REKLAMA
Zarejestruj się
REKLAMA
Poprzednika zaprojektował sam Giorgetto Giugiaro. Twórcy Golfa II nie mieli zatem łatwego zadania. Historia pokazuje jednak, że wywiązali się z niego w stu procentach. Bo drugi etap ewolucji był ważnym elementem legendy kompaktowego Volkswagena.
Volkswagen Transporter T3 świętuje swoje urodziny. Konkretnie 45. urodziny. To model, który zastąpił legendarnego Bulliego i równie dużymi literami zapisał się w historii niemieckiej motoryzacji. A ma koncepcję napędu zapożyczoną z... Porsche!
Skoda jest kojarzona z rozsądnymi autami na co dzień. Co jej zatem strzeliło do głowy, że postanowiła stworzyć samochód jeżdżący pod ziemią? Ona budowała takie pojazdy od lat. Niewielu jednak o tym wiedziało. Oto Škoda Varsovia.
Przez długie lata ten model rozpalał motoryzacyjną wyobraźnię Polaków. Był szczytem marzeń. O jakim aucie mowa? Oczywiście o Volkswagenie Golfie. Niemiecki kompakt kończy właśnie 50 lat. Z tej okazji wróćmy na chwilę do roku 1974 i początków auta dla ludu nowej ery.
REKLAMA
Toyota Hilux zadebiutowała na rynku w roku 1968. A więc jak nietrudno policzyć, powoli zbliża się do wieku emerytalnego. Tyle że pick-up ani myśli się zatrzymywać!
Mercedes Pagoda skończył 60 lat. Roadster był kamieniem milowym w historii marki. Dziś stał się naprawdę pożądanym klasykiem.
Z czego buduje się bolidy F1? Materiały komponentów pojazdu są wybierane na podstawie ich właściwości mechanicznych i gęstości. Wyższa inżynieria!
Seat i ciekawostki? Lista jest długa. My wybraliśmy jednak pięć najbardziej interesujących. Oto wydarzenia z 70-letniej historii marki.
REKLAMA
Toyota GR Supra GT4 została przygotowana przez zespół TOYOTA GAZOO Racing. Czym różni się od wariantu drogowego?
Mercedes 280 GE Dakar był napędzany benzyniakiem M110 i pokonał 12 tys. km w ciągu 20 dni. Skutek? G klasa wygrała rajd Paryż-Dakar 1983.
REKLAMA