REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Chiński Qoros 3 najlepszy w testach zderzeniowych Euro NCAP!

Subskrybuj nas na Youtube
Dołącz do ekspertów Dołącz do grona ekspertów
Qoros 3 Euro NCAP
Qoros 3 Euro NCAP
Euro NCAP

REKLAMA

REKLAMA

Chińskie auto, Qoros 3, okazało się najbezpieczniejszym jakie do tej pory przetestowała organizacja Euro NCAP! Zobacz co to za samochód i jak dokładnie wypadł w poszczególnych próbach.

Qoros 3 zmiótł konkurencję!

Wyniki testów zderzeniowych przeprowadzanych przez organizację Euro NCAP były jednym z głównych powodów słabej opinii na temat chińskich aut. Pierwsze modele, które podejmowały próby w tych testach, wypadały tak źle, że trudno się było dziwić Europejczykom, że nie chcą zasiadać za ich kierownicą. Widok kompletnie zmiażdżonego auta, które uderzyło w przeszkodę przy zaledwie 50 km/h budził po prostu strach.

REKLAMA

Zobacz też: Wyniki testów Euro NCAP - ile są warte?

Qoros 3 : wyniki testów zderzeniowych Euro NCAP

Ostatni test przeprowadzony przez Euro NCAP postawił na baczność główne tuzy motoryzacyjnego świata. Qoros 3, samochód opracowany i produkowany przez chińską firmę, osiągnął najlepszy jak do tej pory wynik w testach organizacji Euro NCAP. Już sam fakt, że zdobył maksymalną notę 5. gwiazdek byłby ogromnym zaskoczeniem. Qoros 3 zaszokował jednak ekspertów motoryzacyjnych i dał jasny przekaz innym, utytułowanym producentom samochodów - Chińczycy pędzą naprzód nieprawdopodobnie szybko! Cząstkowe wyniki poszczególnych prób Qorosa 3 okazały się najlepsze spośród wszystkich aut przetestowanych do tej pory przez Euro NCAP.

Qoros 3: poziom bezpieczeństwa

Procentowe wyniki poszczególnych prób kształtują się następująco: bezpieczeństwo dorosłych pasażerów - 95%, bezpieczeństwo przewożonych dzieci - 87%, bezpieczeństwo pieszych przy zderzeniu z autem - 77%, ocena aktywnych/pasywnych systemów bezpieczeństwa - 81%.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Zobacz też: Zaskakujące wyniki testów zderzeniowych IIHS

Qoros 3 : nowy gracz na europejskim rynku samochodowym

Oprócz solidnej konstrukcji nadwozia Qoros 3 może poszczycić się także gamą nowoczesnych silników. Podstawowa jednostka to motor 1.6 o moc y 126 KM. Chińskie auto posiada także silnik wykonany w duchu downsizingu, który z pojemności 1,6 litra dzięki turbosprężarce osiąga moc 156 KM i moment obrotowy równy 210 Nm. Zanim jednak podejmiecie decyzję o zakupie Qorosa 3 warto zaczekać do wyników testów innych organizacji badających bezpieczeństwo aut, takich jak IIHS. Niejednokrotnie okazywało się już, że rezultaty jakie osiągnęło dane auto w obu próbach różnią wyraźnie od siebie. Warto także przyjrzeć się bliżej jakości nowego auta, jego wykonaniu i zachowaniu na drodze.

Qoros 3 Euro NCAP
Euro NCAP
Qoros 3
Quros
Qoros 3
Quros
Qoros 3
Quros
Zapisz się na newsletter
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Branża motoryzacyjna w kryzysie, coraz więcej restrukturyzacji

Branża motoryzacyjna w Polsce i Europie przeżywa poważny kryzys – w 2024 roku zlikwidowano 54 tys. miejsc pracy, najwięcej od czasu pandemii. Według raportu MGBI wzrosła też liczba postępowań restrukturyzacyjnych do 141, co pokazuje, że firmy coraz częściej szukają ratunku poza upadłością.

CANARD uruchomiło dwa nowe fotoradary [mapa fotoradarów, taryfikator mandatów, punkty karne]

Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym uruchomiło w zeszłym tygodniu dwa nowe fotoradary. Gdzie znajdują się nowo uruchomione fotoradary? Jakie są ograniczenia na drogach? Z jakimi konsekwencjami powinni liczyć się kierowcy za przekroczenie prędkości?

Bezpłatna komunikacja zamiast biletów i rowerów miejskich? Czas na odważne decyzje w polskich miastach

Czy naprawdę warto utrzymywać system biletowy, skoro i tak w ponad 68% ( 2025 roku może to być jeszcze więcej) pokrywamy koszty transportu publicznego z budżetów miast? A może pora na poważną debatę o całkowicie bezpłatnej komunikacji miejskiej w Polsce?

KGP: 106 002 interwencji, 389 wypadków drogowych, 27 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 106 002 interwencji. Byli wzywani do 389 wypadków drogowych.

REKLAMA

Ekologiczny samochód może być droższy od normalnego, uważają teraz polscy posiadacze aut. O ile więcej za niego są skłonni zapłacić

Podejście Polaków do tego, czy ich nowe auto będzie miało rozwiązania ekologiczne czy też nie, widoczne jest w gotowości do poniesienia wyższych kosztów w imię bardziej przyjaznych środowisku technologii. Już co trzeci uważa, że samochód ekologiczny może być droższy niż standardowy.

Ekologiczne auto? Ponad połowa Polaków nie dopłaciłaby do niego

Czy ekologiczność samochodu to dla Polaków ważny czynnik i element decyzyjny przy zakupie? Ponad jedna trzecia ankietowanych w badaniu przeprowadzonym przez Santander Consumer Multirent byłaby w stanie dopłacić do takiego pojazdu.

Bezpieczeństwo na opak – dlaczego polskie drogi z pierwszeństwem są sztucznie spowalniane?

Na polskich drogach coraz częściej mamy do czynienia z sytuacją, w której bezpieczeństwo planowane jest wbrew logice inżynierii ruchu drogowego. Droga z pierwszeństwem powinna gwarantować płynność. Czas na rewizję praktyk inżynierii drogowej.

System e-TOLL - co zrobić w przypadku nieuzasadnionego mandatu?

Cyfryzacja w działalności transportowej to duże ułatwienie. Wciąż jednak zdarzają się pomyłki. Zdarzyło Ci się dostać mandat, pomimo uiszczonej opłaty za przejazd autostradą? Sprawdź, co należy zrobić w przypadku niesłusznego mandatu.

REKLAMA

KGP: 110 588 interwencji, 460 wypadków drogowych, 24 ofiary śmiertelne. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 110 588 interwencji. Byli wzywani do 460 wypadków drogowych.

Transport ostatniego etapu – czy elektryczne pojazdy to klucz do efektywności?

Choć to tylko końcowy odcinek drogi, „ostatnia mila” bywa najdroższym elementem całego łańcucha dostaw – potrafi pochłonąć od 40[1] do nawet 53[2] procent jego kosztów. W erze błyskawicznego e-commerce i rosnących oczekiwań klientów dotyczących tempa oraz elastyczności dostaw, wyzwania logistyczne mnożą się. Dodatkowo nowe przepisy o Strefach Czystego Transportu ograniczają możliwość korzystania z pojazdów spalinowych, zmuszając firmy do modernizacji flot i inwestowania w nisko- lub zeroemisyjne rozwiązania. Wszystko to sprawia, że skuteczne zarządzanie dostawami na ostatnim etapie wymaga dziś nie tylko sprawności operacyjnej, ale także innowacyjnego podejścia i zrównoważonych technologii.

REKLAMA