REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Porada Infor.pl

Nissan Juke: jakiego kupić? Poradnik kupującego

Kalinowski Marcin
Nissan Juke dostępny jest z trzema różnymi silnikami i w trzech różnych wersjach wyposażenia.  fot. moto.wieszjak.pl
Nissan Juke dostępny jest z trzema różnymi silnikami i w trzech różnych wersjach wyposażenia. fot. moto.wieszjak.pl

REKLAMA

REKLAMA

Nissan Juke dostępny jest z trzema różnymi silnikami i w trzech różnych wersjach wyposażenia.

Nadwozia

Nissan Juke dostępny jest w jednej wersji nadwoziowej: pięciodrzwiowy hatchback.

REKLAMA

REKLAMA

Silniki

Nissan oferuje w Juke'u dwa silniki benzynowe oraz jednego diesla.

Benzynowe:

1,6 117 KM - podstawowy silnik o mocy 117 KM i 158 Nm momentu obrotowego. Zupełnie wystarczający do miejskich potrzeb. Auto ważące około 1,2 tony rozpędza się od zera do setki w 11 sekund, a prędkość maksymalna to 178 Km/h. Spalanie nie jest wygórowane: producent podaje 8,1 litra w cyklu miejskim i 5,3 litra w cyklu pozamiejskim. Ceny zaczynają się od 61 900 złotych. Dostępny z 5-biegową skrzynią manualną lub bezstopniową CVT.

REKLAMA

Zobacz też: Opinie kierowców o Nissan Juke

Dalszy ciąg materiału pod wideo

1,6 190 KM - najmocniejszy turbodoładowany silnik dostępny w Juke'u. Niedostępny w wersji Visia (podstawowej), a w stosunku do wersji 117-konnej jest droższy o około 8 tysięcy złotych. Co oferuje w zamian? 8 sekund do setki, 215 km/h prędkości maksymalnej i spalanie w mieście rzędu 9,1 litra na 100 km. Skrzynia biegów to 6-biegowy manual.

Diesle:

1,5 dCi 110 KM - jedyny diesel w gamie. Moc 110 KM, moment obrotowy 240 Nm. Dynamika prawie identyczna jak silnika benzynowego (11,2 sekundy do setki, 175 km/h prędkości maksymalnej), niższe spalanie (6,1 litra w mieście), jednak wyższa cena: o 9 tysięcy złotych w stosunku do benzynowego 1,6 o mocy 117 KM.

Wybór: 1,6 117 KM - silnik w zupełności wystarczający do jazdy zarówno w mieście jak i poza nim. Bardzo kulturalny, nieskomplikowany i tani w obsłudze.

Wersje wyposażeniowe

Visia - cena od 61 500 złotych. Posiada pełen pakiet bezpieczeństwa: ABS, BAS, EBD, ESP, przednie i boczne poduszki powietrzne oraz kurtyny. Auto stoi na 16 calowych felgach stalowych z "alukołpakami", ma też w standardzie manualną klimatyzację, dzieloną kanapę z tyłu, radio z CD i 4 głośnikami, elektryczne szyby i lusterka oraz komputer pokładowy.

Acenta -  cena od 65 400 złotych. Oprócz wyposażenia Visia otrzymujemy: 17 calowe alufelgi, radio CD z Mp3 i 4 głośnikami, system Bluetooth z USB, tempomat i sterowanie systemem audio na kierownicy.

Zobacz też: Test Nissan Juke: miejski eksperyment

Tekna - cena od 71 200 złotych. W tej wersji w standardzie jest już automatyczna klimatyzacja, Nissan Dynamic Control System (tryby pracy auta: NORMAL, ECO i SPORT), Nissan Connect (5-calowy kolorowy wyświetlacz dotykowy LCD + gniazdo USB i MP3, iPod + tylna kamera cofania + 6 głośników), czujnik deszczu.

Wybór: Acenta. Posiada wszystkie najważniejsze udogodnienia. Tekna byłaby godna uwagi, gdyby w jej wyposażeniu standardowym znalazła się nawigacja. Tej niestety w ogóle brak, a inne elementy wyposażenia nie są aż tak potrzebne.

Redakcja poleca: Nissan Juke hatchback 1,6 117 KM Acenta

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moto
Drożeją opłaty za autostrady w Europie od 2026 r. Najgorsze dla polskich przewoźników są wzrosty opłat w Czechach i Niemczech

Drożeją opłaty za autostrady w Europie od 2026 r. Najgorsze dla polskich przewoźników są wzrosty opłat w Czechach i Niemczech

Serwis z Grupy Infor.pl numerem 1 w Polsce. Auto.dziennik.pl to absolutny lider motoryzacji w listopadzie 2025

Jesteśmy dumni, że portal z grupy Infor.pl przyciągnął tylu czytelników. Serwis auto.dziennik.pl okazał się w listopadzie 2025 roku najczęściej odwiedzanym portalem motoryzacyjnym w Polsce – wynika z najświeższych danych Gemius Mediapanel. Witryna przyciągnęła 4,06 mln realnych użytkowników, pewnie obejmując pierwsze miejsce w kategorii „Motoryzacja”. Gratulujemy!

Masz takie prawo jazdy? Za chwilę stanie się nieważne. Dokumenty z lat 1999–2001 tracą ważność błyskawicznie

Setki tysięcy kierowców właśnie dowiaduje się, że ich plastikowe prawa jazdy przestaną być ważne wcześniej, niż myśleli. Czas na wymianę jest wyjątkowo krótki, mowa o tygodniach, a nie miesiącach. Najbardziej zagrożone są konkretne roczniki, które lada chwila stracą możliwość legalnej jazdy.

Przepisy o wydawaniu kart do tachografów będą uproszczone. Trwają prace. Zmiany wejdą w życie w 2026 r.

Przepisy o wydawaniu kart do tachografów będą uproszczone. Trwają prace nad projektem ustawy o tachografach, który ma uprościć przepisy trybu wydawania, przedłużania lub wymiany kart do tachografów. Zmiany wejdą w życie w 2026 r.

REKLAMA

Koniec z kolejkami w urzędach? Prezydent podpisał ustawę, która zmienia życie milionom kierowców

Prezydent RP podpisał 1 grudnia 2025 r. nowelizację prawa o ruchu drogowym, która wprowadza długo wyczekiwane zmiany w rejestracji pojazdów. Kierowcy wreszcie będą mogli załatwić wiele formalności przez Internet, bez stania w kolejkach do okienek w wydziałach komunikacji. Nowe przepisy eliminują zbędną biurokrację i oszczędzają czas właścicieli samochodów. Sprawdź, co dokładnie się zmienia i kiedy nowe regulacje wejdą w życie.

Buspasy dostępne dla tych pojazdów aż do końca 2027 roku

Kierowcy pojazdów elektrycznych zachowają kluczowy przywilej przez kolejne dwa lata. Ustawa podpisana przez Prezydenta Karola Nawrockiego gwarantuje możliwość korzystania z buspasów do 31 grudnia 2027 roku.

PZPA przyspiesza: 40 szkoleń dla kurierów jeszcze przed końcem roku

Polski Związek Partnerów Aplikacyjnych (PZPA) intensyfikuje działania w projekcie "Wsparcie w zakresie poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego usług delivery". Do końca 2025 roku zaplanowano ponad 40 szkoleń dla kurierów w największych miastach, m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Katowicach, Wrocławiu, Poznaniu, Szczecinie, Rzeszowie, Gdańsku i Lublinie.

Jazda na letnich oponach zimą. Grozi nawet 3000 zł i zatrzymanie dowodu rejestracyjnego

W Polsce nie ma obowiązku jazdy na zimówkach, ale istnieje zakaz jazdy na letnich oponach w warunkach zimowych. Policja może nałożyć nawet 3000 zł mandatu, zatrzymać dowód rejestracyjny i zakazać dalszej jazdy. Ubezpieczyciel po kolizji może też uznać to za rażące niedbalstwo i żądać zwrotu części wypłaty. Sprawdź, kiedy ryzyko jest największe i jak łatwo wpaść w kłopoty.

REKLAMA

Zimowanie motocykla - jak zabezpieczyć jednoślad na zimę, aby odpalił wiosną i uniknąć wydatków?

Koniec sezonu motocyklowego to czas na odpowiednie przygotowanie maszyny do kilkumiesięcznego postoju. Złe zimowanie motocykla może skutkować poważnymi problemami technicznymi wiosną – od wyładowanego akumulatora, przez zardzewiałe tarcze hamulcowe, aż po uszkodzony silnik. Sprawdź, jak profesjonalnie przygotować swój jednoślad do zimy, unikając powszechnych mitów i błędów, które mogą kosztować Cię sporo pieniędzy.

Mandat do 3000 zł za jazdę na letnich oponach w warunkach zimowych i zatrzymanie dowodu rejestracyjnego. Bo to zagrożenie dla bezpieczeństwa ruchu

Czasem można usłyszeć opinię, że w naszym kraju nie ma obowiązku jazdy na oponach zimowych. Ale jest zakaz jazdy na oponach letnich w warunkach zimowych. Wynika on z przepisów ogólnych kodeksu drogowego oraz kodeksu wykroczeń. I podobnie, jak np. za rzucanie pizzą w innych uczestników ruchu można dostać mandat – chociaż też nie jest to wymienione szczegółowo w przepisach. Część kierowców bagatelizuje znaczenie właściwego stanu technicznego samochodu w tym opon, nie zdając sobie sprawy z poważnych konsekwencji, także prawnych, takiego zaniedbania. Polskie prawo nakłada na właścicieli pojazdów obowiązek utrzymania ich w należytym stanie technicznym, a opony jako jedyny punkt styku samochodu z drogą także podlegają kilku przepisom. Niedostosowanie pojazdu do warunków drogowych może skutkować mandatem lub grzywną sięgającą nawet 3000 złotych, zatrzymaniem dowodu rejestracyjnego, a w skrajnych przypadkach zakazem dalszej jazdy.

Zapisz się na newsletter
Wszystko, co ważne dla każdego kierowcy. Zmiany przepisów, mandaty, testy aut, moto porady i wiele innych. Bądź na czasie z tym, co dzieje się w świecie motoryzacji, zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

REKLAMA