REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Oto cennik nowej Dacii Duster III. Za auto trzeba zapłacić co najmniej 79 900 zł. Sprzedaż właśnie ruszyła

Subskrybuj nas na Youtube
Dołącz do ekspertów Dołącz do grona ekspertów
Oto cennik nowej Dacii Duster III. Za auto w 2024 r. trzeba zapłacić co najmniej 79 900 zł
Oto cennik nowej Dacii Duster III. Za auto w 2024 r. trzeba zapłacić co najmniej 79 900 zł
Dacia

REKLAMA

REKLAMA

Trzecia generacja Dacii Duster oficjalnie wchodzi do polskiej sieci sprzedaży. Marka wskazała cennik dla roku 2024. Za rumuńskiego SUV-a trzeba zapłacić minimum 79 900 zł. Od tej wartości zestawienie jednak dopiero startuje.

Sprzedaż nowego Dustera oficjalnie rozpoczyna się 26 marca 2024 r. To jednak nie oznacza, że można iść do salonu i z miejsca kupić auto. Samochody będą dostępne w sieci dealerskiej w Polsce dopiero od czerwca. To na początek wakacji zaplanowane zostały pierwsze dostawy rumuńskich SUV-ów.

REKLAMA

Ile kosztuje bazowa Dacia Duster III?

Za 79 900 zł kierowca otrzyma model napędzany silnikiem ECO-G 100. To oznacza litrową, 100-konną jednostkę, która może korzystać z zasilania LPG. Bazowy model posiada napęd na przednie koła i jest skonfigurowany w wersji Essential. To oznacza, że kupujący bez dopłaty otrzyma m.in. klimatyzację manualną, tempomat czy bazowy pakiet systemów bezpieczeństwa.

Oto cennik nowej Dacii Duster III. Za auto w 2024 r. trzeba zapłacić co najmniej 79 900 zł

Oto cennik nowej Dacii Duster III. Za auto w 2024 r. trzeba zapłacić co najmniej 79 900 zł

Oto cennik nowej Dacii Duster III. Za auto w 2024 r. trzeba zapłacić co najmniej 79 900 zł

Dacia

Dacia Duster 2024 r. – wersje wyposażenia

Dopłata na poziomie 8 tys. zł sprawia, że kierowca może zdecydować się na model Expression. Ten będzie dostępny wyłącznie z bazowym motorem. Oznacza też dopisanie do listy opcji m.in. 7-calowego ekranu w miejscu zegarów, 8-calowego ekranu systemu multimedialnego, kamery cofania, czujnika deszczu czy 17-calowych felg aluminiowych.

Poza tym Duster III będzie dostępny z wersją wyposażenia:

  • Extreme – standard poszerza się o automatyczną klimatyzację, bezkluczykowy dostęp do kabiny pasażerskiej i rozruch silnika czy modułowe relingi dachowe.
  • Journey – standard poszerza się o automatyczną klimatyzację, nawigację satelitarną, automatyczny hamulec postojowy, ładowarkę indukcyjną dla telefonu, automatyczne światła drogowe i 18-calowe felgi aluminiowe.

Dwie topowe odmiany będą dostępne z pełną paletą silnikową. Dwie bazowe da się skonfigurować tylko z podstawowym silnikiem o mocy 100 KM.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Nowa Dacia Duster III – paleta silników i dane techniczne

Nowa Dacia Duster będzie dostępna w trzech wersjach silnikowych. Mowa o wariancie:

  • ECO-G 100 – 999 cm3 pojemności, 3 cylindry i doładowanie. Motor ma 100 KM i 170 Nm. Może pracować na LPG. Rozpędza SUV-a do 100 km/h już w 13,2 sek.
  • TCe 130 – 1199 cm3 pojemności, 3 cylindry, doładowanie i bezpośredni wtrysk paliwa. Pracuje w układzie miękkiej hybrydy. Motor ma 130 KM i 230 Nm. Może napędzać przednią oś lub cztery koła. Rozpędza SUV-a do 100 km/h już w 9,9 sek.
  • Hybrid 140 – składa się z 1,6-litrowego, 4-cylindrowego silnika wolnossącego z wtryskiem wielopunktowym o mocy 90 KM. Pełna hybryda oferuje 140 KM. Rozpędza SUV-a do 100 km/h już w 10,1 sek.
Oto cennik nowej Dacii Duster III. Za auto w 2024 r. trzeba zapłacić co najmniej 79 900 zł

Oto cennik nowej Dacii Duster III. Za auto w 2024 r. trzeba zapłacić co najmniej 79 900 zł

Oto cennik nowej Dacii Duster III. Za auto w 2024 r. trzeba zapłacić co najmniej 79 900 zł

Dacia

Pełen cennik nowej Dacii Duster 2024

 EssentialExpressionExtremeJourney
ECO-G 100

79 900 zł

87 900 zł

93 900 zł

93 900 zł

TCe 130 4x2

-

-

100 900 zł

100 900 zł

TCe 130 4x4

-

-

112 400 zł

112 400 zł

Hybrid 140

-

-

117 400 zł

117 400 zł

Oto <a class=cennik nowej Dacii Duster III. Za auto w 2024 r. trzeba zapłacić co najmniej 79 900 zł"/>

Oto cennik nowej Dacii Duster III. Za auto w 2024 r. trzeba zapłacić co najmniej 79 900 zł

Oto cennik nowej Dacii Duster III. Za auto w 2024 r. trzeba zapłacić co najmniej 79 900 zł

Dacia

Oto cennik nowej Dacii Duster III. Za auto w 2024 r. trzeba zapłacić co najmniej 79 900 zł

Oto cennik nowej Dacii Duster III. Za auto w 2024 r. trzeba zapłacić co najmniej 79 900 zł

Oto cennik nowej Dacii Duster III. Za auto w 2024 r. trzeba zapłacić co najmniej 79 900 zł

Dacia

Oto cennik nowej Dacii Duster III. Za auto w 2024 r. trzeba zapłacić co najmniej 79 900 zł

Oto cennik nowej Dacii Duster III. Za auto w 2024 r. trzeba zapłacić co najmniej 79 900 zł

Oto cennik nowej Dacii Duster III. Za auto w 2024 r. trzeba zapłacić co najmniej 79 900 zł

Dacia

Oto cennik nowej Dacii Duster III. Za auto w 2024 r. trzeba zapłacić co najmniej 79 900 zł

Oto cennik nowej Dacii Duster III. Za auto w 2024 r. trzeba zapłacić co najmniej 79 900 zł

Oto cennik nowej Dacii Duster III. Za auto w 2024 r. trzeba zapłacić co najmniej 79 900 zł

Dacia

Oto cennik nowej Dacii Duster III. Za auto w 2024 r. trzeba zapłacić co najmniej 79 900 zł

Oto cennik nowej Dacii Duster III. Za auto w 2024 r. trzeba zapłacić co najmniej 79 900 zł

Oto cennik nowej Dacii Duster III. Za auto w 2024 r. trzeba zapłacić co najmniej 79 900 zł

Dacia

Zapisz się na newsletter
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Branża motoryzacyjna w kryzysie, coraz więcej restrukturyzacji

Branża motoryzacyjna w Polsce i Europie przeżywa poważny kryzys – w 2024 roku zlikwidowano 54 tys. miejsc pracy, najwięcej od czasu pandemii. Według raportu MGBI wzrosła też liczba postępowań restrukturyzacyjnych do 141, co pokazuje, że firmy coraz częściej szukają ratunku poza upadłością.

CANARD uruchomiło dwa nowe fotoradary [mapa fotoradarów, taryfikator mandatów, punkty karne]

Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym uruchomiło w zeszłym tygodniu dwa nowe fotoradary. Gdzie znajdują się nowo uruchomione fotoradary? Jakie są ograniczenia na drogach? Z jakimi konsekwencjami powinni liczyć się kierowcy za przekroczenie prędkości?

Bezpłatna komunikacja zamiast biletów i rowerów miejskich? Czas na odważne decyzje w polskich miastach

Czy naprawdę warto utrzymywać system biletowy, skoro i tak w ponad 68% ( 2025 roku może to być jeszcze więcej) pokrywamy koszty transportu publicznego z budżetów miast? A może pora na poważną debatę o całkowicie bezpłatnej komunikacji miejskiej w Polsce?

KGP: 106 002 interwencji, 389 wypadków drogowych, 27 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 106 002 interwencji. Byli wzywani do 389 wypadków drogowych.

REKLAMA

Ekologiczny samochód może być droższy od normalnego, uważają teraz polscy posiadacze aut. O ile więcej za niego są skłonni zapłacić

Podejście Polaków do tego, czy ich nowe auto będzie miało rozwiązania ekologiczne czy też nie, widoczne jest w gotowości do poniesienia wyższych kosztów w imię bardziej przyjaznych środowisku technologii. Już co trzeci uważa, że samochód ekologiczny może być droższy niż standardowy.

Ekologiczne auto? Ponad połowa Polaków nie dopłaciłaby do niego

Czy ekologiczność samochodu to dla Polaków ważny czynnik i element decyzyjny przy zakupie? Ponad jedna trzecia ankietowanych w badaniu przeprowadzonym przez Santander Consumer Multirent byłaby w stanie dopłacić do takiego pojazdu.

Bezpieczeństwo na opak – dlaczego polskie drogi z pierwszeństwem są sztucznie spowalniane?

Na polskich drogach coraz częściej mamy do czynienia z sytuacją, w której bezpieczeństwo planowane jest wbrew logice inżynierii ruchu drogowego. Droga z pierwszeństwem powinna gwarantować płynność. Czas na rewizję praktyk inżynierii drogowej.

System e-TOLL - co zrobić w przypadku nieuzasadnionego mandatu?

Cyfryzacja w działalności transportowej to duże ułatwienie. Wciąż jednak zdarzają się pomyłki. Zdarzyło Ci się dostać mandat, pomimo uiszczonej opłaty za przejazd autostradą? Sprawdź, co należy zrobić w przypadku niesłusznego mandatu.

REKLAMA

KGP: 110 588 interwencji, 460 wypadków drogowych, 24 ofiary śmiertelne. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 110 588 interwencji. Byli wzywani do 460 wypadków drogowych.

Transport ostatniego etapu – czy elektryczne pojazdy to klucz do efektywności?

Choć to tylko końcowy odcinek drogi, „ostatnia mila” bywa najdroższym elementem całego łańcucha dostaw – potrafi pochłonąć od 40[1] do nawet 53[2] procent jego kosztów. W erze błyskawicznego e-commerce i rosnących oczekiwań klientów dotyczących tempa oraz elastyczności dostaw, wyzwania logistyczne mnożą się. Dodatkowo nowe przepisy o Strefach Czystego Transportu ograniczają możliwość korzystania z pojazdów spalinowych, zmuszając firmy do modernizacji flot i inwestowania w nisko- lub zeroemisyjne rozwiązania. Wszystko to sprawia, że skuteczne zarządzanie dostawami na ostatnim etapie wymaga dziś nie tylko sprawności operacyjnej, ale także innowacyjnego podejścia i zrównoważonych technologii.

REKLAMA