REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Bentley Continental V8. Wersji S kontroluje przechyły nadwozia!

Bentley Continental V8. Wersji S kontroluje przechyły nadwozia!
Bentley Continental V8. Wersji S kontroluje przechyły nadwozia!
Bentley

REKLAMA

REKLAMA

Bentley Continental V8? To brzmi perfekcyjnie. Inżynierowie marki znaleźli jednak kilka aspektów, które dało się dopracować. Tak powstała wersja S.

Bentley Continental w wersji S

W świecie motoryzacji jest kilka marek, które stanowią arystokratyczną śmietankę cenową. I Bentley bez wątpienia się do niej zalicza. I choć modele Continental GT i GTC mogą wydawać się perfekcyjne, inżynierowie marki mimo wszystko znaleźli kilka elementów, które w tych autach da się poprawić. Tak właśnie powstała jeszcze bardziej sportowa wersja S.

REKLAMA

Bentley Continental V8

Bentley Continental V8

Bentley Continental V8. Wersji S kontroluje przechyły nadwozia!

Bentley

Bentley Continental GT S. Na początek kontrola nadwozia!

No dobrze, ale co tak właściwie wersja S oznacza dla Bentley`a Continentala GT i GTC? Naszym zdaniem najważniejsza zmiana jest jedna. Chodzi o system Bentley Dynamic Ride. 48-woltowy, elektryczny aktywny system kontroli przechyłów odgrywa niezwykle ważną rolę. Kompensuje siły na zakrętach, zapewnia dodatkową kontrolę nadwozia, a tym samym poprawia stabilność auta i przyczepność podczas jazdy w zakręcie.

Wersja S dla Bentley`a Continentala to też dodatki designerskie

Kolejne zmiany wprowadzone w Bentley`u Continentalu GT S i GTC S dotyczą już sfery stylistycznej. I przykładów jest co najmniej kilka. Auto ma przydymione przednie reflektory i tylne światła, a wykończenia nadwozia otrzymały błyszczącą, czarną barwę. W palecie pojawiają się też nowe, 22-calowe koła, z ramionami w kształcie litery Y. Felgi te są lakierowane na czarno lub w kolorze Pale Brodgar Satin. Jeżeli chodzi o kabinę pasażerską, fotele w wersji S są rowkowane, a opcjonalnie także pikowane. Emblemat z literą S jest wyhaftowany na zagłówku każdego siedzenia.

Bentley Continental V8

Bentley Continental V8

Bentley Continental V8. Wersji S kontroluje przechyły nadwozia!

Bentley

Bentley Continental GT i GTC – dane techniczne

REKLAMA

W nowym Bentley`u Continentalu GT i GTC w wariancie S jedno pozostało bez zmian. Inżynierowie nie tknęli silnika. W tej kwestii jednak kierowca nie powinien narzekać. W końcu pod długą maską auta i zaraz za monstrualnym grillem ukrywa się 4-litrowe, benzynowe V8. Moc? Ta sięga 550 koni. Moment obrotowy? To "skromne" 770 Nm. Takie wartości muszą przełożyć się na oszałamiające osiągi. I inaczej nie da się nazwać sprintu do pierwszej setki w zaledwie 4 sekundy.

W tym punkcie ciekawostka. Bentley GT i GTC to nie są najmocniejsze konie w stajni Continentala. Najmocniejszy jest wariant Speed. Ten jest jednak napędzany 6-litrowym silnikiem W12. Ma 650 KM i 900 Nm!

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Bentley Continental V8. Wersji S kontroluje przechyły nadwozia!
Bentley
Bentley Continental V8. Wersji S kontroluje przechyły nadwozia!
Bentley
Bentley Continental V8. Wersji S kontroluje przechyły nadwozia!
Bentley
Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Senne koszmary polskich kierowców: kradzież samochodu lub awaria auta w drodze. A jaka jest rzeczywistość

Awaria na drodze i związane z nią holowanie, kradzież samochodu oraz zderzenie ze zwierzyną  – to największe obawy polskich kierowców. Są na tyle silne, że wielu zamieniają się w koszmary senne. Na szczęście na co dzień przykre zdarzenia związane z autem są zgoła inne.

Branża transportowa ma się coraz gorzej. Co może pomóc?

Kryzys gospodarczy staje się coraz bardziej widoczny. W pierwszych dziewięciu miesiącach 2024 roku liczba ogłoszonych upadłości wzrosła o 14% w porównaniu do tego samego okresu w roku ubiegłym, podczas gdy liczba rozpoczętych postępowań restrukturyzacyjnych spadła o 6,9%. Jedna z branż, która ma najtrudniej to branża transportowa.

Czego najbardziej obawiają się kierowcy, a co rzeczywiście im się przytrafia?

Jakie są największe obawy Polaków w związku z samochodem? A co przytrafia się kierowcom najczęściej? Co dziesiąty kierowca nie boi się o swój samochód. Co piątego nic złego na drodze nie spotkało. 

W Warszawie możesz natknąć się na przewoźników bez prawa jazdy

"Przewozy 2024" to akcja policji i funkcjonariuszy Straży Granicznej. Mundurowi skontrolowali kierowców świadczących przewozy na aplikację. 

REKLAMA

Jechał ponad 180 km/h, bo odreagowywał stres, dostał słony mandat

25-latek jechał ponad 180 km/h bo odreagowywał stres. Stracił prawo jazdy, otrzymał mandat w wysokości 5 tys. zł oraz 15 punktów karnych.

89 stacji ładowania pojazdów elektrycznych już jest, w planach 60 nowych. Gdzie?

Kierowcy z Łodzi mają już 89 punktów, w których mogą naładować samochody elektryczne. Łódzki magistrat poinformował, że kolejnych 60 stacji jest w planach. 

Kobiety preferują inne środki transportu niż mężczyźni

Kobiety preferują inne środki transportu niż mężczyźni. Widać to zwłaszcza w zatłoczonych miastach. Z badań wynika także, że kobiety bardziej skupiają się na kwestiach ekologicznych. 

0,8 promila alkoholu we krwi w Wielkiej Brytanii, 0,2 promile w Polsce. Jazda pod wpływem powodem 6500 zgonów w UE

0,8 promila alkoholu we krwi w Wielkiej Brytanii i Malcie, 0,2 promile w Polsce. Okazuje się, że jazda pod wpływem jest powodem 6500 zgonów w Unii Europejskiej. Państwa planują jednak obniżanie limitów. Gdzie jest całkowity zakaz prowadzenia pojazdów pod wpływem alkoholu?

REKLAMA

Nowy samochód dla Polaka: nie elektryk i nie auto z tradycyjnym silnikiem – więc co

Najpierw decyzja Unii Europejskiej o rychłym zaprzestaniu rejestracji i produkcji aut z tradycyjnymi silnikami na benzynę i olej napędowy. Teraz wahanie, i nieoficjalne wiadomości, że z tak radykalnym krokiem trzeba zaczekać. Zamieszkanie na rynku motoryzacyjnym trwa i czy wpływa znacząco na decyzje zakupowe?

Stacje ładowania elektryków w Polsce co 3,3 km (średnio). Maksymalnie 76 km. Mapa zagęszczenia. Kierowcy elektryków czy spalinówek – kto ma lepiej?

Tylko 3,3 km dzieli średnio w Polsce najbliżej sąsiadujące ze sobą stacje ładowania aut elektrycznych – wynika z analizy Powerdot Data Center. Pomimo, że odległość ta jest zdumiewająco mała, to na mapie Polski wciąż jest kilka białych plam ze słabo rozwiniętą infrastrukturą. 

REKLAMA