REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

SLS AMG GT Final Edition - koniec serii SLS

Mercedes-Benz SLS AMG Final Edition dysponuje mocą 591 KM i zmodyfikowanym pakietem aerodynamicznym.
Mercedes-Benz SLS AMG Final Edition dysponuje mocą 591 KM i zmodyfikowanym pakietem aerodynamicznym.
Mercedes-Benz

REKLAMA

REKLAMA

Mercedes-Benz przygotował specjalną, limitowaną wersję modelu SLS AMG GT - Final Edition. To ostatnia szansa na zakup tego auta.

SLS AMG GT Final Edition kończy fascynujący rozdział w historii Mercedes-AMG. Ograniczona do 350 sztuk edycja specjalna odzwierciedla niespotykany sukces i unikalny charakter pierwszego auta w pełni zbudowanego przez inżynierów z Affalterbach. Dla klientów to ostatnia szansa na zakup SLS-a.

REKLAMA

SLS AMG GT Final Edition: wygląd

SLS był pierwszym modelem zaprojektowanym w całości przez zespół AMG. Pod maską standardowej wersji pracował silnik 6,2 l i mocy 571 KM. Odmiana GT miała moc podniesioną do 591 KM. Wersja Final Edition wyróżnia się za sprawą maski silnika z centralnym wlotem powietrza i pokryciem wzorowanym na elementach z włókna węglowego. Z włókna węglowego wykonano przedni spojler oraz tylne skrzydło, nawiązujące do wersji Black Series. Jeśli klient zechce auto można będzie pokryć matowym lakierem w kolorze grafitu, który dostępny był w SLS AMG GT3 "45th ANNIVERSARY". Zarówno pokrywa silnika, przedni spojler oraz tylne skrzydło - mają na celu ograniczyć unoszenie pojazdu w obrębie obu osi przy szybkie jeździe. Wlot na masce odpowiada nie tylko za odprowadzenie nadmiaru ciepła z komory silnikowej, ale również za zwiększenie docisku przedniej osi i ograniczenie współczynnika oporu powietrza.

Zobacz też: Mercedes SLS AMG GT: piekielnie szybki

SLS AMG GT Final Edition: silnik i osiągi

Jednostka napędowa SLS-a GT Final Edition z pojemności 6,2 litra generuje moc 435 kW (591 KM) przy 6800 obr./min i 650 Nm maksymalnego momentu obrotowego przy 4750 obr./min. SLS AMG GT Final Edition przyspiesza od 0 do 100 km/h w ciągu 3,7 s, a 200 km/h osiąga w czasie 11,2 s. Prędkość maksymalna została elektronicznie ograniczona do 320 km/h. Moc przenoszona jest na na potężne opony Dunlop Sport Maxx Race (265/35 R 19 przód i 295/30 R 20 tył), za pośrednictwem 7-biegowej przekładni AMG SPEEDSHIFT DCT z czterema trybami jazdy oraz funkcjami RACE START i podwójnego wysprzęglenia.

SLS AMG GT Final Edition: wnętrze

Wnętrze limitowanej wersji Mercedesa SLS-a GT Final Edition zostało wyróżnione za sprawą skórzanej tapicerki designo z diamentowymi przeszyciami w centralnej części foteli i na boczkach drzwi, elementów wykończonych włóknem węglowym oraz konsolą centralną wyposażoną w tabliczkę "AMG FINAL EDITION" z numerem danego egzemplarza. Cechą charakterystyczną podkręślającą sportowy charakter auta jest pas Alcantary wszyty ręcznie w skórzane obicie deski rozdzielczej. Ten sam materiał pokrywa również kierownicę AMG Performance zdobioną srebrnym pasem na godzinie 12 i lśniącymi wstawkami z litego metalu, nawiązującymi do oprawy otworów wentylacyjnych.

Zobacz też: Elektryczny Mercedes SLS

SLS AMG GT Final Edition: ceny

Cena Mercedesa SLS-a w limitowanej odmianie Final Edition nie jest mała. Nikogo to jednak nie dziwi, wszak to auto należące do światowej elity. Na rynku niemieckim jego ceny kształtują się następująco:

• SLS AMG GT Coupé Final Edition   225 505 euro

• SLS AMG GT Roadster Final Edition   233 835 euro

Na rynku auto pojawi się w marcu 2014 roku.

Mercedes-Benz SLS AMG Final Edition
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz SLS AMG Final Edition
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz SLS AMG Final Edition
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz SLS AMG Final Edition
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz SLS AMG Final Edition
Mercedes-Benz
Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR
Czy ten artykuł był przydatny?
tak
nie
Dziękujemy za powiadomienie - zapraszamy do subskrybcji naszego newslettera
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania w tym artykule, powiedz jak możemy to poprawić.
UWAGA: Ten formularz nie służy wysyłaniu zgłoszeń . Wykorzystamy go aby poprawić artykuł.
Jeśli masz dodatkowe pytania prosimy o kontakt

REKLAMA

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code

    © Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

    Moto
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Jaki będzie 2024 rok w branży TSL?

    Sektor TSL przechodzi przez istotne zmiany, które odzwierciedlają ewolucję całej branży. Nowe regulacje oraz kierunki rozwoju, wprowadzone w 2023 roku, jeszcze mocniej uwydatniły dynamiczny charakter branży. Jakie wyzwania i szanse z perspektywy prawa przyniesie ze sobą rok 2024? 

    Nowa benzyna E10 od stycznia 2024 r. MKiŚ: Nie wlewaj do baku jeżeli masz stary silnik, bo uszkodzisz układ paliwowy!

    Nowa benzyna 95-oktanowa z zawartością do 10% biokomponentów (E10) zacznie być sprzedawana na stacjach benzynowych w Polsce już od 1 stycznia 2024 r. - poinformowało Ministerstwo Klimatu i Środowiska (MKiŚ). Benzyna E10 zastąpi benzynę E5 o liczbie oktanowej 95. Ale uwaga, nie każdy silnik może pracować na nowej benzynie. W dokumentach pojazdu lub na klapie wlewu paliwa w samochodzie powinno znajdować się charakterystyczne oznaczenie E10 – potwierdzające dostosowanie samochodu do nowego paliwa. Właściciele starszych pojazdów powinni sprawdzić, czy ich pojazdy są dostosowane do tankowania nowego paliwa. Służy do tego wyszukiwarka przygotowana przez MKiŚ.

    Wyższe opłaty za autostrady w Niemczech dla ciężarówek. Skok cen sięga nawet 86 proc.!

    Opłaty za autostrady w Niemczech dla ciężarówek wzrosły nawet o 86 proc. To poważny problem dla firm z branży transportowej. I nie tylko Polskich, ale także pochodzących z innych krajów europejskich.

    Mosiężna skrobaczka do szyb. Fiński wynalazek rzeczywiście nie rysuje szyb?

    Mosiężna skrobaczka do szyb to hit ostatnich lat w Polsce. Powód? Ponoć nie ma możliwości, aby porysowała szybę w samochodzie. Ile jest w tym prawdy? I czym tak właściwie jest fińska skrobaczka? Sprawdziłem to.

    REKLAMA

    Samochody autonomiczne. Kiedy pojawią się na drogach? Częściowo są już dziś

    W XXI wieku przemysł motoryzacyjny ewoluuje szybciej niż kiedykolwiek. Zmiany te napędzają wymogi prawne, wyścigi producentów, ale też wymogi klientów. A to prowadzi do jednego wniosku. Innowacje stopniowo wprowadzają wizję aut autonomicznych do naszego codziennego życia.

    Typy ładowarek samochodowych. Moc ważniejsza od liczby punktów! Przynajmniej dla ciężarówek

    Elektryfikacja oznacza konieczność rozbudowy sieci stacji ładowania. Dziś jednak coraz jaśniejsze staje się to, że do tej pory Europa szła w złym kierunku. Bo na mapie nie liczy się wcale ilość punktów, a oferowania przez nie moc.

    Kto musi odśnieżać drogi? Czasami to obowiązek... kierowcy. Inaczej zapłaci odszkodowanie

    Kierowcy też muszą odśnieżać drogi. Co prawda nie publiczne, ale mimo wszystko obowiązek taki mają. I warto o nim pamiętać. Zwłaszcza że w razie jego zaniedbania, mandat dochodzący do 1500 zł to naprawdę najmniejszy z problemów.

    Powołanie samochodu do wojska w 2024 r. Temat powraca. Jest nowe rozporządzenie

    Temat powołania samochodu do wojska powraca. A wszystko za sprawą rozporządzenia ministra o groźnie brzmiącej nazwie. To mówi o rodzajach rzeczy ruchomych podlegających ewidencji dotyczącej świadczeń na rzecz obrony. Co to oznacza dla kierowców?

    REKLAMA

    Kara za brak przeglądu. Mandaty czy zatrzymanie dowodu rejestracyjnego?

    Samochód oznacza wygodę. To jednak też obowiązek. I kierowca musi pamiętać nie tylko o polisie OC, ale także ważnym przeglądzie technicznym. Jaka jest kara za brak przeglądu w samochodzie?

    Jakie diesle wjadą do strefy czystego transportu? Te silniki oznaczają spokój na lata

    Nie wszystkie diesle nie będą mogły wjechać do stref czystego transportu. Są takie, których właściciele nie muszą się obawiać zakazu wjazdu do SCT przez długie lata! Co jednak z cenami diesli?

    REKLAMA