REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Nissan Townstar: lekki dostawczak i eko-napędy

Nissan Townstar: lekki dostawczak i eko-napędy
Nissan Townstar: lekki dostawczak i eko-napędy
guillem hernandez
Materiały prasowe Nissan

REKLAMA

REKLAMA

Nissan Townstar – według zapowiedzi firmy – ma zmienić zasady gry. To nowy, lekki dostawczak, który zaoferuje m.in. silniki benzynowe i elektryczne.

Nissan Townstar to nowy i funkcjonalny dostawczak

Nissan Townstar został zaprojektowany na płycie podłogowej CMF-CD. Auto powstało z myślą o małych i średnich przedsiębiorstwach, które poszukują odpowiedniej przestrzeni ładunkowej. Paka ma 3,9 m3 - co daje możliwość przewozu dwóch europalet. Ładowność ma 800 kg. A do tego Townstar umożliwia holowanie ładunku o masie do 1500 kg. Dostępu do przestrzeni załadunkowej chronią drzwi 60:40 otwierane pod kątem 180 stopni lub klasyczna klapa.

REKLAMA

Nissan Townstar

Nissan Townstar

Nissan Townstar: lekki dostawczak i eko-napędy

Materiały prasowe Nissan

Nissan Townstar: nowoczesny, ale zachowawczy

REKLAMA

Wersja pasażerska Nissana Townstar połączy praktyczną przestrzeń dla rodziny z dużym bagażnikiem. Kufer ma liczyć aż 775 litrów. To raz. Dwa i wersja osobowa, i towarowa oznaczają atrakcyjną stylizację. W projekcie uwzględniono charakterystyczne reflektory LED oraz aerodynamiczną osłonę przednią. Design jest zachowawczy, ale nowoczesny. To samo dotyczy kabiny pasażerskiej.

W obliczu zaostrzonych norm emisji, ograniczeń wjazdowych do miast i stale rosnącego zapotrzebowania na dostawy krótkodystansowe, duże i małe firmy muszą znaleźć skuteczne i zrównoważone rozwiązania, aby zachować konkurencyjność i zoptymalizować swoją działalność - powiedziała Emmanuelle Serazin, dyrektorka ds. sprzedaży dla klientów flotowych i samochodów użytkowych w Nissan Europe.

Nissan Townstar

Nissan Townstar

Nissan Townstar: lekki dostawczak i eko-napędy

Materiały prasowe Nissan

Nissan Townstar i 20 systemów bezpieczeństwa

Nissan Townstar to 20 nowych technologii. Dostawczak jest w stanie reagować na boczne podmuchy wiatru czy kołysanie przyczepy. A do tego auto ma inteligentny system hamowania awaryjnego z funkcją wykrywania pieszych i rowerzystów, system wspomagania kierowcy ProPILOT oraz po raz pierwszy wprowadzi system kamer 360 stopni w segmencie kompaktowych samochodów użytkowych.

Nissan Townstar

Nissan Townstar

Nissan Townstar: lekki dostawczak i eko-napędy

Materiały prasowe Nissan

Nissan Townstar: benzyniak i silnik elektryczny

Nissan Townstar będzie konfigurowany z jednym z dwóch układów napędowych. Pierwszym jest benzyniak o pojemności 1.3 litra. Motor ma 130 koni mocy, 240 Nm momentu obrotowego i spełnia normy emisji spalin Euro 6d. Kolejnym jest silnik elektryczny dysponujący momentem obrotowym na poziomie 245 Nm. Bateria 44 kWh gwarantuje zasięg na poziomie 285 km. Auto otrzyma ogólnoeuropejską gwarancję na 5 lat lub 160 000 km. W przypadku napędu bateryjnego akumulator będzie chroniony przez 8 lat lub 160 000 km.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Nissan Townstar EV - dane techniczne:

  • Pojemność akumulatora (użyteczna) - 44 kWh
  • Moc maksymalna - 90 kW (122 KM)
  • Maksymalny moment obrotowy - 245 Nm
  • Szacowany zasięg - do 285 km
  • Moc ładowania prądem zmiennym (AC) - 11 kW (standard) lub 22 kW (opcja)
  • Moc ładowania prądem stałym (DC) - 75 kW (CCS)
  • Czas ładowania prądem stałym (DC) - od 0 do 80 proc.: 42 min
  • System chłodzenia akumulatora - tak (w wersji z ładowarką 22 kW, opcja dla wersji 11 kW)

Nissan Townstar: lekki dostawczak i eko-napędy
Manu Lozano
Materiały prasowe Nissan
Nissan Townstar: lekki dostawczak i eko-napędy
Manu Lozano
Materiały prasowe Nissan
Nissan Townstar: lekki dostawczak i eko-napędy
Manu Lozano
Materiały prasowe Nissan
Nissan Townstar: lekki dostawczak i eko-napędy
JAIME DE DIEGO
Materiały prasowe Nissan
Nissan Townstar: lekki dostawczak i eko-napędy
JAIME DE DIEGO
Materiały prasowe Nissan
Nissan Townstar: lekki dostawczak i eko-napędy
Manu Lozano
Materiały prasowe Nissan
Nissan Townstar: lekki dostawczak i eko-napędy
Manu Lozano
Materiały prasowe Nissan
Nissan Townstar: lekki dostawczak i eko-napędy
Manu Lozano
Materiały prasowe Nissan
Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Pasażerów czeka armagedon. Paraliż taxi w Polsce

W artykule opublikowanym w środę w “Rzeczpospolitej” omówiono problem, który dotknął taksówki w Polsce. Nowe przepisy spowodowały paraliż w tej branży, a pasażerowie muszą uzbroić się w cierpliwość. 

Tyle muszą kosztować elektryki, żeby Polacy przesiedli się z aut spalinowych. Ważna wiadomość dla producentów

Prawie jedna czwarta Polaków rozważa przesiadkę na samochody elektryczne, co stanowi historyczny wynik. Jednak wysokie ceny i brak rozbudowanej infrastruktury ładowania stanowią przeszkodę.

Sensacje w sprzedaży nowych samochodów: Skoda zdetronizowała Toyotę, a nowe auta wciąż tanieją

Maj 2024 roku przyniósł niecodzienne zmiany na polskim rynku motoryzacyjnym. Podczas gdy sprzedaż nowych samochodów osobowych cały czas dynamicznie rośnie, to sprzedaż nowych samochodów dostawczych do 3,5 tony mocno zanurkowała. Cały czas przy tym spadają ceny, a Skoda Octavia przeskoczyła dominującą długo w sprzedaży Toyotę Corollę.

Wybór samochodu. Polacy zwracają uwagę na cenę, koszty eksploatacji i bezpieczeństwo

Niezależnie od wieku i poziomu zarobków, dla Polaków najważniejszym kryterium przy wyborze samochodu jest cena. Warto również zwrócić uwagę na koszty eksploatacji, zwłaszcza w starszych grupach wiekowych. Kobiety bardziej niż mężczyźni cenią sobie bezpieczeństwo - wynika z raportu Santander Consumer Multirent.

REKLAMA

Seniorzy, zwłaszcza mieszkańcy terenów wiejskich, są bardziej skłonni zamienić auta na elektryczne niż pozostałe grupy Polaków

Kolejne badania pokazują jak błędny jest stereotyp emeryta przywiązanego do gotówki przynoszonej przez listonosza czy unikającego korzystania ze smartfonowych aplikacji. Seniorzy w większości są nowocześni i gotowi na daleko idące zmiany technologiczne. Kolejnym tego dowodem jest pozytywny stosunek do elektromobilności.

Chińskie pojazdy elektryczne na celowniku Komisji Europejskiej. "Zagrożenie dla unijnych producentów"

Komisja Europejska podjęła decyzję o nałożeniu tymczasowych ceł na chińskie pojazdy elektryczne z powodu “nieuczciwego subsydiowania” przez chińskie firmy tego sektora. Subsydia te stanowią zagrożenie dla unijnych producentów. KE zwróciła się do władz ChRL w celu osiągnięcia porozumienia w tej kwestii. Jeśli negocjacje z Pekinem nie przyniosą rezultatów, tymczasowe cła wejdą w życie od 4 lipca.

Kierowco, do czwartku duże utrudnienia na autostradzie A1

Na autostradzie A1 pod Łodzią do czwartku 13 czerwca potrwają duże utrudnienia dla kierowców. Będzie wymieniana popękana betonowa płyta nawierzchni, zamknięty jest również prawy pas jezdni. 

Zniknie ponad siedem milionów aut. Sprawdź, kiedy ostatnio robiłeś te badania

W poniedziałek, 10 czerwca, z Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców zostanie wykreślonych ponad siedem milionów aut. To wynika z szacunków Ministerstwa Cyfryzacji. Przede wszystkim chodzi o samochody, które fizycznie już od dawna nie istnieją, ale wciąż są obecne w bazach danych. 

REKLAMA

Od 7,09/l za Pb98, od 6,36/l za Pb95, od 6,38/l za diesla i od 2,69/l za autogaz. Tyle możemy zapłacić za paliwa na stacjach

Eksperci z serwisu e-petrol.pl przewidują spadek cen detalicznych paliw w nadchodzącym tygodniu. Możemy oczekiwać, że benzyna Pb95 będzie kosztować od 6,36 do 6,48 zł/l, a diesel - od 6,38 do 6,49 zł/l. Zauważono, że cena ropy naftowej na giełdzie w Londynie była w tym tygodniu najniższa od lutego.

Ciężar elektryfikacji transportu drogowego właśnie spadł na firmy logistyczne. Poradzą sobie z tym wyzwaniem?

Udział elektrycznych vanów, wykorzystywanych głównie w logistyce miejskiej przekracza zaledwie 1% unijnej floty pojazdów tej klasy. Napędzanych prądem ciężarówek jest jeszcze mniej, bo to wkład na poziomie 0,1%. W Polsce jest znacznie gorzej, na domiar złego, według najnowszych kalkulacji ACEA, aby sprostać celom dekarbonizacji transportu, infrastruktura ładowania w UE powinna być budowana osiem razy szybciej niż obecnie i to tylko w przypadku pojazdów lekkich do 3,5 t. Potrzeba miliardów na inwestycje, a rządowego wsparcia wystarczy na ułamek realnych potrzeb. Logistyka już wie, że transformację musi sfinansować sama, a zagrożeń i problemów wciąż przybywa.  

REKLAMA