Chevrolet Trax - amerykańskiej ofensywy ciąg dalszy
REKLAMA
REKLAMA
Nowy Chevrolet Trax, zbudowany na platformie Opla Mokki (będzie z niej korzystać także nowa generacja Corsy), ma stać się głównym rywalem dotychczasowych przebojów segmentu - Nissana Juke oraz Skody Yeti. Pomimo wspólnej platformy, Trax sprawia jednak wrażenie masywniejszego, bardziej „umięśnionego” od bliźniaczej Mokki. Dzieje się tak za sprawą rzucających się w oczy uwydatnionych błotników oraz pokaźnych rozmiarów grilla, charakterystycznego dla innych modeli marki.
REKLAMA
Zobacz też: Rekordowa sprzedaż Chevroleta w Polsce!
Oprócz płyty podłogowej Trax będzie współdzielił z Oplem także gamę silnikową, w której znajdzie się m. in. 140-konny silnik benzynowy z turbodoładowaniem oraz 130-konny diesel o pojemności 1.7 l. Pod znakiem zapytania stoi natomiast zastosowanie słabszego benzyniaka o pojemności 1.6 l i mocy 115 KM. Co już wiadome, do wyboru będzie napęd na jedną lub obie osie. Biorąc pod uwagę bliskie pokrewieństwo z Mokką, nowy Chevrolet powinien oferować porównywalną ilość miejsca we wnętrzu. Dlatego spodziewać się można ponad 500-litrowej przestrzeni bagażowej, która wzrasta do blisko 1400 litrów po złożeniu tylnych siedzeń.
Chevrolet Trax wejdzie do sprzedaży w pierwszym kwartale 2013 roku, jego cenę poznamy zapewne niedługo po paryskim debiucie.
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.