REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Ranking samochodów 2021 r., czyli The Best of Test

Ranking samochodów 2021 r., czyli The Best of Test
Ranking samochodów 2021 r., czyli The Best of Test

REKLAMA

REKLAMA

Ranking samochodów 2021 r., czyli The Best of Test. Testy jakich modeli zrobiły na nas największe wrażenie w zeszłym roku?

Audi e-tron GT RS

Audi e-tron GT RS

Audi e-tron GT RS

Audi e-tron GT RS: Batman ma nowe auto. Przetestowałem je i ja!

Nadal nie potrafimy lepiej podsumować tego auta, niż tekstem pojawiającym się w leadzie testu. Audi e-tron GT RS wygląda jak samochód Batmana, jest szybki jak myśliwiec i lubi ciasne zakręty jak francuski pociąg TGV. Trochę sedan, a trochę coupe robi potężne wrażenie. A jak przyspiesza, to aż... oczy bolą. Poza tym e-tron GT RS udowadnia jeszcze jedno. Że samochody elektryczne mają szczególny sens wtedy, gdy są drogie, stają się kaprysem i tak właściwie sensu nie mają.

REKLAMA

Pełen test przeczytasz tutaj: Audi e-tron GT RS: Batman ma nowe auto. Przetestowałem je i ja!

Peugeot 508 SW PSE

Test Peugeot 508 SW PSE

Test Peugeot 508 SW PSE

Test: Peugeot 508 SW PSE, czyli francuskie AMG w akcji

Francuzi potrafią robić ładne auta? Potrafią! I 508 PSE w wersji kombi stanowi najlepszy dowód na to. A jako że auto przeszło kurację u francuskiego AMG, na nadwoziu pojawiają się efektowne dodatki w zielonym kolorze i... seria lotek. Tak, lotek. Peugeot robi piorunujące wrażenie – i to nie tylko na parkingu, ale i w czasie jazdy. Tak, to hybryda. Tu jednak hybrydowość definiuje nowy poziom osiągów i emocji. To ekologiczne i niezwykle fajne.

Pełen test przeczytasz tutaj: Test: Peugeot 508 SW PSE, czyli francuskie AMG w akcji

Dacia Sandero LPG

Nowa Dacia Sandero LPG

Nowa Dacia Sandero LPG

Test: Nowa Dacia Sandero LPG - kciuk w górę czy w dół?

Najwięcej frajdy dają oczywiście mocne, szybkie i drogie samochody. Fajnie mimo wszystko jest wiedzieć, że już za 60 tys. zł można kupić ładnie wyglądającego hatchbacka posiadającego klimatyzację, aluminiowe obręcze, system monitorowania martwego pola, kamerę cofania i... instalację LPG. Sandero jest tanie i tanio jeździ. Słowo tanio nie definiuje jednak całego auta. Bo nowe Sandero jest o lata świetlne lepsze od swojego poprzednika. A przez to nie jest kolejnym, modnym ciuchem z lat 80., który zamiast zostać wyrzucony do śmietnika, trafił na wyprzedaż jednego z marketów. To auto, które jest tanie, ale fajne. I nie trzeba się go wstydzić.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Pełen test przeczytasz tutaj: Test: Nowa Dacia Sandero LPG - kciuk w górę czy w dół?

Toyota Land Cruiser

Toyota Land Cruiser

Toyota Land Cruiser

Toyota Land Cruiser

Przytłaczający – to słowo idealnie pasuje do Land Cruisera. Toyota nie jest jednak przytłaczająco nudna czy wolna. Ona przytłacza rozmiarami. To pierwszy samochód, w którym podczas postoju na światłach mogłem zajrzeć do stojącego obok pojazdu... przez szyberdach. Tak wielki jest Land Cruiser. Poza tym japońska terenówka (nie SUV!) ma coś jeszcze. Wyraźnie czuć w nim sznyt w stylu old fashion. A do tego mimo iż świetnie radzi sobie w terenie, jest luksusowy i komfortowy.

Pełen test przeczytasz tutaj: Test: Toyota Land Cruiser - w starym stylu, ale nadal urzeka!

Fiat 500 Hybrid

Fiat 500 Hybrid

Fiat 500 Hybrid

Fiat 500 Hybrid: lata mijają, a zmarszczek nie widać!

Fiat 500 drugiej generacji został zaprezentowany w roku 2007. I choć do roku 2021 od momentu premiery minęło czternaście długich lat, auta do testu wcale nie odbieraliśmy z... muzeum. Szczególnie że do redakcji trafił egzemplarz z nową hybrydą. Oczywiście nie był wcale taki hybrydowy, ale za to miał... taką ilość uroku, którą spokojnie dałoby się obdzielić cały plac wypełniony nowymi S-klasami. Uważajcie na Pięćsetkę. To złodziej – złodziej serc!

Pełen test przeczytasz tutaj: Fiat 500 Hybrid: lata mijają, a zmarszczek nie widać!

Volkswagen ID.3

Volkswagen ID.3 test

Volkswagen ID.3 test

Volkswagen ID.3: test elektryka dla ludu w wersji 1ST

Najpierw był Garbus, potem Golf, a teraz będzie ID.3. I choć to pierwszy elektryk z nowej serii, w nazwie pojawia się liczba 3. Dziwne, prawda? Całe szczęście samochód ma inne zalety. Jest wybitnie przestronny, ma naprawdę mocny silnik, a do tego... tylny napęd. Nie, nie twierdzę że ID.3 jest wolny od wad. Popatrzcie jednak na turkusowe nadwozie i cudowne felgi. Robiły wrażenie nie tylko na nas, ale i przechodniach. Czy ID.3 powtórzy sukces Golfa i Garbusa? Tego nie wiem. Wiem natomiast, że to samochód, który bez wątpienia zasłużył w tym roku na tą listę.

Pełen test przeczytasz tutaj: Volkswagen ID.3: test elektryka dla ludu w wersji 1ST

Nissan Qashqai

Nissan Qashqai 2021

Nissan Qashqai 2021

Nissan Qashqai 2021: test japońskiej nowości z wynikiem...

Japończycy wprowadzili w roku 2021 na rynek trzecią generację Qashqaia. I choć podczas prezentacji mówili o przemianie, my spokojnie i bez górnolotnych sloganów zapowiedzielibyśmy to auto słowem rewolucja. Choć nowy Nissan ma rozmiary nadwozia podobne do poprzedniego, w środku na nowo definiuje przestrzeń. Jest wprost ogromny! Na tyle ogromny, że kilkukrotnie sprawdzałem czy Japończycy nie pomylili się w kwestii wymiarów karoserii. A do tego nowy Qashqai jest świetnie wykonany, pięknie wygląda i dobrze się prowadzi. Kawał dobrej roboty!

Pełen test przeczytasz tutaj: Nissan Qashqai 2021: test japońskiej nowości z wynikiem...

Renault Arkana

Test Renault Arkana

Test Renault Arkana

Test: Renault Arkana 1.3 TCe 140 KM EDC - coupe na szczudłach

Renault od lat najbardziej swobodnie czuło się w segmencie pojazdów miejskich. Dlatego nieco zdziwił mnie pomysł na SUV-a coupe. Prawda jest jednak taka, że tym modelem Francuzi... odkryli całkowicie nowy segment pojazdów. I to się im opłaciło. Zainteresowanie autem w Europie jest potężne. Oczywiście Arkana ma pewne niedostatki chociażby na polu jakości. Mimo wszystko wygląda nieźle i ma niezłą cenę. Ja daję jej zatem plusa – ogromnego nawet plusa.

Pełen test przeczytasz tutaj: Test: Renault Arkana 1.3 TCe 140 KM EDC - coupe na szczudłach

Cupra Ateca

Cupra Ateca

Cupra Ateca

Cupra Ateca [TEST]: w 4,9 sek. do setki w... rodzinnym SUV-ie

Przy pierwszym kontakcie Cupra nie powaliła mnie na kolana. Ma złote wstawki na felgach, które wyglądają trochę tandetnie, a do tego... niebieską skórę na fotelach. Skórę, która za sprawą koloru i błyszczącej faktury chyba nie wymaga żadnego komentarza... Magia tego modelu zaczyna się w momencie, w którym odpalicie silnik. Podczas jazdy w trybie sport Cupra przyspiesza jak szalona, a do tego głośno powarkuje i strzela z wydechów. Auto osiąga pierwszą setkę w 4,9 sekundy i prowadzi się jak hot-hatch. A dla przypomnienia tylko dodam, że to nadal rodzinny SUV, który zabierze na pokład 5 osób i aż 485 litrów bagażu!

Pełen test przeczytasz tutaj: Cupra Ateca [TEST]: w 4,9 sek. do setki w... rodzinnym SUV-ie

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code

    © Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

    Moto
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Test: Nissan X-Trail 1.5 VC-T MHEV. To niby tylko zwykły, benzynowy X-Trail. Jednak zwykły nie jest

    To miał być zwykły X-Trail, ale mimo wszystko taki zwykły nie jest. Bo standardowy benzyniak moim zdaniem stanowi soczewkę. Soczewkę, która uwydatnia tylko zalety tego SUV-a. Przy tym teście warto jednak zadać pewne pytanie. Czy rodzinny Nissan nie jest trochę zbyt drogi?

    Przypomnij sobie o tym pokrętle. Na zapominalskich już czeka patrol i mandat

    Motoryzacja XXI wieku oznacza elektroniczną wygodę. Bo np. samochód automatycznie włącza światła. Tyle że automat nie zawsze działa prawidłowo. Kierowca powinien kontrolować jego zachowania. W przeciwnym razie to on dostanie mandat.

    392 zł zamiast dotychczasowych 98 zł? Kierowców może czekać bolesna podwyżka

    Po raz kolejny wraca temat podwyżek cen przeglądów technicznych w Polsce. Tym razem interweniują senatorowie. Ile mógłby kosztować przegląd w 2024 r.? 392 zł zamiast 98 zł w przypadku osobówki i 644 zł zamiast 161 zł w przypadku osobówki z LPG.

    Pogoda się poprawiła? A więc... nie myj samochodu. Przynajmniej nie w pełnym słońcu

    Słoneczna pogoda to idealny moment na mycie samochodu? Właśnie, że nie. Rozgrzany lakier "nie przepada" za polewaniem zimną wodą. A to dopiero początek długiej listy problemów. O czym jeszcze musi pamiętać kierowca?

    REKLAMA

    Transport do Wielkiej Brytanii stał się ogromnym wyzwaniem. Po brexicie pojawił się szereg nowych procedur

    Wyjście Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej sprawiło, że branża transportowa działająca na tej trasie stanęła przed nowymi wyzwaniami. A procedury celne oraz wzmożenie kontroli granicznych to dopiero początek listy.

    W Polsce będą prześwietlać... drogi. GDDKiA chce sprawdzać stan nawierzchni i koleiny profilografami laserowymi

    Pod koniec kwietnia na polskich drogach pojawią się dziwnie wyglądające vany. Te nie będą jednak kolejną formą pułapki założonej na kierowców popełniających wykroczenia. One będą sprawdzać stan nawierzchni po zimie. A właściwie to badać sposób prowadzenia takich kontroli.

    Kara za radio w samochodzie? Rekordzista zapłacił w tym roku 187 tys. zł. To nie żart!

    187 tys. zł. Dokładnie tyle wynosi rekordowa kara za brak abonamentu RTV, która właśnie została ściągnięta w Polsce. Na kierowców padł zatem blady strach. Tylko czy taka kwota jest w ogóle możliwa w przypadku samochodu? Niestety po części tak...

    Opel Frontera 2024. To będzie crossover, a nie SUV. Niemiecka legenda schodzi o segment niżej

    Po 20. latach na rynek powróci Opel Frontera. Nowy model nie powróci jednak do segmentu D. "Spadnie" do klasy pojazdów o oczko niższej. Czy to oznacza degradację modelu? Zdaniem Niemców daje raczej nowe możliwości.

    REKLAMA

    Droższe OC za punkty karne. Ubezpieczyciele coraz chętniej pytają o wykroczenia kierowców

    W 2023 r. ubezpieczyciele podczas kalkulowania składek OC aż 283 mln razy pytali UFG o wykroczenia i uprawnienia kierowców. To oznacza, że hasło droższe OC za punkty karne wcale nie jest hasłem pustym. Zachowania kierowców już dziś mają wpływ na wysokość składki.

    Podmienił tablice rejestracyjne w aucie. Wpadł na przekroczeniu prędkości. Teraz grozi mu więzienie i 8,5 tys. zł kary za brak OC

    50-latek podmienił tablice rejestracyjne w aucie. Chciał bowiem "przyprowadzić Opla od mechanika po wykonanej naprawie". Teraz jego sprawa trafi do sądu. Nowe przepisy sprawiają, że grozi mu do 5 lat więzienia. A to jeszcze nie koniec kar dla kierowcy.

    REKLAMA