REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

BMW serii 2: dane techniczne i osiągi

Subskrybuj nas na Youtube
Dołącz do ekspertów Dołącz do grona ekspertów
BMW serii 2
BMW serii 2
BMW

REKLAMA

REKLAMA

BMW serii 2 to nowe, kompaktowe Coupe bawarskiego producenta. Zobacz jakie osiągi posiadają wszystkie wersje tego nowego modelu.

Nowe BMW serii 2 to kompaktowe Coupe pozycjonowane w segmencie aut Premium. Wyróżnia się tylnym napędem, równym rozkładem mas pomiędzy osiami oraz wzdłużnie montowanymi silnikami. O tym, że auto ma sportowe korzenie mają przypominać także bardzo mocne silniki. Najsłabszy, wysokoprężny motor, pozwala na sprint od 0 do 100 km/h czasie 8,9 sekundy! Podstawowy silnik benzynowy skraca ten czas do zaledwie 7,0 sekund. Obie jednostki pozwalają także wyraźnie przekroczyć barierę 200 km/h.

REKLAMA

BMW serii 2: dane techniczne i osiągi

BMW M235i Coupe: 6-cylindrowy, rzędowy silnik benzynowy zasilany w technologii M Performance TwinPower Turbo (dwuślimakowe turbosprężarki, bezpośredni wtrysk benzyny High Precision Direct Injection, system zmiennych faz rozrządowych Double-Vanos i elektronicznego sterowania wzniosu zaworowego VALVETRONIC).
Pojemność skokowa: 2979 cm3, moc maksymalna: 240 kW/326 KM przy 5800-6000 obr./min, maks. moment obrotowy: 450 Nm przy 1300-4500 obr./min.
Przyspieszenie 0-100 km/h: 5,0 s (z automatyczną skrzynią biegów: 4,8 s).
Prędkość maksymalna: 250 km/h.
Średnie zużycie paliwa*: 8,1 l/100 km (aut.: 7,6 l/100 km).
Emisja CO2*: 189 g/km (aut.: 176 g/km), norma oczyszczania spalin: Euro 6.

Zobacz też: Nowe BMW serii 2: opis modelu

Dalszy ciąg materiału pod wideo

BMW 220i Coupe: 4-cylindrowy, rzędowy silnik benzynowy zasilany w technologii TwinPower Turbo (dwuślimakowe turbosprężarki, bezpośredni wtrysk benzyny High Precision Direct Injection, system zmiennych faz rozrządowych Double-Vanos i elektronicznego sterowania wzniosu zaworowego VALVETRONIC).
Pojemność skokowa: 1997 cm3, moc maksymalna: 135 kW/184 KM przy 5000-6250 obr./min, maks. moment obrotowy: 270 Nm przy 1250-4500 obr./min.
Przyspieszenie 0-100 km/h: 7,0 s (z automatyczną skrzynią biegów: 7,0 s).
Prędkość maksymalna: 235 km/h (aut.: 230 km/h).
Średnie zużycie paliwa*: 6,1-6,3 l/100 km (aut.: 5,7-6,0 l/100 km).
Emisja CO2*: 142-148 g/km (aut.: 134-139* g/km), norma oczyszczania spalin: Euro 6.

Zobacz też: TwinPower Turbo, a Twin-Turbo - różnice

BMW 225d Coupe: 4-cylindrowy, rzędowy silnik wysokoprężny zasilany w technologii BMW TwinPower Turbo (dwie turbosprężarki, zasilanie dwustopniowe, bezpośredni wtrysk common rail z piezowtryskiwaczami, maks. ciśnienie wtrysku: 2000 barów).
Pojemność skokowa: 1995 cm3, moc maksymalna: 160 kW/218 KM przy 4400 obr./min, maks. moment obrotowy: 450 Nm przy 1500-2500 obr./min.
Przyspieszenie 0-100 km/h: 6,3 s (tylko z automatyczną skrzynią biegów).
Prędkość maksymalna: 242 km/h.
Średnie zużycie paliwa*: 4,7 l/100 km.
Emisja CO2*: 124 g/km, norma oczyszczania spalin: Euro 6.

Zobacz też: Doskonalenie techniki jazdy w MINI!

BMW 220d Coupe: 4-cylindrowy, rzędowy silnik wysokoprężny zasilany w technologii BMW TwinPower Turbo (turbosprężarki o zmiennej geometrii dolotu, bezpośredni wtrysk common rail z wtryskiwaczami o zaworach solenoidowych, maks. ciśnienie wtrysku: 1800 barów).
Pojemność skokowa: 1995 cm3, moc maksymalna: 135 kW/184 KM przy 4000 obr./min, maks. moment obrotowy: 380 Nm przy 1750-2750 obr./min.
Przyspieszenie 0-100 km/h: 7,2 s (z automatyczną skrzynią biegów: 7,1 s).
Prędkość maksymalna: 230 km/h (aut.: 230 km/h).
Średnie zużycie paliwa*: 4,5-4,8 l/100 km (aut. 4,2-4,4 l/100 km).
Emisja CO2*: 119-125 g/km (111-117 g/km), norma oczyszczania spalin: Euro 6.

BMW 218d Coupe: 4-cylindrowy, rzędowy silnik wysokoprężny zasilany w technologii BMW TwinPower Turbo (turbosprężarki o zmiennej geometrii dolotu, bezpośredni wtrysk common rail z wtryskiwaczami o zaworach solenoidowych, maks. ciśnienie wtrysku: 1600 barów).
Pojemność skokowa: 1995 cm3, moc maksymalna: 105 kW/143 KM przy 4000 obr./min, maks. moment obrotowy: 320 Nm przy 1750-2500 obr./min.
Przyspieszenie 0-100 km/h: 8,9 s (z automatyczną skrzynią biegów: 8,6 s).
Prędkość maksymalna: 213 km/h (aut.: 213 km/h).
Średnie zużycie paliwa*: 4,3-4,5 l/100 km (aut. 4,2-4,4 l/100 km).
Emisja CO2*: 114-119 g/km (111-117 g/km), norma oczyszczania spalin: Euro 6.

Źródło: materiały prasowe BMW

BMW serii 2
BMW
BMW serii 2 przód
BMW
BMW serii 2 tył
BMW
BMW serii 2
BMW
BMW serii 2
BMW
Zapisz się na newsletter
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Branża motoryzacyjna w kryzysie, coraz więcej restrukturyzacji

Branża motoryzacyjna w Polsce i Europie przeżywa poważny kryzys – w 2024 roku zlikwidowano 54 tys. miejsc pracy, najwięcej od czasu pandemii. Według raportu MGBI wzrosła też liczba postępowań restrukturyzacyjnych do 141, co pokazuje, że firmy coraz częściej szukają ratunku poza upadłością.

CANARD uruchomiło dwa nowe fotoradary [mapa fotoradarów, taryfikator mandatów, punkty karne]

Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym uruchomiło w zeszłym tygodniu dwa nowe fotoradary. Gdzie znajdują się nowo uruchomione fotoradary? Jakie są ograniczenia na drogach? Z jakimi konsekwencjami powinni liczyć się kierowcy za przekroczenie prędkości?

Bezpłatna komunikacja zamiast biletów i rowerów miejskich? Czas na odważne decyzje w polskich miastach

Czy naprawdę warto utrzymywać system biletowy, skoro i tak w ponad 68% ( 2025 roku może to być jeszcze więcej) pokrywamy koszty transportu publicznego z budżetów miast? A może pora na poważną debatę o całkowicie bezpłatnej komunikacji miejskiej w Polsce?

KGP: 106 002 interwencji, 389 wypadków drogowych, 27 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 106 002 interwencji. Byli wzywani do 389 wypadków drogowych.

REKLAMA

Ekologiczny samochód może być droższy od normalnego, uważają teraz polscy posiadacze aut. O ile więcej za niego są skłonni zapłacić

Podejście Polaków do tego, czy ich nowe auto będzie miało rozwiązania ekologiczne czy też nie, widoczne jest w gotowości do poniesienia wyższych kosztów w imię bardziej przyjaznych środowisku technologii. Już co trzeci uważa, że samochód ekologiczny może być droższy niż standardowy.

Ekologiczne auto? Ponad połowa Polaków nie dopłaciłaby do niego

Czy ekologiczność samochodu to dla Polaków ważny czynnik i element decyzyjny przy zakupie? Ponad jedna trzecia ankietowanych w badaniu przeprowadzonym przez Santander Consumer Multirent byłaby w stanie dopłacić do takiego pojazdu.

Bezpieczeństwo na opak – dlaczego polskie drogi z pierwszeństwem są sztucznie spowalniane?

Na polskich drogach coraz częściej mamy do czynienia z sytuacją, w której bezpieczeństwo planowane jest wbrew logice inżynierii ruchu drogowego. Droga z pierwszeństwem powinna gwarantować płynność. Czas na rewizję praktyk inżynierii drogowej.

System e-TOLL - co zrobić w przypadku nieuzasadnionego mandatu?

Cyfryzacja w działalności transportowej to duże ułatwienie. Wciąż jednak zdarzają się pomyłki. Zdarzyło Ci się dostać mandat, pomimo uiszczonej opłaty za przejazd autostradą? Sprawdź, co należy zrobić w przypadku niesłusznego mandatu.

REKLAMA

KGP: 110 588 interwencji, 460 wypadków drogowych, 24 ofiary śmiertelne. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 110 588 interwencji. Byli wzywani do 460 wypadków drogowych.

Transport ostatniego etapu – czy elektryczne pojazdy to klucz do efektywności?

Choć to tylko końcowy odcinek drogi, „ostatnia mila” bywa najdroższym elementem całego łańcucha dostaw – potrafi pochłonąć od 40[1] do nawet 53[2] procent jego kosztów. W erze błyskawicznego e-commerce i rosnących oczekiwań klientów dotyczących tempa oraz elastyczności dostaw, wyzwania logistyczne mnożą się. Dodatkowo nowe przepisy o Strefach Czystego Transportu ograniczają możliwość korzystania z pojazdów spalinowych, zmuszając firmy do modernizacji flot i inwestowania w nisko- lub zeroemisyjne rozwiązania. Wszystko to sprawia, że skuteczne zarządzanie dostawami na ostatnim etapie wymaga dziś nie tylko sprawności operacyjnej, ale także innowacyjnego podejścia i zrównoważonych technologii.

REKLAMA