REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Chevrolet Orlando jakiego wybrać? Poradnik kupującego

Jakub Tujaka
Chevrolet Orlando Fot. Moto.wieszjak.pl
Chevrolet Orlando Fot. Moto.wieszjak.pl

REKLAMA

REKLAMA


W przypadku Chevroleta Orlando mamy do dyspozycji tylko jedną wersję nadwoziową, dwie silnikowe i cztery warianty wyposażenia. W poradniku tym podpowiemy, jak skonfigurować Chevroleta Orlando.

Nadwozie

REKLAMA

REKLAMA

Chevrolet Orlando jest dostępny w jednej wersji nadwoziowej, jest to pięciodrzwiowy mini van.

Silniki

Benzyna

REKLAMA

W gamie jednostek napędowych Chevroleta Orlando znajdziemy tylko jeden silnik benzynowy. Motor ten ma pojemność 1,8 litra i generuje moc 141 KM. Zestawiono go z pięciobiegową skrzynią manualną. Orlando zasilane benzyną jest dostępne we wszystkich czterech wersjach wyposażenia. Najtańszy Orlando z benzyniakiem pod maską w wariancie LS kosztuje 59 990 złotych, a najdroższy standard czyli LTZ to wydatek 73 990 złotych.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Zobacz również: Test Chevrolet Orlando: Rodzina na swoim

Diesel

Dla zwolenników jednostek wysokoprężnych zainteresowanych zakupem Orlando producent przygotował dwulitrowy silnik diesla w dwóch wariantach mocy: 130 i 163 KM. W mocniejszym wariancie może on współpracować zarówno z manualną jak i z automatyczną skrzynią biegów (obie mają po 6 przełożeń), natomiast słabszy nie jest dostępny w najdroższym standardzie LTZ. Najuboższa wersja LS ze 130-konnym dieslem i manualem kosztuje 71 990 złotych, a aby stać się posiadaczem mocniejszego diesla z automatem w najdroższej wersji wyposażeniowej należy przygotować 89 990 złotych.

Nasz wybór: Chevrolet Orlando z silnikiem diesla kosztuje około 10 tysięcy więcej niż wersja z benzyniakiem, ale według nas to właśnie jednostka wysokoprężna bardziej pasuje do charakteru auta. Rozsądnym wyborem będzie 130 konny motor, ale nie ma możliwości skonfigurowania go z automatyczną skrzynią biegów i nie jest on dostępny w najbogatszej wersji wyposażeni LTZ.

Wyposażenie 

W cenniku Chevroleta Orlando znajdziemy cztery poziomy wyposażenia: LS, LT, LT+ i LTZ

Już w LS (podstawowa wersja z benzyniakiem kosztuje 59 990 zł, a z dieslem 71 990 złotych) znajdziemy m.in. system stabilizacji tory jazdy ESC, system kontroli trakcji TCS, 6 poduszek powietrznych, radioodtwarzacz CD i MP3, złącze AUX, elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka, pionową regulację kierownicy, centralny zamek sterowany pilotem i szesnastocalowe koła stalowe

Aby wyposażyć Orlando LS z benzyniakiem w klimatyzację musimy dopłacić 3 tysiące złotych, a w dieslu jest ona w standardzie.
Z zewnątrz wersję LS od wyższych poziomów odróżnimy brakiem chromowanej ramki atrapy chłodnicy i klamkami, które nie są w kolorze nadwozia.

Poziom LT ma wszystko to, co LS a także elektrycznie otwierane szyby tylne, poziomą regulację kierownicy, sterowanie radiem z koła kierownicy, która w LT jest pokryta skórą, a także komputer pokładowy. LT jest droższy od LS o około 5 tysięcy złotych (1,8 benz. 66 990, 2,0 diesel 130 KM 75 990 złotych)

Wariant LT+ ma wszystko to, co poprzednie poziomy wyposażenia, a ponadto automatyczną klimatyzację, 6 głośników (a nie 4), port USB i nawigację w języku polskim i 16 calowe felgi aluminiowe. LT+ jest droższy od LT o około 5 tysięcy złotych.

Zobacz również: Test KIA Cee'd: rozważna i nieromantyczna

Najwyższy poziom standardowego wyposażenia czyli LTZ kosztuje 73 990 złotych z silnikiem benzynowym, a z dieslem 84 990 z manualną skrzynią i 89 990 z automatem.

Wariant ten ma wszystko to, co niższe opcje a także automatyczny włącznik światła, czujnik deszczu, tempomat, chromowane wykończenie linii okien, elektrochromatyczne lusterko wewnętrzne, niebieskie podświetlenie konsoli centralnej i 17 calowe alufelgi.

Niezależnie od wersji lakier metalizowany wymaga dopłaty 2 tysięcy złotych, a elektryczny szyber dach (niedostępny w LS) to wydatek 2 000 zł.

Nasz wybór: Chevrolet Orlando LT+

Redakcja poleca: Ze względu na sprzyjający dalekim wyjazdom charakter auta polecamy Chevroleta Orlando ze 130 konnym dieslem i manualną skrzynią biegów, w wersji wyposażeniowej LT+ za 79 990 złotych.

Źródło: Własne

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moto
Czy kierowcy będą dożywotnio tracić prawa jazdy a sądy masowo orzekać przepadek pojazdu? Nowelizacja już czeka na prezydenckim biurku, ale co zrobi Karol Nawrocki? Inicjatywa Obywatelska ,,Rozsądny Ruch – dla wolności i bezpieczeństwa na drogach” przypomina o "druzgocących" opiniach prof. Chmaja, prof. Wróbla, RPO oraz PZM

Inicjatywa Obywatelska ,,Rozsądny Ruch – dla wolności i bezpieczeństwa na drogach” zwraca się do Prezydenta RP o zawetowanie w całości ustawy o zmianie niektórych ustaw w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego (druk sejmowy nr 1451). Niektóre rozwiązania są drastyczne, a sądy nie będą miały wyboru w karaniu. Co dokładnie zawiera ta nowelizacja oraz dlaczego wielu kierowców liczy na weto?

Q3 2025: nowe Audi sportback to kompaktowy SUV premium. Jakie wymiary ma nowa Q3?

Jest nowe Audi Q3 2025. To lider wśród kompaktowych SUV-ów klasy premium. Jakie ma wymiary? Jakie silniki i napędy można wybrać?

Drożeją opłaty za autostrady w Europie od 2026 r. Najgorsze dla polskich przewoźników są wzrosty opłat w Czechach i Niemczech

Drożeją opłaty za autostrady w Europie od 2026 r. Najgorsze dla polskich przewoźników są wzrosty opłat w Czechach i Niemczech

Serwis z Grupy Infor.pl numerem 1 w Polsce. Auto.dziennik.pl to absolutny lider motoryzacji w listopadzie 2025

Jesteśmy dumni, że portal z grupy Infor.pl przyciągnął tylu czytelników. Serwis auto.dziennik.pl okazał się w listopadzie 2025 roku najczęściej odwiedzanym portalem motoryzacyjnym w Polsce – wynika z najświeższych danych Gemius Mediapanel. Witryna przyciągnęła 4,06 mln realnych użytkowników, pewnie obejmując pierwsze miejsce w kategorii „Motoryzacja”. Gratulujemy!

REKLAMA

Masz takie prawo jazdy? Za chwilę stanie się nieważne. Dokumenty z lat 1999–2001 tracą ważność błyskawicznie

Setki tysięcy kierowców właśnie dowiaduje się, że ich plastikowe prawa jazdy przestaną być ważne wcześniej, niż myśleli. Czas na wymianę jest wyjątkowo krótki, mowa o tygodniach, a nie miesiącach. Najbardziej zagrożone są konkretne roczniki, które lada chwila stracą możliwość legalnej jazdy.

Przepisy o wydawaniu kart do tachografów będą uproszczone. Trwają prace. Zmiany wejdą w życie w 2026 r.

Przepisy o wydawaniu kart do tachografów będą uproszczone. Trwają prace nad projektem ustawy o tachografach, który ma uprościć przepisy trybu wydawania, przedłużania lub wymiany kart do tachografów. Zmiany wejdą w życie w 2026 r.

Koniec z kolejkami w urzędach? Prezydent podpisał ustawę, która zmienia życie milionom kierowców

Prezydent RP podpisał 1 grudnia 2025 r. nowelizację prawa o ruchu drogowym, która wprowadza długo wyczekiwane zmiany w rejestracji pojazdów. Kierowcy wreszcie będą mogli załatwić wiele formalności przez Internet, bez stania w kolejkach do okienek w wydziałach komunikacji. Nowe przepisy eliminują zbędną biurokrację i oszczędzają czas właścicieli samochodów. Sprawdź, co dokładnie się zmienia i kiedy nowe regulacje wejdą w życie.

Buspasy dostępne dla tych pojazdów aż do końca 2027 roku

Kierowcy pojazdów elektrycznych zachowają kluczowy przywilej przez kolejne dwa lata. Ustawa podpisana przez Prezydenta Karola Nawrockiego gwarantuje możliwość korzystania z buspasów do 31 grudnia 2027 roku.

REKLAMA

PZPA przyspiesza: 40 szkoleń dla kurierów jeszcze przed końcem roku

Polski Związek Partnerów Aplikacyjnych (PZPA) intensyfikuje działania w projekcie "Wsparcie w zakresie poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego usług delivery". Do końca 2025 roku zaplanowano ponad 40 szkoleń dla kurierów w największych miastach, m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Katowicach, Wrocławiu, Poznaniu, Szczecinie, Rzeszowie, Gdańsku i Lublinie.

Jazda na letnich oponach zimą. Grozi nawet 3000 zł i zatrzymanie dowodu rejestracyjnego

W Polsce nie ma obowiązku jazdy na zimówkach, ale istnieje zakaz jazdy na letnich oponach w warunkach zimowych. Policja może nałożyć nawet 3000 zł mandatu, zatrzymać dowód rejestracyjny i zakazać dalszej jazdy. Ubezpieczyciel po kolizji może też uznać to za rażące niedbalstwo i żądać zwrotu części wypłaty. Sprawdź, kiedy ryzyko jest największe i jak łatwo wpaść w kłopoty.

Zapisz się na newsletter
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

REKLAMA