REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Nissan Townstar: lekki dostawczak i eko-napędy

Nissan Townstar: lekki dostawczak i eko-napędy
Nissan Townstar: lekki dostawczak i eko-napędy
guillem hernandez
Materiały prasowe Nissan

REKLAMA

REKLAMA

Nissan Townstar – według zapowiedzi firmy – ma zmienić zasady gry. To nowy, lekki dostawczak, który zaoferuje m.in. silniki benzynowe i elektryczne.

Nissan Townstar to nowy i funkcjonalny dostawczak

Nissan Townstar został zaprojektowany na płycie podłogowej CMF-CD. Auto powstało z myślą o małych i średnich przedsiębiorstwach, które poszukują odpowiedniej przestrzeni ładunkowej. Paka ma 3,9 m3 - co daje możliwość przewozu dwóch europalet. Ładowność ma 800 kg. A do tego Townstar umożliwia holowanie ładunku o masie do 1500 kg. Dostępu do przestrzeni załadunkowej chronią drzwi 60:40 otwierane pod kątem 180 stopni lub klasyczna klapa.

REKLAMA

Nissan Townstar

Nissan Townstar

Nissan Townstar: lekki dostawczak i eko-napędy

Materiały prasowe Nissan

Nissan Townstar: nowoczesny, ale zachowawczy

REKLAMA

Wersja pasażerska Nissana Townstar połączy praktyczną przestrzeń dla rodziny z dużym bagażnikiem. Kufer ma liczyć aż 775 litrów. To raz. Dwa i wersja osobowa, i towarowa oznaczają atrakcyjną stylizację. W projekcie uwzględniono charakterystyczne reflektory LED oraz aerodynamiczną osłonę przednią. Design jest zachowawczy, ale nowoczesny. To samo dotyczy kabiny pasażerskiej.

W obliczu zaostrzonych norm emisji, ograniczeń wjazdowych do miast i stale rosnącego zapotrzebowania na dostawy krótkodystansowe, duże i małe firmy muszą znaleźć skuteczne i zrównoważone rozwiązania, aby zachować konkurencyjność i zoptymalizować swoją działalność - powiedziała Emmanuelle Serazin, dyrektorka ds. sprzedaży dla klientów flotowych i samochodów użytkowych w Nissan Europe.

Nissan Townstar

Nissan Townstar

Nissan Townstar: lekki dostawczak i eko-napędy

Materiały prasowe Nissan

Nissan Townstar i 20 systemów bezpieczeństwa

Nissan Townstar to 20 nowych technologii. Dostawczak jest w stanie reagować na boczne podmuchy wiatru czy kołysanie przyczepy. A do tego auto ma inteligentny system hamowania awaryjnego z funkcją wykrywania pieszych i rowerzystów, system wspomagania kierowcy ProPILOT oraz po raz pierwszy wprowadzi system kamer 360 stopni w segmencie kompaktowych samochodów użytkowych.

Nissan Townstar

Nissan Townstar

Nissan Townstar: lekki dostawczak i eko-napędy

Materiały prasowe Nissan

Nissan Townstar: benzyniak i silnik elektryczny

Nissan Townstar będzie konfigurowany z jednym z dwóch układów napędowych. Pierwszym jest benzyniak o pojemności 1.3 litra. Motor ma 130 koni mocy, 240 Nm momentu obrotowego i spełnia normy emisji spalin Euro 6d. Kolejnym jest silnik elektryczny dysponujący momentem obrotowym na poziomie 245 Nm. Bateria 44 kWh gwarantuje zasięg na poziomie 285 km. Auto otrzyma ogólnoeuropejską gwarancję na 5 lat lub 160 000 km. W przypadku napędu bateryjnego akumulator będzie chroniony przez 8 lat lub 160 000 km.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Nissan Townstar EV - dane techniczne:

  • Pojemność akumulatora (użyteczna) - 44 kWh
  • Moc maksymalna - 90 kW (122 KM)
  • Maksymalny moment obrotowy - 245 Nm
  • Szacowany zasięg - do 285 km
  • Moc ładowania prądem zmiennym (AC) - 11 kW (standard) lub 22 kW (opcja)
  • Moc ładowania prądem stałym (DC) - 75 kW (CCS)
  • Czas ładowania prądem stałym (DC) - od 0 do 80 proc.: 42 min
  • System chłodzenia akumulatora - tak (w wersji z ładowarką 22 kW, opcja dla wersji 11 kW)

Nissan Townstar: lekki dostawczak i eko-napędy
Manu Lozano
Materiały prasowe Nissan
Nissan Townstar: lekki dostawczak i eko-napędy
Manu Lozano
Materiały prasowe Nissan
Nissan Townstar: lekki dostawczak i eko-napędy
Manu Lozano
Materiały prasowe Nissan
Nissan Townstar: lekki dostawczak i eko-napędy
JAIME DE DIEGO
Materiały prasowe Nissan
Nissan Townstar: lekki dostawczak i eko-napędy
JAIME DE DIEGO
Materiały prasowe Nissan
Nissan Townstar: lekki dostawczak i eko-napędy
Manu Lozano
Materiały prasowe Nissan
Nissan Townstar: lekki dostawczak i eko-napędy
Manu Lozano
Materiały prasowe Nissan
Nissan Townstar: lekki dostawczak i eko-napędy
Manu Lozano
Materiały prasowe Nissan
Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Polacy już wnioskują o dopłaty do aut elektrycznych. Ile można dostać?

Nowy program dopłat do zakupu lub leasingu samochodów elektrycznych ruszył 3 lutego. Na ten moment złożono blisko 400 wniosków. O jakie kwoty można się ubiegać?

Rejestracja samochodu w Polsce przez obcokrajowca

Obcokrajowcy planujący pobyt w Polsce dłuższy niż 6 miesięcy muszą zarejestrować swój pojazd, niezależnie od tego, czy przyjechali z własnym, czy planują kupić nowy. Rejestracja jest konieczna do legalnego poruszania się po drogach oraz świadczenia usług transportowych. Formalności można załatwić w urzędzie zgodnym z miejscem zameldowania, ale co w przypadku braku meldunku? Gdzie szukać pomocy?

System "RedLight": Czy naprawdę poprawia bezpieczeństwo?

System "RedLight", czyli kamery rejestrujące przejazd na czerwonym świetle, budzi wiele kontrowersji wśród kierowców. Czy słusznie? Czy kamery rejestrujące przejazd na czerwonym świetle rzeczywiście zmniejszają liczbę wypadków i poprawiają bezpieczeństwo, czy może są jedynie kolejnym narzędziem do generowania przychodów dla budżetu? Przyjrzyjmy się faktom.

KGP: 96 923 interwencji, 247 wypadków drogowych, 23 ofiary śmiertelne. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 96 923 interwencji. Byli wzywani do 247 wypadków drogowych.

REKLAMA

NaszEauto nie dla wszystkich. Kto nie skorzysta z programu?

Dlaczego program NaszEauto (dawniej „Mój Elektryk 2.0”) mający wspierać elektromobilność w Polsce budzi kontrowersje? Kto, po wprowadzonych w drugiej edycji zmianach, nie ma możliwości skorzystać z dofinasowania?

Jazda pod prąd na S7. 66-latka nie wiedziała, w którym miejscu popełniła błąd

Nietypowe zgłoszenie odebrali policjanci na skrzynkę "Stop agresji drogowej". Na nagraniu, które podesłał kierowca, widać auto jadące drogą ekspresową pod prąd. 66-latka nie zdawała sobie sprawy z tego, że jechała niezgodnie z przepisami.

Odcinkowy pomiar prędkości, system RedLight i fotoradar [Nowe lokalizacje]

Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym poinformowało o uruchomieniu nowego odcinkowego pomiaru prędkości, systemu RedLight w nowej lokalizacji oraz fotoradaru. Gdzie kierowcy nieprzestrzegający przepisów ruchu drogowego mogą liczyć się z mandatami i punktami karnymi?

Branża TSL w 2025 r. - najważniejsze trendy. Transformacja cyfrowa, regionalizacja łańcuchów dostaw, restrukturyzacja

W 2025 r. spodziewane jest ożywienie polskiej gospodarki. Według prognoz PKB wzrośnie do 3,7 proc. wobec 3,1 proc. w 2024 roku. – Aby wykorzystać prognozowane przyspieszenie firmy muszą wziąć pod uwagę trendy, które będą kształtować sektor transportu, spedycji i logistyki w 2025 roku, jednocześnie zmieniając oblicze całej branży – mówi Joanna Porath, właścicielka agencji celnej AC Porath.

REKLAMA

Szajka złodziei samochodów rozbita. Łącznie odzyskano 19 pojazdów

Policjanci z Małopolski zatrzymali dwie osoby, które zajmowały się kradzieżą samochodów w województwach małopolskim, podkarpackim i śląskim. W wyniku ich działań odzyskano 19 pojazdów warte około 2 milionów złotych, a także skradzione części samochodowe.

Paraliż na ulicach miast? Samorządowe pułapki planistyczne

Korki w polskich miastach: infrastruktura niedostosowana do potrzeb, uleganie aktywistom miejskim, likwidacja miejsc parkingowych i zwężanie ulic. Czy buspasy są dobrym rozwiązaniem? Samorządowe pułapki planistyczne.

REKLAMA