REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

PSA

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail

Silnik 1.4 TDCi: opinie, usterki, eksploatacja

Silnik 1.4 TDCi: opinie kierowców o małolitrażowym dieslu Forda są dobre czy złe? To właśnie dziś sprawdzimy. Zobaczcie nasz raport.

Nowe logo Peugeota: to jest lew na miarę naszych czasów?

Nowe logo Peugeota zostało właśnie zaprezentowane. Teraz będzie przedstawiać tarczę z wyraziście zarysowaną głową lwa. Czy to dobrze?

Stellantis: połączenie PSA i FCA stało się faktem!

Stellantis oznacza od dziś m.in. Peugeota, Citroena, Opla, Fiata, Jeepa, Chryslera, Abartha, Dodge`a i RAM.

Diesel 3.0 HDI: awarie i opinie o francuskim silniku

3.0 HDI to nazwa, która jest znana nie tylko z Citroenów i Peugeotów, ale również Jaguarów czy Land Roverów. Jak wypada awaryjność diesla 3.0 HDI?

REKLAMA

Silnik 1.4 VTi: awarie i opinie

1.4 VTi - choć oznaczenie jest kojarzone głównie z autami PSA, konstrukcja powstała razem z inżynierami BMW. Tylko czy jest dobra i bezawaryjna?

Silnik 1.0 VTi: awarie francusko-japońskiego benzyniaka

1.0 VTi - choć to oznaczenie znane z takich modeli jak C1 czy 107, ukrywa się pod nim... japońska konstrukcja. Tylko czy to dobrze dla kierowcy?

Silnik PureTech: 500 tys. sztuk wyprodukowanych w Tychach

Silnik PureTech z Tychów trafia do 19 zakładów Grupy PSA. 500-tysięczna jednostka zostanie zamontowana w modelu Opel Grandland X.

Który silnik jest lepszy: 2.0 HDI czy 1.6 HDI?

Który silnik jest lepszy: 2.0 HDI czy 1.6 HDI? A pytanie pojawiające się w materiale oznacza, że dziś skupimy się głównie na samochodach francuskich!

REKLAMA

Silnik 1.6 HDi PSA - awarie, problemy, opinie

Niektóre wersje silnika 1.6 HDI nie mają dwumasy czy filtra cząstek stałych. Tylko czy to oznacza, że jest idealny i można go kupować w ciemno? W żadnym razie! Jednostka napędowa ma kilka innych grzeszków na sumieniu.

Silnik 1.6 VTi PSA/BMW - awarie, problemy, opinie

Wolnossące dziecko koncernu PSA i marki BMW jest często spotykane na rynku wtórnym. Czy tej jednostki należy się bać? Bez wątpienia nie jest wolna od wad. Z drugiej strony to wady, nad którymi da się pracować.

PSA się chwali nową normą EURO 6. W ich gamie to standard!

Normy emisji spalin są top tematem na rynku motoryzacyjnym. Grupa PSA ma zatem powody do radości. Firma ogłosiła właśnie, że wszystkie sprzedawane przez nią auta spełniają normę EURO 6d-TEMP-EVAP-ISC.

Zakład Opla w Gliwicach - PSA będzie tam składać duże dostawczaki!

Przyszłość zakładu Opla w Gliwicach jest już pewna, a słabnąca produkcja Astry w żaden sposób mu nie zagraża. Montownia zajmie się bowiem montażem dużych vanów!

Z tymi silnikami mogą być problemy: 2,7 HDi PSA/Ford

Silnik 2,7 HDi nie jest szeroko znany na rynku wtórnym. Z całą pewnością nie był jednak produktem niszowym. Montowano go w całej serii Jaguarów, Land Roverów, Peugeotów i Citroenów, a roczna produkcja oscylowała w granicy 150 tysięcy sztuk. Możliwości i osiągi wysokoprężnej V-szóstki brzmią naprawdę zachęcająco. Do motoru można mieć tylko jedno zastrzeżenie. Nie sprawuje się najlepiej podczas eksploatacji.

Powstanie niezależna siec marki DS w Polsce

DS Automobile należące do grupy PSA, ogłosiło plany rozwoju w Polsce. Jeszcze w bieżącym roku polski oddział marki planuje pierwsze otwarcia niezależnych obiektów marki DS. Całkowity plan zakłada utworzenie w ciągu 2 lat docelowej sieci liczącej 8 autoryzowanych punktów DS zlokalizowanych w największych polskich aglomeracjach.

Sojusz strategiczny General Motors i PSA zaowocuje m.in. wspólnym rozwojem produktów

W ramach wspólnego sojuszu strategicznego, General Motors oraz PSA Peugeot Citroen wspólnie rozwiną oferowane już na rynku produkty oraz razem popracują nad projektami globalnymi.

GM i PSA Peugeot Citroen razem - fuzja motoryzacyjnych gigantów

Informacje sprzed kilku tygodni okazały się prawdziwe, General Motors - jeden z największych producentów aut w USA, właściciel m.in. Chevroleta, Holdena, Isuzu i Opla połączy się z drugim co do wielkości koncernem motoryzacyjnym w Europie – PSA Peugeot Citroen.

PSA i GM, możliwy alians?

Największy na świecie koncern motoryzacyjny rozmawia z francuskim PSA na temat fuzji. Co z tego wyniknie?

Możliwa fuzja Fiata i PSA

Fiat ostatnio dość mocno zajęty był podbijaniem rynku Stanów Zjednoczonych. W końcu powrót na rynek tak dużego odbiorcy po 30 latach nieobecności jest nielada wydarzeniem. Póki co dla Fiata największym rynkiem pozostaje jednak Europa. Tutaj jednak prym wiedzie koncern Volkswagena, który niedługo może będzie musiał walczyć o pozycję lidera.

REKLAMA