REKLAMA
Zarejestruj się
REKLAMA
Mniej znaczy więcej? Tak najwyraźniej uznał Nissan. Bo ile byście nie patrzyli na nadwozie nowego Juke, zmian nie dostrzeżecie. No może poza jedną. Do gamy wrócił żółty lakier. Wbrew pozorom taka sytuacja nie wynika jednak z lenistwa japońskich inżynierów. Oni po prostu skupili się na czymś innym.
Elektryczny SUV nie kojarzy się z emocjami? Pomyślicie tak tylko dlatego, że jeszcze nigdy nie jeździliście prawie 400-konną Ariyą. Z tym autem niewiele modeli sportowych ma szansę podczas startu spod świateł. A to nie koniec jej zalet.
Trzecia generacja Nissana Qashqaia po 3 latach obecności rynkowej otrzymuje delikatny lifting. Zmiany stylistyczne? To początek. Bo tu ważniejsza jest technologia. Auto dostanie m.in. nową kamerę 360 stopni 3D, asystenta głosowego Google czy możliwość zdalnych płatności Google Pay.
To miał być zwykły X-Trail, ale mimo wszystko taki zwykły nie jest. Bo standardowy benzyniak moim zdaniem stanowi soczewkę. Soczewkę, która uwydatnia tylko zalety tego SUV-a. Przy tym teście warto jednak zadać pewne pytanie. Czy rodzinny Nissan nie jest trochę zbyt drogi?
REKLAMA
Nissan stworzył stałotlenkowe ogniwo paliwowe (SOFC) na bioetanol. Stacjonarny system ma proste zadanie. Zajmie się... produkcją energii elektrycznej z w pełni ekologicznego paliwa. Kiedy takie generatory mogłyby wejść do użytku?
Ten rodzinny SUV wygląda jak transformers, ma lakier typu kameleon, a do tego... napęd elektryczny. To nie jest kolejne, nudne auto do jazdy na co dzień. Nissana Ariya 87 kWh e-4ORCE jest zaskakujący. Zaskakuje na plus.
Japończycy prezentują lekki samochód użytkowy nowej generacji. Co wiadomo o Nissanie Interstar? Oferuje dużą ładowność i co kluczowe, nadal będzie oferowany z silnikiem diesla. To może stanowić kluczową informację.
Nissan e-POWER spotkał się z ciepłym przyjęciem w Europie. Do tej pory Japończycy sprzedali na Starym Kontynencie 100 tys. SUV-ów wyposażonych w ten właśnie układ napędowy. Na liście hitów pojawia się Qashqai i X-Trail.
REKLAMA
Testowy Nissan Townstar EV Combi ma 750-litrowy bagażnik i przestronną 5-osobową kabinę. A to brzmi jak opis idealnego kombivana. Czy jednak napęd elektryczny nie stanowi rysy na tym wizerunku?
Test Nissana Townstara Vana EV pokazał kilka rzeczy. Jest na prąd, a prowadzi się jak spalinowy. A do tego ma przewidywalny zasięg, który w mieście okazuje się wystarczający. Czy to dostatecznie dużo, aby model osiągnął sprzedażowy sukces?
Nissan Townstar EV nie jest cennikowym debiutantem. Teraz jednak do Polski docierają pierwsze egzemplarze auta. Po pierwszych jazdach sporo możemy powiedzieć o elektrycznym vanie.
Rodzinny sedan Nissana to nic innego jak koncept Contemporary Lifestyle Vehicle. Auto bazuje na kultowym modelu Skyline.
Nissan elektryczny? Marka będzie rozwijać e-napędy i ma na to całkowicie nowy pomysł. Chodzi o komponenty modułowe.
Nissan e-4ORCE oznacza dość nieoczekiwaną zaletę. Inżynierowie marki twierdzą bowiem, że zmniejsza ryzyko choroby lokomocyjnej u ludzi i u zwierząt.
Nissan X-Trail e-Power e-4orce 213 km Tekna to elektryk, ale... benzynowy. Japoński wynalazek jest i szalony, i genialny.
Nissan X-Trail e-Power e-4ORCE napędza koła silnikami elektrycznymi. Prąd dla nich generuje jednak motor spalinowy. Genialnie to brzmi? Tylko jak sprawdza się w czasie jazdy...
Nissan Qashqai e-Power to nietypowa hybryda. Bo choć silnik spalinowy ma, ten nie napędza kół, a pełni rolę generatora prądu.
Nissan Juke Hybrid N-Design to nowa hybryda w gamie marki. Układ łączy 1.6-litrowego benzyniaka i silnik elektryczny. Moc systemowa to 143 KM.
Nissan Ariya od biegu do bieguna to nie szalony render. To samochód, który powstał i którym Japończycy mają zamiar pokonać 27 tys. km.
Nissan Max-Out pokazuje przyszłość japońskiej marki. Zobacz jak się prezentuje nowe auto! Czy Nissan Max-Out podbije rynek?
REKLAMA