Bentley Flying Spur z czarnym pakietem. Nowość w gamie
REKLAMA
REKLAMA
- Bentley Flying Spur z czarnym pakietem. Skąd ten pomysł?
- Bentley Flying Spur Mulliner Blackline. Ciekawe są też felgi!
- Bentley Flying Spur. Czarny pakiet ważny. Ważniejszy silnik
Bentley Flying Spur z czarnym pakietem. Skąd ten pomysł?
Bentley Flying Spur Mulliner to jedna z nowości marki. Ujrzała światło dzienne w zeszłym roku. Dziś do oferty wchodzi wersja Blackline. Oznacza ona czarne wykończenia nadwozia. Skąd ten pomysł? Inspiracją stał się Bentley Continental GT Mulliner w wersji Blackline. Spotkał się z bardzo ciepłym przyjęciem klientów. Stanowi aż jedną piątą wszystkich zamówień na to auto!
REKLAMA
Bentley Flying Spur Mulliner Blackline. Ciekawe są też felgi!
No dobrze, ale co tak właściwie zmienia czarny pakiet w wyglądzie Bentley`a Flying Spur? Zamienia wszystkie jasne wykończenia na czarne. Czarne i błyszczące. Ciemna barwa pojawia się m.in. na obramówkach okien, charakterystycznych otworach wentylacyjnych, osłonie chłodnicy oraz dolnych osłonach zderzaka. Opcjonalnie dostępne są też czarne felgi 22-calowe z kontrastującymi polerowanymi wykończeniami lub z samopoziomującymi się osłonami piast z chromowanym pierścieniem.
Wyjątek jest jeden. Srebrny nadal zostanie emblemat Bentleya.
Bentley Flying Spur. Czarny pakiet ważny. Ważniejszy silnik
Bentley Flying Spur Mulliner, a do tego pakiet Blackline. To brzmi jak marzenie? Być może i tak. Mnie jednak szczególnie w informacji o nowej wersji zainteresowało to, co w tym aucie akurat się nie zmieniło. I mam na myśli paletę silnikową. Limuzyna będzie dostępna z jednym z trzech układów napędowych. Mowa o:
- benzynowym silniku V8,
- hybrydowym silniku V6,
- benzynowym silniku W12.
Nie muszę chyba dodawać, że najciekawszy z list jest ostatni z motorów. Ma 6 litrów pojemności, 12 cylindrów ustawionych w kształcie litery W, a do tego podwójne doładowanie. Skutek? Sprint do pierwszej setki trwa zaledwie 3,8 sekundy. Tyle ile w Audi RS3. To niesamowite! A do tego prędkość maksymalna to aż 333 km/h. V-ósemka jest nieznacznie wolniejsza. Przyspiesza do setki w 4,1 sekundy i rozwija nawet 318 km/h. Na dole stawki znajduje się hybryda. Osiąga 100 km/h po 4,3 sekundy oraz ma prędkość maksymalną wynoszącą 285 km/h.
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.