REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Best of test - Kwiecień 2011

Fiat Punto Evo 135 KM Energy to zwycięzca kwietniowej edycji Best of Test w kategorii
Fiat Punto Evo 135 KM Energy to zwycięzca kwietniowej edycji Best of Test w kategorii "Serce" fot. moto.wieszjak.pl

REKLAMA

REKLAMA

Pod koniec każdego miesiąca podsumowujemy testowane w tym czasie przez naszą redakcję auta i wybieramy najlepsze naszym zdaniem auta w kategoriach Rozum i Serce. W tym miesiącu na podium stanęły Seat Altea XL i Fiat Punto Evo.

Poniżej znajduje się lista testowanych w tym miesiącu aut, z której wybieraliśmy zwycięzców w kategorii Serce i Rozum. Każdy z redaktorów mógł oddać jeden głos na jedno auto w danej kategorii. Oto lista aut testowanych w Kwietniu 2011.

REKLAMA

Volvo S80
Test Volvo S80 T6: ognisty rydwan

Peugeot 207 SW
Test Peugeot 207 SW: kombi z kosmosu

Peugeot 308 SW
Test Peugeot 308 SW: Liczy się przestrzeń

Ford S-Max
Test Ford S-Max: minivan w sportowej okrasie

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Seat Altea
Test Seat Altea XL: urodziwy i praktyczny

Opel Astra Sports Tourer
Test Opel Astra Tourer: wielkość nie jest najważniejsza

Fiat Punto Evo
Test Fiat Punto Evo: hot-hatch rozcieńczony

Fiat Panda
Test Fiat Panda: stworzona do miejskiej dżungli

Fiat Bravo
Test Fiat Bravo – czy warto kupować auta na F?

Rozum: Seat Altea XL

Głosowanie

Tomek: Seat Altea XL
Marcin: Seat Altea XL
Kuba: Seat Altea XL

Tomasz Korniejew: Seat Altea XL. Przestronny samochód za niewygórowaną cenę. Altea ma obszerny bagażnik, nieźle wygląda i oferuje niezły komfort jazdy. Sprawdzi się jako w miarę uniwersalne auto rodzinne.

REKLAMA

Marcin Kalinowski: Seat Altea XL. tytuł napisanego przeze mnie testu brzmiał "urodziwy i praktyczny". Taki właśnie ten samochód jest. A przy tym także wyjątkowo przyjemny w prowadzeniu (dużo przestrzeni w środku), dynamiczny i oszczędny (dwulitrowy diesel o mocy 170 KM zużywa w cyklu miejskim poniżej 8 litrów na 100 kilometrów). We wnętrzu jest cała masa różnego rodzaju schowków, dzięki czemu drobiazgi nie walają się po całym aucie. Na koniec cena: auto jest minimalnie tańsze od swoich konkurentów. Wybierając dużego rodzinnego minivana łatwo można Seata pominąć, jednak byłby to duży błąd.

Jakub Tujaka: Seat Altea XL. Wybór w kategorii rozum tym razem padł na przestronnego minivana z silnikiem diesla. Zestawienie tych właśnie cech jest synonimem rozsądku w motoryzacji. Zaletą testowanego egzemplarza była dwusprzęgłowa skrzynia biegów DSG, która podnosi komfort podróżowania. Nie bez znaczenia jest także wykorzystanie niemieckich technologii.

Serce: Fiat Punto Evo Energy

Głosowanie

Tomek: Fiat Punto Evo Energy
Marcin: Fiat Punto Evo Energy
Kuba: Volvo S80 T6

REKLAMA

Tomasz Korniejew: Fiat Punto Evo. Zakup tej drogiej wersji popularnego Fiata nie może być podyktowany zdrowym rozsądkiem. Bądźmy szczerzy – prezentowane w naszej recenzji Punto świetnie wygląda i bardzo przyzwoicie jeździ. Jednak jego cena jest wygórowana.

Marcin Kalinowski: Fiat Punto Evo. Auto, którego zakup bardzo trudno uzasadnić przy użyciu logiki. To najmocniejsza wersja miejskiego autka, ze 135-konnym silnikiem T-Jet i mnóstwem efektownych bajerów i dodatków, takich jak 17-calowe felgi, perłowy lakier, przyciemniane szyby etc. Taka przyjemność kosztuje ponad 60 tysięcy złotych, człek "rozumny" jednak pewnie wolałby dopłacić 12-13 tysięcy i kupić o wiele bardziej rasowego Abartha. Pomijając jednak cenę Punto Evo Energy doskonale się broni: auto jest szybkie, dobrze się prowadzi, zwraca na siebie uwagę... i odmładza kierowcę o dobre 10 lat.

Jakub Tujaka: Volvo S80 T6. W tym miesiącu najbardziej przypadł mi do gustu flagowy okręt spod bandery Volvo. Wygodna limuzyna z mocnym silnikiem pod maską pozostawił inne auta daleko w tyle. Auto potrafi przekonać do siebie nie tylko za sprawą dźwięku silnika ale i poziomu komfortu. W tej kategorii pomijamy ilość spalanej benzyny.

Seat Altea XL 2,0 TDI to zwycięzca kwietniowej edycji Best of Test w kategorii "Rozum" fot. moto.wieszjak.pl
Autopromocja

REKLAMA

Źródło: Własne

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code
    Moto
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Komu, komu... Ostatnie egzemplarze GR Yaris do wzięcia w Polsce. Pula powoli się kończy

    Nowa Toyota GR Yaris tania nie jest. Kosztuje co najmniej 214 900 zł. Powstaje jednak w limitowanej serii, a do tego oferuje 280-konny silnik. To prawdziwy sportowiec! Zakup tego auta może zatem stanowić gratkę. A jest ku temu jeszcze okazja. Być może ostatnia.

    Kiedy pieszy nie ma pierwszeństwa na pasach?

    Polskie przepisy przewidują przypadki, w których pieszy wcale nie ma pierwszeństwa na przejściu dla pieszych. Dziś je zatem omówimy. Wskażemy także, jaki pieszy może dostać mandat za wymuszenie pierwszeństwa na pasach.

    Nissan Qashqai 2024. Lifting japońskiego hitu sprzedaży stawia na nowości technologiczne

    Trzecia generacja Nissana Qashqaia po 3 latach obecności rynkowej otrzymuje delikatny lifting. Zmiany stylistyczne? To początek. Bo tu ważniejsza jest technologia. Auto dostanie m.in. nową kamerę 360 stopni 3D, asystenta głosowego Google czy możliwość zdalnych płatności Google Pay.

    Zagraniczny kierowca taxi w Polsce. Wiecie, że ponad połowa posiada wyższe wykształcenie?

    Zagraniczni kierowcy taxi w Polsce stali się standardem. Za kierownicami zasiadają głównie Ukraińcy, Białorusini i Gruzini. Aby ich poznać, FreeNow przeprowadziło badanie ankietowe wśród 1500. z nich.

    REKLAMA

    Ile zarabiają kierowcy zawodowi w Polsce?

    Dziś porozmawiamy o kierowcy samochodu ciężarowego lub autobusu w Polsce. Ile zarabiają? Oraz jak ich zarobki rosły na przestrzeni ostatnich lat?

    AFIR już obowiązuje. I stanowi potężne wyzwanie. Całe szczęście nie dla kierowców

    AFIR brzmi groźnie. Czy jednak kierowcy w Polsce mają się czego bać? Oni tak właściwie nie. Nowe rozporządzenie stanowi wyzwanie, ale dla operatorów pracujących na rynku elektromobilności. Stawia ambitne cele.

    Dziś wielka akcja policji "Pomiar prędkości". Na drogi ruszy cały sprzęt pomiarowy. Noga z gazu!

    Policja będzie dziś prowadzić wielką akcję "Pomiar prędkości". Na drogach pojawi się praktycznie cały dostępny sprzęt. Widać będzie mierniki stacjonarne, nieoznakowane i oznakowane radiowozy, a do tego będą prowadzone kaskadowe pomiary prędkości.

    Im więcej samochodów elektrycznych w Polsce, tym więcej musi być stacji ładowania – nowe prawo już działa

    Unia Europejska już dawno uznała, że główną barierą pożądanego tempa przyrostu samochodów elektrycznych jest gęstość stacji ładowania. W przeciwieństwie do konwencjonalnych pojazdów, dla których stacje paliw budowane są już od ponad stulecia, stacje obsługi dla elektryków trzeba zbudować błyskawicznie.

    REKLAMA

    Stacje ładowania elektryków (min. 400 kW) co 60 km do 2025 roku. Przepisy AFIR już weszły w życie - czy dadzą spodziewane efekty?

    W sobotę 13 kwietnia 2024 r. weszło w życie unijne rozporządzenie ws. rozwoju infrastruktury paliw alternatywnych (AFIR), które nakłada na państwa członkowskie obowiązek rozbudowy sieci ładowania pojazdów elektrycznych. Nowe regulacje stawiają ambitne cele przed Polską i pozostałymi krajami UE oraz stanowią istotny krok w rozwoju zeroemisyjnego transportu. Aby dostosować się do nowych przepisów, działania Polski powinny być skoncentrowane na współpracy interesariuszy w taki sposób, aby zwiększać liczbę stacji ładowania o odpowiedniej mocy i zapewniać im szybkie przyłącze do sieci. 

    Ile kosztuje hybrydowa Dacia Jogger? Rumuńska nowość w polskich salonach

    Rumuńska marka stawia na technologię. To widać nie tylko po nowym Dusterze, ale i starszych modelach. Przykład? W Polsce debiutuje właśnie Dacia Jogger Hybrid 140. Ile kosztuje ta mocno rodzinna hybryda?

    REKLAMA