REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Koła

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail

Łańcuchy na koła: kiedy ich używać zimą?

Łańcuchy na koła sprawiają, że samochód może jechać nawet w ekstremalnych warunkach zimowych. Kiedy można z nich korzystać i jak z ich używać?

Auto nie jedzie prosto? Powodów może być kilka!

Auto nie jedzie prosto? Objaw jest niepokojący, ale nie zawsze świadczy o poważnej usterce pojazdu. Zobaczcie jakie awarie może oznaczać.

Jak projektowane i badane są felgi samochodowe?

Koło samochodu zbudowane tworzą opona wraz z felgą. Jak projektowane są te drugie? Z czego robi się felgi aby były lekkie, a przy tym trwałe i odporne na uszkodzenia?

Jak uzyskać odszkodowanie za uszkodzenie auta po wjechaniu w wyrwę w drodze?

Uszkodzenie felgi czy opony to jedne z mniej poważnych konsekwencji wjechania w wyrwę w drodze. Często dochodzi do uszkodzenia układu kierowniczego, zawieszenia i karoserii auta. Podpowiadamy jak uzyskać odszkodowanie po wjechaniu w wyrwę w jezdni.

REKLAMA

Jakie są rodzaje łańcuchów śniegowych? Łańcuchy automatyczne.

Intensywne opady śniegu, zwłaszcza na terenach górzystych, wyraźnie utrudniają jazdę samochodem. W niektórych przypadkach warstwa śniegu oraz spore nachylenie wzniesienia uniemożliwia wjechanie na jego szczyt nawet na najlepszych oponach zimowych. W takich warunkach niezastąpione okazują się łańcuchy śniegowe.

Geometria kół w 3D. Jak to działa?

Ustawianie zbieżności kół i osi jezdnych auta w technologii trójwymiarowego modelowania zapewnia, szybki (poniżej 5 minut) i dokładny pomiar w bezkablowym systemie. Klient ma możliwość obserwowania pracy mechanika przy regulacji geometrii kół w 3D i wyświetlanych na bieżąco kątów na ekranie udostępnionym w biurze serwisu.

Czy źle dobrane opony mogą mieć negatywny wpływ na działanie systemów ESP czy TC?

Zarówno rozmiar kół jak i rodzaj opon w danym modelu auta jest ściśle powiązany z działaniem elektronicznych systemów bezpieczeństwa. Czy zmiana rozmiaru opon może zakłócić działanie ESP i współpracujących z nim pozostałych układów bezpieczeństwa?

REKLAMA

REKLAMA