REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Certyfikowane naprawy blacharskie u Mercedesa

naprawa Mercedes-Benz mechanik przegląd
naprawa Mercedes-Benz mechanik przegląd
Mercedes-Benz

REKLAMA

REKLAMA

Profesjonalnie wykonana naprawa blacharska daje gwarancję przywrócenia do pełnej sprawności konstrukcji auta. W celu wyeliminowania obaw klientów nabywających auto po naprawie Mercedes-Benz wprowadził certyfikat potwierdzający wysoki poziom naprawy swoich aut.

Mercedes–Benz Polska chcąc wyróżnić pojazdy naprawiane w autoryzowanych serwisach blacharsko–lakierniczych swojej sieci wprowadził Certyfikat Naprawy Blacharsko-Lakierniczej. Dokument ten jest wyznacznikiem przywrócenia pełnej sprawności pojazdu po naprawie i ma wyróżniać naprawione egzemplarze w masie innych oferowanych na rynku wtórnym, zwłaszcza tych z „nieznaną przeszłością”.

REKLAMA

Serwis w Programie Profesjonalizacji

Już 32 lokalizacje w Polsce spełniły wymagania Programu Profesjonalizacji. Oznacza to, że serwisy te są przygotowane do obsługi nowoczesnych materiałów karoseryjnych w oparciu o właściwą technologię i urządzenia zatwierdzone przez producenta oraz spełniły założone restrykcyjne wymagania dotyczące:

• Organizacji serwisu
• Stosowania technologii producenta
• Wyposażenia w dedykowany przez MB sprzęt i systemy wzornikowe
• Dostępu do narzędzi specjalnych i materiałów pomocniczych
• Szkoleń

Zobacz też: Naprawa powypadkowa auta - jakość idzie w parze z bezpieczeństwem

Dalszy ciąg materiału pod wideo

REKLAMA

Wyróżnione serwisy Mercedes-Benz wykorzystują do napraw zaawansowane systemy wzornikowe i specjalistyczny system diagnostyczny, specjalne narzędzia oraz sprzęt o wymaganych przez koncern Daimler AG parametrach. Do swoich napraw stosują wyłącznie oryginalne części Mercedes-Benz. Klienci tych serwisów wraz z kompleksową usługą otrzymują Certyfikat Naprawy Blacharsko-Lakierniczej.

Certyfikat to gwarancja przywrócenia pierwotnego poziomu bezpieczeństwa, niezawodności, estetyki oraz wartości samochodu marki Mercedes-Benz, co stanowi dodatkowy atut w momencie sprzedaży pojazdu.

Jakość naprawy zależy od użytej technologii

Nie każdy kierowca ma świadomość skomplikowanej konstrukcji nadwozia swojego samochodu. Współczesne nadwozia Mercedes-Benz to kompilacja różnych materiałów: stali borowych, aluminium, plastiku i duroplastu. Podczas zdarzenia drogowego konstrukcja ta może ulec naruszeniu, a jej odbudowa wymaga odpowiednich warunków i znajomości technologii przyporządkowanej dla każdego z użytych materiałów. Naprawa blacharska ma także wpływ na właściwe działanie innych systemów bezpieczeństwa np. poduszek powietrznych. Celem każdej naprawy jest przywrócenie pierwotnego stanu i poziomu bezpieczeństwa pojazdu Mercedes – Benz.

Zobacz też: Stan techniczny auta w ogłoszeniu i w rzeczywistości - raport

Ubezpieczyciel a naprawa auta

Naprawa blacharska jest trudna do zweryfikowania, a poprawienie niewłaściwie wykonanej jest skomplikowane, kosztowne i nie jest refundowane przez towarzystwa ubezpieczeniowe.

Źródło: materiały prasowe Mercedes-Benz

certyfikat Mercedes-Benz
Mercedes-Benz
Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Szykują się przeceny na stacjach paliw. Ile zapłacimy za paliwo?

Analitycy z e-petrol.pl przewidują, że przeceny na stacjach paliw w Polsce przyśpieszą w najbliższych dniach. W nadchodzącym tygodniu kierowcy mogą spodziewać się niższych cen zarówno dla benzyny 95, jak i oleju napędowego.

Kiedy można, a kiedy nie można holować auta? I jak zrobić to w zgodzie z przepisami?

Przepisy regulują praktycznie każdy aspekt życia kierowcy. W tym także holowanie. Opisują jak oznaczyć pojazd holowany i holujący oraz do jakich zasad stosować się w czasie jazdy. Wszystkie zebraliśmy w tym materiale.

Zatrzymał się na chwilę i ruszył. On ma pierwszeństwo na drodze czy ty?

Kierowca zatrzymał się, żeby wysadzić pierwszego. Chciał ponownie ruszyć z miejsca, ale inny pojazd zaczął go omijać. Kto tu ma pierwszeństwo w takiej sytuacji? Przepisy pozwalają na jasną interpretację w tym przypadku.

Lewy pas to pas do jazdy szybkiej? Nie, ale i tak nie możesz z niego korzystać

Przepisy są jasne. Królowie lewego pasa popełniają wykroczenie. Ma on bowiem przypisaną konkretną rolę. Warto o tym pamiętać, bo jazda lewym pasem może się okazać drogą przyjemnością drogową.

REKLAMA

Policjant pokazuje jedno, ty robisz drugie. Mandat do 5000 zł i 15 punktów karnych

Kierowca ma obowiązek stosowania się do poleceń wydawanych przez policjanta. I warto o tym pamiętać. Ignorowanie komend może się bowiem skończyć naprawdę surowym mandatem.

Pieszy ma pierwszeństwo na pasach. To pierwszeństwo nie jest jednak bezgraniczne

Nietrudno odnieść wrażenie, że piesi uważają się w Polsce za święte krowy. To jednak poważny błąd myślenia. Bo jest pewien przypadek, w którym pierwszeństwa na pasach nie mają. Warto o nim pamiętać.

Czy na zakazie wyprzedzania można wyprzedzić rowerzystę?

Przy drodze ustawiony jest znak B-25 "zakaz wyprzedzania". Przed pojazdem jedzie jednak rowerzysta. Czy za tą tablicą można wyprzedzić cyklistę? Czy kierujący powinien poczekać do miejsca, w którym zakaz przestaje obowiązywać?

Kierowcy zawodowi. Transportują, ale też napędzają polską gospodarkę

W Europie jest ich kilka milionów. Na co dzień wykonywana przez nich praca bywa niezauważana. To jednak poważny błąd. Bo przemierzają nawet kilkaset tysięcy km rocznie i przewożą nawet 14 mld ton towarów.

REKLAMA

Elektryk w garażu podziemnym? Oto nowe wytyczne ppoż dla takich obiektów

Pożary samochodów elektrycznych są długie. I niestety może do nich dojść także w garażach podziemnych. Co wtedy? Pojawiły się właśnie nowe wytyczne ppoż. Kluczowe jest to, że nowe rekomendacje zostały przygotowane przez naukowców we współpracy ze Strażą Pożarną.

Jeśli przejdziemy na samochody elektryczne, będziemy musieli zwiększyć zatrudnienie w straży pożarnej – straż trzeba wezwać do każdej kolizji

Tak jest przynajmniej teraz, przy obecnej technologii stosowanej w bateriach elektrycznych zasilających napęd. Żaden kierowca ani obecnie nawet serwis techniczny nie oceni właściwie zagrożenia pożaru lub innych niepożądanych skutków nawet drobnej kolizji.

REKLAMA