REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

308

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail

Peugeot 308 SW BlueHDi 130

Peugeot 308 SW BlueHDi 130 jest napędzany 4-cylindrowym, 1.5-litrowym dieslem. A oszczędny silnik to początek jego zalet. Tylko na nie popatrzcie!

Peugeot 308 SW GT Plug-in Hybrid 225

Peugeot 308 SW GT Plug-in Hybrid 225 to zdecydowanie jedno z lepiej wyglądających kombi w segmencie C. Spójrzcie tylko na nie!

Test: Peugeot 308 SW Hybrid. Styl GT, oszczędność i moc

Test: Peugeot 308 SW Hybrid. Kombi w wersji GT wygląda jak milion dolarów. Na szczęście jest sporo tańsze i... oszczędne. Golfowi może być duszno...

Nowy Peugeot 308. Test wersji PureTech 130 Allure Pack

Nowy Peugeot 308. Test kolejnej odsłony nowego kompaktu z Francji. Po hybrydzie dostaliśmy model napędzany 130-konnym benzyniakiem.

REKLAMA

Nowy Peugeot 308 (2022). Test 225-konnej hybrydy

Nowy Peugeot 308 (2022). Test nowego kompaktu z Francji prowadzi przede wszystkim do jednego wniosku. To piękne auto! A uroda to dopiero początek.

Nowy Peugeot 308 SW w Polsce. Znamy cennik francuskiego kombi!

Nowy Peugeot 308 SW oficjalnie pojawił się w Polsce. Znamy cennik auta. Za francuskie kombi trzeba zapłacić co najmniej 91 800 zł.

Nowy Peugeot 308 SW - jest po prostu piękny!

Nowy Peugeot 308 SW został oficjalnie zaprezentowany. Powabne kombi ma 600-litrowy bagażnik i paletę pięciu silników.

Nowy Peugeot 308: 2021 r. z całkowicie nowym... lwem!

Nowy Peugeot 308 został właśnie zaprezentowany? Co wiadomo o gorącej premierze francuskiej marki? Mamy pierwsze zdjęcia i dane techniczne.

REKLAMA

Test Peugeot 308 SW 1.6 BlueHDi 120 KM man.

Peugeot 308 SW choć nie przyciąga wzroku wyrazistą stylizacją nadwozia, przekonuje do siebie m.in. przestronnym wnętrzem i dobrej jakości wykończeniem. W teście egzemplarz napędzany przez bardzo oszczędny, wysokoprężny silnik o mocy 120 KM.

Test Peugeot 308 SW 2.0 BlueHDi

Peugeot 308 SW dysponuje jednym z największych bagażników wśród aut tej klasy. Czy poza ogromnym kufrem wyróżnia go coś jeszcze na tle konkurencji?

Test Peugeot 308 1.6 e-HDI 115 KM - nowa jakość!

Nowy Peugeot 308 zaskakuje elegancją i wykończeniem zbliżonym do tego co oferują niemieckie auta. Co więcej pod maską skrywa silnik, dzięki któremu może pokonać większość klasowych rywali. O ile tylko jego cena nie odstraszy klientów.

Nowy Peugeot 308 - znamy już jego ceny

Najtańszy Peugeot 308 kosztuje 59 900 zł. Zobacz co oferuje za taką kwotę.

Wymiana turbosprężarki w silniku Diesla 1.3 JTD i 1.6 HDI - koszty

Turbosprężarka to jeden z najdroższych podzespołów nowoczesnego silnika Diesla. Zobacz ile kosztuje jej wymiana w jednostkach 1.3 JTD i 1.6 HDI.

Nowy Peugeot 308

We wrześniu pojawi się nowy Peugeot 308. Ciekawie zaprojektowane nadwozie ma skrywać przestronne wnętrze i 470-litrowy bagażnik.

Test Peugeot 308GTi: na co dzień? Idealny.

200-konny Peugeot 308 jest doskonałą propozycją dla kierowców ze sportową żyłką, którzy muszą wybrać samochód bardziej uniwersalny niż dwudrzwiowe coupe. Oprócz mocnego silnika użytkowanie go na co dzień uprzyjemnia wysoki komfort jazdy.

Peugeot 308: jakiego wybrać? Poradnik kupującego

Peugeot 308 konkuruje na rynku z autami takimi jak Volkswagen Golf czy Ford Focus. W cenniku producenta znajdziemy wiele wersji silnikowych i wyposażeniowych Peugeota 308. W poradniku tym podpowiadamy, jaką wersję Peugeota 308 kupić.

Kompakty za 40 000 zł

Za cenę nie przekraczającą 40 000 zł można nabyć atrakcyjne samochody z popularnego segmentu Golfa czy Astry. Za taką kwotę bez problemu można kupić zarówno trzyletnie auto jak i starszą, ale usportowioną wersję popularnego kompaktu.

Test Peugeot 308 SW: SWoboda konfiguracji

Francuzi już wielokrotnie udowodnili, że potrafią konstruować rodzinne vany na każdej płycie podłogowej. Peugeoty z oznaczeniem SW od wielu lat kojarzą się z kombiakami o podwyższonym stopniu praktyczności. W teście Peugeot 308 SW w najnowszej odsłonie.

Test Peugeot 308 SW: Kombi na siedem

Siedmioosobowe kombi to rzadki widok w salonach. Niemal wszyscy producenci postawili na minivany lub pojemniejsze SUV-y. Peugeot ma w swoich katalogach takie auta, ale ma także model 308 SW.

Test Peugeot 308: na bogato

Topowe wersje aut kompaktowych często osiągają ceny godne samochodów z wyższego segmentu. Czy za kompaktowego Peugeota 308 w topowej wersji warto zapłacić prawie 100 tysięcy złotych?

Test Peugeot 308 SW: Liczy się przestrzeń


Peugeot 308 SW ma 4,5 m długości i przestrzeń bagażową o pojemności od 520 l. Prawdę mówiąc niewiele jest rodzin, dla których to auto było by zbyt małe. Tym bardziej, że można nim przewieźć 7 osób.

Test Peugeot 308 1.6 HDi: Szkot w skórze lwa

Francuskie auta są symbolem komfortu i nietuzinkowego wyglądu. Peugeot 308 pasuje do tego stereotypu, a dodatkowo - w testowanej wersji - nie odwiedza stacji benzynowych zbyt często.

REKLAMA