REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Geometria kół w 3D. Jak to działa?

Geometria kół w 3D. Jak to działa?
Geometria kół w 3D. Jak to działa?
fot. Fotolia

REKLAMA

REKLAMA

Ustawianie zbieżności kół i osi jezdnych auta w technologii trójwymiarowego modelowania zapewnia, szybki (poniżej 5 minut) i dokładny pomiar w bezkablowym systemie. Klient ma możliwość obserwowania pracy mechanika przy regulacji geometrii kół w 3D i wyświetlanych na bieżąco kątów na ekranie udostępnionym w biurze serwisu.

Jeden z bardziej doświadczonych w Poznaniu samochodowych serwisów diagnostyczno-naprawczych, Auto Centrum Baranowski, oferuje swoim klientom geometrię kół 3D wykonywaną zaawansowanym technologicznie urządzeniem pomiarowym Hunter. Ustawianie zbieżności kół i osi jezdnych auta w technologii trójwymiarowego modelowania zapewnia prosty, szybki (poniżej 5 minut), niezawodny i stabilny pomiar w kompletnie bezkablowym systemie. Klient ma możliwość obserwowania pracy mechanika przy regulacji geometrii i wyświetlanych na bieżąco kątów na ekranie udostępnionym w biurze serwisu. Na jednym ekranie można śledzić aż 32 parametry, a dodatkowo automatyczne porównanie kątów zmierzonych z danymi producenta. Hunter dokona precyzyjnego pomiaru wszystkich kątów poziomych i pionowych a ponadto rozstawu osi i kół oraz obwodu kół.

REKLAMA

Zobacz też: Dlaczego Polacy nie zmieniają opon na zimowe?

Sprawdzenie symetrii kątów pozwala ocenić czy wyniki pomiarów znajdujące się poza tolerancją  spowodowane są wypadkiem lub uszkodzeniem podwozia. Pomiar kątów odbywa się za pośrednictwem nowej generacji kamer CMOS o wysokiej rozdzielczości, które w sposób ciągły mierzą pozycje tarcz oraz ich orientację w przestrzeni. Hunter pracuje niezwykle szybko i wydajnie, dystans przetaczania pojazdu w tył i z powrotem jest bardzo krótki (20 cm), dzięki czemu cała operacja pomiarowa zajmuje nie więcej niż 5 minut. W tym czasie urządzenie przeprowadza kompensację bicia oraz szereg pomiarów bez konieczności podnoszenia pojazdu. Obecnie innowacyjna geometria kół 3D w Auto Centrum Baranowski jest objęta promocyjną ceną w wysokości 65 zł netto za jedną oś i 80 zł netto za komplet. To się po prostu opłaca, nie tylko cenowo, ale także czasowo, a do tego klient ma gwarancję dokładności i niezawodności pomiaru.

Zobacz też: Jaki jest prawidłowy poziom ciśnienia w oponach i jak często kontrolować ciśnienie?

Poznańska firma Auto Centrum Baranowski powstała w 1987 roku oferując kompletną innowację na rynku diagnostyki pojazdów osobowych. Współpraca z techniką precyzyjną we Wrocławiu pozwoliła ACB zbudować nowoczesne, bogato wyposażone zaplecze, dzięki czemu firma mogła funkcjonować na najwyższych obrotach konsekwentnie budując silną markę i zyskując coraz więcej zadowolonych klientów. Od początku swojego istnienia Auto Centrum Baranowski stopniowo zwiększało zakres usług przy jednoczesnym podwyższaniu standardu pracy i udoskonalaniu parku urządzeń diagnostycznych i naprawczych. Obecnie Centrum Serwisowe z Poznania oferuje kompleksową mechanikę i elektronikę pojazdową, geometrię kół 3D, wulkanizację i wymianę opon, serwis klimatyzacji, wynajem aut (w tym wynajem długoterminowy). Oprócz obsługi klientów indywidualnych, ACB specjalizuje się w serwisowaniu firmowych flot samochodowych. Pakiet dla biznesu to szereg realnych korzyści - od finansowych (atrakcyjne warunki cenowe i rabatowe), przez wizerunkowe (świetnie zadbana, 100% sprawa flota firmowa), do organizacyjnych (dostępność serwisu przez 24h przez 7 dni w tygodniu). Warto dodać, że Auto Centrum Baranowski udziela gwarancji od 6 miesięcy do 3 lat na wszystkie wykonywane usługi. ACB to doświadczeni i kompetentni technicy, przyjazny i fachowy personel oraz nowocześnie wyposażony zakład.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Zobacz też: Jakie opony kupują polscy kierowcy?

Więcej informacji można uzyskać:

Auto Centrum Baranowski

os. Wichrowe Wzgórze 10A

61-001 Poznań

‎tel.: 61 820 89 61

e-mail: autobar@wp.pl

www: http://www.acb24.pl/geometria-kol-3d-hunter

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Testowanie pojazdów zautomatyzowanych. Resort Infrastruktury ma plan!

Testowanie pojazdów zautomatyzowanych. Resort Infrastruktury ma plan! W ocenie Ministerstwa Infrastruktury, projekt nowelizacji ustawy Prawo o ruchu drogowym ma zapewnić bezpieczeństwo ruchu drogowego. Projekt trafił do konsultacji.

Auta autonomiczne na drogach publicznych. MI chce testować

Z projektu noweli ustawy Prawo o ruchu drogowym, opublikowanego w poniedziałek na stronie Rządowego Centrum Legislacyjnego (RCL) wynika, że Ministerstwo Infrastruktury chce wprowadzić możliwość testowania pojazdów półautonomicznych i autonomicznych na publicznych drogach.

System RedLight w Kielcach. Na skrzyżowaniu działa aż 36 kamer

Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym (CANARD) poinformowało o włączeniu systemu RedLight w Kielcach. Na skrzyżowaniu działa aż 36 kamer. Czym jest system RedLight i jak działa? Kto otrzyma mandat?

Lekkie pojazdy elektryczne - co warto o nich wiedzieć

Większe miasto to zakorkowane ulice, duża emisja dwutlenku węgla i przeciętna prędkość jazdy km/h. Ponadto średnia liczba pasażerów w samochodach poruszających się po miastach to zaledwie 1,3 osoby. Czy lekkie pojazdy elektryczne zrewolucjonizują sposób poruszania się po mieście? 

REKLAMA

KGP: 99 221 interwencji, 380 wypadków drogowych, 22 ofiary śmiertelne. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 99 221 interwencji. Byli wzywani do 380 wypadków drogowych.

Od stycznia 2025 r. nowe obowiązki właścicieli i zarządców niektórych budynków. Wysyp stacji ładowania aut elektrycznych już się zaczął

W ewidencji Urzędu Dozoru Technicznego widnieje już ponad 10 200 punktów ładowania aut elektrycznych. Tylko w listopadzie ich liczba wzrosła o przeszło 760! Tak gwałtowne przyspieszenie w budowie infrastruktury dla elektryków ma związek z przepisami, które wchodzą w życie 1 stycznia – oceniają eksperci Powerdot. Jest też inna przyczyna.

CANARD: Uruchomiono dwa nowe odcinkowe pomiary prędkości

Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym (CANARD) poinformowało o uruchomieniu dwóch kolejnych odcinkowych pomiarów prędkości. Jeden z nich został uruchomiony na trasie A1, a drugi na DW935. 

KGP: 100 285 interwencji, 385 wypadków drogowych, 23 ofiary śmiertelne. [Podsumowanie tygodnia]

Komenda Główna Policji opublikowała najświeższe dane dotyczące interwencji policjantów za weekend. Poniżej znajduje się podsumowanie ostatniego tygodnia. Policjanci w ubiegłym tygodniu przeprowadzili 100 285 interwencji. Byli wzywani do 385 wypadków drogowych.

REKLAMA

Zmienią się zasady nakładania opłat drogowych: opłata infrastrukturalna, opłata nakładana ze względu na emisję CO2, opłata nakładana ze względu na zanieczyszczenie powietrza [Projekt ustawy]

Zmienią się zasady nakładania opłat drogowych: opłata infrastrukturalna, opłata nakładana ze względu na emisję CO2, opłata nakładana ze względu na zanieczyszczenie powietrza. Projekt ustawy trafił do uzgodnień i konsultacji.

Jak zarządzać flotą pojazdów elektrycznych

Badania rynkowe pokazują, że główne obawy, potrzeby i oczekiwania użytkowników elektromobilności, zarówno w firmach, jak i wśród indywidualnych konsumentów, dotyczą infrastruktury ładowania, zasięgu pojazdów elektrycznych oraz kosztów ich eksploatacji. To właśnie te kwestie stanowią obecnie największe wyzwania techniczne w procesie elektryfikacji flot. Dodatkowym wyzwaniem jest przekonanie pracowników do adaptacji nowych technologii.

REKLAMA