Sektor Fashion jest jednym z bardziej złożonych rynków. Do tej grupy
zaliczają się w głównej mierze sklepy znajdujące się w galeriach i przy
ulicach handlowych, outlety, a także sklepy internetowe. Główne cechy,
które determinują proces obsługi logistycznej to duże wahania popytu w
ciągu roku, znaczne rozproszenie punktów dostaw oraz konieczność ich
realizowania w ściśle wyznaczonym czasie, narzuconym przez centra
handlowe.
W ostatnim czasie wiele firm z rynku KEP oprócz własnych stron
internetowych, promujących ich działalność, przedstawiających zakres
usług i będących narzędziem komunikacji - zaczęły tworzyć dodatkowe
portale, dedykowane usługom i klientom. Czy to ma służyć podwojeniu siły
przekazu, lepszej widoczności i pozycji w wirtualnej sieci biznesu, a
może zupełnie czemu innemu?
Volkswagen ostatnio mocno inspiruje się działaniami włoskich konstruktorów. Modelem Up! zapuścił się w rejony rynku, w których to zawsze Włosi walczyli o klienta, a koncepcją najnowszego Golfa GTI nawiązuje do pomysłu, który z powodzeniem stosują marketingowcy Abartha. Najnowsze GTI będzie dostępne w dwóch wariantach mocy. Podstawowy będzie rozwijał 220 KM, ale zwolennicy mocniejszych wrażeń będą mogli dokupić pakiet Performance (wzorem abarthowskiego EsseEsse), który m.in. podniesie moc silnika do 230 KM.