REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Flotimo - co to jest?

Flotimo - co to jest?
Flotimo - co to jest?
Media

REKLAMA

REKLAMA

Flotimo to platforma ułatwiająca zarządzanie flotą samochodową w przedsiębiorstwie. To sieć punktów partnerskich, która swoim zasięgiem pokrywa Polskę.

Prace nad Flotimo, czyli tworzoną przez Grupę Martom platformą ułatwiającą zarządzanie flotą pojazdów służbowych dobiegły końca. Są właśnie w zaawansowanej fazie testów. Do tej pory pomysłodawcom projektu udało się nawiązać współpracę z ponad 200 punktami serwisowymi w całym kraju. Grupa podpisała już także umowy na obsługę ok. 1000 aut służbowych.

REKLAMA

REKLAMA

Flotimo to innowacyjna platforma pozwalająca na racjonalne i przede wszystkim bezpłatne zarządzanie samochodami w każdej firmie. Ich obsługa będzie realizowana za pośrednictwem współpracujących z Grupą Martom serwisów rozsianych po całym kraju.

Zobacz też: Jak zadbać o bezpieczeństwo floty samochodowej - case study

- Naszym podstawowym celem było stworzenie sieci punktów partnerskich, która swoim zasięgiem zapewniłaby pełne pokrycie Polski. Założenie to udało się zrealizować jeszcze przed oficjalnym startem platformy – mówi Łukasz Bazarewicz, prezes Grupy Martom.

REKLAMA

W efekcie dziś w ramach Flotimo działa ponad 200 warsztatów umiejscowionych we wszystkich głównych ośrodkach miejskich. Zlokalizowanie ich nie powinno nikomu przysporzyć najmniejszych trudności. Wszystko za sprawą dedykowanej aplikacji mobilnej. Wystarczy podać w niej swój aktualny adres, a nawigacja sama poprowadzi nas do najbliższego serwisu.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Zobacz też: System informacji geograficznej (GIS) - do czego służy?

Równolegle do tworzenia sieci punktów partnerskich firma prowadziła także rozmowy na temat współpracy w zakresie obsługi firmowych flot. W ramach zawartych do tej pory umów pod opieką Grupy znajduje dziś ok. 1000 aut.

Zdaniem pomysłodawcy platformy rynek jest jednak na tyle duży, że dołączenie do Flotimo kolejnych przedsiębiorstw jest tylko kwestią czasu.

- Nasza oferta kierowana jest głównie do firm posiadających od 10 do 50 samochodów, gdyż już taka ilość pojazdów wymaga racjonalnego zarządzania flotą. Do tego potrzebny jest wykwalifikowany pracownik albo system, dzięki któremu cały proces pozostanie płynny i pozwoli unikać niepotrzebnych kosztów – dodaje Łukasz Bazarewicz.

Zobacz też: Umowa najmu długoterminowego samochodu osobowego, a podatkowa umowa leasingu na gruncie ustawy o PDOP

Pogłębione badania rynku wykazały bowiem, że brak nadzoru w wielu wypadkach powoduje szereg problemów związanych z obiegiem dokumentów, autoryzacją wydatków czy ewidencją operacji serwisowych.

Dodatkowo, opieka nad flotą zajmuje dużo czasu. Systematyczna wymiana oleju, badania techniczne, kontrola stopnia zużycia opon – to tylko kilka elementów, o których należy pamiętać, a które w praktyce często bywają jednak zaniedbywane.

- W ramach Flotimo wszystkie te operacje obsługiwane są w sposób całkowicie zautomatyzowany, co pozwala oszczędzać nie tylko czas, ale i pieniądze. Pierwsze sygnały płynące z rynku jasno pokazują, że oferowane przez nas rozwiązanie odpowiada na rzeczywiste potrzeby i przynosi realne korzyści – mówi na koniec prezes Grupy Martom.

Źródło: Materiały prasowe Grupy Martom

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moto
Preferencje motoryzacyjne Polaków: europejskie marki wciąż na czele, rośnie zainteresowanie autami z Chin

Jeśli samochód chińskiej marki byłby tańszy o 20-30 proc. od porównywalnego modelu oferowanego przez producenta z innego kraju, zakup takiego auta rozważyłoby 60 proc. Polaków - wynika z badania Instytutu Badań Rynkowych i Społecznych (IBRiS) na zlecenie Santander Consumer Multirent.

Samochody elektryczne w Polsce: cena, zasięg i ładowanie wciąż głównymi barierami. Nowe dane z Barometru

Relatywnie wysoka cena samochodu w pełni elektrycznego i zbyt niski maksymalny zasięg na jednym ładowaniu to według respondentów najważniejsze czynniki powstrzymujące ich przed podjęciem decyzji o zakupie takiego pojazdu - wynika z badania Barometr Nowej Mobilności.

To miasto zamyka ulice dla setek tysięcy samochodów. Sprawdź, czy Twoje auto tam wjedzie od 1 stycznia 2026 r.

Już od 1 stycznia 2026 r. w tym mieście zacznie obowiązywać Strefa Czystego Transportu, która obejmie aż ok. 60% powierzchni miasta. Dla wielu kierowców - szczególnie tych posiadających diesle - oznacza to rewolucyjne zmiany. Jakie samochody wjadą do centrum bez ograniczeń, kto może liczyć na zwolnienia, a ile zapłacą osoby spoza Krakowa? Uchwała póki co wchodzi w życie mimo jej zaskarżenia.

Nowy rozkład jazdy PKP 2025/2026. Więcej połączeń, nowe trasy i zmiany od 14 grudnia

W nowym rocznym kolejowym rozkładzie jazdy, który obowiązuje od niedzieli, liczba połączeń PKP Intercity wzrosła średnio o 50 w stosunku do poprzedniego rozkładu i wynosi 555 dziennie. Z tego 527 to kursy całoroczne, a 28 sezonowe. Przewoźnik wprowadził ponadto 17 nowych tras międzynarodowych.

REKLAMA

Leasing samochodów w Polsce. Kto korzysta najczęściej i ile płaci miesięcznie?

Z leasingu auta skorzystało kiedyś 23 proc. badanych Polaków, najczęściej przedsiębiorcy - wynika z badania „Auto na własnych zasadach”. Miesięczna rata leasingu mieściła się przeważnie w przedziale od 1001 do 2000 zł.

Czy kierowcy będą dożywotnio tracić prawa jazdy a sądy masowo orzekać przepadek pojazdu? Nowelizacja już czeka na prezydenckim biurku, ale co zrobi Karol Nawrocki? Inicjatywa Obywatelska ,,Rozsądny Ruch – dla wolności i bezpieczeństwa na drogach” przypomina o "druzgocących" opiniach prof. Chmaja, prof. Wróbla, RPO oraz PZM

Inicjatywa Obywatelska ,,Rozsądny Ruch – dla wolności i bezpieczeństwa na drogach” zwraca się do Prezydenta RP o zawetowanie w całości ustawy o zmianie niektórych ustaw w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego (druk sejmowy nr 1451). Niektóre rozwiązania są drastyczne, a sądy nie będą miały wyboru w karaniu. Co dokładnie zawiera ta nowelizacja oraz dlaczego wielu kierowców liczy na weto?

Q3 2025: nowe Audi sportback to kompaktowy SUV premium. Jakie wymiary ma nowa Q3?

Jest nowe Audi Q3 2025. To lider wśród kompaktowych SUV-ów klasy premium. Jakie ma wymiary? Jakie silniki i napędy można wybrać?

Drożeją opłaty za autostrady w Europie od 2026 r. Najgorsze dla polskich przewoźników są wzrosty opłat w Czechach i Niemczech

Drożeją opłaty za autostrady w Europie od 2026 r. Najgorsze dla polskich przewoźników są wzrosty opłat w Czechach i Niemczech

REKLAMA

Serwis z Grupy Infor.pl numerem 1 w Polsce. Auto.dziennik.pl to absolutny lider motoryzacji w listopadzie 2025

Jesteśmy dumni, że portal z grupy Infor.pl przyciągnął tylu czytelników. Serwis auto.dziennik.pl okazał się w listopadzie 2025 roku najczęściej odwiedzanym portalem motoryzacyjnym w Polsce – wynika z najświeższych danych Gemius Mediapanel. Witryna przyciągnęła 4,06 mln realnych użytkowników, pewnie obejmując pierwsze miejsce w kategorii „Motoryzacja”. Gratulujemy!

Masz takie prawo jazdy? Za chwilę stanie się nieważne. Dokumenty z lat 1999–2001 tracą ważność błyskawicznie

Setki tysięcy kierowców właśnie dowiaduje się, że ich plastikowe prawa jazdy przestaną być ważne wcześniej, niż myśleli. Czas na wymianę jest wyjątkowo krótki, mowa o tygodniach, a nie miesiącach. Najbardziej zagrożone są konkretne roczniki, które lada chwila stracą możliwość legalnej jazdy.

Zapisz się na newsletter
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

REKLAMA