Na całym świecie istnieje wiele miejsc, w których producenci prezentują swe najnowsze propozycje, jednak najwyższym uznaniem cieszą się międzynarodowe targi motoryzacyjne. Zjeżdżają na nie tysiące dziennikarzy z całego świata, tylko po to by móc obejrzeć, dotknąć, a potem opisać pojazdy w mediach. Wiele z tych premier pozostaje tylko w formie projektu, jednak dzięki nim można podziwiać, w którą stronę zmierza "linia" danej marki lub czym tym razem będą próbować urzec nas producenci.
Z początkiem roku wzrosła sprzedaż nowych samochodów osobowych Volkswagena na świecie. W styczniu 2012 r. nowe pojazdy odebrało 419,200 klientów, w porównaniu z rokiem ubiegłym (styczeń 2011 – 418,600) jest to wzrost o 0,1%. Natomiast dział samochodów użytkowych zanotował sprzedaż wyższą o 10,5% (styczeń 2012 – 39,500, styczeń 2011 – 35,700).