REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Chiński Qoros 3 najlepszy w testach zderzeniowych Euro NCAP!

Qoros 3 Euro NCAP
Qoros 3 Euro NCAP
Euro NCAP

REKLAMA

REKLAMA

Chińskie auto, Qoros 3, okazało się najbezpieczniejszym jakie do tej pory przetestowała organizacja Euro NCAP! Zobacz co to za samochód i jak dokładnie wypadł w poszczególnych próbach.

Qoros 3 zmiótł konkurencję!

Wyniki testów zderzeniowych przeprowadzanych przez organizację Euro NCAP były jednym z głównych powodów słabej opinii na temat chińskich aut. Pierwsze modele, które podejmowały próby w tych testach, wypadały tak źle, że trudno się było dziwić Europejczykom, że nie chcą zasiadać za ich kierownicą. Widok kompletnie zmiażdżonego auta, które uderzyło w przeszkodę przy zaledwie 50 km/h budził po prostu strach.

REKLAMA

Zobacz też: Wyniki testów Euro NCAP - ile są warte?

Qoros 3 : wyniki testów zderzeniowych Euro NCAP

Ostatni test przeprowadzony przez Euro NCAP postawił na baczność główne tuzy motoryzacyjnego świata. Qoros 3, samochód opracowany i produkowany przez chińską firmę, osiągnął najlepszy jak do tej pory wynik w testach organizacji Euro NCAP. Już sam fakt, że zdobył maksymalną notę 5. gwiazdek byłby ogromnym zaskoczeniem. Qoros 3 zaszokował jednak ekspertów motoryzacyjnych i dał jasny przekaz innym, utytułowanym producentom samochodów - Chińczycy pędzą naprzód nieprawdopodobnie szybko! Cząstkowe wyniki poszczególnych prób Qorosa 3 okazały się najlepsze spośród wszystkich aut przetestowanych do tej pory przez Euro NCAP.

Qoros 3: poziom bezpieczeństwa

Procentowe wyniki poszczególnych prób kształtują się następująco: bezpieczeństwo dorosłych pasażerów - 95%, bezpieczeństwo przewożonych dzieci - 87%, bezpieczeństwo pieszych przy zderzeniu z autem - 77%, ocena aktywnych/pasywnych systemów bezpieczeństwa - 81%.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Zobacz też: Zaskakujące wyniki testów zderzeniowych IIHS

Qoros 3 : nowy gracz na europejskim rynku samochodowym

Oprócz solidnej konstrukcji nadwozia Qoros 3 może poszczycić się także gamą nowoczesnych silników. Podstawowa jednostka to motor 1.6 o moc y 126 KM. Chińskie auto posiada także silnik wykonany w duchu downsizingu, który z pojemności 1,6 litra dzięki turbosprężarce osiąga moc 156 KM i moment obrotowy równy 210 Nm. Zanim jednak podejmiecie decyzję o zakupie Qorosa 3 warto zaczekać do wyników testów innych organizacji badających bezpieczeństwo aut, takich jak IIHS. Niejednokrotnie okazywało się już, że rezultaty jakie osiągnęło dane auto w obu próbach różnią wyraźnie od siebie. Warto także przyjrzeć się bliżej jakości nowego auta, jego wykonaniu i zachowaniu na drodze.

Qoros 3 Euro NCAP
Euro NCAP
Qoros 3
Quros
Qoros 3
Quros
Qoros 3
Quros
Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Szykują się przeceny na stacjach paliw. Ile zapłacimy za paliwo?

Analitycy z e-petrol.pl przewidują, że przeceny na stacjach paliw w Polsce przyśpieszą w najbliższych dniach. W nadchodzącym tygodniu kierowcy mogą spodziewać się niższych cen zarówno dla benzyny 95, jak i oleju napędowego.

Kiedy można, a kiedy nie można holować auta? I jak zrobić to w zgodzie z przepisami?

Przepisy regulują praktycznie każdy aspekt życia kierowcy. W tym także holowanie. Opisują jak oznaczyć pojazd holowany i holujący oraz do jakich zasad stosować się w czasie jazdy. Wszystkie zebraliśmy w tym materiale.

Zatrzymał się na chwilę i ruszył. On ma pierwszeństwo na drodze czy ty?

Kierowca zatrzymał się, żeby wysadzić pierwszego. Chciał ponownie ruszyć z miejsca, ale inny pojazd zaczął go omijać. Kto tu ma pierwszeństwo w takiej sytuacji? Przepisy pozwalają na jasną interpretację w tym przypadku.

Lewy pas to pas do jazdy szybkiej? Nie, ale i tak nie możesz z niego korzystać

Przepisy są jasne. Królowie lewego pasa popełniają wykroczenie. Ma on bowiem przypisaną konkretną rolę. Warto o tym pamiętać, bo jazda lewym pasem może się okazać drogą przyjemnością drogową.

REKLAMA

Policjant pokazuje jedno, ty robisz drugie. Mandat do 5000 zł i 15 punktów karnych

Kierowca ma obowiązek stosowania się do poleceń wydawanych przez policjanta. I warto o tym pamiętać. Ignorowanie komend może się bowiem skończyć naprawdę surowym mandatem.

Pieszy ma pierwszeństwo na pasach. To pierwszeństwo nie jest jednak bezgraniczne

Nietrudno odnieść wrażenie, że piesi uważają się w Polsce za święte krowy. To jednak poważny błąd myślenia. Bo jest pewien przypadek, w którym pierwszeństwa na pasach nie mają. Warto o nim pamiętać.

Czy na zakazie wyprzedzania można wyprzedzić rowerzystę?

Przy drodze ustawiony jest znak B-25 "zakaz wyprzedzania". Przed pojazdem jedzie jednak rowerzysta. Czy za tą tablicą można wyprzedzić cyklistę? Czy kierujący powinien poczekać do miejsca, w którym zakaz przestaje obowiązywać?

Kierowcy zawodowi. Transportują, ale też napędzają polską gospodarkę

W Europie jest ich kilka milionów. Na co dzień wykonywana przez nich praca bywa niezauważana. To jednak poważny błąd. Bo przemierzają nawet kilkaset tysięcy km rocznie i przewożą nawet 14 mld ton towarów.

REKLAMA

Elektryk w garażu podziemnym? Oto nowe wytyczne ppoż dla takich obiektów

Pożary samochodów elektrycznych są długie. I niestety może do nich dojść także w garażach podziemnych. Co wtedy? Pojawiły się właśnie nowe wytyczne ppoż. Kluczowe jest to, że nowe rekomendacje zostały przygotowane przez naukowców we współpracy ze Strażą Pożarną.

Jeśli przejdziemy na samochody elektryczne, będziemy musieli zwiększyć zatrudnienie w straży pożarnej – straż trzeba wezwać do każdej kolizji

Tak jest przynajmniej teraz, przy obecnej technologii stosowanej w bateriach elektrycznych zasilających napęd. Żaden kierowca ani obecnie nawet serwis techniczny nie oceni właściwie zagrożenia pożaru lub innych niepożądanych skutków nawet drobnej kolizji.

REKLAMA