REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Best of test - Marzec 2011

REKLAMA

REKLAMA

Pod koniec każdego miesiąca podsumowujemy testowane w tym czasie przez naszą redakcję auta i wybieramy najlepsze naszym zdaniem auta w kategoriach Rozum i Serce. W tym miesiącu na podium stanęły Mitsubishi ASX i Citroen DS3.

Poniżej znajduje się lista testowanych w tym miesiącu aut, z której wybieraliśmy zwycięzców w kategorii Serce i Rozum. Każdy z redaktorów mógł oddać jeden głos na jedno auto w danej kategorii. Oto lista aut testowanych w Marcu 2011.

REKLAMA

Honda Accord Type-S
Test Honda Accord Type S

Volvo V60 D3
Test Volvo V60: Design ceną użyteczności

Nissan Micra
Test Nissan Micra – tylko dla mieszczuchów

Chevrolet Captiva
Test Chevrolet Captiva: wielki, choć niepozorny

Citroen C3
Test Citroen C3: pojazd dla artysty

Infiniti FX 30d S
Test Infiniti FX30d S: SUV w sportowej okrasie

Hyundai ix35
Test Hyundai ix35: dla aktywnych

Suzuki Swift
Test Suzuki Swift: wersja piąta - poprawiona

Opel Meriva
Test Opel Meriva: akwarium bez rybek

Mitsubishi ASX
Test Mitsubishi ASX: diesel doskonały?

Citroen DS3
Test Citroen DS3 - Francja Elegancja

Rozum: Mitsubishi ASX

Głosowanie:

Tomek: Hyundai ix35

Marcin: Mitsubishi ASX

Kuba: Mitsubishi ASX

Paweł: Honda Civic Type-S

Tomasz Korniejew: Hyundai ix35. Wszechstronny samochód. Praktyczny i komfortowy, z napędem na obie osie i przystępną ceną. Jego uniwersalność sprawia, że przyda się w każdej rodzinie.

REKLAMA

Marcin Kalinowski: Mitsubishi ASX. W tym wypadku bardziej zwycięzcą jest doskonały silnik diesla 1,8 DID MIVEC, niż sam ASX. Silnik jednak ujął mnie swoją dynamiką (150 KM i 300 Nm momentu obrotowego) i ekonomicznością (zużycie na poziomie 6 litrów na sto kilometrów nie jest żadnym problemem). A takie połączenie to esencja rozsądku. Nie jest tani, choć z drugiej strony, czy jakiś diesel jest?

Kuba Tujaka: Mitsubishi ASX. Praktyczny i uniwersalny pojazd o niewielkim apetycie na paliwo to przepis na zwycięzcę w kategorii rozum. Dość wysoka cena zakupu zostanie zrekompensowana zaletami tego kompaktowego SUVa. ASX sprawdzi się doskonale jako auto dla 3 lub 4 osobowej rodziny. 

Paweł Dobosz: Honda Accord Type-S. Sercem i rozumem wybieram ten samochód. Spośród wszystkich aut, które miałem okazję wypróbować w tym miesiącu jest to zdecydowanie najlepszy wybór. Auto dobrze wygląda, świetnie jeździ, jest komfortowe i funkcjonalne. Może służyć zarówno jako auto służbowe, rodzinne jak i do zakosztowania odrobiny drogowego „szaleństwa”. Nie zniechęca mnie nawet cena ponad 135 000 złotych – za ten samochód gotowy jestem tyle zapłacić.

Serce: Citroen DS3

Głosowanie:

Tomek: Citroen DS3

Marcin: Citroen C3

Kuba: Citroen DS3

Paweł: Honda Accord Type-S

Tomasz Korniejew: Citroen DS3. Absurdalnie wysoka cena, bardzo dobre właściwości jezdne i niebanalny wygląd. Auto nie jest praktyczne, ale ma charakter i potrafi wywołać wiele pozytywnych emocji podczas prowadzenia.

REKLAMA

Marcin Kalinowski: Citroen C3. To małe niepozorne autko zdobyło moją sympatię dzięki designowi i fantastycznej panoramicznej przedniej szybie. C3 daje naprawdę dużo frajdy z jazdy – i to wcale nie dzięki temu, że jest szybkie, czy dobrze trzyma się zakrętów. Po prostu przyjemnie jest w nim przebywać, a okalający kierowcę błękit nieba poprawia humor po wyjściu z pracy naprawdę szybko. C3 to auto, do którego projektu księgowi raczej się nie dotykali i to widać.

Kuba Tujaka:  Citroen DS3. Moim zdaniem Citroen DS3 jest bezkonkurencyjny w kategorii serce, ponieważ wygląda i jeździ bardzo dobrze. Jeśli kogoś nie przekonuje futurystyczny wygląd karoserii to powinien się nim przejechać. Polecam to auto wszystkim, którzy na ulicach chcą się wyróżniać nowoczesnym pojazdem o bardzo dobrych właściwościach jezdnych.

Paweł Dobosz: Honda Accord Type-S. Argumentacja w kategorii Rozum.

Volvo V60 fot. moto.wieszjak.pl
Czy.wieszjak.pl
Nissan Micra fot. moto.wieszjak.pl
Czy.wieszjak.pl
Chevrolet Captiva fot. moto.wieszjak.pl
Czy.wieszjak.pl
Infiniti FX fot. moto.wieszjak.pl
Czy.wieszjak.pl
Suzuki Swift Fot. Moto.wieszjak.pl
Opel Meriva, fot. moto.wieszjak.pl
Honda Accord Type S fot. moto.wieszjak.pl
Czy.wieszjak.pl
Citroen C3 Fot. Moto.wieszjak.pl
Hyundai IX35 fot. moto.wieszjak.pl
Czy.wieszjak.pl
Mitsubishi ASX Fot. Moto.wieszjak.pl
Autopromocja

REKLAMA

Źródło: Własne
Czy ten artykuł był przydatny?
tak
nie
Dziękujemy za powiadomienie - zapraszamy do subskrybcji naszego newslettera
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania w tym artykule, powiedz jak możemy to poprawić.
UWAGA: Ten formularz nie służy wysyłaniu zgłoszeń . Wykorzystamy go aby poprawić artykuł.
Jeśli masz dodatkowe pytania prosimy o kontakt

REKLAMA

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code
    Moto
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Nowa benzyna E10 od 1 stycznia 2024 r. na stacjach. Co gdy silnik nie jest dostosowany do nowego PB 95?

    1 stycznia 2024 r. na polskich stacjach pojawi się nowa benzyna E10. Zastąpi oferowane dotychczas PB 95 E5. A to oznacza jedno. Właściciele starszych samochodów powinni sprawdzić, czy ich samochód jest dostosowany do nowego paliwa.

    Czy można przerobić samochód spalinowy na elektryczny?

    Przerobienie samochodu na napęd elektryczny staje się nośnym hasłem. Nośnym, ale czy realnym? Istnieje taka możliwość. Konwersje pojazdów spalinowych na elektryczne są jak najbardziej wykonalne. Takimi właśnie przeróbkami zajmuje się nawet polska firma.

    Zmiany w Park & Ride Warszawa. Ładowanie elektryków będzie płatne. Zniknie Karta Eko

    Podczas parkowania w ramach Park & Ride Warszawa kierowcy samochodów elektrycznych stracą możliwość bezpłatnego ładowania pojazdu i zniknie wydawana im Karta Eko. A to nie koniec zmian. Kiedy zaczną obowiązywać?

    Jak się produkuje dywaniki samochodowe?

    Dywaniki samochodowe to część wyposażenia aut, na którą kierowcy zwracają coraz większą uwagę. Rzadko jednak zastanawiamy się nad tym, jak dywaniki zostały wyprodukowane. Okazuje się, że to wcale nie taki łatwy proces...

    REKLAMA

    Ekologia transportu drogowego. Ekologiczna flota może oznaczać wydajną flotę

    Dekarbonizacja transportu to temat, który ma coraz większe znaczenie dla osób związanych z branżą TSL. Tu powstaje jednak kluczowe pytanie. Czy transport drogowy może być ekologiczny?

    Czy można jeździć rowerem zimą? Co na to przepisy drogowe?

    Pytanie o to, czy można jeździć rowerem zimą, jest o tyle zasadnicze, że warunki pogodowe stają się coraz trudniejsze. Jaką odpowiedź przynoszą przepisy? I jakie kierującym grożą mandaty?

    Kradzież tablicy rejestracyjnej stała się przestępstwem. Zmiana od 1 października 2023 r.

    1 października 2023 r. w życie weszła cześć nowelizacji Kodeksu karnego. Ta sprawiła, że kradzież tablicy rejestracyjnej stała się przestępstwem. Przestała być wykroczeniem. Jaką karę oznacza ten czyn? I kto właściwie może ją dostać?

    Unia Europejska chce zakazać importu uszkodzonych aut używanych. Biznes wart miliony się skończy?

    Unia Europejska chce zakazać importu uszkodzonych aut używanych? Zdaje się, że przy okazji nowego rozporządzenia Komisja Europejska postanowiła unormować tę kwestię. Zapisy brzmią groźnie. Branża importowa może być zaniepokojona. Kiedy przepisy mogłyby wejść w życie?

    REKLAMA

    Strefy czystego transportu w Polsce startują w 2024 r. Co musisz o nich wiedzieć?

    W 2024 r. w Polsce mogą pojawić się pierwsze strefy czystego transportu. Tylko czy kierowcy wiedzą, jakie zasady wjazdu i ruchu w nich obowiązują? Przypomnijmy zatem wszystkie z nich. Zebraliśmy w jednym punkcie najważniejsze informacje.

    Podatek od samochodu w 2026 r. Kilka tysięcy zł rocznej opłaty jest realne?

    Podatek od samochodu w 2026 r. został zapisany w KPO. Ma dotyczyć wszystkich aut spalinowych i będzie opłacany corocznie. Jaką stawkę będą musieli płacić kierowcy? Czy nowa opłata jest pewnikiem?

    REKLAMA