Volkswagen ostatnio mocno inspiruje się działaniami włoskich konstruktorów. Modelem Up! zapuścił się w rejony rynku, w których to zawsze Włosi walczyli o klienta, a koncepcją najnowszego Golfa GTI nawiązuje do pomysłu, który z powodzeniem stosują marketingowcy Abartha. Najnowsze GTI będzie dostępne w dwóch wariantach mocy. Podstawowy będzie rozwijał 220 KM, ale zwolennicy mocniejszych wrażeń będą mogli dokupić pakiet Performance (wzorem abarthowskiego EsseEsse), który m.in. podniesie moc silnika do 230 KM.
Firma TomTom zawarła partnerstwo z producentem aut BMW, na mocy którego zamontuje swoje urządzenia nawigacyjne GO LIVE w samochodach BMW serii 1, serii 3, X1 oraz X3. Dealerzy BMW w Europie mogą już teraz instalować urządzenia TomTom zaprojektowane tak, aby automatycznie łączyły się z istniejącymi samochodowymi systemami rozrywkowymi BMW. Usługi TomTom LIVE obejmują m.in. TomTom HD Traffic, źródło bieżących informacji o ruchu drogowym.