REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Chevrolet Orlando jakiego wybrać? Poradnik kupującego

Jakub Tujaka
Chevrolet Orlando Fot. Moto.wieszjak.pl
Chevrolet Orlando Fot. Moto.wieszjak.pl

REKLAMA

REKLAMA

W przypadku Chevroleta Orlando mamy do dyspozycji tylko jedną wersję nadwoziową, dwie silnikowe i cztery warianty wyposażenia. W poradniku tym podpowiemy, jak skonfigurować Chevroleta Orlando.

Nadwozie

REKLAMA

Chevrolet Orlando jest dostępny w jednej wersji nadwoziowej, jest to pięciodrzwiowy mini van.

Silniki

Benzyna

W gamie jednostek napędowych Chevroleta Orlando znajdziemy tylko jeden silnik benzynowy. Motor ten ma pojemność 1,8 litra i generuje moc 141 KM. Zestawiono go z pięciobiegową skrzynią manualną. Orlando zasilane benzyną jest dostępne we wszystkich czterech wersjach wyposażenia. Najtańszy Orlando z benzyniakiem pod maską w wariancie LS kosztuje 59 990 złotych, a najdroższy standard czyli LTZ to wydatek 73 990 złotych.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Zobacz również: Test Chevrolet Orlando: Rodzina na swoim

Diesel

REKLAMA

Dla zwolenników jednostek wysokoprężnych zainteresowanych zakupem Orlando producent przygotował dwulitrowy silnik diesla w dwóch wariantach mocy: 130 i 163 KM. W mocniejszym wariancie może on współpracować zarówno z manualną jak i z automatyczną skrzynią biegów (obie mają po 6 przełożeń), natomiast słabszy nie jest dostępny w najdroższym standardzie LTZ. Najuboższa wersja LS ze 130-konnym dieslem i manualem kosztuje 71 990 złotych, a aby stać się posiadaczem mocniejszego diesla z automatem w najdroższej wersji wyposażeniowej należy przygotować 89 990 złotych.

Nasz wybór: Chevrolet Orlando z silnikiem diesla kosztuje około 10 tysięcy więcej niż wersja z benzyniakiem, ale według nas to właśnie jednostka wysokoprężna bardziej pasuje do charakteru auta. Rozsądnym wyborem będzie 130 konny motor, ale nie ma możliwości skonfigurowania go z automatyczną skrzynią biegów i nie jest on dostępny w najbogatszej wersji wyposażeni LTZ.

Wyposażenie 

W cenniku Chevroleta Orlando znajdziemy cztery poziomy wyposażenia: LS, LT, LT+ i LTZ

Już w LS (podstawowa wersja z benzyniakiem kosztuje 59 990 zł, a z dieslem 71 990 złotych) znajdziemy m.in. system stabilizacji tory jazdy ESC, system kontroli trakcji TCS, 6 poduszek powietrznych, radioodtwarzacz CD i MP3, złącze AUX, elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka, pionową regulację kierownicy, centralny zamek sterowany pilotem i szesnastocalowe koła stalowe

REKLAMA

Aby wyposażyć Orlando LS z benzyniakiem w klimatyzację musimy dopłacić 3 tysiące złotych, a w dieslu jest ona w standardzie.
Z zewnątrz wersję LS od wyższych poziomów odróżnimy brakiem chromowanej ramki atrapy chłodnicy i klamkami, które nie są w kolorze nadwozia.

Poziom LT ma wszystko to, co LS a także elektrycznie otwierane szyby tylne, poziomą regulację kierownicy, sterowanie radiem z koła kierownicy, która w LT jest pokryta skórą, a także komputer pokładowy. LT jest droższy od LS o około 5 tysięcy złotych (1,8 benz. 66 990, 2,0 diesel 130 KM 75 990 złotych)

Wariant LT+ ma wszystko to, co poprzednie poziomy wyposażenia, a ponadto automatyczną klimatyzację, 6 głośników (a nie 4), port USB i nawigację w języku polskim i 16 calowe felgi aluminiowe. LT+ jest droższy od LT o około 5 tysięcy złotych.

Zobacz również: Test KIA Cee'd: rozważna i nieromantyczna

Najwyższy poziom standardowego wyposażenia czyli LTZ kosztuje 73 990 złotych z silnikiem benzynowym, a z dieslem 84 990 z manualną skrzynią i 89 990 z automatem.

Wariant ten ma wszystko to, co niższe opcje a także automatyczny włącznik światła, czujnik deszczu, tempomat, chromowane wykończenie linii okien, elektrochromatyczne lusterko wewnętrzne, niebieskie podświetlenie konsoli centralnej i 17 calowe alufelgi.

Niezależnie od wersji lakier metalizowany wymaga dopłaty 2 tysięcy złotych, a elektryczny szyber dach (niedostępny w LS) to wydatek 2 000 zł.

Nasz wybór: Chevrolet Orlando LT+

Redakcja poleca: Ze względu na sprzyjający dalekim wyjazdom charakter auta polecamy Chevroleta Orlando ze 130 konnym dieslem i manualną skrzynią biegów, w wersji wyposażeniowej LT+ za 79 990 złotych.

Źródło: Własne

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Mandat za przeładowaną ciężarówkę, a zaniżona waga w CMR. Kto za to ponosi odpowiedzialność?

Przeładowanie pojazdu w transporcie drogowym to częsty problem, który może prowadzić do poważnych konsekwencji prawnych i finansowych, w tym mandatów nałożonych na przewoźnika. W sytuacjach, gdy błędne dane o wadze towaru zostały przekazane przez spedytora lub nadawcę towaru, pojawia się pytanie o podział odpowiedzialności między przewoźnika a spedytora czy nadawcę. Najczęściej problem dotyczy mandatów zagranicznych, dlatego kluczowe znaczenie w tej kwestii mają przepisy Konwencji o umowie międzynarodowego przewozu drogowego towarów (CMR).

Przestraszył się policjantów, więc uciekał samochodem, łamiąc przepisy

Nocy pościg ulicami Białegostoku zakończył się zatrzymaniem 32-letniego kierowcy. Mężczyzna najpierw przekroczył prędkość, a potem - zamiast zatrzymać się do kontroli - zaczął uciekać.

Kolejne skrzyżowania i przejazdy kolejowo-drogowe z systemem RedLight. 2 000 zł mandatu i 15 punktów karnych

Kolejne skrzyżowania i przejazdy kolejowo-drogowe z systemem RedLight. Kiedy zaczną działać nowe systemy RedLight? Gdzie zostaną rozlokowane? Jakie mandaty obowiązują w przypadku przejazdu na czerwonym świetle?

Chińskie samochody podbijają rynki – teraz także polski, Czy decyduje tylko cena

Chińskie auta nie bez powodu są znacznie tańsze od europejskich. Oczywiście chodzi tutaj przede wszystkim o zdobycie rynku, a najlepszym argumentem do tego jest przystępna cena. Dla nabywcy zresztą przyczyny są najmniej ważne, liczy się dobra cena.

REKLAMA

Strefy Czystego Transportu – fakty, analiza i konsekwencje

Warszawa już wprowadziła Strefę Czystego Transportu (SCT), Kraków się do tego przygotowuje, a kolejne miasta analizują możliwość wdrożenia podobnych rozwiązań. Ale czy SCT to rzeczywiście skuteczna metoda na poprawę jakości powietrza? A może to kolejny projekt, który w teorii brzmi dobrze, ale w praktyce może przynieść więcej problemów niż korzyści?

Od 29 marca 2025 r. Panek zawiesza na czas nieokreślony usługę Panek CarSharing. Chodzi o realia biznesowe. Co dalej?

Od 29 marca 2025 r. Panek zawiesza na czas nieokreślony usługę Panek CarSharing. Chodzi o realia biznesowe. Co dalej? Zarząd Panek S.A. wydał oświadczenie w tej sprawie. Jakie są kluczowe powody zawieszenia usługi współdzielenia samochodów?

KGP: 106 796 interwencji, 339 wypadków drogowych, 31 ofiar śmiertelnych. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 106 796 interwencji. Byli wzywani do 339 wypadków drogowych.

Komunikat MI: Zachodnia Obwodnica Szczecina coraz bliżej. Jest decyzja. Nowa trasa będzie miała blisko 50 km długości

Resort infrastruktury w przesłanym w piątek, 14 marca 2025 r. komunikacie poinformował, że Wojewoda Zachodniopomorski wydał decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID) dla wszystkich trzech odcinków Zachodniej Obwodnicy Szczecina w ciągu drogi ekspresowej S6.

REKLAMA

Popyt na nowe samochody już nie tak mocny jak rok temu. Jakich nowych aut poszukują Polacy: napęd, marka i model

Toyota nadal dominuje, ale pozostałe marki gonią ją coraz zacieklej. Amatorzy nowych samochodów wciąż największy apetyt mają na auta napędzane tradycyjnymi silnikami – na benzynę, olej napędowy ewentualnie autogaz.

684 zł średnio wynosiła średnia cena OC w Polsce w lutym 2025 r.

684 zł średnio wynosiła średnia cena OC w Polsce w lutym 2025 r. Kierowcy w podziale na miasta wojewódzkie płacili od 644 zł do 963 zł za OC. Gdzie OC było najdroższe? Gdzie najtańsze? Jakie są kary za brak OC?

REKLAMA