Nissan GT-R 2014 – zmiany i nowości
REKLAMA
REKLAMA
Nissan GT-R 2014: dopracowanie szczegółów
Z zewnątrz odświeżony model można będzie poznać po wielodiodowych przednich reflektorach, które zapewniać mają lepszy strumień światła. Co więcej wyposażone będą w system AFS, który automatycznie dostosowuje kąt wiązki świetlnej do prędkości samochodu. Przy prędkościach autostradowych siłowniki sterujące optyką reflektorów kierują snop światła w taki sposób, aby oświetlić dłuższy odcinek drogi przed pojazdem. Cztery moduły diodowe generują intensywną wiązkę świateł drogowych oraz trzy osobne wiązki świateł mijania, skonfigurowane między innymi celem uzyskania dalszego zasięgu i szerszego kąta oświetlenia. Nowy model będzie oferowany także w wyrazistym kolorze lakieru Gold Flake Red Pearl.
REKLAMA
Zobacz też: SLS AMG GT Final Edition - koniec serii SLS
Nissan GT-R 2014: zmiany w podwoziu
Główne zmiany zaszły w podwoziu auta. Auto ma zapewniać lepszy komfort tłumienia nierówności przy jednoczesnej poprawie właściwości trakcyjnych w zakręcie. Mają w tym pomóc także nowe opony Dunlop SP Sport Maxx GT 600 DSST CTT o wzmocnionych ściankach bocznych. Imponujący jest ich rozmiar - z przodu 255/40ZRF20(97Y), a z tyłu 285/35ZRF20(100Y).
Nissan GT-R 2014: układ hamulcowy i kierowniczy
Ustawiono na nowo także charakterystykę pracy układu hamulcowego. Ma zapewniać większą precyzję w dozowaniu siły hamowania, zwłaszcza na mokrej nawierzchni. Zmodyfikowany układ kierowniczy GT‑R pracuje lżej w trakcie manewrowania w mieście, zachowując jednocześnie wyjątkowo bezpośrednią charakterystykę w czasie szybkiej jazdy.
Premiera modelu miała miejsce 2 grudnia.
Źródło: materiały prasowe Nissan
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.