Specjalny program polskiego oddziału Mitsubishi Motors
REKLAMA
REKLAMA
Do programu mogą przystąpić klienci, którzy kupili nowe samochody marki spod znaku trzech diamentów w sieci autoryzowanych placówek Mitsubishi w ciągu ostatnich 3 lat, albo ci, którzy planują taki zakup. Od 5 lat funkcjonuje i jest stale udoskonalany program sprzedaży zbiorowej, dzięki któremu klienci flotowi mają uprawnienia do korzystania ze zniżek przy zakupie samochodów. Nowy projekt jest jego uzupełnieniem.
REKLAMA
SPF zakłada: ujednolicenie stawek dla klientów flotowych za roboczogodzinę w serwisie i wynajem samochodów zastępczych w całej sieci autoryzowanych stacji Mitsubishi Motors, wprowadzenie rabatów na zakup oryginalnych części. Poza tym program zapewnia klientom pierwszeństwo przyjęcia przez serwis oraz wydłużone godziny otwarcia warsztatów.
Zobacz też: Mitsubishi Raider
Nowy system pozwala klientom serwisującym samochody w kilku stacjach w Polsce na komunikowanie i rozliczanie się z jednym, wybranym przez siebie dealerem – opiekunem. Nowa platforma komputerowa Auto Team możliwa współpracę i wzajemne rozliczenia między dealerami.
Ta zaawansowana technicznie cyfrowa platforma komunikacji między centralą firmy a wszystkimi autoryzowanymi placówkami Mitsubishi Motors jest ważnym narzędziem płynnego działania programu.
Dostępne są dwa pakiety:
- dla dużych firm, które serwisują auta w różnych placówkach MMC w całej Polsce, mają zagwarantowany pakiet ogólnopolski z jednolitymi stawkami na terenie całego kraju,
- dla mniejszych firm dostępny jest pakiet regionalny z indywidualnie negocjowanymi opłatami w jednej, wybranej stacji.
Zobacz też: Polska jednym z największych rynków dla Mitsubishi
REKLAMA
„Dzięki kompleksowej ofercie Mitsubishi jest godną polecenia marką flotową a nowy program ma za zadanie przekonać o tym kontrahentów. Uproszczenie procedur i ułatwienia w rozliczeniach pozwolą naszym klientom na znaczne oszczędności, a jednolite stawki ułatwią zaplanowanie budżetów” - tłumaczy Oliwia Bartosiak, specjalistka do spraw sprzedaży w polskiej filii Mitsubishi Motors.
W programie, który ruszył pod koniec sierpnia biorą udział wszystkie autoryzowane stacje obsługi Mitsubishi Motors w Polsce. Obecnie Mitsubishi Motors w Polsce ma z 40 salonów sprzedaży i 44 stacje obsługi.
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.