REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Porada Infor.pl

Nissan Juke: jakiego kupić? Poradnik kupującego

Kalinowski Marcin
Nissan Juke dostępny jest z trzema różnymi silnikami i w trzech różnych wersjach wyposażenia.  fot. moto.wieszjak.pl
Nissan Juke dostępny jest z trzema różnymi silnikami i w trzech różnych wersjach wyposażenia. fot. moto.wieszjak.pl

REKLAMA

REKLAMA

Nissan Juke dostępny jest z trzema różnymi silnikami i w trzech różnych wersjach wyposażenia.

Nadwozia

Nissan Juke dostępny jest w jednej wersji nadwoziowej: pięciodrzwiowy hatchback.

REKLAMA

Silniki

Nissan oferuje w Juke'u dwa silniki benzynowe oraz jednego diesla.

Benzynowe:

1,6 117 KM - podstawowy silnik o mocy 117 KM i 158 Nm momentu obrotowego. Zupełnie wystarczający do miejskich potrzeb. Auto ważące około 1,2 tony rozpędza się od zera do setki w 11 sekund, a prędkość maksymalna to 178 Km/h. Spalanie nie jest wygórowane: producent podaje 8,1 litra w cyklu miejskim i 5,3 litra w cyklu pozamiejskim. Ceny zaczynają się od 61 900 złotych. Dostępny z 5-biegową skrzynią manualną lub bezstopniową CVT.

Zobacz też: Opinie kierowców o Nissan Juke

1,6 190 KM - najmocniejszy turbodoładowany silnik dostępny w Juke'u. Niedostępny w wersji Visia (podstawowej), a w stosunku do wersji 117-konnej jest droższy o około 8 tysięcy złotych. Co oferuje w zamian? 8 sekund do setki, 215 km/h prędkości maksymalnej i spalanie w mieście rzędu 9,1 litra na 100 km. Skrzynia biegów to 6-biegowy manual.

Diesle:

1,5 dCi 110 KM - jedyny diesel w gamie. Moc 110 KM, moment obrotowy 240 Nm. Dynamika prawie identyczna jak silnika benzynowego (11,2 sekundy do setki, 175 km/h prędkości maksymalnej), niższe spalanie (6,1 litra w mieście), jednak wyższa cena: o 9 tysięcy złotych w stosunku do benzynowego 1,6 o mocy 117 KM.

Wybór: 1,6 117 KM - silnik w zupełności wystarczający do jazdy zarówno w mieście jak i poza nim. Bardzo kulturalny, nieskomplikowany i tani w obsłudze.

Wersje wyposażeniowe

REKLAMA

Visia - cena od 61 500 złotych. Posiada pełen pakiet bezpieczeństwa: ABS, BAS, EBD, ESP, przednie i boczne poduszki powietrzne oraz kurtyny. Auto stoi na 16 calowych felgach stalowych z "alukołpakami", ma też w standardzie manualną klimatyzację, dzieloną kanapę z tyłu, radio z CD i 4 głośnikami, elektryczne szyby i lusterka oraz komputer pokładowy.

Acenta -  cena od 65 400 złotych. Oprócz wyposażenia Visia otrzymujemy: 17 calowe alufelgi, radio CD z Mp3 i 4 głośnikami, system Bluetooth z USB, tempomat i sterowanie systemem audio na kierownicy.

Zobacz też: Test Nissan Juke: miejski eksperyment

Tekna - cena od 71 200 złotych. W tej wersji w standardzie jest już automatyczna klimatyzacja, Nissan Dynamic Control System (tryby pracy auta: NORMAL, ECO i SPORT), Nissan Connect (5-calowy kolorowy wyświetlacz dotykowy LCD + gniazdo USB i MP3, iPod + tylna kamera cofania + 6 głośników), czujnik deszczu.

Wybór: Acenta. Posiada wszystkie najważniejsze udogodnienia. Tekna byłaby godna uwagi, gdyby w jej wyposażeniu standardowym znalazła się nawigacja. Tej niestety w ogóle brak, a inne elementy wyposażenia nie są aż tak potrzebne.

Redakcja poleca: Nissan Juke hatchback 1,6 117 KM Acenta

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR
Czy ten artykuł był przydatny?
tak
nie
Dziękujemy za powiadomienie - zapraszamy do subskrybcji naszego newslettera
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania w tym artykule, powiedz jak możemy to poprawić.
UWAGA: Ten formularz nie służy wysyłaniu zgłoszeń . Wykorzystamy go aby poprawić artykuł.
Jeśli masz dodatkowe pytania prosimy o kontakt

REKLAMA

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code

    © Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

    Moto
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Strefa czystego transportu w Warszawie powstanie 1 lipca 2024 r. Jest nowa mapa i kilka poprawek

    Strefa Czystego Transportu w Warszawie powstanie 1 lipca 2024 r. Uchwała w tej sprawie została przegłosowana 7 grudnia 2023 r. przez radę miasta. Zmiany? Wbrew wcześniejszym zapowiedziom strefa okaże się nieco mniejsza.

    Benzyną E10 tych aut nie zatankujesz. Długa lista! Co mają zrobić kierowcy od 1 stycznia 2024 r.?

    Na stacjach pojawi się nowa benzyna E10. Do jakich samochodów lepiej jej nie tankować? Przygotowaliśmy listę pojazdów. Tak, jest też wyszukiwarka opracowana przez ministerstwo klimatu. Ale w tym przypadku najlepiej polegać przede wszystkim na deklaracjach producentów.

    Postęp projektu Izery: fabryka i nowy SUV już w 2025 roku?

    Na konferencji prasowej 7 grudnia 2023 r. prezes spółki ElectroMobility Poland (EMP), Piotr Zaremba, ogłosił znaczący postęp projektu Izery (pierwszego polskiego samochodu elektrycznego), informując o zrealizowaniu planów w 39 procentach. Wizja fabryki w Jaworznie i pierwszych samochodów z niej zjeżdżających staje się coraz bardziej realna. Produkcja samochodów ma ruszyć w tej fabryce pod koniec 2025 roku.

    Toyota Hilux Mild Hybrid 48V. Diesel w pick-up`ie z zastrzykiem 16 koni

    Toyota zdecydowała się poszerzyć gamę silnikową Hiluxa. Teraz 2,8-litrowy diesel w jednej z wersji może otrzymać elektryczne wsparcie. Za to odpowiedzialny jest 16-konny układ Mild Hybrid 48V.

    REKLAMA

    Ile kosztuje elektryczna Astra? Cennik modelu Electric startuje od 197 500 zł

    Pierwsza elektryczna Astra w historii modelu oficjalnie wchodzi do sprzedaży w Polsce. Za model trzeba zapłacić co najmniej 197 500 zł. Co kompaktowy Opel oferuje w zamian?

    Elektryczny SUV Mitsubishi? Japończycy uderzą w segment C

    Mitsubishi, zamiast zwijać biznes w Europie, najwyraźniej planuje go rozwijać. Po dwóch kluczowych debiutach w segmencie aut miejskich Japończycy szykują się do prezentacji elektrycznego SUV-a segmentu C.

    Czy paliwo w samochodzie może zamarznąć?

    Paliwo zamarzło w samochodzie. To hasło podczas porannej próby rozruchu silnika brzmi dla kierowcy jak wyrok. Czy to jest w ogóle możliwe? I jak radzić sobie w takiej sytuacji? O tym właśnie opowiemy w tym poradniku.

    Jaki będzie 2024 rok w branży TSL?

    Sektor TSL przechodzi przez istotne zmiany, które odzwierciedlają ewolucję całej branży. Nowe regulacje oraz kierunki rozwoju, wprowadzone w 2023 roku, jeszcze mocniej uwydatniły dynamiczny charakter branży. Jakie wyzwania i szanse z perspektywy prawa przyniesie ze sobą rok 2024? 

    REKLAMA

    Nowa benzyna E10 od stycznia 2024 r. MKiŚ: Nie wlewaj do baku jeżeli masz stary silnik, bo uszkodzisz układ paliwowy!

    Nowa benzyna 95-oktanowa z zawartością do 10% biokomponentów (E10) zacznie być sprzedawana na stacjach benzynowych w Polsce już od 1 stycznia 2024 r. - poinformowało Ministerstwo Klimatu i Środowiska (MKiŚ). Benzyna E10 zastąpi benzynę E5 o liczbie oktanowej 95. Ale uwaga, nie każdy silnik może pracować na nowej benzynie. W dokumentach pojazdu lub na klapie wlewu paliwa w samochodzie powinno znajdować się charakterystyczne oznaczenie E10 – potwierdzające dostosowanie samochodu do nowego paliwa. Właściciele starszych pojazdów powinni sprawdzić, czy ich pojazdy są dostosowane do tankowania nowego paliwa. Służy do tego wyszukiwarka przygotowana przez MKiŚ.

    Wyższe opłaty za autostrady w Niemczech dla ciężarówek. Skok cen sięga nawet 86 proc.!

    Opłaty za autostrady w Niemczech dla ciężarówek wzrosły nawet o 86 proc. To poważny problem dla firm z branży transportowej. I nie tylko Polskich, ale także pochodzących z innych krajów europejskich.

    REKLAMA