Peugeot 308: jakiego wybrać? Poradnik kupującego
REKLAMA
REKLAMA
Nadwozie Peugeota 308
Kompaktowy Peugeot 308 jest oferowany w trzech wersjach nadwoziowych: jako pięciodrzwiowy hatchback, siedmioosobowe kombi SW i dwudrzwiowy kabriolet z twardym dachem (CC). Cenniki poszczególnych wersji otwierają kwoty 51400 zł za hatchbacka, 73300 zł za SW i 92200 za CC.
REKLAMA
Nasz wybór: Peugeot 308 SW, ponieważ dopłata do SW w odpowiedniej wersji silnikowej wynosi około 10 tysięcy złotych, za które mamy praktyczniejsze nadwozie i możliwość przewiezienia siedmiu osób.
Wyposażenie Peugeota 308
Pięciodrzwiowy hatchback Peugeota jest dostępny w czterech wersjach wyposażenia: Access, Active, Allure i uportowionej GTi, natomiast siedmioosobowa wersja SW jest obecnie oferowana jedynie w wersji Active.
Zobacz też: Test Peugeot 308 CC: francuski kompromis
Peugeot 308 CC jest oferowany w trzech wersjach wyposażenia: Sport, Sport Pack i Feline. Każda kolejna jest o około 14 tysięcy złotych droższa od poprzedniej.
Wyposażenie Active obejmuje m.in.: systemy ABS ze wspomaganiem hamowania awaryjnego (AFU), elektroniczny rozdzielacz siły hamowania (REF) oraz system kontroli trakcji (ASR), ESP, przednie i boczne poduszki powietrzne, elektrycznie sterowane szyby i literka (podgrzewane), szklany dach panoramiczny, zderzaki i lusterka w kolorze nadwozia, relingi dachowe w kolorze aluminium, komputer pokładowy, dwustrefową automatyczną klimatyzację, kierownicę regulowaną w dwóch płaszczyznach i aluminiowe felgi w rozmiarze 16 cali.
Nasz wybór: Peugeot 308 SW Active
Jaki silnik do Peugeota 308 wybrać?
Peugeot 308 jest dostępny w czterech wersjach silnikowych w różnych wariantach mocy.
Zobacz też: Test Peugeot 308 SW: SWoboda konfiguracji
Silniki benzynowe dla Peugeota 308:
1,4 (98 KM) VTi z manualną skrzynią biegów (5 biegów) dostępny jedynie w hatchbacku w wersji Access (51400 zł w promocji),
1,6 (120 KM) VTi z manualną skrzynią biegów (5 biegów) dostępny w hatchbacku Access (54800 zł) i Active (61100 zł) a także w CC Sport (92200 zł),
1,6 (156 KM) THP z manualną skrzynią biegów (6 biegów) dostępny w SW Active (81800 zł) i CC Sport Pack (104400 zł) (także z automatyczną skrzynią wymagającą dopłaty 5 tys. zł),
1,6 (200 KM) THP z manualną skrzynią biegów (6 biegów) dostępny w Gti (92400 zł) i CC Feline (12100 zł).
Zobacz też: Test Peugeot 508 SW: Nieprzekombinowany
Silniki diesla dostępne dla Peugeota 308:
1,6 (92 KM) HDi FAP z manualną skrzynią biegów (5 biegów) dostępny w hatchbacku Access (60400 zł) i Active (66700 zł), SW Active (78900 zł),
1,6 (112 KM) e-HDi FAP z manualną skrzynią biegów (6 biegów) dostępny w hatchbacku Access (66100 zł), Active (72400 zł) (76400 z automatem), SW Active (84600 zł) (88600 zł z automatem) i CC Sport Pack (103500 zł)
2,0 (150 KM) HDi FAP z manualną skrzynią biegów (6 biegów) dostępny w hatchbacku Allure (87400 zł), SW Active (89100 zł),
2,0 (163 KM) Hdi FAP z manualną skrzynią biegów (6biegów) dostępny w CC Sport Pack (112400 zł) (także z automatem za 117400 zł).
Nasz wybór: 1,6 (112 KM) e-HDi FAP z manualną skrzynią biegów (6 biegów) za 84600 złotych
Redakcja poleca: Peuegot 308 SW Active 1,6 (112 KM) e-HDi FAP z manualną skrzynią biegów (6 biegów) za 84600 złotych
Źródło: samar
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.
REKLAMA