REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Nowy Volkswagen Golf 2017 – co się zmieniło?

Tomasz Korniejew
Nowy Volkswagen Golf 2017
Nowy Volkswagen Golf 2017
Volkswagen
Nowy Volkswagen Golf 2017
Nowy Volkswagen Golf 2017
Volkswagen

REKLAMA

REKLAMA

Volkswagen pokazał najnowszą wersję Volkswagena Golfa, model na rok 2017. Nie jest to nowa generacja modelu ale solidna modernizacja. Co się zmieniło względem poprzednika?

Nowy Volkswagen Golf 2017 – zmiany zewnętrzne

Przyglądając się sylwetce poliftingowego Volkswagena Golfa łatwo się zorientować, ze zmiany w wyglądzie są wręcz kosmetyczne.

REKLAMA

Producent zwraca uwagę na nowe zderzaki oraz fakt, że w Golfie 2017 tylne lampy wszystkich wersji wyposażeniowych są wykonane w technologii LED.

W topowej wersji wyposażeniowej zastosowano także kierunkowskazy LED. Ponadto w opcji są dostępne reflektory LED, które zastępują w ofercie reflektory ksenonowe.

Zobacz też: Nowy Volkswagen Golf 2017 – cennik

Nowy Volkswagen Golf 2017

Nowy Volkswagen Golf 2017

Volkswagen

Volkswagen

Więcej informacji na temat marki Volkswagen znajdziesz tutaj

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Nowy Volkswagen Golf 2017 – zmiany we wnętrzu

Więcej zmian w stosunku do poprzednika daje się zauważyć we wnętrzu. Oprócz zastosowania innych materiałów tapicerskich i wykończeniowych zdecydowano się na rozszerzenie oferty w zakresie multimediów. Nowy Volkswagen Golf może być teraz wyposażony w kolorowy wyświetlacz „zegarów” Active Info Display. Ponadto producent zdecydował się zastąpić kolorowy wyświetlacz najbardziej rozbudowanej wersji systemu Discovery Pro z nawigacją nowym ekranem o rozdzielczości 1280 x 640 pikseli i przekątnej 9,2 cala. Poprzednio stosowany ekran miał przekątną 8 cali i rozdzielczość 800 x 480 pikseli.

System Discovery Pro zyskał też funkcję obsługi gestów.

Jedną z nowości z zakresu nowych technologii jest rozszerzenie oferty o system Security&Service, który m.in. automatycznie powiadamia o zaistniałym wypadku dyspozytora, który następnie powiadamia odpowiednie służby. Ponadto system m.in. wyświetla na dedykowanej aplikacji położenie pojazdu, czy informuje o próbie kradzieży.

Nowy Volkswagen Golf 2017

Nowy Volkswagen Golf 2017

Volkswagen

Volkswagen

To jednak nie wszystkie nowinki technologiczne, które znajdziemy w nowym Golfie.

W modelu z 2017 roku producent rozszerzyła ofertę o system wspomagający kierowcę podczas jazdy w korku, o nowy system rozpoznawania pieszych w ramach Front Assist z funkcją hamowania awaryjnego (City) oraz o system Trailer Assist ułatwiający manewrowanie z przyczepą. Ponadto zmodernizowano aktywny system ochrony pieszych (PreCrash).

Zobacz też: Test Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion 150 KM DSG 7

Nowy Volkswagen Golf 2017 – zmiany w gamie silnikowej i nowa skrzynia biegów DSG

Przy okazji modernizacji modelu, producent zdecydował się na odświeżenie gamy silnikowej. W ofercie pojawił się nowy benzynowy silnik z serii TSI o pojemności 1,5 l wyposażony w system odłączania cylindrów. Silnik 1.5 TSI Evo osiąga moc maksymalną 150 KM, a maksymalny moment obrotowy 250 Nm jest dostępny od 1500 obr./min. Producent zapowiada też wprowadzenie wersji BlueMotion o obniżonej mocy maksymalnej do 130 KM i maksymalnego momentu obrotowego do 200 Nm. Jednostka 1.5 TSI w wersji BlueMotion będzie wyposażona seryjnie w zmodernizowany system „żeglowania” dzięki któremu po zdjęciu nogi z pedału gazu silnik zostanie całkowicie wyłączony.

Nowy Volkswagen Golf 2017

Nowy Volkswagen Golf 2017

Volkswagen

Volkswagen

Zmiany obejmą również dostępne napędy w wersji GTI. Podstawowy Volkswagen Golf GTI 2017 będzie dysponował mocą maksymalną 230 KM (dotychczas była to moc maksymalna odmiany Performance). Z kolei mocniejsza odmiana Golfa GTI – Performance będzie napędzana silnikiem o mocy 245 KM.

Zobacz też: Test Volkswagen Golf GTI Performance 2.0 TSI/230 KM DSG – Siła tradycji

Ponadto producent zdecydował się na wprowadzenie do oferty siedmiobiegowej przekładni DSG, która będzie zastępowała odmianę sześciostopniową.

Nowy Volkswagen Golf 2017
Volkswagen
Nowy Volkswagen Golf 2017
Volkswagen
Nowy Volkswagen Golf 2017
Volkswagen
Nowy Volkswagen Golf 2017
Volkswagen
Nowy Volkswagen Golf 2017
Volkswagen
Nowy Volkswagen Golf 2017
Volkswagen
Nowy Volkswagen Golf 2017
Volkswagen
Nowy Volkswagen Golf 2017
Volkswagen
Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Elektryki jeździły po Warszawie już pół wieku temu

Samochody elektryczne to wcale nie nowość. Już w latach 70. można było zwiedzać Warszawę takim autem. Do celów obsługi ruchu turystycznego wykorzystywano krajowe melexy. Takie zwiedzanie cieszyło się dużym zainteresowaniem.

Polacy kupują coraz częściej używane auta z silnikiem elektrycznym, jakich marek najczęściej

Używane auta z takim napędem nie są zbyt chętnie kupowane, a z pewnością duży wpływ na to ma fakt, iż dopłaty do elektryków dotyczą wyłącznie nowych pojazdów. Używane samochody chętnie kupują mieszkańcy bloków, a tam nie ma warunków do ładowania. I to jest zapewne druga przyczyna.

Rynek używanych samochodów w Polsce. Jak wygląda przeciętny używany elektryk?

Rynek używanych samochodów w Polsce. Jak wygląda przeciętny używany elektryk? Co z programem dopłat do zakupu samochodów elektrycznych? Czemu Polacy nie są przekonani do samochodów elektrycznych? Które samochody elektryczne są w Polsce najpopularniejsze?

Karać urzędników jak kierowców? Pomysł, który może zrewolucjonizować drogi w Polsce

Karać urzędników jak kierowców? Pomysł, który może zrewolucjonizować drogi w Polsce. Kto odpowiada za stan dróg? Czy urzędnicy powinni płacić mandaty? Co by było gdyby istniał urząd zamykający dziurawe ulice?

REKLAMA

KGP: 99 430 interwencji, 275 wypadków drogowych, 21 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 99 430 interwencji. Byli wzywani do 275 wypadków drogowych.

Polacy wciąż kupują samochody z silnikami na benzynę, ale ścigają je hybrydy. Auta jakich marek najlepiej sprzedają się teraz

Przede wszystkim notujemy stabilny wzrost rynku nowych samochodów od początku 2025 roku. Jednak na rynku aut dostawczych i w segmencie premium – duże zaskoczenia. Kto w styczniu był prymusem na poszczególnych rynkach?

Klasyki motoryzacji. 27 lat temu wyprodukowano ostatniego Żuka

27 lat temu z taśmy produkcyjnej zjechał ostatni Żuk. Lekki samochód dostawczy z Lublina oparty na konstrukcji Warszawy m20 był nie tylko odpowiedzią na potrzeby krajowego rynku, ale i był świetnym towarem eksportowym. Przypomnijmy sobie jego historię.

Polacy już wnioskują o dopłaty do aut elektrycznych. Ile można dostać?

Nowy program dopłat do zakupu lub leasingu samochodów elektrycznych ruszył 3 lutego. Na ten moment złożono blisko 400 wniosków. O jakie kwoty można się ubiegać?

REKLAMA

Rejestracja samochodu w Polsce przez obcokrajowca

Obcokrajowcy planujący pobyt w Polsce dłuższy niż 6 miesięcy muszą zarejestrować swój pojazd, niezależnie od tego, czy przyjechali z własnym, czy planują kupić nowy. Rejestracja jest konieczna do legalnego poruszania się po drogach oraz świadczenia usług transportowych. Formalności można załatwić w urzędzie zgodnym z miejscem zameldowania, ale co w przypadku braku meldunku? Gdzie szukać pomocy?

System "RedLight": Czy naprawdę poprawia bezpieczeństwo?

System "RedLight", czyli kamery rejestrujące przejazd na czerwonym świetle, budzi wiele kontrowersji wśród kierowców. Czy słusznie? Czy kamery rejestrujące przejazd na czerwonym świetle rzeczywiście zmniejszają liczbę wypadków i poprawiają bezpieczeństwo, czy może są jedynie kolejnym narzędziem do generowania przychodów dla budżetu? Przyjrzyjmy się faktom.

REKLAMA