Opel GT to jeden z najciekawszych modeli w historii firmy. Pierwszy GT zadebiutował w 1968 r. Druga odsłona modelu GT została pokazana światu w 2006 r., a oficjalna produkcja rozpoczęła się rok później.
Najnowszego GT napędza benzynowy, turbodoładowany silnik o pojemności 2 l, rozwijający moc 260 KM. Auto przyspiesza od 0 do 100 km/h w 5,7 s, a napęd przekazywany jest na tylną oś.
Malkontenci po pierwszych jazdach prezentowanym na zdjęciach modelem narzekali na niską jakość wykończenia, praktycznie brak schowków oraz zaskakującą nawet jak na rasowego roadstera ciasnotę wnętrza. Nie zmienia to faktu, że Opel GT to jeden z najtańszych fun carów na rynku. A prowadzenie tego samochodu to prawdziwa frajda!
Prostota pojazdu zwanego zbiorczo "dune buggy" jest wręcz uderzająca: rama, silnik, zawieszenie, koła, fotel i kierownica- i to wszystko. Mimo to, mnogość konstrukcji i rozwiązań jest tak ogromna, że trudno jest znaleźć dwa takie same egzemplarze pojazdu tego typu.