REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Nowy ośrodek testów opon zimowych Hankook

Nowy ośrodek testów opon zimowych Hankook
Nowy ośrodek testów opon zimowych Hankook
Hankook
Hankook

REKLAMA

REKLAMA

Nowy ośrodek testów opon zimowych Hankook - „Technotrac” jest zlokalizowany w Ivalo, w Finlandii. miejscowość jest położona ok 300 km na północ od koła podbiegunowego.

Nowy ośrodek testów opon zimowych Hankook 

Firma Hankook, producent opon klasy premium, dokonała oficjalnego otwarcia własnego ośrodka testów opon zimowych „Technotrac” w Ivalo w Finlandii, położonego około 300 km na północ od koła podbiegunowego. Wybudowanie ośrodka zlecono fińskiej spółce Test World Oy pod koniec 2015 r. Otwarcie ośrodka oznacza, że zimowe opony firmy Hankook przeznaczone na rynek europejski nie tylko będą opracowywane i produkowane w Europie, ale również testowane w rzeczywistych warunkach zimowych panujących na kontynencie.

REKLAMA

Nowy ośrodek testów opon zimowych Hankook

Nowy ośrodek testów opon zimowych Hankook

Hankook

Hankook

Odwiedź nasz serwis z poradami dotyczącymi eksploatacji opon

„Europa jest jednym z największych i najważniejszych rynków firmy Hankook na świecie. Dlatego też mocno zaangażowaliśmy się w stworzenie infrastruktury umożliwiającej prowadzenie regionalnych prac rozwojowych”, wyjaśnia Ho-Youl Pae, dyrektor Hankook Tire Europe. „Jesteśmy dumni z tego, że nie tylko opony letnie, ale również zimowe, które także są produkowane w Europie, mogą być tutaj testowane w idealnych warunkach, co pozwala na ich dokładne dostosowanie do najczęściej występujących warunków drogowych i pogodowych oraz reagowanie na wymagania rynku. Dzięki własnemu ośrodkowi testów opon zimowych możemy umocnić naszą pozycję jednego z wiodących producentów ogumienia w Europie”.

Nowy ośrodek testów ma tzw. tory płaskie, które są wykorzystywane do testowania hamowania, przyczepności i stabilności bocznej na śniegu i lodzie, a także dwa tory do jazdy po śniegu przeznaczone do subiektywnej oceny opon, które zostały specjalnie dostosowane do potrzeb największych niemieckich producentów samochodów. Placówka ma również doskonałą infrastrukturę, obejmującą biura i sale konferencyjne, a także najnowocześniejsze warsztaty oraz duży magazyn chłodniczy. Stabilne i długotrwałe warunki zimowe w Ivalo były jednym z czynników, które wpłynęły na decyzję o wybudowaniu najbardziej oddalonej na północ placówki prowadzącej testy opon zimowych na świecie właśnie w tym miejscu.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Zobacz też: Jak przeprowadzane są testy opon?

Firma Hankook od lat intensywnie inwestuje w prace badawczo-rozwojowe. „Już pięć procent pracowników firmy Hankook na całym świecie pracuje w obszarze badań i rozwoju. Łącznie jest to ponad 1000 osób”, mówi dr Hyung Nam Kim, dyrektor ds. globalnego rozwoju w Hankook. W październiku producent opon otworzył swój futurystyczny ośrodek badań i rozwoju „Hankook Technodome” w Daejeon w Korei Południowej. Firma zamierza w nim opracowywać innowacyjne technologie, które zapewnią jej pozycję jednej z wiodących światowych marek. „Technodome” stanowi centrum globalnej infrastruktury badawczo-rozwojowej firmy Hankook i łączy nie tylko regionalne ośrodki techniczne ATC (Amerykańskie Centrum Techniczne), CTC (Chińskie Centrum Techniczne), JTC (Japońskie Centrum Techniczne) i Europejskie Centrum Techniczne (ETC) w Hanowerze w Niemczech, ale także nową placówkę testującą opony zimowe w Finlandii. „Powstanie takich obiektów badawczych jak Technotrac Ivalo stanowi istotny i logiczny pierwszy krok w kierunku zapewnienia możliwości samodzielnego testowania przyszłych innowacyjnych technologii związanych z produkcją opon, które są opracowywane w Hankook Technodome”, dodaje dr Kim.

 

Od momentu otwarcia ETC w Hanowerze w 1997 r. firma Hankook rozszerzyła zakres prowadzonych projektów badawczych w Europie, dzięki czemu dziś jest jednym z głównych dostawców dla wielu producentów samochodów klasy premium, obejmujących najlepsze marki takie jak Audi, BMW, MAN, samochody i ciężarówki Mercedes Benz, MINI, Porsche, Scania i VW. „Nasze opony z segmentu Ultra-High-Performance Hankook Ventus S1 evo² SUV z technologią Sound Absorber® zostały ostatnio wybrane przez markę Audi do modeli Q7 i SQ7. Nieustanny rozwój naszej działalności w obszarze oryginalnego wyposażenia wymaga jednoczesnego rozszerzania możliwości testowania, które zapewnia Technotrac Ivalo. Teraz, gdy spełniono niezbędne wymogimamy nadzieję na znaczną poprawę skuteczności naszych planów w zakresie badań i rozwoju”, mówi Dipl.-Ing. Klaus Krause, dyrektor Europejskiego Centrum Technicznego, które będzie koordynowało testy prowadzone w Technotrac Ivalo.

Źródło: Materiały prasowe Hankook

Nowy ośrodek testów opon zimowych Hankook
Hankook
Hankook
Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR
Czy ten artykuł był przydatny?
tak
nie
Dziękujemy za powiadomienie - zapraszamy do subskrybcji naszego newslettera
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania w tym artykule, powiedz jak możemy to poprawić.
UWAGA: Ten formularz nie służy wysyłaniu zgłoszeń . Wykorzystamy go aby poprawić artykuł.
Jeśli masz dodatkowe pytania prosimy o kontakt

REKLAMA

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code

    © Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

    Moto
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Strefa czystego transportu w Warszawie. RPO ma wątpliwości: nieracjonalne zróżnicowanie właścicieli aut na benzynę i z silnikiem Diesla

    Rzecznik Praw Obywatelskich ma wątpliwości prawne odnośnie zasad na jakich ma działać strefa czystego transportu (STC) w Warszawie. Dlatego skierował 27 lutego 2024 r. wystąpienie do Biura Zarządzania Ruchem Drogowym Urzędu m. st. Warszawy. Z uchwały Rady m. st. Warszawy w sprawie STC wynika, że (w zakresie wyłączeń od zakazu wjazdu), pojazdy z silnikami benzynowymi mogą spełniać niższe normy emisji szkodliwych substancji w stosunku do pojazdów z silnikami Diesla. Rzecznik Praw Obywatelskich ma obawy, czy takie zróżnicowanie spełnia standardy konstytucyjne, które gwarantują obywatelom prawo do równego traktowania przez władze publiczne. Ponadto RPO zwrócił uwagę na fakt, że czasowe prawo do wjazdu do stołecznej strefy czystego transportu samochodami niespełniającymi europejskich wymogów norm spalania ma przysługiwać mieszkańcom Warszawy, którzy w niej rozliczają podatki. Ale nie wyjaśniono powodów pominięcia tych mieszkańców, którzy nie rozliczają się w stolicy albo też dopiero to uczynią. 

    Uniknięcie mandatu metodą na Ukraińca. Czyli sposób Polaków na grzywny z fotoradaru

    Polscy kierowcy znaleźli lukę w przepisach. Mają sposób uniknięcia mandatu z fotoradaru. Metoda nazywa się metodą na Ukraińca. Na czym polega i przede wszystkim czy jest skuteczna?

    Nowe tachografy staną się standardem w 2024 r. Za brak urządzenia nawet 12 000 kary

    Inteligentne tachografy staną się standardem w ciężarówkach jeszcze w tym roku. W takie właśnie urządzenia trzeba będzie wyposażyć pojazdy. Wszystkie w ruchu międzynarodowym! Brak tachografu G2 może oznaczać nawet 12 000 zł mandatu.

    Wzrost opłaty za przegląd nieunikniony. Ile będzie kosztować badanie techniczne w 2024 r.? Pojawia się kilka kwot

    Zmiana wysokości opłat za przegląd techniczny jest tylko kwestią czasu. Aktualne stawki były ustalone 20 lat temu. W tym czasie inflacja sięgnęła 85 proc. Czy o tyle wzrośnie opłata w SKP? To mogą wyjaśnić rządowe konsultacje.

    REKLAMA

    Rewolucyjne przepisy drogowe w 2024 r. Kierowcy będą musieli nawet... dziwnie otwierać drzwi

    Unia Europejska chce, aby kierowca na egzaminie otwierał drzwi w aucie za pomocą chwytu holenderskiego. Skąd wziął się ten absurdalny pomysł? Co tak naprawdę daje dziwne otwieranie drzwi? I jakie jeszcze zmiany w przepisach szykuje UE?

    Budują stacje ładowania na potęgę. Powerdot postawi w Polsce w sumie 1750 punktów ładowania dla elektryków

    Kierowcy mogli nie słyszeć o firmie Powerdot, ale jej ładowarki z pewnością już widzieli. To one stoją przy sklepach Biedronka. 600 punktów przed marketami tej sieci to jednak ułamek planów firmy dla Polski.

    Kiedy pieszy, przechodząc przez jezdnię poza pasami, również ma pierwszeństwo?

    Pasy są azylem dla pieszych przechodzących przez jezdnię? Tak, ale nie tylko one. Polskie przepisy drogowe przewidują bowiem przypadki, w których pieszy będzie miał pierwszeństwo także podczas przechodzenia przez jezdnię poza pasami. Oto i one.

    Mandat za telefon na pasach w 2024 r. Kara dotyczy tylko przejść dla pieszych?

    Pieszy może dostać mandat za używanie telefonu podczas przechodzenia przez przejście. W tym punkcie rodzi się jednak kilka pytań. Ile wynosi kara? Kiedy konkretnie można dostać mandat? I czy dotyczy to tylko przejść dla pieszych? Odpowiedzmy.

    REKLAMA

    Ile kosztuje Opel Corsa Hybrid w 2024 r.? Oto cennik MHEV-a 100 KM i 136 KM

    Piąta generacja Opla Corsy otrzymała niedawno lifting. Wraz z nim pojawiły się nowe wersje napędowe. Właśnie do sprzedaży w Polsce wszedł model o zasilaniu spalinowo-elektrycznym. A trzeba za niego zapłacić... No właśnie, ile?

    Wrocław z nowym odcinkowym pomiarem prędkości. Kamery mają eliminować piratów drogowych na wjazdówce do miasta

    Wjazd do Wrocławia od al. Sobieskiego będzie kolejnym punktem, w którym ustawiony zostanie odcinkowy pomiar prędkości. OPP to nowy pomysł władz miasta. Wcześniej chciały one ograniczyć na tym odcinku dopuszczalną prędkość z 70 do 50 km/h. To jednak nie spodobało się kierowcom.

    REKLAMA