukraińca. Na czym polega i przede wszystkim czy jest skuteczna?

    Nowe tachografy staną się standardem w 2024 r. Za brak urządzenia nawet 12 000 kary

    Inteligentne tachografy staną się standardem w ciężarówkach jeszcze w tym roku. W takie właśnie urządzenia trzeba będzie wyposażyć pojazdy. Wszystkie w ruchu międzynarodowym! Brak tachografu G2 może oznaczać nawet 12 000 zł mandatu.

    Wzrost opłaty za przegląd nieunikniony. Ile będzie kosztować badanie techniczne w 2024 r.? Pojawia się kilka kwot

    Zmiana wysokości opłat za przegląd techniczny jest tylko kwestią czasu. Aktualne stawki były ustalone 20 lat temu. W tym czasie inflacja sięgnęła 85 proc. Czy o tyle wzrośnie opłata w SKP? To mogą wyjaśnić rządowe konsultacje.

    REKLAMA

    Rewolucyjne przepisy drogowe w 2024 r. Kierowcy będą musieli nawet... dziwnie otwierać drzwi

    Unia Europejska chce, aby kierowca na egzaminie otwierał drzwi w aucie za pomocą chwytu holenderskiego. Skąd wziął się ten absurdalny pomysł? Co tak naprawdę daje dziwne otwieranie drzwi? I jakie jeszcze zmiany w przepisach szykuje UE?

    Budują stacje ładowania na potęgę. Powerdot postawi w Polsce w sumie 1750 punktów ładowania dla elektryków

    Kierowcy mogli nie słyszeć o firmie Powerdot, ale jej ładowarki z pewnością już widzieli. To one stoją przy sklepach Biedronka. 600 punktów przed marketami tej sieci to jednak ułamek planów firmy dla Polski.

    Kiedy pieszy, przechodząc przez jezdnię poza pasami, również ma pierwszeństwo?

    Pasy są azylem dla pieszych przechodzących przez jezdnię? Tak, ale nie tylko one. Polskie przepisy drogowe przewidują bowiem przypadki, w których pieszy będzie miał pierwszeństwo także podczas przechodzenia przez jezdnię poza pasami. Oto i one.

    Mandat za telefon na pasach w 2024 r. Kara dotyczy tylko przejść dla pieszych?

    Pieszy może dostać mandat za używanie telefonu podczas przechodzenia przez przejście. W tym punkcie rodzi się jednak kilka pytań. Ile wynosi kara? Kiedy konkretnie można dostać mandat? I czy dotyczy to tylko przejść dla pieszych? Odpowiedzmy.

    REKLAMA

    Ile kosztuje Opel Corsa Hybrid w 2024 r.? Oto cennik MHEV-a 100 KM i 136 KM

    Piąta generacja Opla Corsy otrzymała niedawno lifting. Wraz z nim pojawiły się nowe wersje napędowe. Właśnie do sprzedaży w Polsce wszedł model o zasilaniu spalinowo-elektrycznym. A trzeba za niego zapłacić... No właśnie, ile?

    Wrocław z nowym odcinkowym pomiarem prędkości. Kamery mają eliminować piratów drogowych na wjazdówce do miasta

    Wjazd do Wrocławia od al. Sobieskiego będzie kolejnym punktem, w którym ustawiony zostanie odcinkowy pomiar prędkości. OPP to nowy pomysł władz miasta. Wcześniej chciały one ograniczyć na tym odcinku dopuszczalną prędkość z 70 do 50 km/h. To jednak nie spodobało się kierowcom.

    REKLAMA