REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Nissan Interstar także z dobrym, starym dieslem. Japończycy prezentują nowego vana

Subskrybuj nas na Youtube
Dołącz do ekspertów Dołącz do grona ekspertów
Nissan Interstar diesel, Nissan Interstar-e, nowy Nissan Interstar
Nissan Interstar także z dobrym, starym dieslem. Japończycy prezentują nowego vana
Materiały prasowe Nissan

REKLAMA

REKLAMA

Japończycy prezentują lekki samochód użytkowy nowej generacji. Co wiadomo o Nissanie Interstar? Oferuje dużą ładowność i co kluczowe, nadal będzie oferowany z silnikiem diesla. To może stanowić kluczową informację.

Popularność lekkich samochodów użytkowych w Europie nadal utrzymuje się na wysokim poziomie. Temu ciężko się jednak dziwić. To samochody realizujące tzw. dostawy ostatniej mili, czyli niezwykle ważne ogniwo europejskiego systemu gospodarczego. Teraz w stawce pojawi się nowy gracz. Mowa o nowym Nissanie Interstar – bliźniaku nowego Renault Mastera.

REKLAMA

Nowy Nissan Interstar otrzyma poprawione właściwości transportowe

REKLAMA

Nowy Nissan Interstar został dopracowany pod kątem aerodynamiki. Ta poprawiła się o 20 proc. w stosunku do poprzednika. Jednocześnie inżynierowie pamiętali o przydatności auta. Właśnie dlatego van otrzymał o 40 mm szersze boczne drzwi i o 100 mm dłuższą strefę ładunkową. Ładowność? Ta wynosi 1,6 tony w przypadku napędu elektrycznego i prawie 2 tony przy napędzie spalinowym. Poza tym samochód jest homologowany do ciągnięcia przyczepy o masie dochodzącej do 2500 kg. W ofercie pojawi się zarówno klasyczny dostawczak, jak i różne wersje zabudowy. Klient może w tym przypadku decydować dowolnie.

Nissan Interstar z dieslem będzie miał DMC do 3,5 tony. Wariant napędzany silnikiem elektrycznym zwiększy DMC do 4 ton. To oznacza, że obydwie wersje można będzie prowadzić w całej Europie na podstawie standardowego prawa jazdy kategorii B.

Nissan Interstar diesel, Nissan Interstar-e, nowy Nissan Interstar

Nissan Interstar także z dobrym, starym dieslem. Japończycy prezentują nowego vana

Materiały prasowe Nissan

I elektryk, i diesel. Gama Nissana Interstar

REKLAMA

W dobie dążeń do czystego transportu w Europie kluczowe pytanie dotyczy napędu. Ten może być realizowany zarówno przez silnik elektryczny, jak i klasycznego diesla. To bez wątpienia dobra informacja dla firm zainteresowanych zakupem Nissana Interstar. O ile w przypadku napędu wysokoprężnego Japończycy ograniczają się do detali, o tyle mocno szczegółowo opowiadają o modelu Interstar-e.

Elektryczny van Nissana będzie oferowany z baterią o pojemności 40 i 87 kWh. Większy akumulator ma umożliwić kierowcy pokonanie nawet 460 km. Szybkie ładowanie prądem stałym przez 30 minut wydłuży zasięg Interstara 87 kWh o maksymalnie 252 kilometry lub o około 200 kilometrów w przypadku wersji z akumulatorem o pojemności 40 kWh. Ładowanie prądem przemiennym od 10 do 100 proc. pojemności akumulatora trwa niespełna 4 godziny.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Nissan Interstar diesel, Nissan Interstar-e, nowy Nissan Interstar

Nissan Interstar także z dobrym, starym dieslem. Japończycy prezentują nowego vana

Materiały prasowe Nissan

Kiedy rozpocznie się sprzedaż Nissana Interstar w Polsce?

Na razie Nissan nie zdradza polskiej daty premiery auta. Informacje w tej sprawie mają zostać opublikowane w terminie późniejszym. Wiadomo natomiast, że Interstar będzie oferowany ze standardową gwarancją Nissana obowiązującą przez 5 lat oraz 8‑letnią gwarancją na pojemność akumulatora w wersji Interstar-e, w obu przypadkach z limitem do 160 000 kilometrów.

Nissan Interstar diesel, Nissan Interstar-e, nowy Nissan Interstar

Nissan Interstar także z dobrym, starym dieslem. Japończycy prezentują nowego vana

Materiały prasowe Nissan

Nissan Interstar diesel, Nissan Interstar-e, nowy Nissan Interstar

Nissan Interstar także z dobrym, starym dieslem. Japończycy prezentują nowego vana

Materiały prasowe Nissan

Nissan Interstar diesel, Nissan Interstar-e, nowy Nissan Interstar

Nissan Interstar także z dobrym, starym dieslem. Japończycy prezentują nowego vana

Materiały prasowe Nissan

Nissan Interstar diesel, Nissan Interstar-e, nowy Nissan Interstar

Nissan Interstar także z dobrym, starym dieslem. Japończycy prezentują nowego vana

Materiały prasowe Nissan

Nissan Interstar diesel, Nissan Interstar-e, nowy Nissan Interstar

Nissan Interstar także z dobrym, starym dieslem. Japończycy prezentują nowego vana

Materiały prasowe Nissan

Nissan Interstar diesel, Nissan Interstar-e, nowy Nissan Interstar

Nissan Interstar także z dobrym, starym dieslem. Japończycy prezentują nowego vana

Materiały prasowe Nissan

Nissan Interstar diesel, Nissan Interstar-e, nowy Nissan Interstar

Nissan Interstar także z dobrym, starym dieslem. Japończycy prezentują nowego vana

Materiały prasowe Nissan

Nissan Interstar diesel, Nissan Interstar-e, nowy Nissan Interstar

Nissan Interstar także z dobrym, starym dieslem. Japończycy prezentują nowego vana

Materiały prasowe Nissan

Zapisz się na newsletter
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Dziecko w kasku podczas jazdy e-hulajnogą. Co wiemy o planowanych zmianach?

Rząd przyjął projekt nowelizacji Prawa o ruchu drogowym. Zakłada on m.in. wprowadzenie ustawowego obowiązku noszenia kasku podczas jazdy rowerem czy hulajnogą elektryczną przez dzieci do 16 lat.

Prawo jazdy od 17 lat, obowiązkowe kaski i surowsze kary. Sprawdź, co zmienia się w przepisach drogowych od 2026 r.

2 września 2025 r. Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy – Prawo o ruchu drogowym oraz kilku innych aktów prawnych. Nowe regulacje mają zwiększyć bezpieczeństwo, ograniczyć wypadki z udziałem dzieci i przygotować młodzież do odpowiedzialnego udziału w ruchu drogowym. Zobacz, co się zmieni, kiedy przepisy wejdą w życie i kogo obejmą.

Ważne zmiany w Prawie o ruchu drogowym od 2026 roku. Rząd przyjął projekt nowelizacji

Na posiedzeniu w dniu 2 września 2025 r. Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy - Prawo o ruchu drogowym oraz niektórych innych ustaw, przedłożony przez Ministra Infrastruktury. Projekt ma na celu zwiększenie bezpieczeństwa na drogach. Kierowca, który będzie prowadził pomimo zatrzymania mu prawa jazdy, będzie karany cofnięciem uprawnień do kierowania pojazdem. Ponadto, dzieci do 16. roku życia – m.in. podczas jazdy rowerem czy hulajnogą elektryczną – będą musiały używać kasków. Nowe przepisy zwiększą także mobilność osób młodych – prawo jazdy kategorii B będzie można otrzymać po skończeniu 17 lat (z ograniczeniami).

Ruszyła akcja policji Bezpieczna droga do szkoły. Zero taryfy ulgowej

Już od 1 września 2025 r. policja prowadzi ogólnopolską akcję Bezpieczna droga do szkoły. Tylko w wakacje funkcjonariusze przeprowadzili 15 626 kontroli infrastruktury przy placówkach oświatowych, a teraz ruszają z intensywnymi patrolami. Obowiązuje zero taryfy ulgowej: kontrolowana będzie prędkość, przewożenie dzieci i zachowanie kierowców. To moment, by naprawdę zadbać o bezpieczeństwo naszych dzieci.

REKLAMA

KGP: 115 485 interwencji, 455 wypadków drogowych, 35 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 115 485 interwencji. Byli wzywani do 455 wypadków drogowych.

Nowe limity podatkowe dla samochodów osobowych od 2026 roku

Nowe przepisy premiują niskoemisyjne samochody – czy niższe limity podatkowe dla aut spalinowych i hybryd od 2026 r. zmienią kalkulacje przedsiębiorców w zakresie aut flotowych?

Mandat za opony – za co konkretnie można go otrzymać w 2025 roku i jak wysokie są stawki?

Ogółem wysokość mandatu za wykroczenie drogowe może sięgnąć 5 tys. zł, a jeżeli wykroczeniem zajmie się sąd, to może nałożyć nawet 30 tys. zł mandatu. Szczegółowe przepisy odnoszą się jednak do konkretnych przypadków i interpretowanie ich w kontekście opon jest mylne.

Zmiany w OC od 10 września 2025 r. Jak będą działały nowe przepisy?

10 września 2025 r. wchodzi w życie nowelizacja ustawy o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych. Dzięki nowym przepisom nabywca używanego pojazdu będzie mógł wypowiedzieć umowę OC komunikacyjnego ze wskazaniem daty jej rozwiązania.

REKLAMA

Chińskie samochody w Polsce 2025 – które marki zdominowały rynek?

Jeszcze dwa lata temu chińskie samochody były w Polsce egzotyczną ciekawostką W 2023 sprzedano ich zaledwie 168 sztuk. Dziś mają już ponad 16 tysięcy rejestracji tylko w pierwszej połowie roku i zdobyły 5 proc. rynku. MG, Omoda i Jaecoo nie tylko depczą po piętach uznanym markom, ale w wielu salonach skutecznie je wypierają. Dzięki niskim cenom, dobremu wyposażeniu i wsparciu z programu „NaszEauto” ta ekspansja dopiero się rozpędza i wszystko wskazuje na to, że nie zwolni.

Warto odwołać się od kary w transporcie międzynarodowym

Przewoźnicy najczęściej otrzymują kary za naruszenia przepisów dotyczące dokumentacji celnej, Pakietu Mobilności, zasad kabotażu, braku wymaganych zezwoleń czy przewozu nielegalnych imigrantów. W przypadku nałożenia kary warto się odwołać.

REKLAMA